• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  صومعه نووسپاسکی شهر روسیه کشور مسکو
  •  صومعه نووسپاسکی شهر روسیه کشور مسکو
  •  صومعه نووسپاسکی شهر روسیه کشور مسکو
  •  صومعه نووسپاسکی شهر روسیه کشور مسکو


صومعه نووسپاسکی

نام مرکز دیدنی

The Novospassky Monastery

نوع مرکز دیدنی

کلیسا و صومعه

کشور

شهر

ساعت بازدید

روزانه از ساعت 8 تا 20 و در روزهای یکشنبه از ساعت 7 تا 20

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

Krestyanskaya pl., 10, Moskva, Russia, 115172

می توان از صومعه نووسپاسکی یا نجات دهنده جدید به عنوان یکی از قدیمی ترین کلیساهای مسکو نام برد، کلیسایی که در قرن چهاردهم در کرملین قرار داشت و بعد از اینکه جایگاهش توسط صومعه مدرن دانیلوف اشغال گردید در سال 1491 به دستور ایوان کبیر به مکانی جدید بر کرانه های رود مسکوا (Moskva) نقل مکان کرد. از آن دوران در مسکو هیچ سازه ای نجات نیافته، به همین دلیل می توان از این صومعه به عنوان قدیمی ترین بنای مسکو نام برد. 
ساختار این صومعه بیشتر شبیه به یک قلعه قدرتمند با دیوارهای سنگی عظیم می باشد، ساختاری که دلیل استفاده از آن به عنوان اردوگاه زندان در اوایل دوران قدرت حکومت بلشویک بود.
قدمت ساختمان اصلی این صومعه به سال 1654 باز می گردد گرچه سبک آن شبیه به ساختمان های جدیدتر نظیر کلیسای جامع اسامپشن کرملین (Kremlin Cathedral of the Assumption) است. در داخل ساختمان این صومعه نقاشی هایی به چشم می خورد، نقاشی های که نیاز به ترمیم دارند و جزئیات سلطنت سلسله رومانف (Romanov) را به تصویر می کشد. 
یکی از برجسته ترین ساختمان های این صومعه برج ناقوس میانی آن است، جاییکه بازدیدکنندگان از طریق آن وارد صومعه می شوند. ساختمانی که در سال های 1759 تا 1785 توسط معماری معروف ساخته شد و با گنجینه ای ارزشمند از سبک باروک مزین شده.
کاخ سفید کوچکی در شمال برج ناقوس این کلیسا وجود دارد که جایگاه بقایای راهب قبلی صومعه آیوانوفسکی (Ivanovskiy Convent)، که گفته می شود دختر غیر شرعی اِمپراتریس الیزابت (Empress Elizaveta) و کنت رازوموفسکی (Count Razumovskiy) بوده، می باشد. کسی که بیشتر عمرش را در کلیسا سپری کرد.

نکته: راهنمای تور با انجام هماهنگی های قبلی انجام می شود.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

دیدنی های نزدیک به صومعه نووسپاسکی

تفریحات نزدیک به صومعه نووسپاسکی

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید