• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل ورندا ریزورت پاتایا ام گالری
  • نمای لابی هتل ورندا ریزورت پاتایا ام گالری
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل ورندا ریزورت پاتایا ام گالری
  • استخر روباز هتل ورندا ریزورت پاتایا ام گالری
  • رستوران دک هتل ورندا ریزورت پاتایا ام گالری
  • نمایی از بار اسپرسو - د گلس روم
  • بار ویوز هتل ورندا ریزورت پاتایا ام گالری
  • چشم انداز رستوران آی سی اسکای
  • نمای تخت بزرگ اتاق اوشن
  • محوطه نشیمن سوئیت فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های کودک سوئیت فمیلی
  • تخت های کوئین اتاق استاندارد
  • نمای تخت بزرگ سوئیت فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

اسپا
با قدم گذاشتن در اسپای هتل ورندا ریزورت پاتایا ام گالری و بهره مندی از خدمات فوق العاده اش از شر تنش ها و استرس های زندگی روزانه رهایی یابید و احساس سبکبالی فوق العاده ای مانند یک پرنده در حال پرواز را با تمام وجودتان لمس کنید.

ماساژ درمانی
ماساژ سیگنیچر ورندا Veranda Signature Massage
این ماساژ 90 دقیقه ای به کمک ترکیبی از تکنیک های محبوب ماساژ غربی و شرقی، تکنیک های ماساژ آروماتراپی، ورزشی و حرکات کششی به منظور از بین بردن تنش های ماهیچه ای و جوانسازی و انرژی بخشی مجدد به بدن انجام می شود.

ماساژ سوئدی Swedish Massage
این ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای به کمک تکنیک های منظم قوی به منظور افزایش میزان گردش خون و تقویت سیستم ایمنی بدن انجام می شود.

ماساژ آروماتراپی Aromatherapy Massage
انجام این ماساژ شفابخش کمک شایانی به از بین بردن تنش های عضلانی و دستیابی به آرامش ذهنی، روحی و جسمی می کند. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

ماساژ ورزشی Sport Massage
این ماساژ قوی و کارآمد به صورت انحصاری بر روی بافت های عمیق عضلانی به منظور التیام دردهای ماهیچه ای، بهبود جریان خون و از بین بردن تنش ها و گرفتگی های ماهیچه ای انجام می شود. مدت زمان انجام این ماساژ 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ سنتی تایلندی Traditional Thai Massage
این ماساژ به کمک حرکات فشار نقطه ای و کششی در امتداد کانال های انرژی به منظور از بین بردن استرس ها و دردهای عضلانی بدون روغن انجام می شود. انجام این درمان 60 یا 90 دقیقه ای در تحریک جریان انرژی در بدن بسیار موثر خواهد بود.

ماساژ کمپرس گیاهی تایلندی Thai Herbal Compress Massage
این ماساژ 120 دقیقه ای به کمک گیاهان گرم به منظور تسکین دردهای عضلانی، بهیود میزان گردش خون و از بین رفتن دردها و گرفتگی های عضلانی انجام می شود.

آکوآپرشر پا Foot Acupressure
این ماساژ 60 دقیقه ای بر روی ارگان هایی خاصی از بدن و پاها به منظور تحریک جریان لنفاوی، بهبود گردش خون و تجریک انرژی های شفابخش در کل بدن  انجام می شود.

ماساژ تسکین دهنده پشت Soothing Back Massage
می توان از این تکنیک 45 دقیقه ای به عنوان درمانی فوق العاده برای تسکین تنش ها و دردهای عضلات پشت و گردن اشاره کرد. انجام این ماساژ فوق العاده کمک شایانی به از بین بردن دردها و گرفتگی ها در نواحی گردن و شانه و رها شدن از شر سردردهای مزمن می کند.

درمان پوست سر
انجام این درمان نیم ساعته در بهبود و جوانسازی پوست سر و تقویت موها بسیار موثر بوده، روشی فوق العاده که به کمک روغن های بسیار غنی و گرم به منظور آبرسانی به مو و تقویت آن انجام می شود.

درمان های بدنی
لایه برداری بدنی انتخابی Choice of Body Exfoliation
این روش 60 دقیقه ای به کمک اسکراب های بدنی فوق العاده و بسیار کارآمدی انجام می شود، اسکراب هایی که استفاده از آنها نه تنها پوستتان را تمیز می کند و سلول های مرده سطح آن را از بین می برد بلکه در پاکسازی روح و افزایش انرژی های آن بسیار موثر می باشد.

پوشش های بدنی انتخابی Choice of Body Envelopment
استفاده از رَپ بهترین روش برای سم زُدایی بدن و مغذی کردن پوست می باشد. استفاده از هر یک از این رَپ های 60 دقیقه ای در تمدد انرژی و جوانسازی پوست بسیار موثر می باشد.

درمان های فیشال 
درمان بازسازی کننده و تسکین دهنده فیشال Soothing Repair Facial
این درمان 60 دقیقه ای به کمک روش های شفابخش و تسکین دهنده فیشال برای از بین بردن التهابات پوست، آبرسانی به آن و تسکین جراحات آن انجام می شود.

درمان مرطوب کننده قوی فیشال Extreme Moisture Facial
می توان از این درمان 60 دقیقه ای به عنوان انتخابی بسیار مناسب برای افراد با پوست های خشک و بی آب نام برد، درمانی فوق العاده که انجام آن کمک شایانی به مغذی سازی و مرطوب کردن پوست می کند.

درمات خالص کننده و پاک کننده عمیق دریایی Deep Marine Purifying Facial
می توان از این روش 90 دقیقه ای به عنوان انتخابی بسیار مناسب برای افراد با پوست های چرب و مستعد آکنه و پوست های ترکیبی نام برد، روشی فوق العاده که به کمک ماسک سم زدا جلبک های دریایی و بخور به منظور پاکسازی عمیق، خالص سازی و از بین بردن منافذ باز پوستی انجام می شود. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

روش سرمادرمانی فیشال برای از بین بردن آثار پیری Cyrotherapies Age Defying Facial
می توان از این تکنیک 60 دقیقه ای به عنوان یکی از برترین روش های درمانی ضدپیری نام برد، روشی فوق العاده که انجام آن کمک شایانی به سفت کردن و لیفت پوست های افتاده و مغذی سازی سلول های پوست می کند. با انجام این درمان فوق العاده به پوستی جوان، درخشان و بی نظیر دست یابید.

پکیج های اسپا
پکیج متنعم کننده Pampering
این پکیج 120 دقیقه ای ابتدا با انجام یک ماساژ بدنی انتخابی 60 دقیقه ای شروع می شود سپس با انجام درمان فیشال انتخابی 60 دقیقه ای به پایان می رسد.

پکیج نیروبخش Invograting
این پکیج 150 دقیقه ای ابتدا با انجام یک بخور گیاهی 15 دقیقه ای شروع می شود سپس با انجام لایه برداری بدن یا استفاده از رپ بدنی به مدت 45 دقیقه ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ بدنی انتخابی 90 دقیقه ای به پایان می رسد.

اتصال مجدد عشق Reconnecting Love
این پکیج 180 دقیقه ای ابتدا با انجام لایه برداری بدنی به مدت نیم ساعت شروع می شود، سپس با استفاده از حمام شیر و رُز 30 دقیقه ای و انجام ماساژ بدنی انتخابی 60 دقیقه ای ادامه می یابد و نهایتاً با انجام هر یک از درمان های فیشال 60 دقیقه ای به پایان می رسد. 

قوانین اسپا
میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 20 پکیج و درمان انتخابیشان را رزرو نمایند. لطفاً 15 دقیقه قبل از انجام درمان مورد نظرتان در محل اسپا حضور یابید و چنانچه مایل به کنسل کردن و ایجاد تغییر در درمان انتخابیتان هستید این تغییرات را تا 4 ساعت قبل اطلاع رسانی کنید در غیر این صورت متحمل پرداخت 50 درصد هزینه به عنوان خسارت خواهید شد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید