• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل وستین لنکاوی ریزورت اند اسپا
  • دورنمای زیبای هتل وستین لنکاوی ریزورت اند اسپا
  • محوطه نشیمن لابی هتل
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • استخرر وباز هتل وستین لنکاوی ریزورت اند اسپا
  • نمای زمین تنیس اختصاصی هتل
  • سالن ورزشی هتل وستین لنکاوی ریزورت اند اسپا
  • برگزاری جشن و مراسم در فضای باز
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • چشم انداز زیبای رستوران فلوت
  • بریز لانج هتل وستین لنکاوی ریزورت اند اسپا
  • نمایی از رستوران سیزنال تیستس
  • بار اسپلش هتل وستین لنکاوی ریزورت اند اسپا
  • بار تاید هتل وستین لنکاوی ریزورت اند اسپا
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیوم
  • استخر اختصاصی ویلا دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوخوابه
  • محوطه نشیمن ویلا یک خوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • تخت های توئین اتاق پرمیوم
  • محوطه نشیمن ویلا دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ ویلا یک خوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه
  • نمای تخت بزرگ ویلا دوخوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • تخت های توئین ویلا دوخوابه
  • استخر اختصاصی ویلا یک خوابه
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

اسپا دِ هِونلی
اسپا هتل وستین لنکاوی ریزورت اند اسپا به عنوان تنها اسپای لاهوتی در مالزی خدماتش را در یک منطقه ساحلی خیره کننده ارائه می دهد. منوی گسترده این اسپا شامل روش ها و تکنیک های درمانی بسیار متعددی مانند مالایی، آیوودیک، طب سنتی چینی، ترکی، سوئدی و اندونزی می باشد. همچنین خدمات درمانی ضد پیری صورت، لایه برداری و انواع ماساژ های گسترده جهانی نیز در این اسپا موجود است. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 9 تا 00:00 از امکانات این مکان استفاده نمایند. 

ماساژها
ماساژ آسپایر
در این روش از روغن های طبیعی و تکنیک های برتر ماساژ برای پاسخ به این سوال که چه حسی را می خواهید تجربه نمایید؟ استفاده می شود. مدت زمان انجام این ماساژ 60 تا 80 دقیقه می باشد.

ماساژ سیگنیچر اسپا (مخصوص)
این تکنیک با استفاده از کمپرس گرم برای استراحت و ایحاد آرامش ماهیچه ای قبل از انجام ماساژ سوئدی استفاده می شود. با انتخاب این تکنیک آرامش فیزیکی بی نظیری را تجربه نمایید و قدرت ها و انرژی های ذهنیتان را افزایش دهید. مدت زمان انجام این تکنیک 80 دقیقه خواهد بود.

ماساژ رولِر ساج
 این روش ماساژ درمانی با حرکت کریستال های گرم و کاملاً گرد بر روی سراسر بدن انجام می شود. در این روش بدن با جذب خواص انرژی زا بلور کریستال، آرامشی فوق العاده را احساس می کند. مدت زمان انجام این روش 80 دقیقه خواهد بود.

ماساژ سنتی مالزیایی
این روش با انجام تکنیک های سنتی ماساژ درمانی بر روی ماهیچه های خسته و آسیب دیده برای دستیابی به آرامشی فوق العاده انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

ماساژ تایلندی رویال
در این روش از تکنیک های متعددی مانند آکوآپِرِشِر، فشار ابروها و حرکات کششی برای از بین بردن تنش ها، بهبود گردش خون و افزایش میزان انعطاف پذیری بدن استفاده می شود. مدت زمان انجام این روش درمانی 80 دقیقه خواهد بود.

ماساژ آروما اِستون
در این روش از قدرت سنگ های داغ برای دستیابی به آرامش استفاده می شود، بدین ترتیب که با به حرکت در آوردن این سنگ ها در نواحی مختلف بدن تنش ها و گرفتگی های ماهیچه ای باز می شود. مزایای این روش 80 دقیقه ای شامل تجربه خوابی آرامش بخش، افزایش میزان گردش خون و احساس آرامشی بی نظیر می باشد.

رینیوآل ریچوآل
این روش یک تجربه فراموش نشدنی و معطر است که تکنیک های آن بر روی نواحی جمجمه و شانه ها انجام می شود. در این روش 30 دقیقه ای از روغن تقویت کننده موها نیز استفاده می شود.

رفلوکسولوژی
این روش ماساژ درمانی باستانی بر روی نواحی انعکاس دهنده انرژی مانند دست ها و پاها انجام می شود. انجام این تکنیک 45 یا 60 دقیقه ای کمک شایانی به ایجاد توازن انرژی ها، سم زدایی و بهبود گردش خون می کند.

ماساژ پشت لنگکا
با انتخاب این تکنیک نیم ساعته از شر تنش ها و گرفتگی ها در نواحی پشت، شانه ها و گردن رهایی یابد و آرامشی فوق العاده را تجربه کنید.

ماساژ حاملگی نهایی
این روش ماساژ درمانی با رعایت اصول ایمنی برای استفاده بانوان در طول مدت بارداری طراحی شده است. در این روش از روغن های بسیار با کیفیت برای مغذی سازی و جلوگیری از ترک های پوستی استفاده می شود. مدت زمان انجام این تکنک 60 دقیقه خواهد بود.

روش های درمانی بدن
اسکراب انرژی زا
در این روش از شوینده های معطر اختصاصی و روغن های لایه بردار طبیعی استفاده می شود. با انتخاب این تکنیک نیم ساعته به پوستی نرم و لطیف دست یابید و انرژی های ذهنی خود را افزایش دهید.

روش درمانی تحریک کننده لاته
در این روش درمانی از اسکراب های بدنی تحریک کننده برای جلوگیری از ایجاد سلولیت در سطح بدن استفاده می شود. این تکنیک ابتدا با استفاده از اسکراب قهوه شروع شده، سپس با انجام حمام شیر و عسل و فرآیند رپ بدنی برای مغذی سازی پوست در حالیکه درمانگران در حال انجام ماساژ جمجمه برای تجربه نهایت احساس آرامش می باشند، ادامه می یابد. مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

اسکراب گل جزیره
این تکنیک نیم ساعته شامل انجام فرآیند لایه برداری به کمک عصاره گل های جزیره ای برای دستیابی به پوستی لطیف و ابریشمی می باشد و انجام آن نیم ساعت طول می کشد.

روش تسکین پوست در دوران بارداری
با انتخاب این تکنیک بی نظیر بدن خود را مغذی سازید و آرامش روحی بسیار عمیقی را تجربه نمایید. در روش از اسانس های غنی گل ها برای افزایش احساسات آرامش بخش در مادران و کمک به سلول های پوستی برای تجدید و احیا خود بعد از گسترش استفاده می کنند. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

هِونلی آیوروِدا
ماساژ آبیانگا
در این روش 60 دقیقه ای از تکنیک های ماساژ درمانی رقص گونه برای هماهنگ سازی و حفظ تعادل در انرژی های خانم ها و آقایان و همگام سازی قسمت های چپ و راست مغز افراد استفاده می شود. این روش توسط دو درمانگر انجام خواهد شد. 

ماساژ کالارا مارما پوینت
این تکنیک ماساژ درمانی با تحریک  انرژی کمک شایانی به باز کردن تمام گرفتگی ها در تمام نقاط بدن می کند. انجام این روش 60 دقیقه ای به افرادی که دارای استرس، دردهای عضلانی، خستگی های مفرط و سردرد می باشند، توصیه می شود. 

ماساژ شیرودرا
 این روش درمانی با ریختن جریان روغن های گرم بر روی چاکراه های چشم سوم انجام می شود. انجام این تکنیک 45 دقیقه ای کمک شایانی به ایجاد آرامش در سیستم عصبی می کند.

برنامه آرامش بخش آیورودا
با انتخاب این روش درمانی آرامشی فوق العاده را تجربه نمایید. گزینه های آبیانگا، ماساژ کالاری مارما پوینت و شیرودارا برای انتخاب در این تکنیک 150 دقیقه ای موجودند.

روش های درمانی برای پوست صورت
احیا پوست صورت
در این روش آرامش بخش از عصاره روغن های آروماتراپی استفاده می شود و انجام آن نیم ساعت طول می کشد.

روش درمانی صورت با عصاره رُز
در این روش از روغن رز برای انجام فرآیند مغذی سازی بسیار عمیق و دستیابی به پوستی درخشان و لطیف استفاده می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

روش درمانی پالایش و تصفیه پوست صورت برای آقایان
انجام این تکنیک درمانی به تمام آقایان و با هر نوع پوستی توصیه می شود. در این تکنیک با انجام فرآیند لایه برداری بسیار عمیق به پوستی زیبا، درخشان و جوان دست یابید. با انتخاب این روش 60 دقیقه ای پوستتان را مغذی سازی و آبرسانی کنید.

روش پاکسازی عمیق پوست صورت
انجام این تکنیک درمانی به افرادی که دارای پوست های چرب و مختلط می باشند، توصیه می شود. در این روش از روغن های خالص اسطوخدوس، یلانگ یلانگ و درخت چای همراه با ترکیبات آنتی باکتریال طبیعی استفاده می شود. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

روش های درمانی تسکین دهنده صورت
انجام این روش درمانی کمک شایانی به التیام و تسکین التهابات و قرمزی های پوست می کند و باعث می شود که پوست شما به حالت طبیعی بازگردد. انجام این روش درمانی 60 دقیقه طول خواهد کشید.

روش ضد پیری پوست صورت
در این روش از ماسک سفت کننده و جوان کننده پوست برای دستیابی به پوستی با ظاهری بسیار درخشان استفاده می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود.

روش های زیبا کننده لب و چشم
در این روش از سنگ های دریاچه ای برای کاهش تیرگی و پف دور چشم استفاده می شود. این تکنیک با انجام لایه برداری و مرطوب سازی پوست لب ها برای بهبود خشکی پوست ها استفاده می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 45 دقیقه خواهد بود.

مراقبت های خاص برای دست ها و پاها
هِونلی هندز
این تکنیک درمانی به صورت خاص برای محافظت از پوست دست انجام می شود، ابتدا با استفاده از اسکراب شن و ماساژ دست ها شروع شده، سپس با استفاده از ماسک شیر و عسل و فرآیند مرطوب سازی بدنی به کمک کرم مرطوب کننده ادامه می یابد. مدت زمان انجام این تکنیک 45 دقیقه خواهد بود.

هِونلی فیت
این تکنیک ابتدا با استفاده از اسکراب برای از بین بردن پوست های خشک شروع می شود، سپس با انجام ماساژ در نواحی پاها ادامه می یابد و نهایت با انجام فرآیند مغذی سازی به کمک ماسک شیر و عسل تمام می شود. مدت زمان انجان این تکنیک 45 دقیقه خواهد بود.

مانیکور اسپا هِوِنلی
این روش شامل فرآیند لایه برداری و استفاده از ماسک مرطوب سازی می باشد به کمک روغن های ضروری همراه با نفوذ ویتامین در نواحی دست ها و بازوها قبل از انجام تکنیک های برق انداختن ناخن ها انجام می شود. مدت زمان انجام این روش 75 دقیقه خواهد بود.

پدیکور اسپا
این تکنیک درمانی ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب نمک دریایی شروع شده، سپس با انجام فرآیند مغذی سازی پاها و ماساژ ران ها ادامه می یابد و در نهایت با انجام عملیات سوهان و زیباسازی ناخن ها به پایان می رسد. مدت زمان انجام این تکنیک 75 دقیقه خواهد بود.

اسپای موها
کرم حمام طبیعی موها
در این روش از کرم مرطوب کننده و ماساژ آرامش بخش در نواحی گردن و شانه ها استفاده می شود. با انتخاب این تکنیک آرامش فوق العاده را تجربه نمایید و از انجام ماساژ آرامش بخش دست ها در زیر بخار لذت ببرید. 

پکیج های خاص اسپا
پکیج ویش (آرزو)
در این تکنیک درمانی با استفاده از اسکراب آروماتیک (معطر) و ماساژ آرامش بخش به پوستی لطیف دست یابید و از شر گرفتگی های ماهیچه ای رهایی یابید. این پکیج 90 دقیقه ای شامل انجام فرآیند اسکراب انرژی زا و ماساژ آسپایر می باششد.

پکیج هِوِن
این پکیج 120 دقیقه ای شامل انجام روش درمانی تحریک کننده بدنی لاتِ و ماساژ سنتی مالزیایی می باشد.

پکیج دریم (رویا)
این پکیج 140 دقیقه ای شاکل انجام ماساژ سیگنیچر اسپا و روش های درمانی صورت با عصاره رز خالص می باشد. 

اِمبرِیس
با انتخاب این پکیج 180 دقیقه ای به آرامش ذهنی و طراوت جسمی فوق العاده ای دست یابید. این پکیج شامل فرآیند کیسه کشی لاکچری، انجام ماساژ آسپایر و روش پاکسازی عمیق پوستی می باشد.

اسپای کودکان (4 تا 10)
ماساژ کودکان هِوِنلی
انجام این تکنیک 45 دقیقه طول می کشد.

روش درمانی پوست صورت سیندرلا و شاهزاده 
انجام این روش درمانی 45 دقیقه طول می کشد.

حمام حباب هِوِنز
انجام این روش 30 دقیقه طول می کشد.

مانیکور یا پدیکور پرینس
انجام این تکنیک 45 دقیقه طول می کشد.

پکیج های زوجین
گِرَتیتود
این پکیج 90 دقیقه ای شامل انجام فرآیند اسکراب با گل های جزیره ای و ماساژ هِونلی می باشد.

پکیج هوپ
این پکیج 120 دقیقه ای شامل انجام حمام شیر لاکچری، ماساژ مالای و روش درمان احیا پوست صورت می باشد.

پکیج لاو (عشق)
این پکیج 150 دقیقه ای شامل انجام اسکراب گل های جزیره ای، ماساژ سنت مالایی و روش های درمانی ضروری با عصاره رز می باشد. 

قوانین اسپا
لطفا 30 تا 60 دقیقه قبل از زمان پکیج انتخابی خود در محل اسپا حضور یابید تا از امکانات استخر و دوش آبگرم استفاده کنید. همچنین در صورت تمایل به کنسل کردن پکیج انتخابی خود حتماً هشت ساعت قبل اطلاع رسانی کنید در غیر این صورت کل هزینه می بایست پرداخت گردد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید