• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل کپلا سنگاپور
  • نمای ساختمان هتل کپلا سنگاپور
  • نمای دیگر از هتل کپلا سنگاپور
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • استخر روباز هتل کپلا سنگاپور
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • رستوران غذای مدیترانه ای نولز
  • بابز بار هتل کپلا سنگاپور
  • رستوران غذای چینی و سنگاپوری کاسیا
  • شفز تیبل هتل کپلا سنگاپور
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • محوطه نشیمن سوئیت سه خوابه
  • ویلا دو خوابه هتل کپلا سنگاپور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • محوطه نشیمن امارت کلونیال
  • نمای تخت بزرگ امارت معاصر
  • اتاق کانستلیشن هتل کپلا سنگاپور
  • نمای تخت بزرگ ویلا یک خوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه
  • نمای تخت بزرگ امارت کلونیال
  • استخر اختصاصی امارت کلونیال
  • محوطه نشیمن امارت معاصر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت سنتوسا
  • استخر اختصاصی امارت معاصر
  • نمای آشپزخانه سوئیت سه خوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت سه خوابه
  • نمای آشپزخانه سوئیت معاصر
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

خدمات باشگاه تناسب اندام
باشگاه تناسب اندام
با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه بسیار مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات ورزشی تناسب اندام خود را در طول سفرتان حفظ نمایید و با استفاده از برنامه های مربیان اختصاصی در کمترین زمان ممکن به مطلوب ترین نتیجه برسید. همچنین خدمات ارائه آب معدنی رایگان و نوشیدنی بعد از انجام فعالیت های ورزشی در این مکان ارائه خواهد شد.

خدمات مربی اختصاصی
این باشگاه جلسات بدنسازی 60 دقیقه ای را زیر نظر مربیان بسیار مجرب و کارآزموده برای دستیابی به بهترین و مطلوب ترین نتیجه در کمترین زمان ممکن برگزار می کند. این مربیان رژیم غذایی منحصر به فرد را با توجه به نیازهای و شاخص بدنی افراد طراحی می کنند و تمام حرکات ورزشکاران را از حرکات کششی تا هوازی زیر نظر دارند.

یوگا
با انتخاب ورزش بی نظیر یوگا انرژی های ذهنی خودتان را متوازن سازید و به آرامشی فوق العاده دست یابید. کلاس های یوگا 75 دقیقه ای در باشگاه تناسب اندام برای علاقمندان به این ورزش فوق العاده در نظر گرفته شده است.

اسپا اوریگا
درمان های اختصاصی
درمان نیو مون، آغازی تازه New Moon, The Beginning
ماه جدید زمانی تازه برای تجدید و درون گرایی و تعمق بیشتر برای رسیدن به اهدافی والاتر و متناسب با پتانسیل های درونی است. این درمان منحصر به فرد ابتدا با انجام ماساژ پاها به کمک روغن رزماری و رازیانه برای بیدار کردن روح در این ناحیه و پایه و اساس بدن شروع می شود، سپس با انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب جلبک دریایی و نمک و استفاده از رپ عمیق و تحریک کننده جلبک ادامه می یاید و نهایتاً با انحام ماساژ به کمک اکالیپتوس و رزماری برای نیروبخشی و تحریک انرژی های بدنی به پایان می رسد. با انتخاب این درمان 120 دقیقه ای نیروهای بدنیتان را تحریک و بیدار کنید.

وَکسینگ مون Waxing Moon
این درمان ابتدا با انجام ماساژ به کمک تکنیک های فشار نقطه ای و استفاده از ماسک غنی و لوکس یاس شروع می شود، سپس با استفاده از ماسک گل یاس بر روی صورت ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ آرامش بخش سر و ماساژ کل بدن به پایان می رسد. با انتخاب این درمان 120 دقیقه ای نیروهای ذهنیتان را تقویت کنید و به آرامشی فوق العاده دست یابید.

ماه کامل Full Moon
این درمان بعد از برگزاری جلسه مشاوره با انجام فرآیند ماساژ سر به کمک گلاب شروع می شود، سپس در حالیکه پاها در یک حوله گرم پیچیده شده اند، بدن را با استفاده از گلبرگ رُز و نمک لایه برداری می کنند. این درمان با استفاده از یک رپ پاکسازی عمیق و مغذی کننده ادامه می یابد و در نهایت با انجام ماساژ آرامش بخش و درمان های لنفاوی پوست صورت به پایان می رسد. برای تجربه لذتی وافر در پایان این تکنیک درمانی چای گل رُز سرو می شود. با انتخاب این روش 180 دقیقه ای به آرامش ذهنی و طراوت جسمی فوق العاده ای دست یابید.

درمان پایانی ماه Waning Moon
این درمان اسپا ابتدا با برگزاری یک جلسه مشاوره سم زدایی برای شناسایی منبع سموم با توجه به سبک زندگی مراجعه کنندگان شروع می شود. این جلسه با انجام ماساژ در نواحی پاها به کمک روغن های سم زدا و با توجه به تکنیک و حرکات ضربه ای برای کاهش سموم و تحریک اندام درونی ادامه می یابد. در این درمان از دستکش های ابریشمی برای ماساژ و تسهیل در تحریک لنفاوی پوست و نهایتاً از بین بردن سموم استفاده می شود. این درمان نهایتاً با انجام فرآیند پاکسازی به پایان می رسد. با انتخاب این درمان 180 دقیقه ای به پوستی سالم و تمیز دست پیدا کنید.

تجربیات سلامتی 
روز سم زدایی DETOX DAY
این تجربه 4 ساعته شامل انجام درمان ها و فرآیندهایی مانند برس زدن بدن خشک، استفاده از اسکراب بدنی لیمو و جلبک دریایی، انجام فرآیند رپ بدنی و ماساژ جمجمه، ماساژ تخلیه لنفاوی با زعفران و رازیانه، فرآیند پاکسازی عمیق پوست و سرو یک وعده غذایی سالم در رستوران نُولز می باشد.

زیبایی درونی و بیرونی BEAUTY INSIDE AND OUT
این درمان 4 ساعته شامل انجام فرآیندها و درمان هایی مانند استفاده از اسکراب بدنی عسل و گل رز، ماساژ ضدپیری کل بدن، فرآیند تحریک و افزایش میزان کلاژن پوست صورت، مانیکور اکسپرس، پدیکور اکسپرس و سرو یک وعده غذایی در رستوران کاسیا می باشد.

مدیریت استرس STRESS MANAGMENT 
این درمان 4 ساعته شامل استفاده از یک کلاس انتخابی سلامتی یوگا، مدیتیشن و یا آموزش شخصی، انجام فرآیند لایه برداری پوست به کمک اسکراب نمک دریایی با لیمو و اکالیپتوس، انجام ماساژ آرامش بخش و عمیق بدنی، انجام ماساژ تسکین دهنده سر، استفاده از حمام نمک دریا و ارائه چای بعدازظهر در رستوران نُولز و تمدد اعصاب در استخر روباز می باشد.

تجربیات روزانه اسپا برای زوجین 
ماه عسل دو نفره HONEY MOON FOR TWO
این تجربه 4 ساعته شامل انجام فرآیند اسکراب بدنی رز و یلانگ یلانگ، استفاده از رپ بدنی همراه با درمان مو و جمجمه، ماساژ کلی بدن از نوک پا تا فرق سر، استفاده از ماسک عسل و یاس برای پوست صورت، انجام حمام ماندی سافار و ارائه انواع موکتل ها و تاپاس ها در بار بابز می باشد.

پکیج پی اِس آی لاو یو دو نفره P.S.I LOVE YOU FOR TWO
این پکیج دو ساعته شامل انجام فرآیند پاهای تشریفاتی با اسکراب گل رز، ماساژ کل بدن از نوک پا تا فرق سر، حمام با شمع روشن و گلبرگ سرخ و ارائه انواع کوکتل ها و نوشیدنی های رفع خستکی در بار بابز می باشد.

مراسم تشریفاتی سینجا سونیا دو نفره SENJA SUNYI RITUAL FOR TWO
این درمان دو ساعت و نیم طول می کشد و شامل انجام ماساژ سِنجا سونیی با سنگ های داغ ماه، درمان صورت با رُز اورگانیک و ارائه چای بعدازظهر در رستوران نُولز می باشد.

تجربیات قبل و بعد از وضع حمل
این درمان منحصر به فرد با توجه به اصول ایمنی و متناسب با نیازهای مادران باردار و مادران جدید برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد در این دوران طراحی شده است. در این درمان از مخلوط روغن های گیاهی گل بهار، جوجوبا، گل رز و بابونه انجام می شود. با انتخاب این درمان فوق العاده به پوستی نرم و لطیف دست یابید و به آرامش ذهنی فوق العاده ای دست یابید.

پکیج بِی بی مون BABYMOON
این پکیج شامل انجام ماساژ بارداری، درمان های پوست صورت به کمک گیاهان رُز آلی، انجام درمان های مو و جمجمه و ارائه چای بعدازظهر در رستوران نُولز می باشد. مدت زمان انجام این درمان دو ساعت و نیم خواهد بود.

پکیج بی بی مون دو نفره BABYMOON FOR TWO
این پکیج شامل انجام ماساژ بارداری، ماساژ سوئدی نیو مون، درمان های پوست صورت به کمک گیاهان رُز آلی، انجام درمان های مو و جمجمه برای دو نفر و ارائه چای بعدازظهر در رستوران نُولز برای دو نفر می باشد. مدت زمان انجام این درمان دو ساعت و نیم خواهد بود.

درمان های قبل و بعد وضع حمل PRE OR POST NATAL TREATMENT
انجام این ماساژ 90 دقیقه ای کمک شایانی به از بین بردن تنش های عضلانی، کاهش خستگی و تغذیه پوست می کند. این درمان به کمک ترکیبی از روغن ها جوجوبا، رز و بابونه در یک فرمولاسیون ملایم برای دستیابی به پوستی انعطاف پذیر و ذهنی آرام انجام می شود.
 
ماساژ های سیگنیچر 
نیو مون بر پایه تکنیک های ماساژ سوئدی NEW MOON: Based on Swedish Massage techniques
این شیوه ماساژ درمانی با اعمال تکنیک های ماساژ عمیق بر روی کل ماهیچه های بدنی برای احیا و تقویت آنها انجام می شود. با انتخاب این درمان فوق العاده انرژی های بدنی و روحی خود را احیا و تقویت کنید. این ماساژ در دو وقت 60 و 90 دقیقه ای قابل انجام خواهد بود.

وَکسینگ مون، بر مبنای تکنیک های ماساژ معطر  WAXING MOON: Based on Aroma Massage techniques
این روش ماساژ درمانی آرامش بخش با انجام حرکات ریتمیک و منظم برای دستیابی به آرامش انجام می شود. این ماساژ در دو وقت 60 و 90 دقیقه ای قابل انجام خواهد بود.

درمان فول مون بر اساس انرژی کار FULL MOON: Based on Energy work
این درمان به کمک حرکات ملایم دست بر روی جریان های انرژی و توازن آنها انجام می شود. این ماساژ در دو وقت 60 و 90 دقیقه ای قابل انجام خواهد بود.

وکسینگ مون  WANING MOON
انجام این ماساژ کمک شایانی به تحریک جریان لنفاوی، انجام فرآیند تخلیه لنفاوی و نهایتاً سم زدایی می کند. با انتخاب این درمان فوق العاده به پوستی تمیز و جوان دست یابید. این ماساژ در دو وقت 60 و 90 دقیقه ای قابل انجام خواهد بود.

دیگر ماساژهای درمانی 
ماساژ سفارشی CUSTOMISED MASSAGE
این ماساژ درمانی با استفاده از روغن های معطر و مغذی و تکنیک های ماساژ خاص انجام می شود. این ماساژ در سه وقت 60، 90 و 120 دقیقه ای قابل انجام خواهد بود.

ماساژ جت لگ رِمِدی JET LAG REMEDY
این درمان شامل انجام یک ماساژ تسکین دهنده برای افزایش توانایی های بدنی، بهبود میزان گردش خون و تجربه خوابی راحت و آرامش بخش می باشد. این ماساژ در سه وقت 60، 90 و 120 دقیقه ای قابل انجام خواهد بود.

ماساژ گلفِرز GOLFER’S MASSAGE
این ماساژ با انجام تکنیک های دیپ تیشو انجام می شود و در انجام درمانگران بر روی ماهیچه های خسته، بازوها، ران ها و پشت تمرکز می کنند. این روش درمانی نیز با توجه به نیازهای خاص ورزشی، تناسب اندام و فعالیت های بدنی طراحی شده است. این ماساژ در سه وقت 60، 90 و 120 دقیقه ای قابل انجام خواهد بود.

ماساژ بلنیز BALINESE MASSAGE
این روش ماساژ درمانی از ترکیب تکنیک های کششی و ضربه ای تشکیل شده و انجام آن کمک شایانی به تجدید قوای بدنی می کند. این ماساژ در سه وقت 60، 90 و 120 دقیقه ای قابل انجام خواهد بود.

ماساژ سینجا سونیی SENJA SUNYI
در این روش درمانی از درمان های سنتی آسیایی استفاده می کنند. این تکنیک شامل انجام ماساژ به کمک حرکات ضربه ای و سنگ ماه گرم برای رهایی از گرفتگی های عضلانی و پیچیدگی های اعصاب شروع می باشد. این ماساژ در سه وقت 60، 90 و 120 دقیقه ای قابل انجام خواهد بود.

درمان های تخصصی 
درمان های پیکر تراشی بدن BODY SCULPTING TREATMENT
انجام این درمان کمک شایانی به سفت کردن، بهبود و کم کردن شکست سلول های چربی و کاهش آثار سلولیت می کند. در این درمان از قهوه سبز و روغن فلفل قرمز برای گرم کردن بدن و فرم دهی به نواحی تشکیل چربی مانند ران، کمر و شکم می کند. این روش درمانی با افزایش میزان گردش خون، غدد لنفاوی را تحریک می کند و باعث دفع سموم بدنی می شود. این درمان در دو وقت 60 یا 90 دقیقه ای انجام می شود. برای دستیابی به نتیجه ای بهتر و مطلوب تر می توان این روش درمانی را با انجام فرآیند لایه برداری 30 دقیقه ای برای از بین بردن پوست های مرده از سطح پوست تکمیل کرد. 

ماساژ کاهش استرس در نواحی پشت، صورت و جمجمه DE-STRESS BACK, FACE AND SCALP TREATMENT
درمان های ضد استرس بر نواحی بالایی بدن که به دلیل سبک زندگی بیشتر تحت تاثیر استرس قرار دارند، انجام می شود. این روش درمانی ابتدا با انجام فرآیند شاداب سازی پاها به کمک کمپرس اکالیپتوس و انجام ماساژهای فشار نقطه ای بر روی نواحی پشت و ران ها شروع می شود، سپس با انجام ماساژ آرامش بخش در نواحی پشت، شانه ها و گردن ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ در نواحی سر و جمجمه تمام می شود. این درمان با یک روش پاکسازی طراوت بخش پوست صورت و استفاده از کمپرس خیار و بابونه به دور چشم و انجام ماسا آکوآ پرشر نقطه ای در نواحی صورت و جمجمه تکمیل خواهد شد. انجام این تکنیک فوق العاده 90 دقیقه طول خواهد کشید.

درمان های تقویت کننده 
نیو مون، یک روش لایه برداری نیروبخش NEW MOON: AN INVIGORATING EXFOLIATION
این تکنیک شامل انجام فرآیند لایه برداری و تجدید انرژی به کمک اسکراب نمک و عصاره اکالیپتوس و اسپیرولینا می باشد. با انتخاب این درمان انرژی های بدنی خود را متعادل و متوازن کنید. انجام این تکنیک 30 دقیقه طول خواهد کشید و به دیگر درمان اضافه می شود.

درمان فول مون، لایه برداری متعادل FULL MOON: A BALANCING EXFOLIATION
با انتخاب این روش درمانی تعادل و هارمونی فوق العاده ای را احساس نمایید. این درمان شامل انجام فرآیند لایه برداری به کمک گل رُز، عسل و نمک و شکر می باشد. انجام این تکنیک 30 دقیقه طول خواهد کشید و به دیگر درمان اضافه می شود.

درمان های مو و جمجمه HAIR AND SCALP TREATMENT
این روش درمانی شامل انجام ماساژ سر به کمک بابونه و چوب سدر برای مغذی سازی و افزایش طروات و درخشش موها می باشد. این تکنیک منحصر به فرد به صورت خاص برای تقویت و بازسازی ذهن طراحی شده است. انجام این تکنیک 30 دقیقه طول خواهد کشید و به دیگر درمان اضافه می شود.

حمام ماندی سافَر MANDI SAFAR BATH
این تکنیک شامل شست و شو با آب و انجام فرآیند غوطه وری در حمام گل رُز و چوب صندل می باشد. با انتخاب این درمان فوق العاده روح و ذهنتان را تغذیه کنید. انجام این تکنیک 30 دقیقه طول خواهد کشید و به دیگر درمان اضافه می شود.

روش های درمانی فیشال (مخصوص پوست صورت)
داروخانه اُرگانیک رُز THE ORGANIC PHARMACY ROSE
روش درمانی لنفاوی کریستال برای پوست صورت CRYSTAL LYMPHATIC FACIAL 
این روش منحصر به فرد به کمک ترکیبات ارگانیک داروخانه 100 درصد طبیعی انجام می شود. این درمان شامل انجام فرآیند پاکسازی، تسکین دهنده و مغذی سازی برای دستیابی به پوستی روشن و درخشنده می باشد. این تکنیک ابتدا با انجام فرآیند پاکسازی عمیق و لایه برداری آ اِچ آ شروع می شود، سپس با استفاده از ماسک جلبک های دریایی و ماساژ سفت کننده آکوآپِرِشر و ماساژ فعال لنفاوی برای تحریک جریان کلاژن ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ در نواحی جمجمه، بازوها و پاها به پایان می رسد. مدت زمان انجام برای روش داروخانه اُرگانیک رُز 60 دقیقه و برای روش درمانی لنفاوی کریستال برای پوست صورت 90 دقیقه می باشد.

ویتامین سی طبیعی و آنزیم های پاپایا برای پوست صورت  NATURAL VITAMIN C
AND PAPAYA ENZYME PEEL FACIA
این روش درمانی به صورت انحصاری برای احیای پوست از رطوبت های سنگین و از بین بردن آثار زیانبار نور خورشید در نزدیکی خط استوا طراحی شده است. این روش درمانی شامل انجام فرآیند مغذی سازی لایه ای و استفاده از ماسک مغذی برای انرژی بخشی مجدد به پوست می باشد و 60 دقیقه به طول می انجامد.

داروخانه اورگانیک برای پوست صورت آقایان THE ORGANIC PHARMACY GENTLEMAN’S FACIAL
این تکنیک شامل انجام فرآیند پاکسازی عمیق و تکنیک های درمانی احیا کننده است و انجام آن 180 دقیقه طول خواهد کشید. این درمان با انجام ماساژ در نواحی بالای شانه ها، گردن و سر برای رها شدن از شر تنش ها و استرس ها کامل می شود. با انتخاب این درمان فوق العاده از شر تنش ها رها شوید و به پوستی مغذی و جوان دست یابید.

درمان تقویت کلاژن ضد پیری پوست صورت COLLAGEN BOOST ANTI AGEING FACIAL
در طول انجام این درمان از آنتی اکسیدان های فوق العاده قوی برای افزایش میزان کلاژن در لایه های عمیق پوستی استفاده می شود. این درمان با انجام فرآیند پاکسازی لوکس و لایه برداری خفیف به کمک آنتی اکسیدان ها هویج، رزماری و اسطوخدوس شروع می شود، سپس با استفاده از یک ماسک تقویت کننده کلاژن بر روی پوست صورت ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ صورت به کمک عسل و یاس به پایان می رسد. در این درمان از یک ژل آلوئه ورا و جلبک دریایی غنی از انواع آنتی اکسیدان های قوی استفاده می شود. با انتخاب این تکنیک 75 دقیقه ای به پوستی سفت و روشن دست یابید. این روش با انجام ماساژ پوست سر کامل می شود.

روش درمانی جراحی پوست صورت شینسو نچرال SHINSO NATURAL FACELIFT EXPRESS FACIAL 
با انتخاب این روش درمانی راز زیبایی و درخشندگی پوست را با توجه به تکنیک های باستان ژاپنی کشف نمایید. این تکنیک به کمک محصولات مراقبت از پوست صاحب جوایز شینسو انجام می شود و شامل استفاده از مخلوط ماسک شینسو غنی از آنتی اکسیدن، عناصر معدنی، گیاهان و ویتامین ها می باشد. با انتخاب این درمان فوق العاده 60 دقیقه ای به پوستی جوان دست یابید و از شر خطوط و چین و چروک های پوستی رها شوید.

قوانین اسپا
اسپای هتل کپلا سنگاپور روزانه از ساعت 10 تا 22 آماده خدمت رسانی به میهمانان بالای هیجده سال می باشد. لطفاً 45 دقیقه قبل از زمان پکیج انتخابی برای بهره مندی و استفاده از امکانات اسپا مانند اتاق بخار، دوش و استخر ویتامینه در محل اسپا حضور یابید. همچنین درمانگران و مشاوران بسیار مجرب این اسپا در انتخاب درمان های موثر و متناسب با ساختار بدنی و ذهنی شما آماده خدمت رسانی هستند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید