• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 11 سفر زیبا با قطار در سراسر جهان

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۲/۱۰/۲۷   تعداد بازدید : 357   گروه مطلب : دیدنی ها


معرفی11 سفر زیبا با قطار در سراسر جهان

تگسکریت (Tagskryt)، یک کلمه اسکاندیناویایی به معنای لذت و یا شگفتی های سفر با قطار است که امروزه بسیار رایج شده، چرا که نسل‌ های جوان وسایل حمل‌ و نقل پایدار و زیبایی‌ شناسانه را دوباره کشف می‌ کنند.
در حالی که این سریع ترین راه برای رسیدن از نقطه A به نقطه B نیست، قطارهای بین شهری قطعا یکی از دیدنی ترین راه ها برای کشف یک کشور جدید هستند.
در زیر بدون ترتیب خاصی، تعدادی از خیره کننده ترین سفرها با قطار را گردآوری کردیم که قطعا ارزش تعریف و توجه را دارند.
این فهرست شامل سفر با قطار در سراسر جهان، از کانادا تا هند و برنامه های سفری است که از چند ساعت تا چند روز متغیر هستند. همه هزینه ها تخمین زده می شوند - کرایه های قطار بین المللی به عوامل زیادی مانند نرخ ارز، شرکت و تاریخ ها و برنامه های سفر انتخابی بستگی دارند.

1. راه آهن بلگراد به بار
در سفر بلگراد به بار، مسافران 254 تونل و 435 پل را در یک سفر 474 کیلومتری از پایتخت صربستان تا سواحل دریای آدریاتیک در مونته نگرو، با قیمتی مقرون به صرفه تجربه می‌ کنند.
مدت زمان سفر: تقریبا 10 ساعت
هزینه: تقریبا 24 یورو

1. راه آهن بلگراد به بار


2. زفیر کالیفرنیا (The California Zephyr)
کالیفرنیا زفیر که از شهر ویندی به سانفرانسیسکو می‌ رود، پیش از رسیدن به سواحل اقیانوس آرام، در مسیر 3915 کیلومتری خود از کوه‌ های راکی و سیرا نوادا در قلب آمریکا صعود می‌ کند. هیچ راهی بهتر از کالیفرنیا زفیر برای دیدن قلب آمریکا وجود ندارد
کشور: آمریکا
مدت سفر: 51 ساعت
هزینه: تقریبا 150 تا 300 دلار

2. زفیر کالیفرنیا (The California Zephyr)


3. کانادایی (The Canadian)
با "کانادایی" به سفر بروید، جایی که مسافران می توانند سه روز را با ماشین های گنبدی به تماشای مناظر حومه شهر از تورنتو تا ونکوور بگذرانند. مسافران کانادایی چهار روز را صرف تماشای مزارع دشت های طلایی، دریاچه های ناهموار و شهرهای زیبا می کنند که با اتومبیل های گنبدی خود از تورنتو تا ونکوور عبور می کنند.
کشور: کانادا
مدت سفر: 86 ساعت
هزینه: تقریبا 500 دلار

3. کانادایی (The Canadian)


4. پلس آن ویلز (Palace on Wheels)
پلس آن ویلز یک استراحتگاه مجلل داخل قطار با اسپای داخلی است که معابد، دژها و تاج محل هند را در یک سفر هفت شبه به نمایش می‌ گذارد.
کشور: هند
مدت سفر: 7 شب و 8 روز
هزینه: بین 665 تا 2391 دلار در هر شب

4. پلس آن ویلز (Palace on Wheels)


5. گلیشر اکسپرس (Glacier Express)
گلیشر اکسپرس دو تفرجگاه کوهستانی مهم در آلپ سوئیس را به هم متصل می‌ کند و تجربه آلپ را به یک سفر هشت ساعته به قله های برفی، مراتع کوهستانی و روستاهای کتاب داستان بین زرمات و سنت موریتز در سوئیس خلاصه می کند.
کشور: سوئیس
مدت سفر: 7.5 ساعت
هزینه: تقریبا 80 تا 300 دلار به اضافه ورودی ها

5. گلیشر اکسپرس (Glacier Express)


 پنج قطار فوق العاده لوکس و بی نظیر برای سفر در جهان را بشناسید



6. قطار ابرها (The Train to the Clouds)
قطار ابرها در مسیر خود از سالتا، آرژانتین، به مرز شیلی در یکی از مرتفع ترین سفرهای قطار در جهان، به ارتفاع 4140 متری در رشته کوه ناهموار آند صعود می کند.
کشور: آرژانتین
مدت سفر: 15 ساعت
هزینه: تقریبا 84 دلار

6. قطار ابرها (The Train to the Clouds)


7. شونگولولو اکسپرس (Shongololo Express)
آفریقای جنوبی را با قطار سریع السیر شونگولولو کاوش کنید که شامل گشت و گذار و توقف در پناهگاه حیات وحش و بازارهای صنایع دستی در سراسر نامیبیا، آفریقای جنوبی و زیمبابوه است.
کشور: بوتسوانا، موزامبیک، نامیبیا، آفریقای جنوبی، سوازیلند، زامبیا، زیمباوه
مدت سفر: 12 تا 15 روز
هزینه: حدود 6500 تا 13000 دلار

7. شونگولولو اکسپرس (Shongololo Express)


8. راه آهن ترانس سیبری (The Trans-Siberian Railway)
راه آهن ترانس سیبری طولانی ترین خط راه آهن جهان است. چندین قطار برای انتخاب وجود دارد از جمله قطار سریع السیر Golden Eagle Trans-Siberian Express که گردش های 14 روزه را در روسیه ارائه می دهد. این قطار لوکس که بین ولادی وستوک و مسکو سفر می کند، از کنار علفزارهای بی پایان و دریاچه بایکال، عمیق ترین دریاچه روی زمین می گذرد.
کشور: روسیه
مدت سفر: 14 روز
هزینه: متغیر

8. راه آهن ترانس سیبری (The Trans-Siberian Railway)


9. گن (The Ghan)
برای کاوش آلیس اسپرینگز با گن همراه شوید که از شمال به جنوب در «مرکز سرخ» استرالیا از داروین تا آدلاید امتداد می یابد. گن مسافران خود را از مرکز قرمز آتشین استرالیا عبور می دهد و به مناظر چشمگیر و مکان های بومی دسترسی پیدا می کند که با سایر روش های حمل و نقل ممنوع است.
کشور: استرالیا
مدت سفر: 54 ساعت
هزینه: قیمت ها از حدود 2050 دلار شروع می شود

9. گن (The Ghan)


10. سیمپلون اورینت اکسپرس ونیز (Venice Simplon-Orient Express)
اورینت اکسپرس احیا شده، با شام های کامل و زرق و برق کراوات سیاه، مسافران خود را به عصر طلایی سفر ریلی می برد. این قطار انواع سفرهای شبانه را به بیش از ده ها شهر اروپایی از جمله پاریس، لندن، وین، ونیز و استانبول ارائه می دهد.
کشور: چندگانه، از جمله بریتانیا و ایتالیا
مدت سفر: 1 تا 5 شب
هزینه: تقریبا بین 6800 تا 48000 دلار

10. سیمپلون اورینت اکسپرس ونیز (Venice Simplon-Orient Express)


11. ترانز آلپین (TranzAlpine)
ترانز آلپین در نیوزیلند بین کرایست‌ چرچ و گریموث اجرا می‌شود و در کنار رودخانه وایماکاری (Waimakariri) و از طریق کوه‌ های آلپ جنوبی در یک مسیر رفت و برگشت 9 ساعته ارائه می‌ شود. ترانز آلپین به مسافران خود این امکان را می‌ دهد که مناظر بی نظیر و دشت‌ های الهام‌ بخش بین کرایست‌ چرچ و گریموث را تماشا کنند. این سفر 222 کیلومتر را در کمتر از پنج ساعت طی می کند.
کشور: نیوزلند
مدت سفر: 5 ساعت
هزینه: تقریبا 120 دلار

11. ترانز آلپین (TranzAlpine)


منبع: insider




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید