• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  مجموعه ورزشی شهید کشوری شهر تهران استان تهران
  •  مجموعه ورزشی شهید کشوری شهر تهران استان تهران
  •  مجموعه ورزشی شهید کشوری شهر تهران استان تهران
  •  مجموعه ورزشی شهید کشوری شهر تهران استان تهران
  •  مجموعه ورزشی شهید کشوری شهر تهران استان تهران
  •  مجموعه ورزشی شهید کشوری شهر تهران استان تهران
  •  مجموعه ورزشی شهید کشوری شهر تهران استان تهران


مجموعه ورزشی شهید کشوری

نام مرکز دیدنی

Keshvari Sports Complex

نوع مرکز دیدنی

استادیوم و مجموعه ورزشی

استان

شهرستان

تهران

منطقه

میرداماد و داوودیه

ناحیه

شمال شهر

مدت زمان بازدید

2 الی 3 ساعت

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی، انتهای خیابان رازان جنوبی، خیابان کوشا، مجموعه ورزشی شهید کشوری

مجموعه ورزشی شهید کشوری یک مجتمع ورزشی است که در سال 1346 با احداث زمین های گلف در آن آغاز به کار کرد. این مجموعه در حال حاضر شامل فدراسیون های دو میدانی، تنیس و کاراته می باشد که از امکانات ورزشی مجموعه می توان به استخر، سالن چند منظوره، سالن های تنیس بانوان و تنیس و بیلیارد آقایان، زمین چمن، ایروبیک بانوان، سالن فوتبال دستی، دو میدانی، کاراته و بسکتبال اشاره کرد. سالن چند منظوره این مجموعه شامل، اسکیت، دو میدانی، فوتسال، یوگا و ورزشهای رزمی بدمینتون، والیبال، پینگ پونگ، بدنسازی و ژیمناستیک می باشد .

تاریخچه باشگاه ورزشی شهید کشوری
مجموعه ورزشی شهید کشوری در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار در تپه های داوودیه در سال 1346 احداث شده است. این مجموعه ورزشی در ابتدا شامل چندین زمین گلف بود و در سال 1350 به آن استخر هم اضافه شد. در سال 1349 ساختمان 5 طبقه ای به عنوان خوابگاه اردوی تیم ملی در آن ساخته شد که در سال 1362 این ساختمان در اختیار دانشکده تربیت بدنی قرار گرفت. در سال 1354 یک سالن چند منظوره و دو میدانی در آن ایجاد گشت و در سال 1380 شش عدد زمین تنیس و یک سالن فوتبال دستی به آن اضافه شد. 

مالکیت مجموعه ورزشی شهید کشوری
از 17 دی ماه 1391 تمام اماکن موجود در این باشگاه به جز مالکیت فدراسیون های کاراته، دو میدانی و تنیس به باشگاه استقلال تهران واگذار شده است.

دسترسی
وسیله نقلیه شخصی: مجموعه ورزشی شهید کشوری در بلوار میرداماد، میدان محسنی، انتهای خیابان رازان جنوبی (حصاری)، قرار گرفته است. می توانید از بزرگراه حقانی مستقیم برانید به خم راه بزرگراه همت که رسیدید وارد خم راه شوید مجددا وارد خمراه دوم به سمت اتوبان حقانی شده و مستقیم بروید تا به خیابان کوشا برسید مجموعه ورزشی کشوری در خیابان کوشا قرار دارد.
مترو: با استفاده از خط 1 مترو در ایستگاه میرداماد از قطار پیاده شوید. در خیابان میرداماد به سمت میدان مادر بروید در میدان مادر وارد خیابان شاه نظری شوید مستقیم بروید تا به میدان کاظمی برسید در میدان کاظمی وارد خیابان کوشا شوید. مجموعه ورزشی شهید کشوری در خیابان کوشا قرار دارد.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به مجموعه ورزشی شهید کشوری

دیدنی های نزدیک به مجموعه ورزشی شهید کشوری

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید