• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • درب ورودی هتل کسا دل مار لنکاوی
  • دورنمای زیبای هتل کسا دل مار لنکاوی
  • نمای لابی هتل کسا دل مار لنکاوی
  • سالن ورزشی هتل کسا دل مار لنکاوی
  • استخر روباز هتل کسا دل مار لنکاوی
  • نمای رستوران غذای آسیایی لا سال
  • رستوران لا لونا هتل کسا دل مار لنکاوی
  • نمای تخت بزرگ سوئیت استودیو
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • سوئیت جونیور هتل کسا دل مار لنکاوی
  • نمای تخت بزرگ سوئیت استودیو
  • محوطه نشیمن سوئیت جونیور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • حمام و سرویس بهداشتی سوئیت ها

مرکز سلامتی و اسپا

اسپا ساتکارا
با قدم گذاشتن در این اسپا و با الهام از آرامش جنگل های انبوه، شکوه اقیانوس و بهره مندی از روش های درمان ترکیبی و سنتی مالزیایی آرامش روحی فوق العاده ای را تجربه نمایید. در این اسپا تمام روش های سنتی با استانداردهایی در سطح بهداشت غرب ترکیب شده اند که روح بیش از 99 جزیره زیبا مالزی در عناصر تمام این روش ها لمس می شود.

ماساژ درمانی
ماساژ ساتکارا سیگنیچِر
این روش درمانی از ترکیب تکنیک های سنتی از سراسر دنیا مانند حرکات شیاتسو، لومی لومی، سوئدی، تایلندی و بَلِنیز تشکیل شده است. این روش 90 دقیقه ای به کمک انجام حرکات کششی و به کمک فشارهای متوسط برای بازکردن گرفتگی ها و تنش ها ماهیچه ای انجام می شود. ماساژ ساتکارا سیگنیچر روزانه از  ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19در اسپا ساتکارا ارائه می شود.

ماساژ آروماتراپی
این ماساژ آرامش بخش به کمک حرکات ضربه ای و با استفاده از مزایای روغن های گیاهی خالص آروماتراپی برای کاهش تنش ها و از بین بردن استرس انجام می شود. ماساژ آروماتراپی روزانه از  ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 ارائه می شود و انجام آن 60 یا 90 دقیقه طول خواهد کشید.

ماساژ سنتی مالایی
این روش ماساژ درمانی بر پایه تکنیک های کهن ماساژ مالزیایی طراحی شده و هدف از انجام آن ایجاد توازن در ذهن و روح می باشد. این ماساژ با استفاده از حرکات ضربه ای برای از بین بردن گرفتگی ها و تنش ها ماهیچه ای انجام می شود. انجام این ماساژ 60 یا 90 دقیقه طول می کشد و روزانه از ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 در اسپا ارائه می گردد.

ماساژ هات اِستون 
در این روش از انرژی سنگ های گرم برای دستیابی به آرامش و از بین بردن گرفتگی های ماهیچه ای استفاده می شود. انجام این ماساژ 60 یا 90 دقیقه و روزانه از ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 در اسپا ارائه می شود.

ماساژ رفلوکسولوژی
این تکنیک درمانی با استفاده از حرکات ضربه ای بر روی نواحی انعکاس دهنده انرژی مانند پاها انجام می شود. مدت زمان این روش 60 دقیقه خواهد بود و روزانه از ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 در اسپا ارائه می گردد.

ماساژ سر، شانه و پشت
در این روش درمانگران بر روی نواحی شانه ها، گردن و پشت برای از بین بردن تنش ها و گرفتگی های ماهیچه ای تمرکز می کنند. انجام این روش 30 دقیقه طول می کشد و روزانه از ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 در اسپا ارائه می گردد.

روش های درمانی فیشال (برای پوست صورت)
روش آروما پیور فیشال (روش معطر خالص برای پوست صورت)
در این روش از اسانس های معطر برای انجام فرآیند پاکسازی عمیق پوستی، بهبود بافت پوست و لایه برداری استفاده می شود. با انتخاب این روش به پوستی درخشان تر و ظاهری زیباتر دست یابید. این روش 60 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 در اسپا هتل ارائه می گردد.

روش درمانی سنتی هندی برای پوست صورت
این روش درمانی با توجه به یک دستورالعمل بسیار قدیمی انجام می شود. در این تکنیک با اعمال فشار بر روی نواحی خاص پوست، پوست های خسته شما احیا می شود و نهایتاً به پوستی زیبا و درخشان دست خواهید یافت. این روش 60 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 در اسپا هتل ارائه می گردد.

روش اکسیژن رسانی فیشال
در این روش ضد پیری از محصولات اکسیژنه برای از بین بردن خطوط ریز، سفت کردن پوست و دستیابی به پوستی درخشان و با طراوت استفاده می شود. این روش 60 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و از ساعت 15 تا 19 در محل اسپا ارائه می شود.

روش درمانی فیشال مخصوص آقایان
در این روش از محصولات خاص که متناسب با نوع پوست آقایان طراحی شده، استفاده می کنند. این تکنیک شامل انجام فرآیندهای پاکسازی، لایه برداری، ماساژ، مغذی سازی و فرآیند کمکی برای از بین بردن خشکی و جراحت های پوستی برای دستیابی به پوستی لطیف و با طراوت استفاده می شود. این تکنیک 60 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و از ساعت 15 تا 17 در اسپا ارائه می گردد.

روش درمانی برای چشم
این روش درمانی به صورت خاص برای نواحی دور چشم جهت از بین بردن پف ها و تیرگی های دور چشم طراحی شده است. این روش 30 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و از ساعت 15 تا 19 در اسپا هتل ارائه می شود.

روش های درمانی برای دست ها و پاها
مانیکور بِیسیک (پایه)
این تکنیک ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری و غوطه وری آرامش بخش دست ها شروع شده سپس با انجام ماساژ آرامش بخش دست ها، فرم دهی ناخن ها و سوهان کشیدن آن ادامه می یابد. این روش 50 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 در این اسپا ارائه می شود. 

مانیکور اسپا ساتکارا
این روش شامل تمام مزایای مانیکور و تکنیک های اضافی لوکس پوستی مانند اسکراب صاف کننده و ماسک پاکسازی می باشد. این روش 70 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و از 15 تا 17 ارائه می شود.

پولیش چِنج
این تکنیک روزانه از ساعت 10 تا 15 و از ساعت 15 تا 19 در اسپا این هتل ارائه می شود.

پدیکور بِیسیک (پایه)
پدیکور بِیسیک ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری و غوطه وری آرامش بخش پاها شروع شده سپس با انجام ماساژ آرامش بخش پاها، فرم دهی ناخن ها و سوهان کشیدن آن ادامه می یابد. این روش 50 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 در این اسپا ارائه می شود. 

پدیکور اسپا ساتکارا
در این روش شامل تمام مزایای پدیکور و تکنیک های اضافی لوکس پوستی مانند اسکراب صاف کننده و ماسک پاکسازی می باشد. این روش 70 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و از 15 تا 17 ارائه می شود.

روش های درمانی برای بدن
روح کاسا دِل مار (روش های درمانی سیگنیچر)
در این روش از عسل و تمبر هندی برای انجام فرآیند لایه برداری و مغذی سازی استفاده می شود. با انتخاب این روش به پوستی صاف و مغذی دست یابید. این روش 120 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و از ساعت 15 تا 19 در اسپا این هتل ارائه می شود.

فرآیند صیقل با انبه و نارگیل گرمسیری
در این روش از عصاره انبه و نارگیل برای از بین بردن سلول های مرده پوستی انجام می شود، این تکنیک با انجام فرآیند مرطوب سازی و آبرسانی ادامه می یابد و در نهایت با استفاده از روغن و کرم نارگیل بر روی موها و جمجمه به پایان می رسد. این روش 120 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و از ساعت 15 تا 19 در اسپا این هتل ارائه می شود.

صیقل بدنی هندی
این تکنیک با توجه به دستورالعمل های زیبایی هندی سنتی برای دستیابی به پوستی درخشان و نرم و لطیف انجام می شود. در این روش از ادویه های گیاهی سنتی بر روی تمام قسمت های بدن برای بهبود گردش خون و از بین بردن پوست های خشک استفاده می شود. این روش 120 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 در محل اسپا ارائه می گردد.

مغذی سازی بدن به کمک آجیل و شیر
در این روش از چوب صندل، جوز خالص و شیر مغذی برای احیا پوست استفاده می شود. با انتخاب این تکنیک به پوستی لطیف، ابریشمی و درخشان دست یابید. این روش 120 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 در اسپا این هتل ارائه می گردد.

رپ بدنی خاک رُس معدنی سِنانگ
این رپ بدنی سم زدا شامل عناصر معدنی غنی و خاک رس با خاصیت پاک کنندگی عمیق می باشد. استفاده از این رپ کمک شایانی به افرایش میزان گردش خون و متابولیسم بدن می کند و نهایتاً با انجام ماساژ جمجمه و ماساژ پاها به پایان می رسد. این روش 90 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و از ساعت 15 تا 19 در اسپا این هتل ارائه می شود.

پکیج آرامش
این پکیج فوق العاده ابتدا با انجام ماساژ آرامش بخش آروماتراپی شروع شده و با انجام تکنیک ریلکس سازی پوست صورت ادامه می یابد. این تکنیک 120 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 در اسپا این هتل ارائه می شود.

ناز پرواندن آقایان 
با انتخاب این تکنیک از شر استرس ها، درهای ماهیچه ای رهایی یابید و میزان سطح انرژی و قدرت بدنی خود را افزایش دهید. این روش ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب نمک زنجبیل برای از بین بردن پوست های مرده و بهبود میزان گردش خون شروع شده، سپس با انجام حمام طراوت بخش مرکبات همراه با انجام ماساژ مالزیایی برای باز کردن گرفتگی های ماهیچه ای ادامه می یابد و نهایتاٌ با انجام روش های درمانی پوست صورت مختص آقایان و مانیکور و پدیکور تمام می شود. 

ساتکارا سَمپِلِر
این روش درمانی از ادغام تکنیک های معتبر اسپا مانند ماساژ سر و شانه ها، ماساژ پاها و روش درمانی مینی فیشال می باشد. این روش 90 دقیقه ای روزانه از ساعت 10 تا 15 و از ساعت 15 تا 19 در اسپا این هتل ارائه می شود.

نازپروراندن بانوان
این روش زیبایی سنتی احساسات بانوان را در تمام قسمت های بدن آنها از نوک انگشتان پا تا فرق سر آنها متنعم می کند. این تکنیک ابتدا با انجام فرآیند صیقل پوستی به کمک عصاره برنج و ماست شروع می شود و سپس با انجام فرآیند غوطه وری در حمام گلبرگ ادامه می یابد و سرانجام با انجام روش درمانی آروما فیشال (معطر برای پوست صورت)، مانیکور یا پدیکور و یک ماساژ انتخابی به پایان می رسد. این تکنیک 4 ساعته روزانه از ساعت 10 تا 15 و 15 تا 19 در اسپا این هتل ارائه می شود. 


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید