• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • رستوران مجموعه رستوران هفت خوان شهر شیراز
  • رستوران مجموعه رستوران هفت خوان شهر شیراز
  • رستوران مجموعه رستوران هفت خوان شهر شیراز
  • رستوران مجموعه رستوران هفت خوان شهر شیراز


مجموعه رستوران هفت خوان

نام رستوران

Haft Khan Restaurant

نوع رستوران

رستوران بین المللی

استان

شهرستان

شیراز

نوع غذا

رستوران بین المللی

ساعت بازدید

از ساعت 6:30 صبح الی 00:30 نیمه شب

آدرس

فارس، شیراز، بلوار جدید قرآن، نبش کوچه هفدهم

اگر مسافر شهر زیبای شیراز هستید و قصد صرف غذا در یکی از رستوران های این شهر را دارید، یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما رستوران هفت خوان است.

معرفی مجموعه رستوران هفت خوان
رستوران مجلل و بزرگ هفت خوان شیراز در واقع مجموعه ای متشکل از پنج رستوران و دو کافی شاپ است که نامگذاری رستوران هفت خوان نیز بر همین اساس صورت گرفته است. هر کدام از این طبقات مجزا، ارایه دهنده سبک مشخصی از غذا و خدمات هستند. علاوه بر این چینش و دکوراسیون داخلی طبقات نیز با سبک غذایی ارایه شده در آن هماهنگی دارد. تنوع غذایی این مجموعه بالغ بر بیش از 500 نوع غذا بوده و شما انواع غذا های ایرانی، فرنگی، فست فود، منوی ویژه گیاه خواران و همچنین انواع کیک ها، دسر ها و نوشیدنی ها را می توانید در این طبقات پیدا کنید.

مجموعه رستورانی هفت خوان، 7 سفره رنگین
رستوران سیندخت مجموعه هفت خوان با داشتن بوفه ازاد متنوع شامل انواع غذاهای ایرانی از قبیل خورشت های لذیذ، خوراک ها، آبگوشت، کوفته، ته دیگ و ته چین، کباب ها و به ویژه کلم پلوی شیرازی را از ساعت 12:00 الی 16:00 به شما ارایه می دهد. علاوه بر این رستوران سیندخت از ساعت 7:00 الی 11:00 با منوی صبحانه شامل کله پاچه، املت های متنوع و بشقاب های سرد و گرم آماده میزبانی از شما خواهد بود.
رستوران بعدی مجموعه هفت خوان رستوران بین المللی نوفل است. بخش عمده منوی این رستوران متعلق به انواع کباب ها، ماهی ها، سوپ ها، سوخاری ها، استیک، سوشی و غذاهای فرنگی مانند اسپاگتی، پاستا و طیف وسیعی از انواع پیتزا می باشد. علاوه بر این، خورشت های خوش عطر و طعم ایرانی، دوپیازه آلوی شیرازی و انواع نوشیدنی ها را نیز در رستوران نوفل می توانید نوش جان کنید. این رستوران از ساعت 12:00 الی 16:30 و 19:00 الی 00:00 آماده میزبانی از شما می باشد.
رستوران دیگر مجموعه هفت خوان فست فود بلیان است. در منوی رستوران بلیان انواع پیتزا، کنتاکی، اسپاگتی و پاستا، نان سیر، انواع سالاد از جمله سالاد فتوش و بسیاری دیگر از این قبیل وجود دارد. این رستوران از ساعت 12:00 الی 00:00 آماده میزبانی از شما می باشد.
رستوران گرسیوز مجموعه هفت خوان نیز با منوی خاص و متنوع از کباب ها، برگرها، شاورمای لبنانی و همچنین دل و جگر گوسفندی از شما پذیرایی می کند. رستوان گرسیو با واقع شدن در پشت بام مجموعه و به کارگیری سقف و دیوارهای شیشیه ای و سیستم سرمایش و گرمایش ویژه، چشم اندازی بسیار خاص و به یاد ماندنی را به شما هدیه می دهد. این رستوران از ساعت 19:00 الی 00:00 آماده میزبانی از شما است.
در منوی رستوران فرود مجموعه هفت خوان انواع غذاهای لذیذ ایرانی از جمله کباب ها، خورشت ها، ته چین، زرشک پلو با مرغ شکم پر، دیزی، دو پیازه الو وکلم پلو، حلیم بادمجان و کشک بادمجان و همچنین انواع نوشیدنی های ایرانی، عرقیجات و چای خوش رنگ و عطر ایرانی و همچنین فالوده شیرازی، بستنی و رنگینک شیرازی را می توانید پیدا کنید. فضای داخلی این رستوران به سبک سنتی بوده و از تخت های چوبی برای نشستن و صرف غذا می توانید استفاده کنید. علاوه بر این، نوای گوش نواز موسیقی سنتی ایرانی نیز عیش شما را تکمیل خواهد کرد. این رستوران از ساعت 12:00 الی 00:00 آماده میزبانی از شما است.
یکی دیگر از طبقات مجموعه هفت خوان متعلق به کافی شاپ زریر می باشد. منوی کافی شاپ زریر انواع کیک و دسر، بستنی و نوشیدنی های گرم و سرد را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این کافی شاپ زریر سبک ویژه ای از غذاها به نام برانچ را نیز به شما ارایه می دهد. برانچ ها غذاهای نیمه سبک و مناسب برای صرف به عنوان صبحانه دیر هنگام و وعده ناهار هستند. این کافی شاپ از ساعت 10:00 الی 00:00 آماده میزبانی از شما است.
کافی شاپ دیگر مجموعه هفت خوان کافه گیسیا است. این کافی شاپ با منوی متنوع از انواع پیتزاهای ایتالیایی، کیک ها و دسرها، بستنی ها و همچنین انواع نوشیدنی های گرم و سرد از شما پذیرایی می کند. این کافی شاپ از ساعت 12:00 الی 00:00 آماده میزبانی از شما است.
در محیط بیرونی مجموعه رستورانی هفت خوان نیز غرفه های ویژه با سرو انواع پیتزا، ساندویچ و همچنین نان و شیرینی از ساعت 6:00 الی 22:00 آماده پذیرایی از شما خواهند بود.
علاوه بر تمامی این موارد، مجموعه رستورانی هفت خوان با دارا بودن سالن های مخصوص برای میزبانی از سمینارها، جشن ها و میهمانان ویژه شما آمادگی کامل دارد.
آتلیه مجموعه هفت خوان نیز برای ثبت لحظات شیرین و لبخند های زیبایتان در کنار شما خواهد بود.

پیشنهاد ما
با توجه به قرارگیری جاذبه تاریخی و بسیار زیبای باغ جهان نما در فاصله ای بسیار کوتاه از مجموعه رستورانی هفت خوان، به شما پیشنهاد می کنیم برنامه ریزی خود را برای بازدید از این باغ و صرف غذا در مجموعه هفت خوان در یک روز تنظیم کنید.

نکته: امکان رزور میز از طریق تماس تلفنی و مراجعه به سایت برای شما امکان پذیر است. با مراجعه به سایت مجموعه امکان سفارش آنلاین و بررسی قیمت ها نیز برای شما فراهم است.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

رستوران ها نزدیک به مجموعه رستوران هفت خوان

دیدنی های نزدیک به مجموعه رستوران هفت خوان

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید