• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل سوکوتای بانکوک
  • درب ورودی هتل سوکوتای بانکوک
  • استخر روباز هتل سوکوتای بانکوک
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل سوکوتای بانکوک
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • رستوران سلادون هتل سوکوتای بانکوک
  • لابی سالنز هتل سوکوتای بانکوک
  • فروشگاه تیمیان هتل سوکوتای بانکوک
  • زوک بار هتل سوکوتای بانکوک
  • رستوران کولوناد هتل سوکوتای بانکوک
  • پول تراس کافه هتل سوکوتای بانکوک
  • نمایی از رستوران ایتالیایی لا اسکالا
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • سوئیت اگزکیوتیو هتل سوکوتای بانکوک
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

اسپا بوتانیکا - Spa Botanica
مرکز سلامتی و اسپای بوتانیکه یکی از منحصر به فرد ترین گزینه ها در شهر بانکوک است که توسط فضای سر سبز باغ هتل سوکوتای بانکوک احاطه شده و همه روزه با روش های درمانی و امکانات متنوعی که در اختیار دارد، پذیرای میهمانان این هتل پنج ستاره می باشد. میهمانان علاقمند می توانند از ساعت 9:00 صبح الی ساعت 10:00 شب (آخرین فرصت برای استفاده از یک روش درمانی 60 دقیقه ای، تا پیش از ساعت 9:00 شب می باشد) برای استفاده از خدمات ماساژ و سایر سرویس های درمانی این مرکز به طبقه دوم از ساختمان اصلی هتل مراجعه نمایند. 
این مرکز همچنین مجهز به یک سالن زیبایی می باشد که از ساعت 10:00 صبح الی ساعت 8:00 شب دایر است. در مجموعه به میهمانان توصیه می شود که 15 دقیقه پیش از شروع زمان تعیین شده برای دریافت خدمات درمانی اسپای خود در این مرکز حضور پیدا کنند. حداقل سن برای ورود به این مرکز 17 سال می باشد و نوجوانان 14 تا 17 ساله که قصد استفاده از این خدمات را دارند می توانند به همراه والدین خود در این مرکز حضور پیدا نمایند. میهمانانی هم که دارای هر گونه شرایط سلامت خاص نظیر فشار خون، مشکلات قلبی، آلرژی، بارداری و دیگر موارد هستند، می بایست موضوع را به مدیریت اسپا اطلاع بدهند. لازم به ذکر است که استعمال دخانیات در داخل این مرکز ممنوع می باشد.
آلاکارت – a la carte
ماساژهای اختصاصی مرکز اسپا - Signature Massages
بیوتی فور تاچ - Beaufort Touch – مدت زمان لازم 1 ساعت و 45 دقیقه
پیشرو ترین روش ماساژ در این مرکز اسپا می باشد که به ایجاد انرژی در ذهن، بدن و روح میهمانان کمک رسانی خواهد کرد. این ماساژ شامل ترکیب تکنیک های مختلف ماساژ، بهره گیری از تجربه حس ایجاد کننده شادی و حرکاتی به سست شدن بدن کمک می کند می شود. ماساژهای این روش می تواند ملایم یا محکم باشد.

ماساژ اختصاصی هتل سوکوتای بانکوک - The Sukhothai Signature Massage - مدت زمان لازم 1 ساعت و 30 دقیقه
یک ماساژ تسکین دهنده و نشاط آور می باشد که تکنیک های آن بر اساس قوانین ماساژهای شرقی و ایجاد انرژی از طریق کار بر روی کانال های انرژی طراحی شده است. ترکیب حرکات کششی و ورز دادن های آرامش بخش این روش موجب کاهس استرس، افزایش قدرت انعطاف پذیری بدن و کمک به آرام شدن سیستم عصبی می شود. ماساژهای این روش می تواند ملایم یا محکم باشد.

ماساژ احیای پرواز - Flight Reviver  - مدت زمان لازم 1 ساعت و 30 دقیقه
میهمانان می توانند دردها و تنش های بدن خود را با انتخاب این روش که متشکل از یک ماساژ آرامش بخش، تنفس درمانی و قرار دادن موم گرم روی بدن می شود به طور کامل فراموش کنند. این روش با یک ماساژ تقویت کننده پوست صورت که موجب برقراری تعادل پوست می شود به اتمام برسانند.

تونیک رفع خستگی پرواز - Jetlag Tonic  - مدت زمان لازم 1 ساعت و 30 دقیقه
این روش به صورت اختصاصی به منظور رفع دردهای ناشی از سفرهای طولانی در نظر گرفته شده و قادر است بدن را دوباره بیدار و تازه کند. این روش مناسب میهمانانی است که در طول سفر دچار کمد درد و درد در قسمت پاها شده و از ضعف در گردش جریان خود در این نواحی رنج می برند.

مخلوط غرب و شرق - East-West Blend - مدت زمان لازم 1 ساعت و 30 دقیقه
این روش شامل ترکیبی از بهترین سنت های غربی و شرقی است تا بدن را به آسوده ترین و تازه ترین شکل ممکن احیا کند. ماساژهای این روش می تواند ملایم یا محکم باشد.

سایر ماساژها - Other Massages
ماساژ احیای پاها - Reviving Foot Massage  – مدت زمان لازم 30 دقیقه
یک ماساژ انگیزشی برای پاهای میهمانان است که موجب ارتقای سطح انرژی، برقرار تعادل و بهبود سطح سلامتی میهمانان می شود.

ماساژ درمانی کمر - Therapeutic Back Massage  – مدت زمان لازم 30 دقیقه
این ماساژ در کم ترین زمان ممکن، بالاترین تاثیر را در کاهش دردها در نواحی مختلفی مثل گردن، شانه ها و قسمت بالایی کمر میهمانان در بر خواهد داشت.

گریز از درد با گیاهان دارویی تایلندی - Thai Herbal Retreat  – مدت زمان لازم 1 ساعت و 45 دقیقه
این روش درمانی شامل استفاده از مخلوط تکنیک گیاهان دارویی، کمپرس داغ، ماساژ بافت های عمیق و پاک سازی با آروماتراپی (رایحه درمانی) می شود تا بالاترین سطح از تاثیر درمان را دارا باشد. استفاده از توپ گیاهان دارویی به آزاد شدن انرژی های محبوس شده کمک کرده و با بهینه سازی تخلیه بلغم، تسکین دردهای مفصلی و باز شدن گره از ماهیچه های خسته، بدن میهمانان انتخاب کننده این روش را به اوج آرامش می رساند. همچنین در این روش از روغن علف لیمو که از زمان های کهن برای تسکین بدن استفاده می شد نیز بهره برده می شود. ماساژهای این روش می تواند ملایم یا محکم باشد.

ماساژ تایلندی - Thai Massage  – مدت زمان لازم 1 ساعت و 30 دقیقه یا 2 ساعت
این ماساژ که خاصیت درمانی دارد، شامل به کار گیری قدرت انعطاف پذیری بدن میهمانان می شود. هنرهای سنتی استفاده از انگشت شصت و ایجاد فشار با کف دست و همچنین تکنیک های کششی یوگا، موجب تحریک و به حرکت افتادن جریان انرژی در بدن میهمانان شده و تنش های عضلات را برطرف می کند. ماساژهای این روش به صورت ریتم دار بوده و همراه با حرکات کششی می باشد.

ماساژ سوئدی - Swedish Massage – مدت زمان لازم 1 ساعت یا یک ساعت و 30 دقیقه 
این ماساژ شامل ایجاد فشارهای نسبتاً قوی برای باز کردن گره تنش ها و رفع خستگی عضلات می شود. ضربات آرامش بخش این روش به آرام سازی اعصاب و بدن میهمانان کمک رسانی می کنند. فشارهای این ماساژ آهسته، محکم و آرامش بخش است.

ماساژ عمیق بافت عضلات - Deep Tissue Muscle Massage – مدت زمان لازم 1 ساعت یا یک ساعت و 30 دقیقه 
یک ماساژ عمیق و ویژه می باشد که به تخیله شدن تنش های تلنبار شده روی هم و محبوس مانده در عضلات کمک رسانی می کند. ماساژهای این روش به صورت محکم و عمیق می باشند.

آروماتراپی (رایحه درمانی) – Aromatherapy
درمان های آروماتراپی این مرکز اسپا به طرز ویژه ای تاثیر گذار بوده و به ارتقای سلامت فیزیکی، ذهنی و عاطفی میهمانان کمک رسانی می کند. در این روش از روغن های دست سازی استفاده می شود که تحت لیسانس یک شرکت معتبر انگلستانی تهیه شده اند.

درمان تقویت کننده موی سر – Nourishing Hair Treatment – مدت زمان لازم 30 دقیقه
این روش درمانی سرشار، براساس استفاده از روغن های مفیدی همچون رزماری، شمعدانی، یلانگ یلانگ، نعنای هندی و ترکیب همگی با روغن نارگیل طراحی شده است. این روغن ابتدا بر روی سر و کف  قرار داده شده و با استفاده از تکنیک ماساژ آیوروِدیک بر روی تمامی سر ماساژ داده می شود. سپس کار کردن بر روی عضلات و ایجاد فشار به نقاطی از سر میهمانان، تنش ها را از بدنشان دور کرده و به طبع آن، ایجاد کننده یک حالت کامل از آرامش می باشد. در انتها سلامت و درخشانی به موهای بی جان باز می گردد.

بازیابی ایمنی – Immune Recovery – مدت زمان لازم 1 ساعت
میهمانان انتخاب کننده این روش می توانند مطمئن باشند که دستگاه تنفسی و سینوس هایشان کاملاً تمیز می شود و سیستم ایمنی قوت گرفته ای را بعد از انجام تکنیک های این روش درمانی در اختیار خواهند داشت. این روش که درمانگر قسمت بالایی بدن میهمانان است، بهترین اتنخاب برای مبارزه با بیماری های فصلی مثل آلرژی و یا گرفتگی های ناحیه قفسه سینه می باشد. همینطور برای میهمانانی که بیشترین مقدار از زمان خود را در محیط های آلوده و بسته سپری می کنند، این روش درمانی با بهره گیری از ایجاد فشار بر روی نقاط حساس سیستم تنفسی، دریچه های هوا را باز کرده و تنفس موثر را به بالاترین حد خود می رساند.

آرامش داشته باشیم – Let s Relax – مدت زمان لازم 2 ساعت
یکی از آرامش بخش ترین روش درمانی این مرکز می باشد که به لطف استفاده از روغن های درمانی نظیر ترکیب اسطوخودوس، نارنج و جلبک های طبیعی دریایی، به جنگ با استرس می رود. این روش درمانی در ابتدا با یک پاک سازی و لایه برداری کامل بدن با استفاده از روغن دانه زیتون آغاز می شود. سپس با استفاده از آروماتراپی (رایحه درمانی) تمامی روغن ها به قسمت های مختلف بدن مالیده شده و سپس یک ماساژ با ایجاد فشارهای عمیق در بدن میهمانان، به از بین رفتن خستگی های ذهنی و بدنی ناشی از یک روز کاری کمک می کند.

تجدید هماهنگی با گل رز – Renew Rose Harmonizer – مدت زمان لازم 2 ساعت
این درمان کامل و تقویت کننده پوست در ابتدا با پاک سازی و لایه برداری از تمامی قسمت های بدن آغاز می شود. در ادامه بدن میهمانان با روغن های رز، جوجوبا، و روغن علف خر ماساژ داده می شود تا باعث ایجاد نرمی، رطوبت و درخشانی پوست بشود. تنش های باقی مانده نیز با استفاده از یک ماساژ تخلیه بلغم از کف سر ادامه پیدا می کند و در انتها نیز صورت میهمانان با رز ماساژ داده شده و ضمن ایجاد آرامش، پاک سازی و مرطوب سازی می شود.

احیا کننده بدن – Body Reviver – مدت زمان لازم 2 ساعت
این روش درمانی در حقیقت یک سم زدایی کامل است و در آن از مخلوط فوق العاده مفیدی که از ترکیب روغن هایی همچون گریپ فروت صورتی، رزماری، درخت عرعر، ترنج و عصاره جلب دریایی به دست می آید بهره می برد. هدف از این روش درمانی، تشویق گردش جریان های بدن و از بین بردن مواردی همچون بازگشت مایعات ضایع، رفع مشکل درست کار نکردن سیستم هضم غذا و به خصوص مبارزه با سلولیت ها می باشد. پس از پاک سازی و لایه برداری از پوست بدن، پوششی گرم بر روی آن قرار داده می شود تا به تخلیه بلغم از تمامی نواحی بدن و به خصوص قسمت پا کمک رسانی کند و حس ایجاد انرژی، نشاط و سر زندگی را در میهمانان ایجاد نمایند.

اسکراب بدن – Body Scrub  
پولیش پوست بدن به مناسب سال نو – Happy Holiday Skin Polish – مدت زمان لازم 45 دقیقه
میهمانان انتخاب کننده این روش می توانند از روش لایه برداری از پوست خود که به دلخواه آنها و با استفاده از محصولات ویژه و توسط متخصصان این مرکز انجام می شود نهایت لذت را ببرند. این لایه برداری آرامش بخش بر روی تمامی قسمت های بدن انجام می شود و همراه با آروماتراپی (رایحه درمانی) ضمن تقویت پوست موجب درخشانی و ایجاد حس لطافت باورنکردنی می شود.

پالایش پوست به کمک خواص گل یاسمن – Jasmine Skin Refiner – مدت زمان لازم 45 دقیقه
یک درمان نفوذ کننده به درون پوست بدن می باشد که موجب تلطیف و تحریک شدن تمامی حواس میهمانان خواهد شد. میهمانان می توانند از تجربه یک لایه برداری که به لطف خواص دانه زردآلو و آلوچه تازه انجام شده و همچنین از خیار و درخت روغن قلم نیز برای خنک سازی استفاده می شود لذت ببرند. این کار موجب می شود تا درخشانی درونی پوست نمایان بشود و عصاره مطبوع و خوش بوی گل یاسمن برای مدت طولانی در بدن میهمانان باقی بماند.

پوست گرمسیری – Tropical Skin Indulgence – مدت زمان لازم 45 دقیقه
این روش با بهره گیری از خواص گیاهان درمانی گرمسیری از جمله یلانگ یلانگ و گل یاسمن، حواس میهمانان را با خود به اوج توانایی و درک خواهد رساند. همچنین استفاده از خواص دانه زردآلو می تواند خشکی های ناخواسته پوست را از بین ببرد. در عین حال استفاده از گلاب موجب می شود تا قدرت دفاعی بدن افزایش پیدا کند.

درخشش بدن با نمک – Body Salt Glow – مدت زمان لازم 45 دقیقه
این روش که در حقیقت یک لایه برداری کامل از پوست بدن می باشد، با بهره گیری از نمک دریایی و نعنای طبیعی، اکالیپتوس و روغن درخت چای به حذف ناخالصی ها از پوست، پاک شدن سلول های مرده و تحرک گردش جریان خون کمک رسانی بسیاری می کند.

اسکراب تایلندی با کره نارگیل – Thai Coconut Butter Scrub – مدت زمان لازم 45 دقیقه
پوست میهمانان در موادی که در این روش درمانی مورد استفاده قرار داده می شوند آب و تاب داده شده و بدن را به کلی اسکراب و پاک سازی خواهد کرد. نارگیل گرمسیری اصلی ترین ماده استفاده شوند در این اسکراب می باشد که ناخالصی های پوست را حذف کرده  و سپس با استفاده از کره درخت روغن قلم به شکلی کامل به مرطوب سازی پوست کمک رسانی می کند. تلطیف، تازه شدن و درخشان شدن پوست از جمله آثار انتخاب این روش خواهند بود.

اسکراب و پوشاندن بدن با گیاهان دارویی تایلندی و اختصاصی این مرکز اسپا – Thai Herbal Signature Scrub And Wrap – مدت زمان لازم 45 دقیقه
حس استفاده از تازه ترین مواد دارویی طبیعی و ترکیب پودر برنج، تمبر هندی و شیر تازه، به خوبی به میهمانان انتخاب کننده این روش حس پاک سازی ناخالصی از روی پوستشان را می دهد. در ادامه ماسکی گیاهی بر روی پوست قرار داده می شود که کمک شایانی به درمان، تلطیف و نمایان کردن درخشانی طبیعی پوست خواهد کرد.

پوشاندن بدن – Body Wrap  
خنک کننده تابستانی پوست – Summer Skin Cooler – مدت زمان لازم یک ساعت
این روش در ابتدا با یک لایه برداری ملایم از پوست (در صورت آفتاب سوختگی، میهمانان می توانند لایه برداری را انجام ندهند) شروع می شود تا بدن را برای لایه بندی فشرده که به لطف استفاده از ژل گل رز، روغن تسکین بخش اسطوخودوس و کرم تقویت کنند روغن درخت قلم انجام می شود آماده سازی کند. سپس یک ماسک مرطوب کننده بر روی پوست میهمانان قرار داده می شود و در همین زمان، کف سر میهمانان با استفاده از عصاره های فعال و بهره گیری از ماساژ آیوروِدیک مالیده و ماساژ داده می شود تا تنش های سر و دیگر قسمت های بدن را تخلیه کند.

پوشش انرژی زای بدن به سبک آفریقای شمالی – Moor Energizing Wrap – مدت زمان لازم یک ساعت
این روش درمانی ایده آل برای رفع خستگی های سفر و یا بیماری های مرتبط با استرس می باشد. بدن میهمانان به طور کامل در خواص این پوشش بسته بندی می شود و انواع ویتامین های طبیعی، مواد معدنی و آنزیم ها را به طور کامل جذب خواهد کرد. تاثیرات استفاده از مگنای مشکی موجب جوان سازی و ایجاد یک حس سلامتی در میهمانان خواهد شد.

درمانی های دوران بارداری – Pregnancy Treatments  
ماساژ نهایی بارداری با رز – Ultimate Rose Pregnancy Massage – مدت زمان لازم 1 ساعت و 15 دقیقه
این ماساژ دارای خاصیت برطرف کنندگی استرس ها، فشارها، سنگینی پاها و دیگر مشکلات سراسر بدن مثل کمر درد می باشد. همچنین در ادامه این روش یک ماساژ آرامش بخش و جوان ساز بر روی کف سر و صورت خانم های باردار انجام می شود. توصیه می شود که این روش درمانی بعد از سه ماهه اول انجام شود.

پیله مرطوب کننده رز – Rose Hydrating Cocoon  – مدت زمان لازم 1 ساعت 
میهمانان انتخاب کننده این روش می توانند از بازگشت درخشانی، حس آسایش و تجدید پذیری این روش درمانی آسوده خاطر باشند. در این روش ابتدا بدن میهمانان لایه برداری و پاک ساز شده و سپس روغن بسیار غنی گل رز و کرم های مخصوصی به صورت لایه ای بر روی پوست بدن قرار داده می شود. این پوشش به صورت آرام تمامی بدن را بسته بندی کرده و تاثیرات آن به شکل عمیق توسط گرمای بدن وارد آن می شود. در همین زمان رایحه های خوشی که به تسکین و ایجاد حس عاطفی خوش منجر می شوند هم به تقویت قلب میهمانان کمک رسانی خواهد کرد. این روش درمانی برای تازه مادر شده ها و خانم هایی که به زودی عروس می شوند توصیه می شود.

آروماتراپی (رایحه درمانی) صورت – Aromatherapy Facial 
رایحه درمانی قادر است تا به بهبود کارکرد تمامی نوع از پوست های صورت کمک رسانی کند و موجب تشویق گردش جریان سلامت و روند بازسازی سلول های بشود. رایحه های طبیعی، ملایم و آرامش بخش می توانند به بازگشت تعادل به احساسات میهمانان بشوند.

بازسازی سریع چشم – Instant Eye Repair – مدت زمان لازم 30 دقیقه
اصلی ترین دلیل انتخاب این روش درمانی، برطرف کردن سیاهی دور چشم است. این قسمت از صورت انسان که اولین نشان دهنده خستگی و بالا رفتن سن است، در اثر استفاده از چنین روش درمانی به خوبی مورد مراقبت قرار گرفته و بهره گیری از تکنیک های ویژه ماساژ، به خوبی جریان های ریز زیر پوستی را ارتقا می دهد و با تخلیه مایع های اضافی، حالت پف اطراف چشم را از بین خواهد برد.

تازگی پوست صورت با گل رز – Rose Renew Facial – مدت زمان لازم 30 دقیقه
این روش درمانی لوکس با استفاده از خواص محافظت کنندگی و احیا کنندگی گل رز، به تقویت، تلطیف و مرطوب کنندگی هر نوع جنس پوست صورت به ویژه پوست های خشک می پردازد. همچنین این روش درمانی ضمن ارتقای گردش خون و ترویج بازسازی و تولید مجدد سلول ها، پوست را درخشان، مرطوب و خوش بو خواهد کرد.

پاک سازی عمیق پوست صورت – Deep Cleansing Facial – مدت زمان لازم 1 ساعت
یک درمان متمرکز که در آن از بخار، عصاره و کمپرس حوله داغ در کنار ماساژ صورت و ماسک گل تازه استفاده می شود. نتیجه کار منجر به پاک سازی کامل و تازه شدن پوست صورت میهمانان خواهد شد.

آروماتراپی  نهایی صورت به همراه ماساژ – Ultimate Aromatherapy Facial With Massage – مدت زمان لازم 1 ساعت و نیم
این روش درمانی را می توان بر اساس نیازهای پوست صورت هر میهمان، به شکلی اختصاصی تجویز کرد. این روش شامل استفاده از خالص ترین روغن ها و عصاره های گیاهان دارویی می شود که همراه با تکنیک های ماساژ بر روی پوست صورت میهمانان مالیده می شوند. نتیجه این ماساژ بازگردانی و حالت دهی دوباره به پوست و ایجاد حس لطافت و درخشش خواهد بود. در ادامه این روش، یک ماساژ کف سر، گردن، شانه ها و ماساژ بازتاب شناسی پا برای میهمانان انجام داده می شود تا تعادل ذهنی و بدنی آنها تضمین شود.

ترمیم سالخوردگی صورت – Age Repair Facial – مدت زمان لازم 1 ساعت و نیم
این روش مراقبت طبیعی و بسیار موثر از پوست، بدون استفاده از هر گونه مواد شیمیایی موجب کاهش آثار پیری بر روی پوست صورت می شود. این روش بازسازی کننده و ضد پیری پوست صورت بوده و شامل استفاده از روغن های اینکا اینچی و عصاره کاج اروپایی می شود تا تحریک کننده کلاژن پوست باشد و به ایجاد استحکام و سفت شدن پوست کمک رسانی کند. در همین زمان استفاده از انار و خاصیت ضد التهاب آن و همینطور روغن دانه گل رز به خوبی تاثیرات کاهش سن را بر روی پوست صورت میهمانان به جا می گذارد.
 
مراقبت از پوست صورت با محصولات هارن – Harnn Facial
محصولات خوش سابقه هارن به کامل تر شدن تجربه حضور در این مرکز اسپا و سر زنده کردن 5 حواس میهمانان و ایجاد تمرکز برای بازگشت تعادل طبیعی بدن و ذهن آنها بسیار موثر خواهد بود.

مراقبت نشاط آور از پوست (برای پوست های خشک و سالخورده) – Uplifting Facial – مدت زمان لازم 60 دقیقه
ماسک فوق العاده مرطوب کننده این روش و همینطور اجرای یک ماساژ بازسازی کننده سلول های پوست، به میهمانان انتخاب کننده آن کمک می کند تا از شر پوست های خشک راحت شده و گردش جریان خون در قسمت صورتشان بهبود یابد. همچنین مهم تر از آن، گرفتگی های ماهیچه های صورت که دلیل اصلی چین و چروک های عمیق است از بین بروند. این روش شامل انجام لایه برداری از پوست صورت، ماساژ تخلیه بلغم، استفاده از ماسک تقویت کننده عمیق، ماساژ نشاط آور صورت، ماساژ دست و پا و همینطور استفاده از یک مرطوب کننده می شود.

پاک سازی پوست صورت (برای پوست های عادی و چرب) – Clarifying Facial – مدت زمان لازم 60 دقیقه
این درمان تقویت کننده و بسیار ملایم، بدون استفاده از هر گونه روغن غیر طبیعی، منجر به بازگشت رطوبت به پوست شده و پوست را نرم و لطیف می کند. این روش شامل انجام ماساژ سم زدا و تخلیه کننده بلغم، استفاده از ماسک تقویت کننده عمیق، لایه برداری از پوست صورت، ماساژ آرامش بخش صورت، ماساژ دست و صورت و همینطور استفاده از یک مرطوب کننده ملایم می شود.

مرطوب سازی پوست صورت (برای پوست های عادی و چرب) – Hydrating Facial – مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش درمانی با خاصیت تقویت کنندگی بالا، پوست صورت میهمانان را به سفری آرامش بخش می برد و ضمن احیا، به طور کامل آن را مرطوب، لطیف و درخشان می کند. این روش شامل انجام لایه برداری از پوست صورت، ماساژ تخلیه بلغم، استفاده از ماسک تقویت کننده عمیق برای صورت، استفاده از مرطوب کننده پوست، ماساژ آرامش بخش صورت و همینطور ماساژ دست و پا می شود.

اسپا برای مردان – Spa For Men
آن دسته از آقایانی که قصد زمان گذاشتن برای خود را داشته اما نمی دانند که کدام مورد را برای خود انتخاب نمایند، می توانند یکی از بسته های ویژه زیر را با اطمینان برگزینند.

احیا – Relieve – مدت زمان لازم 45 دقیقه
یک ماساژ ترمیم کننده سریع که تکنیک های آن موجب برطرف شدن تنش ها و رفع خستگی های گردن، کمر و شانه های میهمانان می شود. این روش شامل انجام ماساژ درمانی کمر به مدت 40 دقیقه، استفاده از مرهم از برنده تنش بر روی گردن و شانه ها و همینطور انجام حرکات نیرو بخش کششی به مدت 5 دقیقه می شود.

تعادل – Balance – مدت زمان لازم 1 ساعت و 45 دقیقه
این روش بازگرداننده تعادل فیزیکی و عاطفی خواهد بود. چنین روشی شامل انجام ماساژ سوئدی به مدت 60 دقیقه و همینطور قرار دادن کمپرس گیاهان درمانی بر روی پا به مدت 30 دقیقه می شود.

حذف استرس – De-Stress – مدت زمان لازم 2 ساعت
این روش تسکین دهنده دردهای عضلاتی است که در اثر انجام فعالیت های ورزشی دچار کوفتگی و خستگی شده اند. این روش درمانی علاوه بر موارد بالا می تواند به درمان سریع تر آسیب های ناشی از هر گونه فعالیت ورزشی کمک رسانی کند. حذف استرس شامل انجام روش درخشش پوست بدن با نمک به مدت 45 دقیقه، ماساژ بافت های عمیق به مدت 75 دقیقه و پذیرایی با نوشیدنی درمان کننده می شود.

جوان سازی – Rejuvenate – مدت زمان لازم 2 ساعت و 30 دقیقه
میهمانان با انتخاب این روش می توانند به راحتی استرس های خود را فراموش کنند و از درخشش جوانی پوست خود لذت ببرند. این روش شامل انجام ماساژ عمیق و خشک با وارد کردن فشار به مدت 30 دقیقه، ماساژ مخلوط شرق و غرب به مدت 60 دقیقه، ماساژ انرژی بخش صورت برای مردان به مدت 60 دقیقه و پذیرایی با یک نوشیدنی درمان کننده می شوند.

گریز موفقیت آمیز – Mantastic Escape – مدت زمان لازم 4 ساعت و 15 دقیقه
یکی از بهترین روش های کسب آرامش می باشد که حس تازگی را از سر تا نوک پا به میهمانان می بخشد. این روش شامل اسکراب 30 دقیقه ای، پوشش بدن به مدت 30 دقیقه، انجام ماساژ اختصاصی سوکوتای به مدت 90 دقیقه، دو مرحله پذیرایی با غذای مرکز اسپا به همراه ارائه نوشیدنی درمان کننده، پاک سازی عمیق صورت به مدت 60 دقیقه و مانیکور 45 دقیقه ای می شود.

فراوانی خلوص – Pure Indulgence
فراوانی گیاهان دارویی تایلندی – Thai Herbal Indulgence  – مدت زمان لازم 2 ساعت
این روش به منظور تحریک جریان ها و از بین بردن سموم بدن طراحی شده و بهترین انتخاب برای سم زدایی فصلی و یا کامل کردن یک برنامه مدیریت وزن است. در انتها نتیجه چنین روشی، حاصل شدن سلامت و تندرستی کامل برای میهمانان خواهد بود. این روش شامل سم زدایی پا به مدت 10 دقیقه، ماساژ کف سر و صورت با استفاده از کمپرس گیاهان دارویی به مدت 20 دقیقه، استفاده از کمپرس گیاهان دارویی به مدت 90 دقیقه و پذیرایی با نوشیدنی درمان کننده می شوند.
آیین خلوص با استفاه از گل یاسمن – Jasmine Purifying Ritual – مدت زمان لازم 2 ساعت و 30 دقیقه
یک آیین کامل برای ذهن و بدن می باشد که با تدایی دوران های گذشته و زمانی که یاسمن تایلندی، به عنوان اولین نرم کننده، مرطوب کننده و جوان کننده پوست مورد استفاده قرار می گرفت، به حیای بدن میهمانان می پردازد. این روش درمانی تجربه ای است که از سر تا نوک پای میهمانان را با بوی یاسمن عطراگین کرده و با نشاط آور بودن خود، خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود. این روش شامل اسکراب 10 دقیقه ای پا به وسیله یاسمن، پاک سازی بدن به مدت 15 دقیقه با استفاده از یاسمن، حمام پاک سازی کننده بدن با استفاده از یاسمن، استنشاق گیاهان دارویی و ناقوس تبت به مدت 5 دقیقه، ماساژ با استفاده از روغن ارگانیک یاسمن به مدت 90 دقیقه و ماساژ صورت با استفاده از یاسمن و به مدت 10 دقیقه می شود.

آیین گل به سبک تایلندی – Thailand Flower Ritual  – مدت زمان لازم 3 ساعت
چنین روشی شامل یک آماده سازی ویژه به لطف گیاهان دارویی محلی و گل هایی می شود که نوید بیداری به حواس میهمانان را می دهند. این روش شامل حمام پا با سنگ عقیق به مدت 10 دقیقه، اسکراب بدن با گیاه یلانگ یلانگ و بوته یاسمن به مدت 45 دقیقه، حمام گل به مدت 20 دقیقه، ماساژ تایلندی با ایجاد فشارهای عمیق به مدت 45 دقیقه و همینطور ماساژ عمیق با روغن به مدت 60 دقیقه می شود.

آرامش با چاشنی آسیایی – Asian Spice Retreat – مدت زمان لازم 3 ساعت
این روش به میهمانانی توصیه می شود که نیاز مبرمی به خلاصی از دردهای عضلانی دست داشته  و به فکر تخلیه کردن بدن خود از سمسوم بوده و پوستشان هم نیازمند مرطوب سازی می باشد. این روش شامل حمام بخار تایلندی به مدت 15 دقیقه، اسکراب و پوشاندن بدن با گیاهان دارویی تایلندی به مدت 45 دقیقه، ماساژ با ادویه جات معطر به مدت 60 دقیقه، ماساژ شخصی سازی صورت با استفاده از خواص گیاه پا پوری و دو مرحله پذیرایی با غذای مرکز اسپا به همراه ارائه نوشیدنی درمان کننده می شوند.

تجربه یک روز اسپای دو نفره – Spa Thai Together Day – مدت زمان لازم 3 ساعت و 30 دقیقه
این روش بهترین انتخاب برای میهمانانی است که علاقمند هستند درمان های این مرکز را همراه با زوج خود تجربه کنند. این روش شامل حمام پا با سنگ عقیق به مدت 10 دقیقه، روش درخشش پوست بدن با نمک به مدت 45 دقیقه، پوشش انرژی بخش بدن به مدت 45 دقیقه، سه مرحله پذیرایی با غذای مرکز اسپا به همراه ارائه نوشیدنی درمان کننده، امکان انتخاب از میان ماساژ سوئدی و یا ماساژ مخلوط غرب و شرق که مدت زمان 90 دقیقه به طول می انجامد و در انتها نیز حمام گل به مدت 20 دقیقه می شوند.

تازگی با خواص گیاه شناسی – Botanical Refresh – مدت زمان لازم 5 ساعت و 15 دقیقه
میهمانان انتخاب کننده این روش با احیا شدن حواس خود به واسطه رایحه درمانی و ایجاد شدن یک حس آرامش و تازگی روبه رو خواهند شد. این روش شامل حمام پا با سنگ عقیق به مدت 10 دقیقه، حمام با گیاهان دارویی به مدت 20 دقیقه، امکان انتخاب میان ماساژ “آرامش داشته باشیم" و یا ماساژ احیا کننده بدن که مدت 120 دقیقه به طول می انجامد، ماساژ احیا کننده پا به مدت 30 دقیقه، دو مرحله پذیرایی با غذای مرکز اسپا به همراه ارائه نوشیدنی درمان کننده، رایحه درمانی صورت به مدت 60 دقیقه و در انتها نیز مانیکور و یا پدیکور به مدت 75 دقیقه می شوند.

مانیکور و پدیکور – Manicure And Pedicure  
پولیش (Polish) – به مدت زمان 15 دقیقه
فرنچ پولیش (French Polish) – به مدت زمان 25 دقیقه
مانیکور سرپایی  (Manicure on the go) – به مدت زمان 45 دقیقه
این روش یک مانیکور است که شامل انجام کارهایی نظیر پر کردن، حالت دادن، سنباده زدن ناخن و پوست های اطراف آن و پایان دادن کار با رنگ زدن ناخن می شود.
فرنچ پولیش (French Polish) – به مدت زمان 25 دقیقه
مانیکور اسپا  (Spa Manicure) – به مدت زمان 90 دقیقه
این روش شامل انجام یک حمام کامل برای دست، لایه برداری، پر کردن، سنباده زدن، حالت دادن، تمیز کاری گوشت های اطراف ناخن ها، قرار دادن ماسک مرطوب کننده، ماساژ دادن دست و رنگ زدن در انتهای کار می شود.
پدیکور اسپا  (Spa Pedicure) – به مدت زمان 90 دقیقه
این روش شامل انجام یک حمام کامل برای پا، لایه برداری، نظافت ناخن و گوشت های اطراف، حذف پینه ها، قرار دادن ماسک تازه کننده، ماساژ تسکین بخش و رنگ زدن به ناخن ها در انتهای کار می شود.

وَکسنیگ و حذف موها  (Waxing And Hair Removal Services)  
این خدمات شامل وَکسینگ بالای لب و چانه (Upper lips/chin)، وَکسینگ زیر بغل (Underarms)، وَکسینگ دست ها (Arms)، وَکسینگ خط مایو (Bikini line)، وَکسینگ برزیلی (Brazilian)، وَکسینگ سینه و نیمی از پاها (Chest/half legs)، وَکسینگ کمر (Back) و وَکسینگ تمامی قسمت های بدن (Full legs) می شود.

ماساژ کنار استخر  (Poolside Massage)  
ماساژ تایلندی کنار استخر - Poolside thai massage به مدت 45 دقیقه
ماساژ کمر کنار استخر - Poolside back massage به مدت 20 دقیقه
ماساژ پا کنار استخر - Poolside foot massage به مدت 20 دقیقه

باشگاه سلامتی 
باشگاه سلامتی هتل سوکوتای بانکوک به ارائه طیف وسیعی از برترین لوازم وامکانات تناسب اندام و ایروبیک، در محیطی لوکس و بی نظیر پذیرای میهمانان علاقمند به ورزش می باشد. برخی از امکانات این قسمت از مجموعه شامل در اختیار داشتن زمین تنیس، زمین اسکواش، جکوزی، سونا و حمام بخار می شوند. این مرکز به صورت 24 ساعته فعال می باشد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید