• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی آکواریوم مسکوواریوم شهر روسیه کشور مسکو
  • سرگرمی آکواریوم مسکوواریوم شهر روسیه کشور مسکو
  • سرگرمی آکواریوم مسکوواریوم شهر روسیه کشور مسکو
  • سرگرمی آکواریوم مسکوواریوم شهر روسیه کشور مسکو
  • سرگرمی آکواریوم مسکوواریوم شهر روسیه کشور مسکو
  • سرگرمی آکواریوم مسکوواریوم شهر روسیه کشور مسکو
  • سرگرمی آکواریوم مسکوواریوم شهر روسیه کشور مسکو
  • سرگرمی آکواریوم مسکوواریوم شهر روسیه کشور مسکو
  • سرگرمی آکواریوم مسکوواریوم شهر روسیه کشور مسکو
  • سرگرمی آکواریوم مسکوواریوم شهر روسیه کشور مسکو
  • سرگرمی آکواریوم مسکوواریوم شهر روسیه کشور مسکو


آکواریوم مسکوواریوم

نام سرگرمی

Moskvarium

نوع سرگرمی

باغ وحش و آکواریوم

کشور

شهر

ساعت بازدید

در روزهای آخرهفته (جمعه، شنبه و یکشنبه) از ساعت 10 تا 21 و در روزهای هفته (دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه) از ساعت 10 تا 16 و 16 تا 21

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

600 تا 1000 روبل

آدرس

Mira Ave, 119/23 | VDNKh, Moscow 143350, Russia

مسکو به ارائه یکی از بهترین آکواریوم های دنیا مجهز است، آکواریومی فوق العاده که زیستگاه گونه هایی عالی از جانداران دریایی نظیر کوسه ها، هشت پاها و دلفین ها می باشد و به مسکواریوم معروف است. می توان از این آکواریوم به عنوان مکانی جذاب و دوست داشتنی برای خانواده ها و کودکان نام برد، مکانی که فرصت آشنایی با گونه های مختلف آبزیان و نحوه زندگی آنها از نزدیک برایتان فراهم می شود. بهترین بخش این آکواریوم جاییست که بازدیدکنندگان می توانند نهنگ هایی که در حال تاملات ذهنی اند را بررسی نمایند. 
کارکنان موسکواریوم بسیار سخت کوشند و همواره برای تمیز نگه داشتن آکواریوم ها در حال تلاش و تکاپو می باشند. لطفاً در زمان بازدید از این مکان چیزی را لمس نکنید. 
مسکواریوم با 80 آکواریوم و 8000 گونه از موجودات دریایی از جمله 500 گونه از ماهی ها، نهنگ ها، کوسه های سه متری، دلفین ها و ماهی های خاوریاری در محل نمایشگاهی ودنخا مسکو شروع به فعالیت و بخشی از آن به علوم اقیانوس شناسی و زیست شناسی دریایی اختصاص پیدا کرد.
ساخت و ساز این ساختار در سال 2013 آغاز شد و به مدت دو سال ادامه یافت. کل مساحت این مجتمع 53000 متر مربع البته با احتساب استخر نگهداری از پستانداران دریایی می باشد. گونه های دریایی آن در 80 آکواریوم با ظرفیت سه میلیون لیتر و مساحت 12 متر مربع نگهداری می شوند. آکواریومی غول پیکر که قابلیت میزبانی از 1200 نفر را در زمانی واحد دارد. 
این آکواریوم محل زندگی گونه های دریایی و جانداران آب های شیرین از گوشه و کنار این سرزمین هستی از دریاچه بایکال تا جزایر گالاپاگوس می باشد. محوطه آکواریوم شامل محوطه تعاملی کودکان، استخر لمسی با ستاره های دریایی، کپور و لقمه ماهی است. این مجموعه همچنین دارای یک سالن نمایش بزرگ با ظرفیت 2300 نفر و مناسب برای اجرای برنامه های آموزشی و نمایش ها با پروژکتورهای سه بعدی و اجرای برنامه توسط نهنگ های قاتل، دلفین ها و فک های بی گوش می باشد.
در کنار تمام شگفتی های این آکواریوم دو استخر نیز به چشم می خورد، استخرهایی که فرصت طلایی بازی و شنا با دلفین ها را برای میهمانان فراهم می آودند. هر دلفین دارای مربی مخصوص می باشد، مربیانی که به شناگران نحوه شنا و رفتار با دلفین ها را آموزش می دهند.
محیط اطراف و آب این آکواریوم به کمک یک سیستم تصفیه ویژه و طراحی شده در مسکو تصفیه می شود. در ابتدا در هنگام راه اندازی اوشِناریوم بیش از 700 تن نمک دریایی نیاز بود و امروزه برای حفظ شوری آن بیش از 80 تن نمک در طول ماه لازم می شود. به طور منظم 47 سیستم مهندسی آب و هوا این آکواریوم را تمیز می کنند و هر چهار ساعت تمام چرخه آب تمیزکاری می شود. دما، ترکیبات شیمیایی و دیگر پارامترهای آب نیز به طور منظم به صورت خودکار کنترل خواهند شد. به طور منظم آزمایشات پزشکی بر روی تمام حیوانات آکواریوم انجام می شود، آزمایشگاه اوشِناریوم مجهز به دستگاه هایی مدرن برای انجام رادیوگرافی، سونوگرافی و معاینات دندان پزشکی می باشد. این مجموعه دارای امکانات لازم برای استفاده کودکان، والدین آنها و افراد معلول می باشد. آکواریومی زیبا با استانداردهای جهانی که سفر به مسکو بدون بازدید از آن کامل نیست.


هزینه های آخر هفته ها
هزینه بلیط این آکواریوم در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه برای بزرگسالان 1000 روبل و برای کودکان زیر 120 سانتی متر 600 روبل است.

هزینه روزهای هفته
هزینه بلیط این آکواریوم در روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در سانس صبح یعنی از ساعت 10 تا 16 برای بزرگسالان 600 روبل و برای کودکان با قد زیر 120 سانتی متر 400 روبل و در سانس بعدازظهر یعنی از ساعت 16 تا 21 برای بزرگسالان 800 روبل و برای کودکان با قد زیر 120 سانتی متر 500 روبل می باشد. 

بلیط های خانوادگی
هزینه بلیط های خانوادگی برای دو فرد بزرگسال و یک کودک زیر دوازده سال 2500 روبل و برای دو فرد بزرگسال و دو کودک زیر دوازده سال 3200 روبل می باشد.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به آکواریوم مسکوواریوم

دیدنی های نزدیک به آکواریوم مسکوواریوم

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید