• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  صومعه دانیلوف شهر روسیه کشور مسکو
  •  صومعه دانیلوف شهر روسیه کشور مسکو
  •  صومعه دانیلوف شهر روسیه کشور مسکو
  •  صومعه دانیلوف شهر روسیه کشور مسکو
  •  صومعه دانیلوف شهر روسیه کشور مسکو
  •  صومعه دانیلوف شهر روسیه کشور مسکو
  •  صومعه دانیلوف شهر روسیه کشور مسکو
  •  صومعه دانیلوف شهر روسیه کشور مسکو


صومعه دانیلوف

نام مرکز دیدنی

The Danilov Monastery

نوع مرکز دیدنی

کلیسا و صومعه

کشور

شهر

ساعت بازدید

از ساعت 6:30 تا 20

نرخ قیمت ورودی

رایگان

وب سایت

آدرس

ulitsa Danilovskiy Val, 22, Moskva, Russia, 115191

از سال 1983 این صومعه به عنوان مقر رسمی کلیسای ارتودوکس روسیه شناخته شد. همچنین بر مبنای ادعاهایی از آن به عنوان قدیمی ترین صومعه در مسکو یاد می شود، مکانی کهن که قدمتش به سال 1282 باز می گردد. این مکان نامش را از بنیانگذارش شاهزاده دانیل جوان ترین پسر الکساندر نوسکی (Aleksander Nevsky) دارد. وی مدت کوتاهی قبل از مرگش رهبانیت صومعه را در دست گرفت و بعد از مرگش نیز در همان جا به خاک سپرده شد. 
در سال 1330 پسر وی ایوان یکم مقدسات و راهبان صومعه را به کرملین انتقال داد. در زمان به قدرت رسیدن ایوان چهارم این صومعه باردیگر فعال شد البته بیشتر با هدف استفاده از آن به عنوان یک ساختار دفاعی. 
از قدیمی ترین قسمت های این صومعه می توان به ساختمان پدران مقدس (Cathedral of the Holy Fathers) اشاره کرد، ساختمان قدیمی اما زیبا که قدمتش به سال های 1565 باز می گردد و بر روی دیواره هایش نقاشی هایی از سنت دنیل مقدس و نقاشی بانوی ما اثری از ولادیمیر به چشم می خورد. 
این کلیسا دارای ساختار جامعی است و به بخش های متعددی شامل دو کلیسای کوچک و یک سالن ناهارخوری تقسیم می شود. نمای خارجی آن ساختمانی است سفید رنگ با سقف های سبز و کابین های طلا. 
ساختمان این صومعه در طول تاریخش شاهد اتفاقات و حملات ناگواری بوده و از آن به عنوان مرکز مبارزات استفاده می شد. در سال 1591 ارتش کریمه تاتار خان پشت دیوارهای این صومعه شکست خوردند. 20 سال بعد صومعه توسط فالس دیمیتری دوم (False Dmitry II) به آتش کشانده شد، تا جاییکه بسیاری از دیواره ها و ساختمان هایش ویران شدند و می بایست مورد بازسازی قرار می گرفتند. در سال 1812 مهاجمان فرانسوی پرستشگاه موقتی نقره ای سنت باسیل را اشغال کردن و فضای داخلی آن را مورد هتک حرمت قرار دادند. اما با تمام این اتفاقات، بزرگترین خسارت ها بعد از انقلاب به این مکان مقدس وارد گردید. 
با به قدرت رسیدن دولت بلشویک تصمیمات برای بستن صومعه ها گرفته شد اما راهبان فعالیت های خود را متوقف نکردند. تا اینکه در سال 1930 یک مرکز بازداشت برای جوانان در آن منطقه ساخت شد. صومعه نیز تحت فرآیندهای نوسازی قرار گرفت، بسیاری از ساختمان های اصلی آن یا تخریب شدند و یا اساساً تغییر یافتند و گورستان آن که مقبره افرادی نام آور نظیر نیکولای گوگول و بزرگترین پیانیست روس نیکلای روبینشتاین (Nikolai Rubinstein) در آن قرار داشت، نابود شد.
در سال 1983 یک پروژه بازسازی بزرگ توسط دولت شوروی در این صومعه پایه ریزی شد، پروژه ای که انجامش 5 سال زمان برد و در راستای آن مقدسات و متعلقاتی نظیر صندلی مقدس پطروس از صومعه تثلیث سنت سرگئی (Trinity Monastery of St. Sergei) به صومعه منتقل شدند.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

دیدنی های نزدیک به صومعه دانیلوف

تفریحات نزدیک به صومعه دانیلوف

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید