• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل دوسیت تانی پاتایا
  • درب ورودی هتل دوسیت تانی پاتایا
  • نمای ساختمان هتل دوسیت تانی پاتایا
  • نمای لابی هتل دوسیت تانی پاتایا
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • اتاق مخصوص بازی کودکان
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • زمین تنیس هتل دوسیت تانی پاتایا
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • فضای سبز هتل دوسیت تانی پاتایا
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • استخر روباز هتل دوسیت تانی پاتایا
  • محوطه فضای باز رستوران کسکید
  • کلاب لانج هتل دوسیت تانی پاتایا
  • چشم انداز رستوران بی اینترنشنال اسکیوورز
  • لاگون پول هتل دوسیت تانی پاتایا
  • نمایی از  رستوران چینی پیک
  • لابی لانج هتل دوسیت تانی پاتایا
  • دوسیت گورمت هتل دوسیت تانی پاتایا
  • چشم انداز زیبای رستوران چینی پیک
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن اتاق گرند
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیوم با چشم انداز باغ
  • تخت های توئین اتاق پرمیوم با چشم انداز دریا
  • نمای تخت بزرگ اتاق گرند
  • تخت های توئین اتاق پرمیوم با چشم انداز باغ
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • تخت بزرگ اتاق پرمیوم با چشم انداز دریا
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

اسپا
این اسپا درست در وسط هتل دوسیت تانی و در میان درختان سرسبز گرمسیری قرار گرفته، مکانی سرشار از انرژی و آرامش که وجود فواره های موجود در آن به جذابیت ها و زیبایی هایش می افزاید. این اسپا با 9 اتاق درمانی همراه با ارائه امکانات و خدمات درمانی بی عیب و نقصی آماده پذیرایی از میهمانان برای به ارمغان آوردن لحظاتی ناب و پرآرامش و راحتی می باشد. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 21 از امکانات این اسپا استفاده نمایند. 

پکیج های سیگنیچر اسپا 
پکیج تشریفاتی هفت خدای مقدس Seven Shrines Wish Ritual
یکی از کارهای محبوب برای تایلندی ها و توریست های آسیایی آشنایی با چگونگی پرستش هفت خدای مقدس بود. این پکیج شامل انجام فرآیند لایه برداری به کمک یاسمین و یلانگ یلانگ و انجام ماساژ معطر و تسکین دهنده ذهنی برای خلوص ذهن و جسم می باشد. مدت زمان انجام این پکیج دو ساعت و نیم خواهد بود.  

لذت سفر پاتایا Pattaya’s Delight Journey
این سفر لذت بخش ابتدا با انجام اسکراب بدنی غنی و صاف کننده آغاز می شود، اسکرابی متشکل از ترکیب برنج چسبنده، نخود سیاه، شکر و بامبو انجام می شود. انجام این روش دو ساعتی کمک شایانی به از بین بردن علائم خستگی و استرس و القای احساس زیبای قدم زدن در کنار ساحل می کند. 

جذابیت هوآ هین Hua Hin’s Charm
این درمان فوق العاده ابتدا با انجام اسکراب بدنی مغذی متشکل از دسرهای محلی تایلندی انجام می شود، روشی فوق العاده که انجامش در کاهش خستگی و تنش ها بسیار موثر است. مدت زمان انجام این روش دو ساعت خواهد بود.

سعادت رودخانه پینگ Ping River Bliss
این درمان دو ساعتی ابتدا با انجام اسکراب بدنی چای می یک اسکراب اختصاصی متشکل از ترکیب چای سیاه با تازه ترین شیر، شکر، لیمو و عسل شروع می شود و سپس با انجام ماساژ معطر به کمک ترکیب معطر از برگ های چای خشک، خاک رس و روغن معطر چای به پایان می رسد. 

سفر حسی کنیا Kenya Sensory Journey
این روش منحصربه فرد ابتدا با انجام یک حمام به کمک مواد بومی کنیا برای آماده شدن پوست جهت مراحل بعدی شروع می شود سپس با استفاده از اسکراب چای سرخ آفریقایی برای جوانسازی پوست و استفاده از رَپ قهوه کنیایی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ روغن به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان سه ساعت خواهد بود.

تشریفات ماه جدید New Moon Ritual
اولین روزهای پدیدار شدن ماه جدید بهترین زمان برای زدودن سموم داخلی و خارجی بدن است. در این روش از اسکراب بدنی متشکل از چای سبز و جلبک دریایی برای پاکسازی و افزایش انرژی بدنی و سیستم لنفاوی استفاده می کنند. در این روش از رپ لاغری جلبک دریایی و کافئین برای از بین بردن سموم و آبرسانی پوست استفاده می شود. انجام این درمان 180 دقیقه ای کمک شایانی به از بین بردن سلولیت، بهبود بافت پوست و افزایش آبرسانی به بدن می کند.

تجربه باغ آسمانی نانتا The Heavenly Nantha Garden Experience
در آثار ادبیات باستانی تایلندی از نانتا به عنوان باغی در دروازه بهشت نام می برند، باغی رویایی با گل ها و گیاهان جادویی که در دروازه بهشت قرار دارد. انجام این درمان دو ساعت و نیمی کمک شایانی به تقویت پوست و ذهن می کند. این درمان شامل انجام حمام دِوارنا، اسکراب و ماساژ دِوارنا و ترکیبی از فشارهای تایلندی قوی، تکنیک های آیورودا و شیاتسو همراه با تاثیرات سوئدی و آروماتراپی برای لمس آرامش واقعی می کند. 

درمان سنتی تایلندی توازن تاد سی The Harmony of Tad Si-the Traditional Thai Medicine
این درمان باستانی تایلندی بر پایه آموزه های بودایی عناصر تاد سی موجود در بدن یا آب، خاک، باد و آتش طراحی شده است. متخصصین این زمینه معتقدند که بیماری ها به دو دلیل اصلی ایجاد می شوند، دلیل اول عدم تعادل در این چهار عنصر و دلیل دوم اینکه ذهن توسط اِگو هدایت می شود و این هدایت باعث ایجاد احساسات ناسالم، دلبستگی ها و مختل شدن هماهنگی های بدن خواهد شد. انجام این درمان دو ساعتی کمک شایانی به کاهش درد، افزایش میزان گردش خون و تحریک کمالات عصبی می کند. 

ماساژهای اسپا 
ماساژ سر آیووردیک Ayuverdic Head Massage
این ماساژ 60 دقیقه ای به کمک روغن های آیووردیک در نواحی سر، گردن و شانه انجام می شود. خواص این روغن ها کمک شایانی به مغذی کردن پوست سر و بهبود کیفیت مو می کند. با انجام این روش 60 دقیقه ای به آرامشی فوق العاده در کل نواحی بدن دست یابید و از شر استرس ها رها شوید. 

کمپرس زنجبیل و ماساژ پشت Ginger Compress & Black Massage
در این روش ابتدا کمپرسی از زنجبیل بر روی کمر می گذارند تا اینکه گرمای موجود در آن به تمام عضلات نفوذ کند و دردهای آن را بیرون کشد. بعد از استفاده از این کمپرس تسکین دهنده از تکنیک های سوئدی بر روی نواحی پشت، گردن و شانه ها استفاده می کنند. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

ماساژ سوئدی Swidish Massage
این درمان کلاسیک به کمک حرکات ضربه ای آرام تا متوسط برای از بین بردن تنش ها استفاده می کنند. مدت زمان انجام این روش 90 یا 120 دقیقه خواهد بود.

ماساژ سیگنیچر دِوارانا Devarana Signature Massage 
می توان از این ماساژ 90 دقیقه ای به عنوان ترکیبی از تکنیک های فشار قوی تایلندی، آیورودا و شیاتسو همراه با روش های سوئدی و آروماتراپی نام برد، درمانی فوق العاده که انجامش کمک شایانی به لمس آرامش واقعی می کند. 

ماساژ شیلومی Shilomi Massage
در این روش درمانگران ترکیبی از تکنیک های دیپ تیشو، شیاتسو و ماساژ لومی لومی بر روی لایه های عمیق عضلانی را اعمال می کنند. مدت زمان انجام این ماساژ 90 یا 120 دقیقه خواهد بود.

ماساژ سنتی تایلندی  Traditional Thai Massage
این ماساژ 90 دقیقه ای با انجام حرکات فشار نقطه ای و تکنیک های کششی به منظور القای آرامش در ماهیچه ها، از بین بردن گرفتگی ها، بهبود گردش خون و افزایش کیفیت سیستم عصبی می کند. مدت زمان انجام این روش 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ رِفلوکسولوژی پا Refloxology Foot Massage
این ماساژ 90 دقیقه ای ابتدا با استفاده از اسکراب طراوت بخش نمک شروع می شود سپس با اعمال حرکات فشار نقطه ای در نواحی انعکاس دهنده انرژی مانند پاها ادامه می یابد. انجام این درمان فوق العاده کمک شایانی به ایجاد توازن و حفظ هارمونی در تمام قسمت های بدن می کند. 

شیروآبیانگا Shiroabhyanga
این روش به کمک روغن های آیووردیک در نواحی سر، گردن و شانه ها به منظور از بین بردن سموم و لمس سلامتی انجام می شود. در این روش 60 دقیقه ای درمانگران روغن های داغ را بر روی پیشانی می ریزند، انجام این روش در دستیابی به آرامش و متعادل کردن سیستم عصبی بسیار موثر است. پیشنهاد می شود روغن مورد استفاده در ماساژ تا آخر شب نشورند.

ماساژ سم زدا و کانتورد Detoxified & Contoured Massage
این روش 90 دقیقه ای به کمک حرکات ضربه ای منظم متوسط برای افزایش میزان جریانات مایع در سیستم لنفاوی انجام می شود یک پروسه سم زدایی بسیار عالی که دستیابی به نتیجه بهتر مستلزم استفاده از یک رَپ گیاهی تایلندی است. 

درمان های فیشال (مربوط به پوست صورت)
آبرسانی فیشال Hydrating Facial
قرار گرفتن پوست در معرض آفتاب مشکلاتی از قبیل آسیب دیدگی و پوسته پوسته شدن را برای پوست دربردارد. این روش 60 دقیقه ای ابتدا با انجام پاکسازی و رفع این پوسته ها شروع می شود سپس با استفاده از ویتامین سی و جلبک های دریایی به منظور آبرسانی، خالص سازی و دستیابی به پوستی درخشان تر به پایان می رسد. 

تسکین دریا برای آقایان Soothing Sea for Men
در این روش از جلبک دریایی، روغن های آروماتیک، عصاره گیاهان برای پاکسازی و افزایش رطوبت پوست آقایان استفاده می کنند. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود. 

روشن سازی پوست صورت با استفاده از ترکیبات دریایی Marine Whitening Facial
در این روش 60 دقیقه ای از ماسکی حاوی ترکیبات آ اِچ آ، ویتامین ای و جلبک دریایی برای تحریک و محافظت از پوست استفاده می کنند. انجام این روش کمک شایانی به خالص سازی، روشن کردن پوست و افزایش درخشانندگی آن می کند. این درمان با استفاده از یک کرم سفید کننده روز برای حفاظت از آن در برابر اشعه یو وی به پایان می رسد. 

نوسازی پوست صورت به کمک ترکیبات دریایی Replenishing Marine Facial
در این روش از ترکیبات معدنی غنی به منظور آبرسانی و احیای مجدد پوست صورت و درخشانندگی آن استفاده می کنند. در این روش از چندین ترکیب متعدد از جلبک دریایی همراه با روغن های آروماتیک و عصاره گیاهان اتفاده خواهد شد. این روش شگفت انگیز 60 دقیقه ای با انجام ماساژ دست تکمیل می شود و به پایان می رسد.

اسانس حساس برای پوست صورت Sensible Essence Facial
این درمان 60 دقیقه ای به صورت انحصاری برای استفاده افراد با پوست های حساس طراحی شده، روشی فوق العاده که به کمک محصولات طیعی مشتق شده از گیاهان به منظور التیام جراحات و تحریک بازسازی سلول ها انجام می شود. با انجام این روش فوق العاده به پوستی صاف و ابریشمی دست یابید. 

کمپلکس سفید کننده فیشال برای پوست صورت Oxygen Complex Whitening Facial
این ماسک سفید کننده سفارشی ترکیبی از کمپلکس اکسیژن، ویتامین ای و خاک رُس قرمز می باشد که استفاده از آن کمک شایانی به خالص سازی پوست، افزایش درخشندگی، اکسیژن رسانی و دستیابی به پوستی محکم، درخشان، جوان و براق می کند. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

درمان هیالورونیک و کلاژن فیشال Hyaluronic & Collagen Facial
در این درمان از اسید هیالورینک و کلاژن برای از بین بردن خطوط، چین و چروک های سطحی و مرطوب کردن پوست استفاده می کنند. انجام این روش 90 دقیقه ای با فرمولاسیون جدید کمک شایانی به افزایش پتانسیل جوانی پوست، بازسازی آن و در نتیجه دست یابی به پوستی زیباتر با ظاهری جوان تر می کند.

درمان ضدپیری دریا برای پوست صورت Anti-Aging Sea Facial
در این روش ضدپیری فوق العاده از چندین نوع متفاوت جلبک دریایی و محصولات ضدپیری دریایی به همراه تکنیک های ماساژ تونینگ آرامش بخش به منظور بهبود بافت پوست و کاهش آثار پیری در آن می کنند. جلبک دریایی از ترکیباتی نظیر بتاکاروتن، مواد معدنی، پروتئین ها و ویتامین هاست. از این رو استفاده از آن به طور چشمگیری پوست را سفید می کند و آثار پیری آن را کاهش می دهد. مدت زمان انجام این روش 90 دقیقه خواهد بود.

درمان احیا و بازسازی آلگوتایم برای پوت صورت Algotime Renewal Facial
در این روش از یک ترکیب ضدپیری حاوی جلبک دریایی سبز و قهوه ای به منظور کاهش چین و چروک ها و از بین رفتن لکه های قهوه ای موجود در سطح پوست استفاده می کنند. روشی فوق العاده که انجام آن 90 دقیقه طول می کشد و در دستیابی به پوستی نرم، صاف و جوان تر بسیار موثر خواهد بود.

درمان ضدپیری ترموماری تایم برای پوست صورت Thermo Maritime Anti-Aging Facial
در این روش 90 دقیقه ای از گنجینه دریایی، قدرت دی اِن اِی دریایی و ترکیبات مغذی آنتی اکسیدان به منظور بهبود بافت پوست، از بین بردن خطوط و چین و چروک ها و افزایش نفوذ مواد به لایه های عمیق پوستی استفاده می کنند. با انجام 3 دوره از این روش از دوره سوم به صورت رایگان بهره مند شوید.

ترمو مارین اَند سِیک فیشال  Thermo Marine and Sake Facial
در این درمان ضدپیری 90 دقیقه ای از یک نوشیدنی قدرتمند ژاپنی به نام سِیک استفاده می کنند، دی اِن اِی قدرتمند جلبک های دریایی و آنتی اکسیدان ها موجود در این نوشیدنی در بازسازی و احیا پوست بسیار موثرند و کمک شایانی در بهبود خاصیت انعطاف پذیری و کاهش چین و چروک ها می کند. با انتخاب این روش شگفت انگیز به پوستی درخشان، شفاف و جوان دست پیدا کنید. 

درمان های بدنی 
اسکراب بدنی چای سبز و جلبک Algae & Green Tea Body Scrub
در این روش 60 دقیقه ای از ترکیب چای سبز با جلبک دریایی به منظور مرطوب کردن پوست، از بین بردن سموم و حفاظت از پوست در برابر تحریکات و آسیب های ناشی از نور خورشید استفاده می کنند. 

اسکراب بدنی اسطوخدوس Lavender Body Scrub
در این روش 60 دقیقه ای از عصاره اسطوخدوس با رایحه تسکین دهنده اش به منظور پاکسازی پوست، مغذی کردن آن و دستیابی به پوستی صاف و یکدست استفاده می کنند.

اسکراب بدنی گُلبرگ گل رُز Rose Petal Body Scrub
در این روش 60 دقیقه ای از گلبرگ رز به منظور جوانسازی و نرم کردن پوست استفاده می کنند. خواص مغذی کننده و تسکین دهنده این اسکراب در بهبود خاصیت انعطاف پذیری پوست، کاهش آثار پیری و دست یابی به پوستی جوان تر و مرطوب تر بسیار موثر خواهد بود.

اسکراب بدنی هالو هالو Halo-Halo Body Scrub
در این روش از ترکیب یک دسر سنتی فیلیپینی متشکل از ذرت شیرین، لوبیای قرمز، موز، نارگیل و وانیل برای دستیابی به پوستی نرم استفاده می کنند. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

اسکراب بدنی چای سبز و جلبک دریایی Green Tea & Seaweed Body Scrub
در این روش 60 دقیقه ای از اسکراب چای سبز و ویژگی های خاص آن به منظور محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از نور خورشید استفاده می کنند. جلبک دریایی ترکیبی است بسیار غنی و سرشار از آنتی اکسیدان که در این درمان به عنوان یک لایه بردار سطحی برای بهبود بافت پوست و افزایش خاصیت انعطاف پذیری آن عمل می کند. 

اسکراب ترگیل Mangosteen Peel Body Scrub
در این روش 60 دقیقه ای از میوه ترگیل حاوی آنتی اکسیدان و ضد باکتری به منظور کاهش منافذ پوست، از بین بردن خطوط چین و چروک و جلوگیری از جوش استفاده می کنند. از ترگیل به دلیل داشتن کیفیت و مزایای متعدد به عنوان ملکه میوه ها یاد می شود.

اسکراب چای قرمز آفریقایی African Red Tea Body Scrub
در این روش 60 دقیقه ای از دستورالعمل های مرطوب کنندگی و پاکسازی به همراه ویژگی های شفابخش چای قرمز آفریقای به عنوان یک ماده پاک کننده خفیف برای تحریک تنفس پوست و افزایش خاصیت انعطاف پذیری آن استفاده می کنند. روغن گریپ فروت دارای خواص آرامش بخش و مرطوب کننده ای است که استفاده از آن در دستیابی به پوستی صاف، نرم و محکم بسیار موثر می باشد. 

اسکراب گیاهی معطر نارگیل Aromatic Floral Coconut Body Scrub
در این روش 60 دقیقه ای از نارگیل خشک و روغن یلانگ یلانگ به منظور پاکسازی پوست، بهبود بافت آن و دستیابی به پوستی خوش رنگ تر استفاده می کنند.

رَپ های بدنی Body Wrap
در این روش 60 دقیقه ای از یک رَپ حاوی عصاره جلبک دریایی، روغن های ضروری و قهوه تازه به منظور مغذی کردن سیستم لنفاوی، درمان سلولیت ها، افزایش متابولیسم بدن، افزایش سم زدایی و کاهش وزن استفاده می کنند.

رَپ تونینگ لجن دریا و فلفل شیرین Sea Mud & Sweet Pepper Toning Wrap
در این روش 60 دقیقه ای از رَپ غنی از عناصر معدنی و حاوی فلفل شیرین، منابع قدرتمند ویتامین و آنتی اکسیدان ها به منظور پاکسازی پوست، تقویت آن، کاهش سلولیت و احتباس مایعات در زیر پوست استفاده می کنند.

رَپ آلوئه نیلوفر آبی Blue Lotus Aloe Wrap
در این روش 60 دقیقه ای از یک رَپ بدنی تسکین دهنده و مرطوب کننده حاوی پودر عصاره نیلوفر آبی و ژل آلوئه جهت محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد استفاده می کنند. استفاده از این رَپ کمک شایانی به حفظ رطوبت، بازسازی آن و ایجاد هماهنگی و آرامش در کل پوست می کند. 

رَپ گِل رُس ترمو کارامل Thermo Caramel Mud Wrap
در این روش از یک رَپ غنی شده با شکر قهوه ای به منظور کاهش سلولیت و از بین بردن مایعات حبس شده در زیر پوست استفاده می کنند. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

درمان های زیبایی 
مانیکور معطر Aromatic Manicure
با انتخاب این روش 60 دقیقه ای به ناخن هایی زیبا با درخششی وصف نشدنی دست یابید.

پدیکور معطر Aromatic Pedicure
این روش پدیکور 60 دقیقه ای با حذف پوست های خشک اطراف ناخن ها و مغذی کردن آن انجام می شود.

درمان های آبی اسپا 
حمام مرطوب کننده بلغور جو دوسر و عسل Moisturizing Oatmeal and Honey Bath
این حمام ترکیبی از بلغور جودوسر و عسل طبیعی است که استفاده از آن کمک شایانی به آبرسانی و پاکسازی پوست می کند. درمانی بسیار ملایم و مناسب برای پوست های حساس و ظریف. مدت زمان انجام این حمام 30 دقیقه خواهد بود.

حمام شیر و گل سرخ Luxury Milk & Rose Bath
ترکیب فوق العاده شیر با گل رز ترکیبی فوق العاده برای القای احساس آرامش واقعی را ایجاد کرده اند. حمامی فوق العاده که در القای احساس آرامش و نرم و مرطوب کردن پوست بسیار موثر است. مدت زمان انجام این حمام 30 دقیقه خواهد بود.

حمام بخار گیاهان سنتی و معطر تایلندی Aromatic Thai Herbal Steam
با استفاده از این حمام بخار بدنتان را برای انجام ماساژ آماده سازید و با استنشاق رایحه گیاهان تازه تایلندی ریه هایتان را تازه کنید. استفاده از این حمام بخار 30 دقیقه ای کمک شایانی به افزایش گردش خون و تقویت بدن می کند.

حمام عجیب پاندان و نعنا Exotic Pandan and Mint Bath
در این حمام از برگ های پاندان شناور با رایحه شاداب کننده نخود فرنگی برای جوان سازی احساسات استفاده می کنند. استفاده از این حمام 30 دقیقه ای در تعادل احساساتتان و کاهش افسردگی بسیار موثر خواهد بود.

حمام لوکس شیر نارگیل Luxury Coconut Milk Bath
این حمام رمانتیک از شیر و برگ های تازه نارگیل پرشده و استفاده از آن در آرام کردن احساسات و مغذی نمودن پوست بسیار موثر خواهد بود. مدت زمان انجام این حمام نیم ساعت می باشد.

پکیج های اسپا 
درخشش زندگی Living Radiance
این پکیج دو ساعتی ابتدا با انجام یک اسکراب بدنی به منظور بازگرداندن درخشندگی طبیعی به پوست شروع می شود، سپس با انجام یک ماساژ بدنی 90 دقیقه ای به کمک روغن های طبیعی ضروری ادامه می یابد.

احیا کننده گل رس و گیاهان تایلندی Thai Herbal Mud Reviver
این پکیج جوان کننده ابتدا با انجام یک براشینگ خشک برای تحریک جریان لنفاوی و گردش خون شروع می شود، سپس با استفاده از رپ حاوی گل رس و گیاهان تایلندی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ سم زُدا به پایان می رسد. مدت زمان انجام این پکیج دو ساعت و نیم خواهد بود.

اسانس دریایی Maritime Essence
در این پکیج دو ساعت و نیمی از خاصیت مرطوب کنندگی جلبک دریایی و قهوه سبز استفاده می کنند. پکیجی لذت بخش که ابتدا با انجام پولیش بدنی لذت بخش به کمک نمک دریا غنی شده با جوجوبا، مرکبات و اسانس بهار نارنج شروع می شود سپس با استفاده از رَپ حاوی جلبک دریایی و ماساژ گرم و ماساژ گردن و شانه ها ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ 60 دقیقه ای به کمک روغن های آروماتیک به پایان می رسد. 

پکیج جوانسازی بدن و صورت Body and Face Rejuvenation
می توان از این پکیح دو ساعت و نیمی یا سه ساعتی به عنوان محبوب ترین پکیج این اسپا نام برد. این پکیج ابتدا با انجام یک تجربه فیشال 60 یا 90 دقیقه ای شروع می شود و سپس با انجام ماساژ بدنی 90 دقیقه ای ادامه می یابد.

درخشانندگی نهایی Ultimate Glow
می توان از این پکیج سه ساعتی به عنوان انتخابی بسیار مناسب برای افرادی که دنبال چهره ای سالم تر و زیباتر هستند، نام برد. پکیجی فوق العاده که در کاهش استرس بسیار موثر است و شامل انجام درمان های فیشال، اسکراب های بدنی و انجام ماساژ 90 دقیقه ای می باشد.

استرس شکن Stress Buster
با انتخاب این پکیج دو ساعتی میزان انرژی های خود را متوازن کنید و از شر استرس ها رها شوید. این پکیج شامل انجام حمام شیر نیلوفر بنفش و انجام ماساژ تسکین دهنده برای ایجاد توازن در انرژی های ذهنی و بدنی می کند.

قدرت ناب Power Nap
می توان از این پکیج دو ساعت و نیمی به عنوان یک درمان اضطراری برای افرادی که از کم خوابی رنج می برند نام برد. یک سفر آرامش بخش با انجام اسکراب بدنی اسطوخدوس، حمام شیر داغ و اسطوخدوس و ماساژ سوئدی.

بدن باریک Body Slender
این برنامه لاغری با هدف کاهش وزن و کاهش چربی و فرم دهی به آن انجام می شود. پکیجی فوق العاده که ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک جلبک دریایی و چای سبز شروع می شود سپس با استفاده از رَپ گل رس و گیاهان تایلندی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ سم زُدا به پایان می رسد.

سم زدای بدن و ذهن Mind and Body Detox
با انتخاب این پکیج فوق العاده بدنتان را سم زدایی کنید و ذهنتان را تسکین دهید. این پکیج سه ساعت و نیمی ابتدا با انجام یک رَپ بدنی حاوی گیاهان تایلندی و گِل رُس شروع می شود سپس با انجام ماساژ رفلوکسولوژی برای ایجاد توازن و تعادل احساسات ادامه می یابد. انجام این پکیج سه ساعت و نیمی کمک شایانی به از بین بردن استرس ها و بهبود یبوست می کند.

پکیج لمس بهشت دِوِرنا Devarana Touch of Heaven
می توان از این پکیج دو ساعت و نیمی یا سه ساعتی به عنوان یکی از محبوب ترین پکیج های این اسپا نام برد، ترکیبی بسیار آرامش بخش که شامل انجام درمان فیشال 60 یا 90 دقیقه ای و ماساژ بدن 90 دقیقه ای می باشد. 

آرایشگر بدن Body Beautifier
با انتخاب این پکیج سه ساعتی سموم محیط زیست را از بدنتان دور کنید و کاهش وزنی دلنشین را تجربه نمایید. این پکیج ابتدا با استفاده از اسکراب چای سبز و جلبک به منظور تحریک چربی و از بین بردن تجمع آن در سطح پوست شروع می شود سپس با استفاده از رپ لاغر کننده کافئین و جلبک و انجام ماساژ سم زدا ادامه می یابد. با دریافت سه درمان اول درمان چهارم را به صورت رایگان دریافت کنید. 

احیا کننده بعد از آفتاب After Sun Reviver
بعد از آفتاب گرفتن در سواحل شنی و آب تنی در دریا با استفاده از این پکیج شفابخش طراوت دوباره ای به پوستتان ببخشید. این روش شامل استفاده از رپ تسکین دهنده و آبرسان نیلوفر آبی و انجام ماساژ سوئدی می باشد. انجام این پکیج سه ساعته به طور قابل توجهی به لایه برداری پوست و پاکسازی آن کمک می کند. با انتخاب این پکیج بی نظیر به پوستی کاملاً درخشان و زیبا دست یابید.

پَک ریکاوری مسافرین Traveller Recovery Pack
انجام این پکیج سه ساعتی کمک شایانی به از بین بردن دردهای ناشی از پدیده جت لگ می کند، پکیجی فوق العاده که ابتدا با استفاده از رپ جلبک دریایی و فلفل شیرین شروع می شود سپس با انجام ماساژ سوئدی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام یک روش طراوت بخش فیشال انتخابی به پایان می رسد.

هماهنگی نیم روزی Half Day Harmony
این پکیج 5 ساعتی به طور انحصاری برای به ارمغان آوردن یک تجربه آرامش بخش طراحی شده، پکیجی فوق العاده که ابتدا با انجام بخور گیاهی تایلندی، استفاده از حمام گل و اسکراب بدنی شروع می شود سپس با انجام ماساژ 90 دقیقه ای ادامه می یابد و نهایتاً با انجام درمان ترکیبی فیشال و ماساژ رفلوکسولوژی پاها به پایان می رسد.

برنامه های سریالی اسپا 
برنامه سریال- پناهگاه روزانه Series Programme - Daily Sanctuary
این برنامه با انتخاب مجموعه ای از ماساژها و اسکراب های بدنی انجام می شود. برنامه ای 3، 5 و 7 روزه که ابتدا با انجام برنامه ای دو ساعتی برای احیا مجدد بدن شروع شده و سپس با انجام ماساژ 90 دقیقه ای انتخابی به پایان می رسد.

مخفی گاه زوجین Couple Hideaway
انجام این درمان دونفره ابتدا با انتخاب برنامه درخشندگی نهایی شروع شده و سپس با انجام ماساژ 90 دقیقه ای انتخابی ادامه می یابد. درمانی که در طی 3، 5 یا 7 روز انجام می شود. 

لاغری Slimming
می توان از این برنامه به عنوان انتخابی بسیار مناسب برای افرادی که مستعد زندگی سالمند، نام برد. برنامه ورزشی و سلامت بخش که با استفاده از دستورالعمل های تغذیه سالم همراه با درمان های آبرسان اختصاصی برای پاکسازی و افزایش سطح انرژی انجام می شود. این برنامه به صورت 3، 5 یا 7 روزی انجام می شود. 

برنامه سلامتی اسپا 
سم زدایی بدن Body Detox
این درمان به منظور زدودن سموم از بدن، حفظ سلامتی و بهینه سازی انرژی های حیاتی انجام می شود. پکیجی که به صورت 3 روزه و 5 روزه طراحی شده است.

پکیج 3 روزه سم زدایی:
این پکیج با انجام یک ماساژ سم زدا 190 دقیقه ای در روز اول شروع می شود، با انجام یک ماساژ رفلوکسولوژی پاها با مدت زمان 260 دقیقه ای ادامه می یابد و نهایتاً در روز سوم با استفاده از کمپرس گیاهی تایلندی 330 دقیقه ای و ماساژ سوئدی 60 دقیقه ای به پایان می رسد.

پکیج 5 روزه سم زدا
این پکیج در روز اول با انجام ماساژ سم زدا 190 دقیقه ای شروع می شود، روز دوم شامل انجام ماساژ رفلوکسولوژی پاها به مدت 260 دقیقه می باشد در روز سوم از کمپرس گیاهان تایلندی 330 دقیقه ای و ماساژ سوئدی 60 دقیقه ای استفاده می کنند. در روز چهارم این برنامه ماساژ آبهیانگ انجام می شود و روز پنجمش شامل انجام ماساژ آیووردیک سر خواهد بود.

مدیریت وزن Wellness Program
می توان از این برنامه به عنوان شیوه ای منحصربه فرد برای افرادی که دنبال زندگی سالم هستند، نام برد. برنامه ای که شامل دستورالعمل های تغذیه ای همراه با درمان های تخصصی اسپا برای افزایش سطح انرژی و پاکسازی مسیرهای آن می باشد. برنامه ای که به صورت 5 روزه و 7 روزه ارائه می شود. 

برنامه 5 روزه:
این برنامه در روز اول با استفاده از رپ لاغر کننده کافئین و جلبک سبز به مدت 160 دقیقه شروع می شود، روز دوم شامل استفاده از اسکراب چای سبز و جلبک دریایی به مدت 60 دقیقع و انجام ماساژ سم زدا به مدت 60 دقیقه خواهد بود، در روز سوم از کمپرس گیاهان تایلندی به مدت 330 دقیقه و ماساژ سوئدی به مدت 60 دقیقه استفاده می کنند، روز چهارم یک ماساژ رفلوکسولوژی پاها 460 دقیقه ای انجام می شود و این برنامه جامع در روز پنجم با استفاده از بوتاکس ارگانیگ 590 دقیقه ای به پایان می رسد.

برنامه 7 روزی:
این برنامه جامع در 7 روز انجام می شود روز اول شامل استفاده از اسکراب حاوی جلبک دریایی و کافئین، روز دوم استفاده از اسکراب جلبک دریایی و چای سبز به مدت 60 دقیقه و انجام ماساژ سم زدا 60 دقیقه ای، روز سوم استفاده از کمپرس گیاهان تایلندی به مدت 330 دقیقه و انجام ماساژ سوئدی 60 دقیقه ای، روز چهارم انجام ماساژ رفلوکسولوژی پاها به مدت 460 دقیقه، روز پنجم استفاده از بوتاکس طبیعی فیشال به مدت 590 دقیقه، روز ششم انجام بخور گیاهی تایلندی 630 دقیقه ای و انجام ماساژ زنجبیل 60 دقیقه ای و روز هفتم انجام ماساژ سر آیووردیک 760 دقیقه ای می باشد. 

برنامه جوان سازی کامل  Total Rejuvenation
این برنامه به صورت انحصاری به منظور احیا کامل پوست، جوانسازی دست و پاها و تسکین استرس و رفع تنش و خستگی ناشی از پدیده جت لگ ارائه می شود. برنامه ای که به صورت 3 روزه، 5 روزه و 7 روزه طراحی شده.

برنامه 3 روزه:
این برنامه در روز اول با استفاده از کمپرس زنجبیل و انجام ماساژ پشت به مدت 160 دقیقه شروع می شود، در روز دوم با استفاده از اسکراب های بدنی انتخابی ادامه می یابد و در روز سوم با انجام درمان های جوان کننده دست و پاها به مدت 3120 دقیقه به پایان می رسد. 

برنامه 5 روزه:
روز اول این برنامه شامل استفاده از کمپرس زنجبیل و ماساژ پشت به مدت 160 دقیقه ای می باشد، روز دوم یک اسکراب بدنی 260 دقیقه ای را در بر می گیرد، روز سوم آن با انجام یک درمان جوان کننده دست و پاها به مدت 3120 دقیقه به پایان می رسد. این برنامه در روز چهارم با استفاده از یک رپ حاوی فلفل شیرین و گِل دریایی به مدت 460 دقیقه ای ادامه می یابد. روز پنجم این پکیج شامل انجام ماساژ آبهیانگ 590 دقیقه ای خواهد بود. 

برنامه 7 روزه:
روز اول این برنامه شامل استفاده از کمپرس زنجبیل و ماساژ پشت به مدت 160 دقیقه، روز دومش انجام اسکراب بدنی انتخابی 260 دقیقه ای می باشد. روز سوم این برنامه یک درمان جوان کننده دست و پاها به مدت 3120 دقیقه را در برمی گیرد. در روز چهارم آن از یک رپ حاوی فلفل شیرین و جلبک دریایی به مدت 460 دقیقه استفاده می کنند. روز پنجم آن با انجام یک ماساژ آبیانگا 590 دقیقه ای ادامه می یابد. روز ششم این برنامه شامل انجام ماساژ سوئدی 690 دقیقه ای و روز آخر آن با انجام درمان بازسازی فیشال دریایی تمام خواهد شد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید