• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل دابلیو بانکوک
  • میز پذیرش هتل دابلیو بانکوک
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • سالن ورزشی هتل دابلیو بانکوک
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • نمایی از رستوران کیچن تیبل
  • وت دک هتل دابلیو بانکوک
  • هاوس ان ساتورن هتل دابلیو بانکوک
  • نمایی از رستوران کیچن پنتری
  • درب ورودی رستوران کیچن تیبل
  • نمای تخت بزرگ اتاق واندرفول
  • محوطه نشیمن سوئیت اکستریم واو
  • تخت های توئین اتاق کرنر
  • محوطه نشیمن سوئیت فنتستیک
  • نمای تخت بزرگ اتاق اسپکتکیولار
  • محوطه نشیمن سوئیت مارولس
  • نمای تخت بزرگ اتاق استودیو
  • محوطه نشیمن سوئیت واو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اکستریم واو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت مارولس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت واو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت فنتستیک

مرکز سلامتی و اسپا

سم زدایی در مرکز سلامتی و اسپای دابِلیو بانکوک اِوِی 
این مرکز ارائه کننده خدمات درمانی برای تمامی قسمت های بدن مثل صورت، ارائه روش های مراقبت از زیبایی و بسیار دیگر از خدمات فراهم کننده آرامش و تمدد اعصاب برای میهمانان می باشد. مرکز اسپای هتل دابِلیو بانکوک در طبقه ششم ساختمان واقع شده است و مراجعان آن می توانند همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 10:00 شب به آن مراجعه نمایند. آخرین زمان تعیین شده برای یک درمان 60 دقیقه ای تا ساعت 9:00 شب و آخرین زمان تعیین شده برای انجام یک درمان 90 دقیقه ای، حداکثر تا ساعت 8:30 شب پذیرش خواهد شد. این مرکز اسپا چهار قسمت مجاز را برای پذیرایی از میهمانان خود در نظر گرفته است. 

بخش اول - Zone 1
این قسمت برای خوش آمدگویی و ایجاد آرامش در میهمانان در نظر گرفته شده است. پخش موسیقی و پذیرایی با انواع نوشیدنی و اسنک از مراحل این بخش می باشد.

بخش دوم - Zone 2
میهمانان در این بخش می توانند از میان چهار عدد سوئیت ارائه خدمات درمانی یک نفره، یک عدد سوئیت وی آی پی تک نفره و همینطور یک سوئیت وی آی پی دو نفره، هر کدام را که تمایل داشتند برای خود انتخاب نمایند. سپس منوی خدمات ماساژ، اسکراب و بسته های درمانی این مرکز در اختیارشان قرار داده می شود و به تناسب نیازهای خود، اقدام به انتخاب و دریافت موارد مطلوب از سوی متخصصان این مرکز خواهند کرد. سالن زیبایی این محل جایی است که سایر خدمات از جمله مانی کور، پدیکور و دیگر موارد ارائه شده برای میهمانان انجام می شود.

بخش سوم - Zone 3
این بخش شامل قسمت های جدا شده برای میهمانان خانم و آقا می شود. سونا، حمام بخار، جکوزی از جمله امکانات این ناحیه از مرکز سلامتی و اسپا می باشد.

بخش چهارم - Zone 4
این قسمت محل تجدید قوا می باشد و میهمانان را با یک حمام، پذیرایی با اسنک و انواع خوردنی های خوشمزه، آماده بازگشت به این جهان می کند.

روش های درمانی اختصاصی مرکز سلامتی و اسپای اِوِی 
گریز، تغییر و تجدید قوا به سبک مرکز اسپای اِوِی – AWAY RE-CHARGE ESCAPE METAMORPHOSIS - مدت زمان لازم: 5 ساعت
در این روش پوست میهمانان لایه برداری، اسکراب و سپس بسته بندی می شود تا ضمن نمایان شدن لایه درخشان و لطیف، به جوان سازی آن کمک بشود. در ادامه ماساژی آرامش بخش بر روی بدن میهمانان انجام داده می شود. پس از پذیرایی مختصر، این روش درمانی با یک ماساژ صورت، دست و پا و در انتها با یک حمام آرامش بخش به پایان می رسد.

ماساژ تغییر به روش مرکز سلامتی و اسپای اِوِی – AWAY MASSAGE METAMORPHOSIS - مدت زمان لازم: 60 الی 90 دقیقه
این روش که شامل انجام ماساژ اختصاصی این مرکز می شود، جریان انرژی را به تمامی قسمت های بدن میهمانان هدایت می کند. این روش به گونه ای طراحی شده تا ضمن داشتن خاصیت تقویت کنندگی، خاصیت سمت زدایی و حس رهای را نیز القا کند. بعد از تخلیه تنش ها و سموم از بدن، با تمرکز خاص بر روی نواحی گرفته، استرس های روزانه از سر، گردن، کمر و شانه ها خالی می شود. در ادامه تمامی قسمت های بدن با روغن های مفید ماساژ داده می شود که همراه با ریتم بوده و حس رهایی را در میهمانان ایجاد می کند.

اسکراب و پوشاندن بدن به روش مرکز سلامتی و اسپای اِوِی – AWAY BODY SCRUB & WRAP - مدت زمان لازم: 75 دقیقه
این روش در ابتدا بدن میهمانان را لایه برداری و سم زدایی می کند تا سموم از پوست جدا شوند. سپس بدن توسط مواد تقویت کنند بسته بندی و پوشانده می شود. در این مواد از ترکیب گِل نیز استفاده می شود و بعد از آن، ماساژ آروماتراپی (رایحه درمانی) برای ایجاد روحیه ای شاد و سر زنده برای میهمانان انتخاب کننده این روش انجام داده می شود.

ارتقای 2+2 به روش مرکز سلامتی و اسپای اِوِی – AWAY ELEVATION 2+2 - مدت زمان لازم: 90 دقیقه
میهمانان انتخاب کننده این روش از یک لایه برداری و تامین مواد معدنی لازم به کمک نمک بهره مند می شوند تا پوستی به لطافت ابریشم داشته باشند. در ادامه به کمک رایحه درمانی، روغن های مفیدی بر روی پوستشان قرار داده می شود و به همراه یک ماساژ که توسط دو متخصص حرفه ای به صورت همزمان انجام داده می شود، هر چهار دست به تخلیه شدن تنش ها از بدن و ایجاد حس آرامش جوانی و نشاط روحی و ذهنی در میهمانان کمک شایانی خواهد کرد.

ماساژ صورت به روش مرکز سلامتی و اسپای اِوِی – AWAY FACIAL - مدت زمان لازم: 60 دقیقه
به مانند یک کرم که نا امید نمی شود و به پروانه تبدیل می گردد، این روش نیز با توجه بیشتر به پوست میهمانان، زیبایی پروانه را به آنها هدیه می دهد. پوست میهمانان انتخاب کننده این روش مرطوب سازی و تلطیف سازی می شود و با استفاده از تکنیک های خاص، به لیفت و سفت شدن پوست، حذف استرس و آثار سالخوردگی از آن کمک رسانی می شود.

روش های درمانی صورت 
در مرکز توجه – UNDER THE SPOTLIGHT - مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش به احیا و تازه سازی پوست های خسته و کسل کننده کمک کرده و ضمن بهبود رنگ، به روشن کنندگی و ایجاد حس درخشان بودن طبیعی آن منجر می شود.

تصفیه پوست – RE-FINE - مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش شامل یک پاکسازی کامل پوست می شود تا ضمن ایجاد تعادل، به تنظیم ترشحات چربی پوست و پالایش منافذ روی آن کمک رسانی کند. در ادامه روغن های مفید بر روی پوست میهمانان قرار داده می شود که از گرفتگی ها و التهاب های پوست می کاهد و برای تسکین و آرامش آن مفید خواهد بود.

تازه سازی پوست – RE-NEW - مدت زمان لازم: 60 دقیقه
یک روش لوکس و بازسازی کننده موثر برای پوست صورت است که به از بین رفتن چین و چروک و خطوط ایجاد شده در اثر بالا رفتن سن کمک رسانی می کند. محصولات ضد پیری استفاده شده در این روش سرشار از آنتی اکسیدان و عصاره کاج اروپایی هستند. این روش درمانی به شکل نمایان بر روی چهره پوست تاثیر می گذارد و باعث ایجاد حس جوانی و بهبود در رنگ آن خواهد شد.

بیداری – AWAKE - مدت زمان لازم: 25 دقیقه
بیدار سازی، مرطوب کنندگی، استحکام بخشی و تازه سازی پوست اطراف چشم در کسری از ثانیه، از فواید انتخاب این روش موثر می باشند. این روش به خوبی می تواند کامل کننده دیگر روش های ارائه شده بوده و یا خود به عنوان یک روش کامل انتخاب شود. تنش ها و گرفتگی های اطراف چشم میهمانان با انتخاب این روش تسکین پیدا می کند و چین و چروک های موجود از بین رفته و موجب درخشش هر چه بیشتر آن می گردد.

بشریت – MAN KIND - مدت زمان لازم: 60 دقیقه
از آنجایی که انسان ها مانند یکدیگر هستند، این روش درمانی ارائه کننده روش های شخصی سازی شده و مطلوب میهمانان می باشد که مناسب نیازها و شرایط خاص هر نوع پوست خواهد بود. متخصصان این مرکز در این روش ابتدا با میهمانان مشاوره کرده و ماساژ منحصر به فرد که کمک بسیاری به آرامش پیدا کردن گردن، شانه و سر آنها می کند را انتخاب نموده و برای آنها انجام می دهند.

ماساژ 
مای تای – MY THAI - مدت زمان لازم: 60 الی 90 دقیقه
سفر به تایلند بدون تجربه ماساژ سنتی این کشور کامل نخواهد بود. متخصصان این مرکز اسپا این ماساژ را با توجه به نیازهای خاص میهمانان برایشان انجام می دهند تا انرژی به تمامی نقاط بدن رسیده و حس توجه خاصی به افراد دست بدهد.

بیرون رفتن از فشردگی – DE COMPRESS - مدت زمان لازم: 90 دقیقه
این روش به شکل دلخواه برای میهمانان انجام دهده می شود و در طی آن، کمپرسی از گیاهان دارویی بر روی پوست قرار داده می شود تا مسکنی برای دردهای عضلانی بوده باشد. همچنین از این طریق انرژی به تمامی قسمت های بدن منتقل شده و تسکینی برای تنش ها خواهد بود.

چرت زدن شهری – URBAN SLUMBER - مدت زمان لازم: 60 الی 90 دقیقه
بانکوک شهری است که خواب در آن معنی ندارد، این روش درمانی به میهمانانی که بدنشان از تنظیم خارج شده و نیاز به آرامش و استراحت پس از یک سفر طولانی دارند، کمک می کند به یک خواب عمیق و آرامش بخش دست یابند. در ادامه از روغن های مفیدی برای روان سازی کارکرد درست بدن استفاده شده و بر روی آن قرار داده می شود.

شارژ مجدد – RE-CHARGE - مدت زمان لازم: 45 دقیقه
این روش قاتل استرس و تنش هاست. شارژ مجدد با تمرکز بر روی کمر، گردن، شانه ها، سر، پا و هر کجا از بدن میهمانان که نیاز باشد، مشکلات و گرفتگی های نواحی مورد نظر را از بین می برد. در ادامه از روغن های مفید برای تخلیه دردهای عضلانی و ایجاد حس آرامش کامل در بدن میهمانان استفاده می شود.

شارژ مجدد عمیق – DEEP RE-CHARGE - مدت زمان لازم: 90 دقیقه
برنامه درمانی شارژ مجدد با قرار دادن یک کمپرس گرم بر روی بدن میهمانان آغاز می شود. سپس نوبت به قرار دادن سنگ های داغ شده بر روی نواحی مهم بدن می رسد تا به تخلیه استرس از نقاط دارای تنش به ویژه کمر، گردن و شانه کمک رسانی کند.

تجدید قوای پاها – RE FRESHED FEET - مدت زمان لازم: 60 الی 90 دقیقه
گردش و خرید کردن در سطح شهر و شب زنده داری موجب می شود که پاهای میهمانان به توجه بیشتری نیاز داشته باشد. جوان سازی پا در این روش درمانی کمک می کند تا میهمانان دوباره سرپا شوند. این روش در انتها با انجام ماساژ آرامش بخش بر روی سر و شانه ها پایان می یابد.

ارتقای قدرت – MAN POWER UP - مدت زمان لازم: 60 الی 90 دقیقه
در این ماساژ از تکنیک های ویژه ای برای رفع تنش های عمیق و استرس های درونی، تسکین دردهای عضلانی و هر گونه ناراحتی که سلامتی را از انسان دور می کند استفاده می شود. با تمرکزی خاص بر روی نواحی خاص بدن از جمله گرفتگی های گردن، دردهای پایین کمر و شانه ها و گردن گرفتگی، ران و پا، متخصصان انجام دهنده این روش به لطف بهره بردن از حرکات کششی و ماساژ عمیق بافت های بدن، فشار را از روی این نواحی بر می دارند. در انتها بدن میهمانان دوباره انرژی لازم برای انجام فعالیت های ورزشی را پیدا می کند.

لیست درمان های ویژه 
تقویت کامل – ALL BUFFED UP - مدت زمان لازم: 30 الی 60 دقیقه
این روش به تلطیف، تسکین و نوسازی بدن میهمانان می شود. متخصصان برای میهمانانی که این روش را انتخاب می کنند یک اسکراب و لایه برداری را اجرا می کنند تا پوستشان مرطوب سازی شود. این روش می تواند به عنوان همراه در کنار روش های دیگر این مرکز انجام داده شود.

در لفاف قرار دادن و سپس نمایان کردن – ENVELOPE AND RE-VEAL - مدت زمان لازم: 120 دقیقه
این روش یک دگرگونی حقیقی است که شامل بسته بندی کردن بدن و ماساژ دادن آن می شود. در این روش به منظور احیای تعادل، آرامش ذهن و ایجاد یک حس آرامش کامل در روح و جسم، از روغن های مفید و پوشاندن بدن بر اساس نیازهای میهمانان بهره برده می شود.

دگرگون کردن – TRANSFORM - مدت زمان لازم: 120 دقیقه
بدن میهمانان در پیله ای قرار داده می شود تا بعد از خارج شدن از آن، احساس قد بلندی، آزادی و قدرت بیشتری داشته باشند. در ادامه این روش یک ماساژ بر روی صورت میهمانان انجام داده می شود و به روشن شدن رنگ پوست و درخشش آن کمک رسانی می کند.

وَکس می - WAX ME
خدمات وَکسینگ این مرکز اسپا شامل وَکس کامل پا (FULL LEG)، وَکس نیمی از پا (HALF LEG)، وَکس تمامی قسمت های بازو (FULL ARM)، وَکس نیمی از بازو (HALF ARM)، وَکس قفسه سینه (CHEST)، وَکس کمر (BACK)، و وَکس زیر بغل ها (UNDERARMS) می شود.

موارد افزودنی – LET’S ADD ON - مدت زمان لازم: 30 دقیقه
روش های درمانی افزودنی شامل ماساژ دست و بازو (HAND & ARM MASSAGE)، ماساژ سر (HEAD MASSAGE)، ماساژ صورت (FACE MASSAGE) و همینطور درمان های وی آی پی برای زوجین (COUPLES VIPTREAT) به همراه پذیرایی با نوشیدنی و همینطور یک حمام می شوند.

دست ها و پاها 
کوکتل رنگی مانی – COLOR COCKTAIL MANI - مدت زمان لازم: 15 دقیقه
این روش به شکلی ویژه برای میهمانانی که سبک زندگی پر مشغله ای دارند طراحی شده است. این روش به دست ها و ناخن های میهمانان رسیدگی کامل می کند و سپس برای آنها مانیکور انجام می شود.

فوتو فینیش / آماده برای حرکت – PHOTO FINISH / RUNWAY READY - مدت زمان لازم: 30 الی 45 دقیقه
روشی کامل برای زیباسازی دست و ناخن ها می باشد. چنین روشی یک مانیکور مناسب افراد مشهور است که آنها را در کمتر از یک ساعت، آماده رفتن بر روی فرش قرمز می کند.

تحت تاثیر قرار دادن – BEDAZZLED - مدت زمان لازم: 60 دقیقه
مانیکور این روش که به عنوان یک راه حل برگزیده انتخاب شده است، ایجاد کننده آرامش و فریبندگی برای ناخن و دست میهمانان می باشد. دست های خسته مورد توجه خاص قرار می گیرند و به از بین رفتن آثار پیری، بهبود در اخلاف رنگ پوست، کمک به گردش بهتر جریان و نمایان شدن زیبایی ناخن ها می کند.

پاهای پر مشغله – BUSY FEET - مدت زمان لازم: 20 دقیقه
میهمانانی که سبک زندگی پر تحرکی دارند، با انتخاب این روش در عرض 20 دقیقه مورد توجه خاص قرار می گیرند و خستگی پاهای آنها به کلی از بین می رود. انجام این روش به صورت مداوم به میهمانان توصیه می شود.

صیقل دادن روح – SMOOTH YOUR SOLE - مدت زمان لازم: 45 الی 60 دقیقه
این روش ایده آل برای مواقعی است که کمبود زمان وجود دارد. این روش شامل یک پدیکور کامل در مدت کم تر از یک ساعت می باشد و فاقد انجام هر گونه روش درمانی می شود. این روش درمانی ویژه برای پاهای خسته است و با رفع خستگی، انرژی دوباره برای بازگشت به شرایط قبلی زندگی را فراهم می کند.

لذت روح – SOLE PLEASURE - مدت زمان لازم: 75 دقیقه
این روش یک پدیکور نهایی و کامل است که ضمن زیبا سازی، باعث ایجاد حس آرامش نیز می شود. این روش درمانی لوکس، حتی پاهایی که به آنها کم توجهی شده را به طور کامل دگرگون کرده و باعث ترمیم و کسب قوای مجدد در آن می شود. بعد از انجام این روش میهمانان احساس سر زندگی پیدا می کنند و تاثیر آن را تا مدت طولانی حس خواهند کرد.

باشگاه تناسب اندام فیت جیم
میهمانان می توانند به صورت تمام وقت در فضای وسیع این مرکز تناسب اندام به انجام فعالیت های ورزشی دلخواه خود بپردازند. انواع تردمیل، دوچرخه، وزنه و زیر انداز یوگا از جمله لوازم موجود در این مرکز بوده و با حوله، آب خنک، نوشیدنی و هدفون ها به صورت رایگان از میهمانان پذیرایی می شود. میهمانان علاقمند می توانند در تمامی روزها هفته و در هر ساعتی از روز، این باشگاه را در طبقه ششم ساختمان پیدا نمایند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید