• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل کنراد بانکوک
  • نمای ساختمان هتل کنراد بانکوک
  • درب ورودی هتل کنراد بانکوک
  • میز پذیرش هتل کنراد بانکوک
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • سالن ورزشی هتل کنراد بانکوک
  • محوطه نشیمن لابی هتل
  • زمین تنیس هتل کنراد بانکوک
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • استخر روباز هتل کنراد بانکوک
  • محوطه مخصوص بازی کودکان
  • نمای رستوران غذای چینی لیو
  • رستوران غذای ژاپنی کیسرا
  • دیپلمات بار هتل کنراد بانکوک
  • کافه ات تو هتل کنراد بانکوک
  • نمای رستوران دلی بای کنراد
  • نمایی دیگر از رستوران لیو
  • نمای پول بار سیتی تراس
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن اتاق دلوکس کرنر
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت تراس
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس کرنر
  • تخت های توئین اتاق اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت تراس
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سیزِنز اسپا - SEASONS SPA
این مرکز اسپا و سلامتی در طبقه هفتم ساختمان هتل واقع شده و مجهز به تعداد 11 اتاق ارائه کننده خدمات درمانی و مراقبتی است. میهمانان علاقمند به منظور استفاده از خدمات مختلف این مرکز می توانند همه روزه از ساعت 9:00 صبح الی 10:00 شب به این محل مراجعه نمایند. توصیه می شود که میهمانان پیش از مراجعه به این مرکز سلامتی و اسپا، اقدام به رزرو و تعیین وقت قبلی نمایند. به منظور استفاده بهینه از خدمات درخواستی، میهمانان می بایست 10 دقیقه پیش از زمان تعیین شده در این مرکز حضور پیدا کنند. همچنین به میهمانانی که دارای شرایط خاص سلامتی از جمله بارداری، فشار خون بالا، مشکلات قلبی، آلرژی و یا دارای دیگر موارد هستند، توصیه می شود حتماً با دکتر خود مشورت کرده باشند و همینطور موضوع را به متخصصان این مرکز اطلاع بدهند. دیگر امکانات رفاهی این مرکز اسپا شامل وان ژاپنی، جکوزی و اتاق بار می شود.

سروتونین - SEROTONIN درمان تشریفاتی 
استرس زدایی با سروتونین - RITUAL TREATMENT – مدت زمان لازم 150 دقیقه
این روش به طور کامل بدن میهمانان را پاک سازی می کند و در آن واحد کمک می کند تا میهمانان به هماهنگی درون و مبتنی بر آرامش دست پیدا کنند، احساسات خود را آرام سازند و روحشان را تسکین بدهند. این روش شامل انجام مراسم حمام آرامش بخش به مدت 30 دقیقه، ماساژ کمپرس سوئدی – تایلندی به مدت 60 دقیقه و همینطور پذیرایی با غذایی سرشار از سروتونین می شود.

ماساژ 
ماساژ کمپرس سوئدی – تایلندی - Swedish – Thai Compress Massage – مدت زمان لازم 90 دقیقه
این روش یک ماساژ همراه با روغن کلاسیک است که با بهره گیری از اصطحکاک، افلوراژ و فشار و ورز دادن، گرفتگی ها را آزاد کرده و به ارتقای آرامش و انعطاف پذیری فیزیکی کمک رسانی می کند. در ادامه کمپرس گرم گیاهان دارویی تایلندی بر روی تمامی قسمت های بدن میهمانان قرار داده می شود تا به سم زدایی و ارتقای جریان گردش خون کمک رسانی کند.

ماساژ سر به روش آیوروِدیک هندی - Ayurvedic Indian Head Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه
یک روش درمانی فوق العاده آرامش بخش است که بر پایه هنر ماساژ سنتی هندی طراحی شده و ایده آل برای از بین بردن سردردها، استرس و بی خوابی ها می باشد. این روش درمانی شامل ماساژ گردن و شانه می شود و سپس کف سر میهمانان ماساژ داده خواهد شد.

مراقبت از بدن 
لایه برداری از پوست بدن – تازه سازی طبیعی پوست - Body Exfoliation – Natural Skin Renewal – مدت زمان لازم 60 دقیقه
در این روش از بهترین دانه های زیتون استفاده می شود و به منظور لایه برداری، مرطوب کنندگی و بازسازی پوست بر روی بدن میهمانان قرار داده می شود. این روش درمانی به هدف ارتقای رشد سلول های تازه پوست طراحی شده و ضمن مرطوب نگهداشتن سلول ها، از آنها در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و لطافت را به آن هدیه می دهد.

دوپامین - DOPAMINE درمان تشریفاتی
نشاط و ارتقای انرژی با دوپامین - DOPAMINE – Mood and Energy Booster – مدت زمان لازم 150 دقیقه
روش درمانی پر از لطافت و توجهی می باشد که موجب برانگیختن حس های خوش، ایجاد نشاط جسمانی و ذهنی و همینطور سم زدایی از بدن می شود. این روش شامل انجام لایه برداری متمرکز و بسته بندی بدن به مدت 90 دقیقه، ماساژ یوگا مانند به سبک بالیایی – تایلندی به مدت 60 دقیقه و همینطور پذیرایی با غذایی سرشار از سروتونین می شود.

ماساژ 
ماساژ یوگا مانند به سبک بالیایی – تایلندی - Balinese – Thai Yoga Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه و 90 دقیقه
این روش درمانی شفابخش از ترکیب روش های سنتی منطقه بالی و تکنیک های تایلندی به وجود آمده است. استفاده محکم از انگشتان و کف دست و همچنین استفاده از تکینک ایجاد فشار به سبک تایلندی، به شکلی عمیق به ایجاد آرامش در ماهیچه های بدن میهمانان کمک می کند. روغن های طبیعی و معطری که در این روش استفاده می شوند به ایجاد حس تندرستی و آرامش منجر خواهند شد.

ماساژ پا با استفاده از سنگ داغ - Foot – Hot Stone Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه
ماساژ اختصاصی و شرقی این مرکز اسپاست که بر روی پای میهمانان و با استفاده از سنگ های حرارت داده شده اجرا خواهد شد. این ماساژ ابتدا با پاک سازی پا شروع شده و سپس به نقاط خاصی که مرتبط به بازتاب شناسی هستند فشار وارد می شود تا دردها را از قسمت های مختلف پا دور کند. سپس نوبت به ماساژ گردن و شانه می رسد تا این حس تندرستی به شکل کامل بدن میهمانان را در بر بگیرد.

مراقبت از بدن 
لایه برداری بدن – ادویه و درخشندگی - Body Exfoliation – Spice and Shine – مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش یک لایه برداری از پوست بدن به شکلی متفاوت است که تمامی قسمت های بدن را تحریک کرده و احیا می کند. در ادامه با استفاده از ترکیب چند ادویه دارویی از جمله زنجبیل، تمبر هندی و زردچوبه به لایه برداری از پوست بدن پرداخته می شود. این کار موجب پاک سازی، نرم شدن و تازگی پوست خواهد شد.

اندورفین ها - ENDORPHINS درمان تشریفاتی 
تسکین درد با اندورفین ها - ENDORPHINS – Pain Reliever – مدت زمان لازم 150 دقیقه
این روش احساس قدرتمند بودن را در میهمانان ایجاد کرده و به کاهش دردها و از بین رفتن پریشانی های عاطفی کمک رسانی می کند. این روش شامل حمام گیاهان دارویی معطر به مدت 30 دقیقه، انجام ماساژ شیاتسو - تایلندی و یا ماساژ با روغن های معطر به مدت 90 دقیقه، استفاده از کمپرس گیاهان دارویی به مدت 90 دقیقه و همینطور پذیرایی با غذایی سرشار از اندورفین ها می شود.

ماساژ 
انجام طب فشاری به روش شیاتسو - تایلندی - Shiatsu – Thai Acupressure Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه و 90 دقیقه
این روش با مخلوط کردن روش های درمانی بدن به سبک ژاپنی و همینطور تکنیک های ماساژ تایلندی به وجود آمده است. متخصصان این مرکز در این روش تمرکز خاصی بر ایجاد فشار بر نقاطی دارند که بر روی خطوط نصف النهار بدن قرار دارد و از این طریق جریان انرژی را به دیگر نقاط بدن ارسال می کنند.

ماساژ ورزشی معطر - Sports – Aromatic Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه و 90 دقیقه
این روش ترکیبی از ماساژ تایلندی و تکنیک های ماساژ ورزشی است که به ترویج آرامش و ارتقای حس تندرستی فیزیکی در میهمانان انتخاب کننده آن کمک می کند. از این طریق به شکلی عمیق در بدن نفوذ کرده و با استفاده از ایجاد فشار به کمک کف دست و انجام حرکات کششی، تنش را از بدن میهمانان دور می کند.

ماساژ 
ماساژ سنتی تایلندی - Traditional Thai Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه و 90 دقیقه و 120 دقیقه
این روش براساس ماساژ باستانی تایلندی طراحی شده که با استفاده از طب فشاری، به از بین رفتن گرفتگی ها و بازگردانی جریان انرژی در بدن کمک می کند. در ادامه این روش از ترکیب یوگای کششی تایلندی استفاده می شود و برای همین، برای از بین بردن دردهای ماهیچه ای مناسب بوده و حس آرامش کامل را به بدن باز می گرداند.

مراقبت از بدن 
لایه برداری بدن – فوق العاده نرم و لطیف - Body Exfoliation – Super Smooth – مدت زمان لازم 60 دقیقه
در این روش از خواص آنتی اکسیدان موجود در قهوه و گریپ فروت صورتی استفاده می شود تا جریان گردش خون را بهینه سازی کرده و ظاهر مردگی پوست را از بین ببرد. در انتها نمک و روغن بادام شیرین بر روی پوست میهمانان قرار داده می شود تا حس نرم شدن بی نظیری پیدا کند.

تعادل کامل - WELL BALANCED درمان تشریفاتی 
ایجاد حس تندرستی به روش تجربه اختصاصی این مرکز - SENSE OF WELLNESS – Signature Experience – مدت زمان لازم 240 دقیقه
این برنامه درمانی نیم روزه یکی از کامل ترین روش ها برای علاقمندان به فواید مرکز اسپا می باشد. این روش شامل مراسم حمام به مدت 30 دقیقه، درمان مراقبت فصلی از بدن به مدت 60 دقیقه، انجام ماساژ فصلی اسپا به مدت 60 دقیقه، ترمیم پوست در برابر بالا رفتن سن به مدت 90 دقیقه و همینطور پذیرایی با یک وعده غذایی سالم می شود.

ماساژ 
بهترین ماساژ ترکیبی خِرد - Best Wisdom Blend Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه و 90 دقیقه
این ماساژ که به صورت اختصاصی در این مرکز انجام داه می شود، ترکیبی از تکنیک های موجود در ماساژ بالیایی، سوئدی، ورزشی و ماساژ تایلندی است که به تسکین دردهای بدن میهمانان کمک رسانی خواهد کرد.

آرام کننده تنش - Tension Reliever  – مدت زمان لازم 30 دقیقه و 60 دقیقه
این روش به سرعت دردهای موجود در گردن، کمر و شانه میهمانان را با ایجاد فشار به نواحی مختلف تسکین می بخشد. در انتها بدن میهمانان هوشیار شده و قدرت طبیعی تسکین دادن دردها و گرفتگی را دوباره پیدا می کند.

شل کننده پا - Foot Relaxer  – مدت زمان لازم 30 دقیقه و 60 دقیقه
بعد از سپری کردن یک روز طولانی از گشت و گذار در شهر و ایستادن بلند مدت، این روش تمرکز ویژه ای بر روی نواحی خاصی از پا داشته و به متعال سازی سطح انرژی و از بین رفتن سریع درد مثمر ثمر واقع خواهد شد.

کمپرس گیاهان با خاصیت دارویی - Herbal Compress Therapy – مدت زمان لازم 30 دقیقه و 60 دقیقه
میهمانان انتخاب کننده این روش از یک کمپرس داغ که از گیاهان دارویی تایلندی تهیه می شود لذت خواهند برد این کمپرس بر روی تمامی قسمت های بدن قرار داده می شود و موجب آرام شدن درد عضلات، از بین رفتن سموم و ارتقای جریان گردش خون کمک رسانی می کند.

تجربه رایحه درمانی - AROMATHERAPY ASSOCIATES EXPERIENCE  ماساژ 
تجربه حقیقی از رایحه درمانی - Real Aromatherapy Experience – مدت زمان لازم 60 دقیقه و 90 دقیقه
این ماساژ بسیار کامل با بهره گیری از تکنیک های عصبی و همینطور تخلیه بلغم از بدن میهمانان، به ترویج گردش جریان سلامت، تخلیه تنش و کمک به بازیابی قوای بدنی و انرژی پس از یک سفر طولانی منجر خواهد شد. سپس تمامی قسمت های بدن با استفاده از روغن های اساسی ماساژ داده می شوند تا حس تسکین و لطافت به میهمانان دست بدهد.

مراقبت از بدن 
بسته بندی بدن – سم زدایی از زندگی شهری - Body Wrap – Urban Detox Reviver – مدت زمان لازم 60 دقیقه
بدن میهمانان انتخاب کننده این روش، در زیر چند لایه از گِل سیاه رنگ سم زدا قرار داده می شود تا تمامی مواد ارگانیک و تقویت کننده آن به جسمشان نفوذ کند. این روش درمانی به شکلی فعال به مرطوب کنندگی پوست و حذف ناخالصی ها از آن می پردازد و در انتها حس لطافت را در میهمانان ایجاد کرده و سلول های پوست را به وضعیت سلامتی می رساند.

بسته بندی بدن با استفاده از پیله مرطوب کننده گل رُز - Body Wrap – Rose Hydrating Cocoon – مدت زمان لازم 60 دقیقه
یک روش درمانی غنی و البته بسیار لوکس می باشد که با استفاده از فواید گل رُز و کره درخت روغن قلم، به سرعت رطوبت و لطافت را به پوست های خشک اهدا می کند. میهمانان در انتها پوستی درخشان خواهند داشت که علاوه بر زیبایی، رایحه خوشی نیز پیدا می کند.

مراقبت از پوست صورت صورت
مراقبت و احیای پوست صورت - Life Repair Facial – مدت زمان لازم 90 دقیقه
این روش درمانی که بر روی پوست صورت انجام می شود، یک روش پیشرفته است که در آن با استفاده از روغن های طبیعی، جریان شکل گیری کلاژن در پوست تحریک می شود و موجب افزایش استحکام و سفت شدن پوست صورت خواهد شد. در ادامه با استفاده از تکنیک ماساژهای شرقی و غربی، جریان گردش خون زیر پوست و فرآیند اکسیژن رسانی به پوست ارتقا پیدا می کند تا ضمن بی اثر کردن استرس، رنگ پوست را هم بهبود بدهد.

رفع مشکلات پوست صورت - Skin Solution Facial – مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش درمانی موجب ترمیم و تازه سازی پوست های چرب و ترکیبی می شود. متخصصانی که انجام این روش را بر عهده دارند، با استفاده از روش های سنتی رایحه درمانی و القای فشار به نقاط مهم، به درخشانی، تعادل و احیای فرآیند پیچیده سلامت پوست میهمانان کمک رسانی شایانی می کنند.

رایحه درمانی نهایی برای پوست صورت -  Ultimate Aromatherapy Facial– مدت زمان لازم 60 دقیقه
یک روش درمانی سفارشی است که بر اساس نیازهای پوست میهمانان برایشان انجام داده می شود. در این روش از ترکیب خالص ترین روغن های ضروری و عصاره های گیاهی استفاده شده و روی پوست قرار داده می شود تا پوست را به شرایط اولیه بازگردانی کرده و درخشانی و لطافت را به آن هدیه کند.

مراقبت سریع و کامل از پوست -  Perfect Express Facial – مدت زمان لازم 30 دقیقه
این روش درمانی تند و تیز به گونه ای برای میهمانان انجام داده می شود تا بر طبق رفع نیازهای پوستیشان مثمر ثمر واقع شود. پوست صورت در این روش پاک سازی و لایه برداری می شود تا رنگ آن بهبود پیدا کند و سپس ماساژ اختصاصی صورت این مرکز توسط متخصصان آن بر روی صورت میهمانان انجام داده می شود.

مراقبت از بدن کودکان - LITTLE BODY INDULGENCE
 ماساژ 
درمان ویژه برای کودکان - Kid’s Special Treat – مدت زمان لازم 30 دقیقه و 60 دقیقه
این روش درمانی توانایی های یادگیری کودکان را به واسطه بهره گیری از تکینک های لمسی و حرکتی قدرت می دهد. جریان گردش خون بدن کودکان و فرآیند تقویت پوستشان ارتقا پیدا کرده و به رشد آنها نیز کمک رسانی خواهد شد.

مراقبت از بدن 
اسکراب بدن با استفاده از شکلات فُندوو - Chocolate Fondue Body Scrub – مدت زمان لازم 30 دقیقه 
یک تفریح شاد و مفرح برای کودکان میهمانان این هتل است و بدن آنها از خاصیت آنتی اکسیدان این اسکراب که از کره کاکائو و دانه های زردآلو تهیه می شود نهایت بهره را خواهد برد.

اسکراب بدن با ژله میوه - Fruity Jelly Body Scrub – مدت زمان لازم 30 دقیقه 
میوه های طبیعی و تازه ای در این روش مورد استفاده قرار می گیرند که باعث تازگی و قدرت بخشی به پوست کودکان می شوند. این میوه ها شامل گریپ فروت، نارنگی و پرتقال می شوند که خاصیت لایه برداری بدون ایجاد حساسیت دارند و رطوبت طبیعی پوست را حذف کرده و حس تازگی به آن خواهند داد.

مراقبت از پوست صورت
شکوفایی غنچه برای پوست صورت - Flower Blossom Facial – مدت زمان لازم 30 دقیقه 
نظافت کامل، کودکان را به بزرگ شدن علاقمند می کند. این روش مراقبت از پوست با استفاده از یک ماسک ملایم انجام داده می شود و پوست کودکان را پاک سازی کرده و رنگ آن را بهبود می بخشد.

برای آقایان - FOR HIM
درمان تشریفاتی 
حس فضا – ضروری برای مدیران - SENSE OF SPACE –Executive Essential – مدت زمان لازم 150 دقیقه
یک روش درمانی لازم و ایده آل برای مدیرانی که دائماً در حال سفر و کار هستند. این روش با یک ماساژ عمیق و آرامش بخش آغاز می شود که لایه های عمیقی از عضلات و بافت های متصل را هدف قرار می دهد. در ادامه نوبت به رسیدگی به پوست صورت مردان می رسد تا ظاهری تمیز و عالی پیدا کند. این روش شامل انجام اسکراب احیای بدن به مدت 30 دقیقه، ماساژ متمرکز مردانه به مدت 60 دقیقه و همینطور مراقبت از پوست صورت و رفع مشکلات به مدت 60 دقیقه می شود.

ماساژ 
ماساژ ویژه برای مردان - Masculine Intensive Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه و 90 دقیقه
این نوع ماساژ یک انتخاب کامل برای از تن بیرون کردن خستگی تمام روز است. این درمان متمرکز شامل استفاده از تکنیک های عمیق طبی می شود که به منظور ایجاد حس آرامش، فرار از استرس های انباشته شده و تنش ها می شود و تمرکز خاصی بر روی نقاط گرفتگی دارد.

مراقبت از پوست صورت 
مراقبت از پوست صورت مردان - Men’s Solution Facial – مدت زمان لازم 60 دقیقه 
یک درمان فعال که تمامی ناخالصی ها و تولید بیش از حد چربی را از پوست صورت مردان حذف می کند و پوست را درخشان و مات خواهد کرد.

روش های درمانی برای گریز به آرامش - ADDITIONAL RETREAT
درمان تشریفاتی 
حس عاشقانه برای زوج ها - SENSE OF ROMANCE – Couple Retreat – مدت زمان لازم 120 دقیقه
این بسته درمانی مخصوص زوج ها بوده و در سوئیت اختصاصی مرکز اسپا ارائه می شود. افراد انتخاب کننده این بسته می توانند زمان خوشی را در کنار همسر خود داشته باشند و از حمام شیر لذت بخش و سپس روش هایی که برای مراقبت بیشتر از پوست ارائه می شود نهایت لذت را ببرند. همچنین میهمانان می توانند نوع ماساژ مورد نظرشان را خودشان انتخاب نمایند. این بسته شامل انجام مراسم حمام رومانتیک به مدت 30 دقیقه، لایه برداری به روش دلخواه میهمانان به مدت 30 دقیقه و همینطور ماساژ تمامی قسمت های بدن به انتخاب میهمانان و به مدت 60 دقیقه می شود.

حس بازیابی – نجات از خستگی سفر - SENSE OF RECOVERY – Jet Lag Revival – مدت زمان لازم 150 دقیقه
جسم و ذهن میهمانان در اثر انجام این روش، از خستگی های یک سفر طولانی رهایی پیدا خواهد کرد. این روش بازیابی به گردش جریان های داخلی بدن کمک رسانی می کند تا هر چه سریع تر احیا شود. در مجموع این روش شامل براشینگ خشک به مدت 30 دقیقه، مراسم حمام ضد استرس به مدت 30 دقیقه، تجربه حقیقی از رایحه درمانی به مدت 60 دقیقه و همینطور استفاده از ماسک صورت به مدت 30 دقیقه می شود.

مراقبت از بدن 
حس شخصی سازی به سلیقه میهمانان - SENSE OF PERSONALIZATION – My Signature – مدت زمان لازم 120 دقیقه و 180 دقیقه
میهمانان انتخاب کننده این روش قادر خواهند بود تا برنامه تندرستی متناسب با نیازهایشان را به دست خود طراحی کنند. کافیست روش درمانی مد نظر خود را که شامل طیف وسیعی از روش های مراقبت از پوست صورت، ماساژ و مراقبت از بدن می شود انتخاب کنند و از این تجربه نهایت لذت را ببرند.

مراسم حمام 
مراسم حمام رومانتیک - Romance Bathing Ritual – مدت زمان لازم 30 دقیقه
نور ملایم شمع، گل های پراکنده رُز قرمز رنگ و حمام شیر همگی از ویژگی های اصلی این حمام هستند. در این روش از رایحه خوش گل رز و روغن های ضروری و مفید نیز استفاده می شود.

مراسم حمام متفاوت و استرس زدا - Exotic De-Stress Bathing Ritual – مدت زمان لازم 30 دقیقه
میهمانان انتخاب کننده این روش، به آرام کردن ذهن خود کمک رسانی می کنند و استرس را از خود دور خواهند کرد. میهمانان در محیطی پر از حباب قرار می گیرند و با استشمام رایحه هایی نظیر بابونه وحشی، نارنج و کندر، از این فضا نهایت استفاده را برای کسب آرامش بیشتر خواهند برد.

باشگاه تناسب اندام بادی ورکز - Bodyworx Fitness Center
این باشگاه تناسب اندام به منظور فراهم کردن شرایط و امکانات لازم برای میهمانان علاقمند به تناسب اندام و ورزش بنا شده است. میهمانان هتل کُنراد بانکوک می توانند فعالیت ورزشی مورد نظر خود را در این مرکز پیگیری نمایند. از جمله امکانات موجود در این باشگاه می توان به تجهیزات لازم به منظور انجام ورزش های هوازی، برگزاری کلاس های فیتنس، کلاس های رقص، یوگا و پیلاتس می شود. در ضمن آن دسته از میهمانانی که علاقه به ورزش تنیس دارند هم بی نصیب نخواهند بود. در کنار حضور یک زمین تنیس در این مجموعه، استخر شنای فضای باز و همینطور مسیر پیاده روی بام ساختمان نیز از دیگر موارد قابل توجه این مرکز می باشند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید