• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  اتاق فرار طاعون شهر اصفهان استان اصفهان


اتاق فرار طاعون

نام مرکز دیدنی

Plague Escape Room

نوع مرکز دیدنی

بازی ها

استان

شهرستان

اصفهان

مدت زمان بازدید

زمان بازی 60 دقیقه - آموزش پیش از بازی 20 دقیقه

نرخ قیمت ورودی

ارزان

متوسط قیمت بلیط

هر نفر 50،000 تومان

آدرس

اصفهان، خیابان کاشانی به سمت دروازه تهران، بعد از چهار راه وفایی، کوچه 31، انتها کوچه سمت چپ،بن بست شکوفه، پلاک 71

معرفی اتاق فرار طاعون
در سال های اخیر، اتاق فرار به عنوان بازی فکری، گروهی و مهیج در ایران و بسیاری از دیگر کشور ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما در این بازی همراه دوستانتان تیمی تشکیل می دهید . بر خلاف بازی های رایانه ای شما در فضای واقعی سناریو منتخب خود قرار می گیرید. در واقع شما شخصیت اول و یا به نوعی قهرمان از پیش تعیین شده بازی هستید.
اتاق فرار طاعون یکی از مکان عای شگفت انگیز است و در تیر ماه 1398 در اصفهان طراحی و اجرا شد. این بازی فضاسازی متفاوتی از سایر اتاق های فرار دارد و می توان گفت منحصر به فرد است. این بازی ترسناک است و با معماهای خود شما را متعجب خواهد کرد.

سناریو اتاق فرار
در شهر بیماری طاعون همه گیر شده است و تا مرز از بین بردن همه مردم شهر پیش رفته است. برای ایزوله کردن بمباران چند مرکز فراهم شده اند و ماموران اجازه دارند افراد مشکوک به طاعون را با خود به این مراکز ببرند و متاسفانه دیشب، شما را با اینکه هیچ علایمی از بیماری نداشتید دستگیر کرده و با خود برده اند. شما در مرکزی با فاصله زیادی از شهر هستید. 
ماموران دولتی مدارکی پیدا کرده اند، طبق این مدارک، این مرکز افراد سالم را دستگیر می کند و بعد از انتقال بیماری دارو های جدید ضد طاعون را روی آن ها بررسی و آزمایش می کنند. رییس مرکز بعد از اینکه می فهمد لو رفته است تمام شاهدان ماجرا و حتی کارمندان خود را می کشد و فرار می کند. حالا شما اینجا گیر افتاده اید و احتمال ابتلا به طاعون وجود دارد. باید نجات پیدا کنید و فقط می دانید یکی از افرادی که کلید خروج را داشت دیشب به خاطر اعتراف نکردن سوزانده شد.

توضیحات تکمیلی
در بازی های اتاق فرار تیم شما وارد اتاقی با دکور مختص همان سناریو می شوید و در آن به حل معماها می پردازید. بازی های اتاق فرار در ژانر های مختلفی از قبیل پلیسی، ترسناک، تعاملی، جنایی، فانتزی و مرموز ارایه می شود. اگر می خواهید چند ساعتی از گوشی هایتان دور شوید و با معما های هیجان انگیز و ماجرا جویانه دست و پنجه نرم کنید نباید بازی های اتاق فرار را از دست بدهید.
شما و تیمتان ابتدا باید یکی از بازی ها یا در واقع سناریو های اتاق فرار را انتخاب کنید، سپس وارد اتاقی با تم مخصوص آن سناریو می شوید و در بسته می شود. در ابتدا متعجب می شوید که چطور از اتاق خارج شوید. شاید در اول کار ساده ای به نظر برسد ولی اصلا ساده نیست، نقشه ها و معماهای بسیاری سر راه شما قرار می گیرد تا با حل کردن آنها در مدت زمان مشخصی که معمولا 1 ساعت است بتوانید از اتاق خارج شوید.

تذکر: چنانچه مبتلا به بیماری آسم بودید حتما پیش از انجام بازی مسئول واحد یا همان گیم مستر گزارش دهید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به اتاق فرار طاعون

دیدنی های نزدیک به اتاق فرار طاعون

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید