• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل شانگری لا بسفروس
  • نمای ساختمان هتل شانگری لا بسفروس
  • نمای لابی هتل شانگری لا بسفروس
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • حمام ترکی هتل شانگری لا بسفروس
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • سالن ورزشی هتل شانگری لا بسفروس
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • استخر سرپوشیده هتل شانگری لا بسفروس
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • رستوران ایست تو هتل شانگری لا بسفروس
  • لابی لانج هتل شانگری لا بسفروس
  • نمای رستوران چینی شانگ پالاس
  • ل بار هتل شانگری لا بسفروس
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوبلکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • تخت های توئین اتاق پرمیر
  • نمای تخت بزرگ اتاق تراس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • میز غذاخوری سوئیت دوبلکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

شانگری لا بسفروس استانبول بسیاری از امکانات سرگرمی که شما می توانید در آن به استراحت، بازی و تمرین بپردازید را دارد. می توانید در مرکز کاملا مجهز بدن سازی به تمرین پرداخته و یا در استخر های آب گرم سر پوشیده هتل به شنا بپردازید. در اسپای هتل هم می توانید به ماساژهای که با مهارت تمام ارائه می شوند  پرداخته و آرامش و تعادل را به بدنتان باز گردانید.

کلاب سلامتی
در این کلاب انواع تمرینات ورزشی و امکانات سرگرمی ارائه می شود. علاوه بر شنا در استخر سر پوشیده آب گرم کودکان هم می توانند در استخر شنای مخصوص خود به بازی بپردازند. همچنین یک مجموعه هنر های ورزشی (از ساعت 6 صبح تا 10 شب) به همراه اتاق های دارای جکوزی ( از 6 صبح تا 10 شب) هم در این هتل آماده وجود دارد. استخر شنا سرپوشیده و استخر کودکان هم از ساعت 6 صبح تا 10 شب آماده خدمت رسانی به میهمانان هتل می باشند.

چی، اسپای
شانگری لا بسفروس استانبول افتخار دارد که به شما اولین چی (یا همان اسپا) را در شانگری لا معرفی کند. تمام درمان هایی که در این مکان ارائه می شوند باعث بهبود تعادل بدن و سازگاری بهتر ذهن و بدن می شوند. اسپای این هتل دارای برخی از بهترین سوئیت های خصوصی در استانبول بوده که با داشتن امکانات حمام، ماساژ های سفارشی و محصولات اورگانیک، به یک اسپای کامل تبدیل می شود. انواع ماساژ ها و درمان هایی که در اسپای هتل ارائه می شوند شامل ماساژ های مخصوص چی، سفر های چی، حس مکان، ماساژ سلامتی، درمانی های مخصوص صورت، درمان های بدن و درمان های زوجین می باشد.

ماساژ های مخصوص چی
این ماساژ ها به منظور ایجاد نهایت آرامش ذهن و ایجاد سرزندگی ابداع شده اند. 

تعادل چی
در این ماساژ از تکنیک های ماساژ کل بدن استفاده می شود تا گردش خون تقویت شده و اعصاب به آرامش برسند. این درمان در یک وقت 45 دقیقه ای ارائه می شود. 
حس رهایی چی (Chi Rescue Release)
این ماساژ که در یک وقت 45 دقیقه ای ارائه می شود باعث رهایی از فشار های عضلانی می شود.

ماساژ سنگ داغ چی
در این ماساژ سنگ های داغ به منظور ایجاد مزایای گرمایشی به همراه ماساژ همراه با ضربه، باعث ایجاد حالت آرامش در بدن می شود. این درمان در یک وقت 90 دقیقه ای ارائه می شود.

ماساژ رفلکسولوژی چی
این ماساژ پای چینی که در یک وقت 45 دقیقه ای ارائه می شود، باعث تحریک گردش خون و رهایی از استرس می شود.

سفر های چی
رفع خستگی مسافر
این ماساژ بهترین ماساژ برای رفع خستگی حاصل از مسافرت است  که در یک وقت 2 ساعت و 45 دقیقه ای ارائه شده و باعث تازه شدن ذهن و رفع سفتی عضلات هم می شود. این ماساژ با یک لایه برداری سم زداینده بدن آغاز شده و در ادامه با یک ماساژ بالیایی خاتمه می یابد.

افراط در زمان 
در این درمان ترکیبی از حمام ترکی سنتی، ماساژ تعادل چی و مراقبت از صورت آناندا در یک وقت 2 ساعت و 45 دقیقه ای ارائه می شود که باعث آرامش ذهن و بدن می شود.

حس مکان
این درمان های اسپا با استفاده از ترکیبات محلی اورگانیک که در محیطی واقعی ارائه می شوند، به شما یک تجربه ترکی کامل دست می دهد. 

درمان حمام سنتی
این درمان کامل بدن ترکیبی از  لایه برداری و ماساژ فوم است که باعث نرمی عضلات و تازه شدن روح و بدن می شود. این درمان در یک وقت 45 دقیقه ای ارائه می شود.

تجربه حمام مجلل
این درمان نهایی شامل لایه برداری بدن، ماساژ کامل بدن، آب درمانی و ماسک اورگانیک بدن به همراه شست و شوی ملایم مو و مرطوب کردن آن با شوینده های اورگانیک می باشد. این درمان در یک وقت یک ساعته ارائه می شود.

التیام سنتی از سراسر ترکیه
این درمان های سنتی تمیز کننده شامل ترکیبی از تکنیک های احیا کننده، با استفاده از یک کیسه محلی به نام کز و صابون های طبیعی، می باشد.  علاوه بر آن با شستشوی ملایم مو، آب درمانی و ماساژ ملایم که در این درمان ارائه می شود به شما تجربه تکرار نشدنی ای را دست می دهد. این درمان در یک وقت 90 دقیقه ای ارائه می شود.

آرامش مدیترانه ای
این درمان که شامل لایه برداری بدن به همراه قهوه است باعث رفع سلولیت می شود. در پایان هم از پیچش شکلاتی بدن استفاده می شود. این درمان در یک وقت 90 دقیقه ای ارائه می شود.

ماساژهای سلامتی
در این درمان ها با استفاده از روغن های ضروری برای بدن شما، در اتاق های زوجین و یا اتاق های یک نفره به شما ماساژ ارائه می شود. 

ماساژ توی نای چینی
این ماساژ چینی که در یک وقت یک ساعته ارائه می شو باعث رفع خستگی ذهن و بدن می شود.

ماساژ بالیایی
در این ماساژ که در یک وقت یک ساعته ارائه می شود ترکیبی از ماساژ های ملایم و قوی به همراه ضربه باعث رهایی از استرس و رفع سختی عضلات می شود.

درمان های حامگی
در این درمان که در یک وقت یک ساعته ارائه میشود سیستم لنفاوی تحریک شده و با استفاده از دارو های گیاهی و ماساژهای آرام، آرامش و سلامتی به بدن باز می گردد.

ماساژ تایلندی
این ماساژ خشک که در یک وقت 90 دقیقه ای ارائه می شود با انجام تکنیک های آرام کششی و فشار نقطه ای، باعث تحریک گردش خون و افزایش انعطاف بدن می شود.
ماساژ متعادل کننده یوگای هندی
در این ماساژ که در یک وقت 90 دقیقه ای ارائه می شود ترکیبی از لمس های قوی به همراه کشش های یوگا باعث به دست آوردن انعطاف پذیری و آرامش عضلات شده و جریان انرژی را در بدن احیا می کند.

هارمونی یینگ یانگ برای زوجین
این ماساژ مخصوص زوجین برای هماهنگ کردن و متعادل کردن جریان چی (انرژی حیاتی) درون بدن ابداع شده است.  این درمان در یک وقت 90 دقیقه ای ارائه می شود.

ماساژ سلامتی معطر
این ماساژ به منظور تقویت انرژی حیاطی بدن و تجدید روحیه طراحی شده و در یک وقت 90 دقیقه ای ارائه میشود.

درمانی های صورت
درمان صورت آناندا
این درمان که در یک وقت یک ساعته ارائه می شود بر روی نقاط حساس صورت و گردن متمرکز شده و باعث برطرف شدن فشار و سموم از بدن و تحریک جریان خون می شود. 

درمان با فلور دریایی
این درمان که در یک وقت 90 دقیقه ای ارائه می شود باعث تمیزی عمقی صورت شده و با تمرکز بر روی سیستم لنفاوی باعث تحریک گردش خون و همچنین بهبود رنگ پوست می شود. 

جوان کننده صورت جنگل های بارانی
در این درمان که در یک وقت 75 دقیقه ای ارائه می شود با استفاده از ترکیبات کرم گیاهی سیستم لنفاوی تحریک شده و همچنین با استفاده از ماسک گل آمازون و ترکیبات شفا بخش گیاهان جنگل های بارانی، جوانی و ترمیم عمقی به سلول های پوست باز می گردد.

پاک سازی صورت مردان
این درمان که مخصوص مردان می باشد در یک وقت یک ساعته ارائه شده و باعث بهبود رنگ و استحکام پوست می شود.

درمان های بدن
در این درمان های منحصر به فرد با استفاده از ترکیبات قوی باعث تغذیه پوست و بهبود ترمیم سلول های آن می شود.

تجربه خوش لایه برداری بدن
این درمان های احیا کننده که باعث تغذیه پوست می شوند به افزایش انرژی پوست کمک کرده و باعث راحتی روح و سلامتی بدن می شوند. این درمان در یک وقت 45 دقیقه ای ارائه می شود.

لایه برداری انرژی بخش و سم زداینده بدن
این درمان باعث رفع مشکلاتی از قبیل خستگی شده و همچنین باعث افزایش جریان خون و کسب انرژی بیشتر به همراه تقویت سیستم ایمنی می شود. محتوای مواد طبیعی ای که در لایه برداری استفاده می شود باعث سم زدایی و تمیزی پوست می شود. این درمان در یک وقت 45 دقیقه ای ارائه می شود.

بادی رپ (پیچش بدن) عمیق 
این بادی رپ (بدن را با مواد مورد نظر آغشته می کنند و بعد یک پلاستیک را محکم به دور بدن می بندند.) که باعث بیرون کشیدن عمقی سموم بدن از سلول های پوست می شود در یک وقت 45 دقیقه ای ارائه می شود.

درمان های زوجین
هارمونی یینگ یانگ برای زوجین
این ماساژ که به طور خاص برای زوج ها ارائه می شود باعث ایجاد تعادل جریان چی (انرژی حیاتی) درون بدن می شود. این درمان در یک وقت 90 دقیقه ای ارائه می شود.

سوئیت لوکس
این درمان با یک حمام معطر آغاز شده و با لایه برداری در حمام سنتی و همچنین یک ماسک سفت کننده بدن به همراه یک ماساژ بالیایی شگفت انگیز، که خستگی را از عضلاتتان دور می کند، ادامه پیدا می کند. درمان مراقبتی صورت آناندا هم این تجربه را کامل می کند. این درمان در یک وقت 3 ساعت و 45 دقیقه ای ارائه می شود.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید