• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 10 مکان از فیلم های محبوب در دنیای واقعی

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۵/۱۳   تعداد بازدید : 13066   گروه مطلب : فرهنگ و هنر


10 مکان از فیلم های محبوب در دنیای واقعی

باید اعتراف کرد که همیشه دوست داشته ایم تا از یکی از صحنه هایی که فیلم هری پاتر در آن ساخته شده دیدن کنیم و یا هر چه داریم بدهیم تا به کاوش در مکانی که فیلم پارک ژوراسیک در آن ضبط شده بپردازیم. حالا اگر بشنویم که چنین چیزی ممکن است چطور؟ برخی از فیلم های مورد علاقه ما در مکان هایی فیلم برداری شده اند که امکان تماشای آنها در زندگی واقعی هم وجود دارد.
می توان به دنبال زیبایی هایی که در پرده سینما به نمایش در می آید رفت، به دیدار خانه های کودکی برخی از ستارگان رفت و حتی شب را در هتل هایی که در آن ها فیلم های مشهور ساخته می شده سپری کرد.
برای آن دسته از افرادی که اطلاعات زیادی در مورد فیلم ها دارند، و یا افرادی که یک منظره زیبا را در یک فیلم تحسین می کنند، مواردی که در این مطلب به آنها اشاره شده، تعداد اندکی از مکان هایی هستند که در فیلم های محبوب به نمایش در آمده اند و می توان در دنیای حقیقی هم از آنها بازدید کرد.


ایستگاه آتش نشانی در فیلم شکارچیان ارواح

ایستگاه آتش نشانی در فیلم شکارچیان ارواح

طرفداران فیلم شکارچیان ارواح می توانند از دو مکان متفاوتی که این فیلم در آن جا ضبط شده دیدن کنند. این افراد می توانند به دیدن شماره چهارده خیابان نورس مور واقع در شهر نیویورک بروند که در حقیقت مرکز فرماندهی فیلم شکارچان ارواح است. این مکان بخشی از یک ایستگاه آتش نشانی فعال در شهر نیویورک می باشد. همینطور این افراد می توانند به شماره، ای 225 (E225) در خیابان پنجم واقع در شهر لوس آنجلس رفته و از یک ایستگاه آتش نشانی دیگر که از داخل آن برای فیلم برداری استفاده شده بازدید کنند.


عمارت ایکس مَنشِن، فیلم مردان ایکس

عمارت ایکس مَنشِن، فیلم مردان ایکس

خانه شخصی پروفسور ایکس در سالِم سِنتر واقع در شهر نیویورک قرار دارد. با این حال ساختمانی که در این سری فیلم ها از آن فیلم برداری شده قلعه هاتلی نام داشته و در بریتیش کلمبیا واقع شده است. نکته جالب این است که از این قلعه برای فیلم برداری سریال تلویزیونی اسمال ویل هم استفاده شده است.


خانه فیلم داستان کریسمس

خانه فیلم داستان کریسمس

فیلم کلاسیک داستان کریسمس در خانه ای در ایالت ایندیانا ساخته شده است. خانه آقای پارکر در شماره 3159 غربی واقع در خیابان یازدهم خیابان کلیولَند اوهایو می باشد. اوهایو جایی است که برخی از ترسناک ترین و وحشتناک ترین ترن های هوایی جهان را در خود جای داده است.


منطقه گرمسیری، فیلم پارک ژوراسیک

منطقه گرمسیری، فیلم پارک ژوراسیک

فیلم سینمایی پارک ژوراسیک یکی از زیباترین منظره های پس زمینه را به نمایش می گذارد. افرادی که مایل به تماشای این صحنه ها هستند می توانند به  کائوآئی در هاوایی که این فیلم در آن جا ضبط شده است سفر کنند.


سیاره یاوین آی دی، فیلم جنگ ستارگان

سیاره یاوین آی دی، فیلم جنگ ستارگان

اگر مشتاقان این فیلم مایلند تا بدانند که پایگاه مرزی مَسَسی واقع بر چهارمین ماه یاوین در کجا فیلم برداری شده، می توانند به تماشای خرابه های معبد مایاها در پارک ملی تیکال واقع در کشور گواتمالا بروند.


معرفی 10 مکان از فیلم های محبوب در دنیای واقعی



خوابگاه های عمارت پارلمان ایالتی، فیلم عطش مبارزه: آتش گرفتن

خوابگاه های عمارت پارلمان ایالتی، فیلم عطش مبارزه: آتش گرفتن

افرادی که از طرفداران پر و پا قرص سری فیلم های عطش مبارزه هستند می توانند به شهر آتلانتا و به مکانی که کَتنیس، شخصیت این فیلم به همراه قبلیه اش در خوابگاه هایی قرار داده شده بودند، بروند. این مکان واقع در هتل ماریوت ماکیس می باشد.


تاپ ناچ از فیلم مات و مبهوت

تاپ ناچ از فیلم مات و مبهوت

این مکان در ایالت تگزاس، و دقیقاً در شماره 7525 جاده بِرنِت یعنی جایی که دیوید وودِرسون در مورد میهمانی مون تاوِر لب به سخن گشود قرار گرفته است. امروزه افراد می توانند با مراجعه به این مکان یک همبرگر را هم خریداری کنند.


مدرسه هوگوارت ها از فیلم هری پاتر

مدرسه هوگوارت ها از فیلم هری پاتر

فیلم هری پاتر در مکان های بی شماری در سرتاسر کشور انگلستان فیلم برداری شده است. برخی از این مکان ها شامل کالج و کلیسای جامع دانشگاه آکسفورد و نیز کلیسای جامع گلاستر می شوند.


جایی که وِلز قاتل را پیدا می کند، فیلم زمان پس از زمان

جایی که وِلز قاتل را پیدا می کند، فیلم زمان پس از زمان

نه تنها می توان از آن بازدید کرد بلکه می توان شب را دقیقاً در همان مکانی که وِلز قاتل را پیدا کرد سپری نمود. این مکان واقع در هتل حیات ریجنسی در شهر سانفرانسیسکو است.


ناکاتومی پلازا، فیلم جان سخت

ناکاتومی پلازا، فیلم جان سخت

طرفداران سری فیلم های جان سخت می توانند به بازدید از ناکاتومی پلازا، یکی از مکان های واقعی در شهر لوس آنجلس بروند. این مکان جایی است که مقر اصلی شرکت بزرگ فاکس قرن بیستم در آن قرار دارد. 


منبع: theactivetimes




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید