• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل سی سان سند ریزورت
  • میز پذیرش هتل سی سان سند ریزورت
  • نمای لابی هتل سی سان سند ریزورت
  • نمایی از رستوران آلاکارت سی ویو
  • سان ست بار هتل سی سان سند ریزورت
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • اتاق با دسترسی به استخر
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس با چشم انداز دریا
  • چشم انداز تراس اتاق دلوکس با جکوزی
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس با جکوزی
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • تخت های اتاق دلوکس با چشم انداز دریا
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

اسپا
اسپا این هتل با ارائه مجموعه ای جامع از انواع ماساژ درمانی، درملن های پوستی و دیگر روش های برتر از شما برای تجربه سفری آرامش بخش دعوت می کند. با استفاده از درمان های برتر این اسپا معنای واقعی آرامش را درک کنید و احساس سبکبالی و راحتی وصف نشدنی را با تمام وجودتان لمس نمایید. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 22 از امکانات این اسپا استفاده نمایند. 

پکیج های اسپا 
متنعم کننده اسپا Spa Pampler
این پکیج یک ساعت و نیمی ابتدا با استفاده از سونا و اتاق بخار به مدت 15 دقیقه شروع می شود سپس با استفاده از یک اسکراب بدنی انتخابی به منظور لایه برداری به مدت 45 دقیقه ادامه می یابد و نهایتا با انجام یک ماساژ رهایی استرس به مدت 30 دقیقه به پایان می رسد.

بادی شارپر Body Sharper
این پکیج دو ساعتی ابتدا با انجام حمام پاها شروع می شود سپس با انجام ماساژ سوئدی 60 دقیقه ای ادامه می یابد و نهایتا با استفاده از رپ بدنی تایلندی به مدت 60 دقیقه به پایان می رسد.

تجربه تایلندی Thai Experience
این پکیج دو ساعت و نیمی ابتدا با استفاده از سونا و حمام بخار به مدت 15 دقیقه شروع می شود سپس با استفاده از اسکراب نارگیل به منظور انجام لایه برداری به مدت 45 دقیقه ادامه می یابد و نهایتا با انجام ماساژ سنتی تایلندی یا ماساژ شفابخش گیاهی تایلندی به مدت 90 دقیقه به پایان می رسد.

عاشقانه Romancing
این پکیج سه ساعتی ابتدا با استفاده از سونا و حمام بخار به مدت 15 دقیق شروع می شود سپس با استفاده از یک اسکراب بدنی انتخابی به منظور انجام لایه برداری به مدت 45 دقیقه و انجام یک ماساژ بدنی انتخابی به مدت 60 دقیقه ادامه می یابد و نهایتا با انجام یک درمان فیشال انتخابی 60 دقیقه ای به پایان می رسد.

بهترین اسپا The Best of Spa
این پکیج چهار ساعتی ابتدا با استفاده از سونا یا حمام بخار به مدت 15 دقیقه شروع می شود سپس با استفاده از اسکراب بدنی قهوه یا نارگیل به منظور لایه برداری از پوست به مدت 45 دقیقه و انجام رَپ بدنی تایلندی یا استفاده از رپ بدنی گل رس به مدت 60 دقیقه ادامه می یابد و نهایتا با انجام ماساژ آروماتراپی یا تایلندی به مدت 60 دقیقه و انجام درمان فیشال آروماتراپی یا تناسب پوست برای آقایان به مدت 60 دقیقه به پایان می رسد.

درمان های فیشال (مربوط به پوست صورت)
درمان ضد استرس فیشال Anti Stress Facial
این روش 30 دقیقه ای به کمک روغن های ضروری و تکنیک های ماساژ در نواحی صورت، گردن و شانه ها به منظور دستیابی به پوستی لطیف تر و جوان تر انجام می شود. 

پاک کننده عمیق فیشال Deep Cleansing Facial
این روش 60 دقیقه ای شامل انجام مراحلی نظیر پاکسازی، لایه برداری، انجام ماساژ فیشال و استفاده از ترکیب و ماسک بر روی صورت می باشد. روشی فوق العاده که با هدف مغذی سازی و طراوت بخشی به پوست طراحی شده و انجامش به تمام افراد با هر نوع پوستی توصیه می شود.

درمان آروماتراپی فیشال Aromatherapy Facial
در این روش 60 دقیقع ای از روغن های خالص آروماتراپی برای تسکین و التیام پوست و تنظیم رطوبت آن استفاده می کنند.

تناسب پوست برای آقایان Skin Fit for Him
این روش 60 دقیقه ای به صورت انحصاری برای ترمیم آسیب های پوستی آقایان طراحی شده است. روشی فوق العاده که به کمک یک ماسک جوان کننده برای بهبود سطح کلاژن در پوست انجام می شود.

جوانسازی فیشال Rejuvenaying Facial
این روش ترکیبی و قدرتمند فیشال به کمک تکنیک های بسیار پیشرفته با هدف دستیابی به پوستی نرم و لطیف و از بین بردن خطوط سطحی پوست انجام می شود. یک تکنیک فوق العاده 60 دقیقه ای که به صورت قابل توجهی در بهبود بافت پوست موثر است.

درمان های بدنی 
اسکراب بدنی نارگیل Coconut Body Scrub
در این روش 45 دقیقه ای از نارگیل به عنوان اسکراب به منظور لایه برداری از پوست و از بین بردن سلول های مرده و خسته سطح پوست استفاده می کنند. روشی فوق العاده که انجامش در دسترسی به پوستی لطیف، مرطوب و سالم بسیار موثر خواهد بود.

اسکراب بدنی درخشان کننده نمک Salt Glow Body Scrub
در این روش 45 دقیقه ای از ترکیبی حاوی نمک دریا و روغن ضروری به عنوان اسکراب به منظور از بین بردن سلول های مرده و لایه برداری از سطح پوست استفاده می کنند.

اسکراب بدنی قهوه Coffee Body Scrub
در این روش 45 دقیقه ای از ترکیب قهوه و ویتامین ای به منظور شاداب کردن سطح پوست و سفت نمودن آن استفاده می کنند.

درمان بعد از آفتاب After- Sun Treatment
این روش 60 دقیقه ای به کمک تکنیک های خاص ماساژ و استفاده از یک کمپرس خنک کننده و ترکیبات التیام دهنده نظیر خیار و آلوئه ورا انجام می شود.

رَپ بدنی تایلندی Exotic Thai Body Wrap
این روش انرژی زا 60 دقیقه ای به کمک گِل رس انجام می شود ترکیب عناصر معدنی موجود در گل رس همراه با روغن های ضروری کمک شایانی به سم زدیی از بدن، آبرسانی به پوست و درخشان کردن آن می کند.

رَپ بدنی گل رس Mud Body Wrap
این تکنیک 60 دقیقه ای به کمک یک رپ حاوی ویتامین های طبیعی، مواد معدنی و آنزیم ها انجام می شود. این رپ فوق العاده بر تمام قسمت های بدن اعمال می شود و گرفتگی های عضلانی، دردها و تنش ها را از بین می برد. می توان از این روش به عنوان تکنیکی فوق العاده برای استفاده افرادی که از دردهای عضلانی، رماتیسم، گرفتگی و آرتروزها نام برد، روشی بسیار موثر که انجامش کمک شایانی به بهبود گردش خون و از بین بردن استرس ها می کند.

ماساژهای بدنی 
ماساژ سنتی تایلندی Traditional Thai Massage
این روش به کمک ترکیبی از تکنیک های منحصربه فرد کششی، فشار نقطه ای و آکوآپرشر و بدون روغن انجام می شود. مدت زمان انجام این ماساژ 60، 90 یا 120 دقیقه خواهد بود.

ماساژ تسکین دهنده تنش Tension Relief Massage
این ماساژ 30 دقیقه ای در نواحی گردن، پشت و شانه ها به منظور از بین بردن تنش ها و دردهای عضلانی انجام می شود.

ماساژ پا و ران Foot and Leg Massage
این روش 50 دقیقه ای در نواحی انعکاس دهنده انرژی در بدن مانند پاها انجام می شود، در این روش درمانگران بر روی این نواحی تمرکز می کنند و با اعمال فشار بر روی آن جریان انرژی و خون را به سایر قسمت های می فرستند. انجام این روش فوق العاده کمک شایانی به از بین بردن درد در قسمت خاصی از بدن می کند.

ماساژ آروماتراپی Aromatherapy Massage
این ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای به کمک ترکیبی از روغن های ضروری همراه با تکنیک های ماساژ سوئدی انجام می شود.

ماساژ سوئدی Swedish Massage
می توان از این روش 60 یا 90 دقیقه ای به عنوان یک درمان نیروبخش به منظور از بین بردن استرس ها، تسکین دردهای عضلانی و افزایش گردش خون نام برد.

ماساژ ورزشی دیپ تیشو Deep Tissue “Sport” Massage
این روش 60 یا 90 دقیقه ای به کمک تکنیک های عمیق ماساژ با هدف از بین بردن گرفتگی های عضلانی، ایجاد توازن در بدن و افزایش قدرت انعطاف پذیری آن انجام می شود.

ماساژ سیگنیچر Signature Massage
می توان از این تکنیک به عنوان آرامش بخش ترین روش های ماساژ درمانی این اسپا نام برد، روشی فوق العاده که به کمک روغن های ضروری و ترکیبی از حرکات آکوآپرشر و ضربه ای به منظور دستیابی به آرامش ذهنی و طراوت جسمی انجام می شود.

شفابخش گیاهی تایلندی Thai Herbal Healer
می توان از این روش 90 دقیقه ای به عنوان ترکیبی از دو تکنیک نام برد، روشی فوق العاده که به کمک یک کمپرس گرم گیاهی به منظور افزایش جریان خون و نرم کرن بافت عضلانی انجام می شود. این روش بی نظیر با انجام یک ماساژ بدنی به کمک روغن به منظور جوانسازی تکمیل می شود.

ماساژ هات استون Hot Stone Massage
در این روش 90 دقیقه ای از خواص شفابخش سنگ های داغ به منظور ایجاد توازن در انرژی های ذهنی، بدنی و روحی استفاده می کنند. این روش شامل انجام یک ماساژ فوق العاده به کمک روغن و سنگ های داغ های آتشفشانی می باشد.

ماساژ بارداری Pregnancy Massage
این ماساژ 60 دقیقه ای به صورت انحصاری و با رعایت اصول ایمنی برای دوران حساس بارداری طراحی شده، ماساژی که انجامش در ماه های چهارم تا هشتم بارداری توصیه می شود. انجام این تکنیک در ایجاد توازن مجدد و راحتی انرژی های جسمی، ذهنی و روحی بسیار موثر خواهد بود.

ماساژ کودک Kid Massage
با انتخاب این ماساژ تجربیات آرامش بخش و شیرین اسپا را با کودکانتان تقسیم نمایید، روشی فوق العاده که برای کودکان 6 تا 11 سال طراحی شده است. 

درمان های ناخن Nail Treatment
با انتخاب مانیکور، پدیکور و پولیش دست و پاهای این اسپا به دست و پایی زیبا و درخشان دست یابید. 

سونا و اتاق بخار Steam & Sauna
مدت زمان استفاده از سونا و اتاق بخار این اسپا نیم ساعت خواهد بود. 

اتاق تناسب اندام
با انجام فعالیت های ورزشی در اتاق تناسب اندام بسیار مجهز این هتل تناسب اندام و سلامتیتان را در طول سفر حفظ نمایید و دیگر نگران چربی و کالری های اضافی نباشید.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید