• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • مرکز خرید مرکز خرید تفلیس (تبیلیسی مال) شهر گرجستان کشور تفلیس
  • مرکز خرید مرکز خرید تفلیس (تبیلیسی مال) شهر گرجستان کشور تفلیس
  • مرکز خرید مرکز خرید تفلیس (تبیلیسی مال) شهر گرجستان کشور تفلیس
  • مرکز خرید مرکز خرید تفلیس (تبیلیسی مال) شهر گرجستان کشور تفلیس
  • مرکز خرید مرکز خرید تفلیس (تبیلیسی مال) شهر گرجستان کشور تفلیس
  • مرکز خرید مرکز خرید تفلیس (تبیلیسی مال) شهر گرجستان کشور تفلیس
  • مرکز خرید مرکز خرید تفلیس (تبیلیسی مال) شهر گرجستان کشور تفلیس


مرکز خرید تفلیس (تبیلیسی مال)

نام مرکز خرید

Tbilisi Mall

ساعت بازدید

روزانه از ساعت 10 تا 22

آدرس

Km 16 Agmashenebeli Alley, 0131 Tbilisi, Georgia

می توان از مرکز خرید تفلیس به عنوان اولین و بزرگترین پروژه های توسعه و ترقی در قفقار جنوبی نام برد که با هدف دیدار با استانداردهای جهانی بنا شده است. مرکز خریدی بسیار مدرن با ارائه ترکیبی جذاب از امکانات سرگرم کننده، فشن و مد جهانی. پروژه ساخت این مرکز خرید مانند دیگر پروژه های شرکت راکین تلفیقی از هنر معماری نوآورانه  با راهکارهای خلاقانه حفاظت از محیط زیست می باشد. معماری شگفت انگیز که فرهنگ و خواسته های معاصر کشور را ارائه می دهد. این مکان در موقعیتی بسیار مناسب با دسترسی آسان به مراکز شهر پذیرای شما برای به ارمغان آوردن تجربه ای شیرین از خرید خواهد بود. 
مرکز خرید تفلیس در زمینی به مساحت 74 هزار متر مربع به صورت چهار طبقه طراحی شده و شامل 150 فروشگاه و 2700 فضای پارکینگ می باشد. همچنین برای این مرکز خرید یک هایپر مارکت به مساحت 15 هزار متر مربع و یک مرکز سرگرم کننده با مساحت 1000 متر مربع در نظر گرفته شده است. در این مکان برندهایی معروف، فروشگاه ها و امکانات بانکی به وفور یافت می شوند. از دیگر امکاناتش می توان به چندین صفحه نمایش سینما، محوطه مخصوص غذا و مرکز سرگرمی های خانواگی در طبقات بالاتر اشاره کرد. این مرکز خرید بی نظیر با یک پارکینگ زیرزمینی 4 طبقه ای کامل می شود. 
مرکز خرید تفلیس ارمغان آور تجربه ای جدید از خرید خواهد بود و تمام بازدیدکنندگان با هر سلیقه و سنی را هیجان زده می کند. جاییکه در آن می توانید یک روز دوست داشتنی و پرماجرا را در کنار دوستان و خانواده تان تجربه کنید. بازار تفلیس تصویری بسیار جذاب از سبک زندگی مدرن تفلیس را در ذهنتان مجسم می کند و بهترین و جذاب ترین خاطره ها را برایتان می سازد. طراحی فضای داخلی این مرکز خرید با توجه به تغییرات فصلی و متاثر از رنگ های درختان در این فصول تغییر می کند. در فصل بهار سراسر آن با گُل های رنگارنگ مزین شده و تُن رنگ های متفاوت در تابستان، پاییز و زمستان تداعی کننده اقلیم و آب و هوای این فصول می باشند. 

نکته: همچنین خدمات فروشگاه کارفور روزانه از ساعت 9:30 تا 22 ارائه می شود. 

نکته: این مرکز خرید در 13 کیلومتری شمال مرکز شهر قرار دارد و به راحتی قابل دسترسی است. همچنین خدمات تاکسی را ارائه می دهد، خدماتی که می توان با پرداخت 5 لاری به بسیاری از نقاط شهر دسترسی داشت. این تاکسی ها همیشه در خارج از مرکز خرید هستند. خطوط حمل و نقل عمومی (خط 1 اتوبوس و 5 مینی بوس) به طور بسیار منظمی به سمت شهر در حرکتند. این اتوبوس ها از ساعت 5:30 تا 22 هر 5 یا 10 دقیقه یکبار حرکت می کنند. همچنین برای رسیدن به مرکز خرید از داخل شهر می توانید از خط اتوبوس 121 نیز استفاده نمایید. لطفاً توجه داشته باشید در طول تعطیلات عمومی احتمال تغییر در ساعات حرکت وسایل نقلیه وجود دارد.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

مراکز خرید نزدیک به مرکز خرید تفلیس (تبیلیسی مال)

دیدنی های نزدیک به مرکز خرید تفلیس (تبیلیسی مال)

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید