• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل شانگری لاز راسا سانتوسا ریزورت اند اسپا
  • کلاب کودکان هتل شانگری لاز راسا سانتوسا ریزورت اند اسپا
  • تخت ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • سالن ورزشی هتل شانگری لاز راسا سانتوسا ریزورت اند اسپا
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • استخر روباز هتل شانگری لاز راسا سانتوسا ریزورت اند اسپا
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • ساحل اختصاصی هتل شانگری لاز راسا سانتوسا ریزورت اند اسپا
  • محوطه فضای باز برگزاری جشن و مراسم
  • سرسره های مهیج استخر روباز هتل
  • سالن برگزاری جشن و مراسم در هتل
  • نمای رستوران داین آن تری ایت نودل
  • رستوران داین آن تری سیلور شل کافه
  • نمای رستوران داین آن تری کسرول
  • نمای رستوران ایتالیایی تراپیزا
  • نمای بار داین آن تری بابل بار
  • رستوران داین آن تری سیلور شل کافه
  • تخت های توئین اتاق با دسترسی به استخر
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس با چشم انداز دریا
  • نمای تخت بزرگ اتاق پانارومیک
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس با چشم انداز استخر
  • محوطه نشیمن سوئیت پانارومیک
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق تراس با چشم انداز استخر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پانارومیک
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • تخت بزرگ اتاق تراس با چشم انداز دریا

مرکز سلامتی و اسپا

باشگاه تناسب اندام
هتل شانگری لاز راسا سانتوسا ریزورت اند اسپا باشگاه تناسب اندام بسیار مجهزی همراه با امکاناتی پیشرفته را برای استفاده علاقمندان به ورزش در نظر گرفته است. از انجام فعالیت های ورزشی در این باشگاه لوکس لذت ببرید و با تماشای منظره سرسبز و با طراوت باغ ها از طریق پنجره های تمام قدی لذت خود را کامل نمایید. این مکان در طبقه پنجم هتل قرار گرفته و 24 ساعته آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد. 

اسپا چی
در فلسفه چینی، چی یک نیروی جهانی و عامل ایجاد رفاه و نشاط شخصی است. افرادی که معتقد به حفظ سلامتی هستند بر این باورند که نیروی چی می بایست به صورت آزادانه در کل بدن جریان یابد. این اسپا به عنوان اولین اسپای چی در سنگاپور با ارائه خدمات و روش های درمانی بسیار منحصر به فرد به عنوان پناهگاهی بسیار امن از شما برای تجربه لحظاتی به یاد ماندنی دعوت می کند. این اسپا در طبقه اول هتل قرار گرفته و روزانه از ساعت 9 تا 21 (آخرین خدمات ساعت 20:45 ارائه می شود.) آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد.

مجموعه سوئیت های چی
عاشقانه چی CHI Romance
این درمان فوق العاده به کمک تکنیک های آبدرمانی برای کاهش استرس و تنش و نهایتاً دستیابی به آرامش ذهنی فوق العاده ای انجام می شود. این پکیج بی نظیر شامل انجام حمام پاها به کمک اکالیپتوس، آرام سازی تشریفاتی ذهن، استفاده از اسکراب معدنی حرارتی بدن، انجام حمام گیاهی و ماساژ فیوژن می باشد و انجام آن 2 ساعت طول خواهد کشید.

فرار چی CHI Escape
این درمان برای به ارمغان آوردن نهایت احساس آرامش در تمام نواحی بدن از فرق سر تا نوک انگشتان طراحی شده و انجام آن 3 ساعت طول خواهد کشید. این درمان فوق العاده شامل انجام حمام پاها با اکالیپتوس، آرام سازی ذهن تشریفاتی، اسکراب بدنی، حمام بخار اسطوخدوس، ماساژ آرامش بخش، مراقبت های چشم آرامش بخش و فرآیند پاکسازی عمیق پوست صورت می باشد.

سفرهای اسپا چی CHI Journeys
جواهر چی CHI Jewel
این درمان یک تکنیک سنتی آیووردیک است که انجام آن کمک شایانی به از بین بردن سموم و تجربه آرامشی عمیق می کند. این درمان بی نظیر شامل انجام حمام اکالیپتوس پاها، ماساژ نقطه ای مارمارا برای از بین بردن تنش از ماهیچه های پشت، استفاده از جریان روغن داغ برای دستیابی به احساس آرامش در بدن، ماساژ جمجمه و ماساژ دست و پاها می باشد و انجام آن یک ساعت و نیم طول خواهد کشید.

لمس چی CHI Touch
این درمان توسط درمانگران و متخصصان ضد پیری برای دستیابی به احساس طراوت و جوانی طراحی و ارائه می شود و انجام آن 2 ساعت طول خواهد کشید. این تکنیک فوق العاده شامل حمام اکالیپتوس پاها، لایه برداری لوفاه، استفاده از رپ حرارتی گِل رُس در پتوی داغ (رُپ گل رس غنی از مواد معدنی و عناصر ضروری است که استفاده از آن کمک شایانی به نشاط بخشی به ماهیچه های خسته و از بین بردن پوست های مرده طح پوست می کند.) و انجام ماساژ جوانسازی روغن می باشد.

آرامش چی CHI Serenity
این درمان افسانه ای از ترکیب ماساژهای سیگنیچر برای افزایش میزان گردش خون، بهبود بافت بدنی و کاهش سموم تشکیل شده است. این درمان شامل انجام حمام اکالیپتوس پاها، اسکراب بامبو ارگانیک و ماساژ سنگاپور (ماساژ سنگاپور یک متد ماساژ است که از ترکیب سه فرهنگ چینی، مالایی و هندی برای از بین بردن تنش ها و تجربه آرامشی فوق العاده طراحی شده) می باشد و انجام آن دو ساعت طول خواهد کشید.

سفرهای پیشرفته چی CHI Enchanted Journey
با انتخاب این درمان فوق العاده روح و جسمتان را جلا دهید و آرامشی فوق العاده را در سراسر بدنتان از فرق سر تا نوک انگشتان تجربه نمایید. این درمان شامل انجام حمام اکالیپتوس پاها، اسکراب بدنی، ماساژ سفارشی و خالص سازی پوست صورت می باشد و انجام آن دو ساعت و نیم طول خواهد کشید.

ماساژهای سیگنیچر چی CHI Signature Massages
انتشار رهایی چی CHI Rescue Release
در این تکنیک ماساژ سفارشی درمانگران بر روی نواحی ماهیچه ای برای از بین بردن تنش های این مناطق تمرکز می کنند. مدت زمان انجام این ماساژ 45 دقیقه خواهد بود.

توازن چی CHI Balance
این درمان یک تکنیک آرامش بخش است که به کمک حرکات ریتمیک در کل نواحی بدن برای بهبود میزان گردش خون و تسکین احساسات انجام می شود. مدت زمان انجام این درمان یک ساعت یا یک ساعت و نیم خواهد بود.

رفلوکسولوی چی CHI Reflexology
در این روش سنتی درمانگران بر روی نواحی انعکاس دهنده انرژی مانند پاها تمرکز کرده و با اعمال فشار بر روی این نواحی انرژی را در کل قسمت های بدن پخش می کنند. مدت زمان انجام این درمان 45 دقیقه یا 1 ساعت خواهد بود.

ماساژهای سلامتی Wellness Massages
ماساژ تایلندی Thai
این تکنیک ماساژ با استفاده از حرکات ضربه ای و کششی عمیق برای بهبود انعطاف پذیری بدن و افزایش میزان گردش خون انجام می شود. این درمان واقعاً نیروبخش است و انجام آن یک ساعت یا یک ساعت و نیم طول خواهد کشید.

آکوپرشِر Acupressure
این تکنیک سنتی به صورت خشک و با استفاده از انگشت اشاره و اعمال فشار برای تحریک عصب ها و بهبود میان گردش خون انجام می شود. این درمان بیشترین اثر را بر روی مسیر عبور انرژی دارد و انجام آن کمک شایانی به ایجاد توازن در انرژی های بدنی می کند. مدت زمان انجام این ماساژ یک ساعت یا یک ساعت و نیم خواهد بود.

ماساژ سوئدی Swedish
این تکنیک بر پایه و اساس ماساژهای غربی و با استفاده از 5 حرکت متفاوت طراحی و انجام می شود. در این روش درمانگران بر رروی لایه های عمیق ماهیچه ای و بافت های در هم گره خورده به منظور افزایش عملکرد آنها و ترویج احساس آرامش در این نواحی تمرکز می کنند. مدت زمان انجام این درمان یک ساعت یا یک ساعت و نیم خواهد بود.

ماساژ مادر تو بی Mother-to-be
این ماساژ یک تکنیک ملایم است که با در نظر گرفتن اصول ایمنی و نیازهای کودک و مادر در دوران بارداری طراحی شده و انجام آن پس از سه ماهه اول بارداری توصیه می شود. مدت زمان انجام این درمان یک ساعت خواهد بود.

احساس مکان Sense of Place
ماساژ سنگاپور Singapore Massage
این روش فوق العاده از ترکیب تکنیک های متفاوت از سه فرهنگ چینی، مالایی و هندی برای دستیابی به آرامش و رها شدن از شر تنش ها تشکیل شده است.
چینی- استفاده از بامبو برای تخلیه تنش های ماهیچه ای و از بین بردن انرژی های منفی.
مالایی- انجام ماساژ پیشرو شکم برای بهبود گردش لنفاوی.
هندی- در این تکنیک با گرم شدن بدن درمان به اوج می رسد. در این درمان با استفاده از یک کاسه که از ترکیب سه فلز مس، روی و برنز ساخته شده، مناطق رفلکس یا انعکاس دهنده انرژی را تحریک می کنند. مدت زمان انجام این درمان یک ساعت و نیم خواهد بود.

جوانسازی چای رَسا Rasa Tea Rejuvenation
این درمان ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک کرم لایه بردار برای حذف سلول های مرده برای جذب بهتر رطوبت و دستیابی به پوستی نرم تر و درخشان تر شروع می شود و در ادامه برای دستیابی به نتیجه ای بهتر با انجام ماساژ آرامش بخش در نواحی جمجمه، گردن و شانه ادامه می یابد. مدت زمان انجام این درمان یک ساعت خواهد بود.

تازه شدن تابستانی Summer Refresh
این درمان برای از بین بردن درد و گرفتگی هایی که بر اثر کار با پاها به وجود آمده اند، طراحی شده. این درمان ابتدا با انجام حمام پاها و اسکراب شروع شده، سپس یا انجام ماساژ در نواحی گردن و پاها ادامه می یابد و نهایتاً با انجام فرآیند آبرسانی و تمدد انرژی در نواحی پاها به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان یک ساعت خواهد بود.

درمان های بدنی
درمان آرامش بخش بابونه Gentle Chamomile Therapy
این درمان آرامش بخش ابتدا با استفاده از اسکراب بدن بابونه، سپس با استفاده از اسکراب لوفاه با حمام ژل بابونه ادامه می یابد و نهایتاً با اعمال اسپری بابونه بر روی تمام نواحی بدن به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان 45 دقیقه خواهد بود.

لایه برداری نمک ترکی Turkish Salt Exfoliation
این درمان ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری نیرو بخش به کمک اسکراب نمک شروع می شود، سپس با انجام فرآیند پاکسازی به کمک لوفاه ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از لوسیون مرطوب کننده برای دستیابی به پوستی نرم تر و لطیف تر به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان 45 دقیقه خواهد بود.

رپ آبرسان آلوئه Hydrating Aloe Wrap
این درمان یک ساعته به کمک یک رپ آبرسان و خنک کننده برای التیام آسیب های ناشی از نور خورشید انجام می شود. 

رَپ گِل مور Moor Mud Wrap
این رپ به دلیل داشتن خواص درمانی قدرتمند بسیار شناخته شده و مشهور می باشد. در این درمان از رپ گل مور به دلیل داشتن خواص معدنی فوق العاده برای تسکین و آرامش ماهیچه های خسته و از بین بردن پوست های مرده سطحی استفاده می کنند. مدت زمان انجام این درمان یک ساعت و پانزده دقیقه خواهد بود.

درمان های فیشال (مربوط به صورت)
درمان های چی مخصوص  پوست صورت آقایان CHI Gentleman’s Facial
این درمان یک تکنیک پاکسازی بسیار عمیق است که به صورت انحصاری و با توجه به نیازهای پوست آقایان طراحی شده است و انجام آن یک ساعت یا یک ساعت و نیم طول خواهد کشید.

خالص سازی و روشن کردن پوست صورت Clarifying Facial
در این درمان ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری شروع شده، سپس با انجام ماساژ و ماسک پاکسازی با عصاره بوتانیکال برای جوانسازی و مغذی سازی پوست صورت ادامه می یابد. مدت زمان انجام این درمان یک ساعت یا یک ساعت و نیم خواهد بود. انجام این درمان به تمام افراد با هر نوع پوستی توصیه می شود.

بازسازی پوست صورت Regenerating Facial
این درمان به صورت سفارشی برای افرادی که شرایط خاص پوستی مانند رنگ دانه های بالا، حساسیت و پیری زودرس دارند، طراحی شده و شامل انجام لایه برداری به کمک اسید برای تجدید پوست و از بین بردن مشکلات پوستی می باشد. مدت زمان انجام این درمان یک ساعت و نیم خواهد بود.

درمان صورت به کمک ویتامین های سلول خاویار Caviar Cell Vitale Facial
این درمان هدفمند بر روی نواحی صورت، دست ها و بالای سینه انجام می شود. در این درمان از ویتامین های موجود در خاویار برای دسترسی به پوستی مغذی تر، محکم تر و درخشان تر استفاده می شود. مدت زمان انجام این روش دو ساعت خواهد بود.

درمان ویتال چشم با خاویار Caviar Eye Vitale Treatment
این درمان به صورت انحصاری برای جوانسازی پوست ظریف و حساس اطراف چشم طرحی شده و انجام آن کمک شایانی به از بین بردن خطوط ریز، چین و چروک، سیاهی، گودی و کاهش پف در این نواحی می کند. مدت زمان انجام این درمان 45 دقیقه خواهد بود.

قوانین اسپا
لطفاً 15 دقیقه قبل از زمان پکیج انتخابی در محل اسپا حضور یابید. این اسپا خدماتش را به افراد بالای 18 سال ارائه می دهد و کودکان 5 تا 12 ساله می توانند از منطقه کول استفاده نمایند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید