• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل هالیدی این ریزورت پوکت
  • نمای لابی هتل هالیدی این ریزورت پوکت
  • محوطه نشیمن در فضای باز هتل
  • سالن ورزشی هتل هالیدی این ریزورت پوکت
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • استخر کودکان هتل هالیدی این ریزورت
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • کلاب کودکان هتل هالیدی این ریزورت
  • برگزاری جشن و مراسم در هتل
  • استخر روباز هتل هالیدی این ریزورت
  • نمای کلی از رستوران تایلندی چارم
  • رستوران ترازو هتل هالیدی این ریزورت
  • کافه سی بیریز هتل هالیدی این ریزورت
  • نمای بار هتل هالیدی این ریزورت
  • نمای رستوران سمز استیک اند گریل
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • ویلا یک خوابه با دسترسی به استخر
  • تخت های اتاق کودک سوئیت فمیلی
  • اتاق دلوکس هتل هالیدی این ریزورت
  • محوطه نشیمن اتاق استودیو
  • تخت های توئین اتاق استودیو
  • تخت های توئین اتاق استاندارد
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • محوطه نشیمن ویلا یک خوابه
  • نمای تخت بزرگ اتاق استودیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ ویلا یک خوابه
  • سوئیت فمیلی هتل هالیدی این ریزورت
  • سرویس چای و قهوه اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز تناسب اندام
با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه بسیار مجهز این هتل دیگر نگران کالری های اضافی و افزایش وزن در سفر نباشید. این باشگاه دارای امکاناتی نظیر تردمیل، وزنه های آزاد و دوچرخه می باشد.

اسپا تی تیری
با بازدید از اسپا تی تیری دیگر با درد، تنش، استرس و گرفتگی های عضلانی خداحافظی کنید و احساس آرامش و رهایی بی بدیلی مانند یک پرنده در حال پرواز را با تمام وجودتان لمس نمایید. 

تی تیری ایندالجِنس 
سه روز در بهشت 3 Days in Paradise
این پکیج فوق العاده 330 دقیقه ای شامل مجموعه ای از برترین و مناسبت ترین درمان ها برای علاقه مندان به اسپا می باشد. پکیجی فوق العاده که روز اول آن با انجام ماساژ تشریفاتی تی تیری به کمک سنگ های داغ و روغن های درمانی ضروری برای دستیابی به احساس آرامش و راحتی بی بدیلی شروع می شود، در روز دوم با استفاده از یک اسکراب بدنی حاوی ادویه و عسل برای دستیابی به پوستی مرطوب تر، انجام یک ماساژ تایلندی برای تکمیل احساس راحتی و غوطه ور شدن در جکوزی ادامه می یابد و در روز آخر و روز سوم با انجام روش آبرسان فیشال و یک ماساژ آرامش بخش پا پایان می رسد. 

پکیج 5 روز در بهشت 5 Days In Paradise
این پکیج بی نظیر 510 دقیقه ای ابتدا در روز اول با انجام ماساژ آروماتراپی شروع می شود، در روز دوم با استفاده از اسکراب تی تیری و انجام ماساژ تشریفاتی تی تیری که ترکیبی از تکنیک های ماساژ هات استون و آروماتراپی را در بر می گیرد، ادامه می یابد. روز سوم این پکیج فوق العاده شامل تجربه ماساژ سنتی تایلندی به کمک یک کمپرس گیاهی می باشد و روز چهارمش یک ماساژ پشت آرامش بخش و درمان آبرسان فیشال مناسب با هر نوع پوستی را در دل خود جای داده. این پکیج منحصر به فرد در روز آخر و پنجم با استفاده از مرهم آلوئه ورا برای تسکین آفتاب سوختگی و انجام ماساژ پاها به پایان می رسد. 

اسپا سیگنیچر 
تی تیری اسپا سیگنیچر Tea Tree Spa Signature
با انتخاب این پکیج 180 دقیقه ای احساس تازگی و طراوت فوق العاده ای را تجربه نمایید، پکیجی بی نظیر که ابتدا با استفاده از اسکراب تی تیری به منظور از بین بردن پوست های مرده سطح پوست شروع می شود سپس با انجام ماساژ 90 دقیقه ای تی تیری سیگنیچر که ترکیبی از ماساژ های سنگ داغ و آروماتراپی است ادامه می یابد و نهایتاً با انجام درمان تی تیری فیشال به پایان می رسد.

سیام سیگنیچر Siam Signature
می توان از این تجربه تایلندی سنتی 120 دقیقه ای به عنوان یکی از فراموش نشدنی ترین تجربیات اسپا نام برد، روشی فوق العاده که ابتدا با شست و شوی پاها شروع می شود سپس با انجام ماساژ تایلندی و استفاده از کمپرس گیاهی ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از اسکراب ادویه و عسل به منظور تحریک و ایجاد سلول های جدید و القای درخشندگی خاص و زیبایی به پوست به پایان می رسد.

مجموعه های اسپا 
پکیج چون شما شایسته آن هستید Because You Deserve
با انتخاب این پکیج 150 دقیقه ای به احساسات و آرامشی که سزاورش هستید، دست خواهید یافت. پکیجی فوق العاده که ابتدا با استفاده از یک اسکراب انتخاب شده با توجه به پوست مراجعه کنندگان شروع می شود، سپس با انجام یک ماساژ بدنی 60 دقیقه ای رفع استرس ادامه می یابد و نهایتاً با فرآیند آبرسانی صورت به مدت 1 ساعت به پایان می رسد.

لطفاً مرا متنعم کن Pamper Me Please
انجام این پکیج 120 دقیقه ای علاوه بر پوست ذهنتان را نیز جوان می کند. پکیجی فوق العاده که ابتدا با انجام یک ماساژ آروماتراپی شروع می شود سپس با انجام فرآیند آبرسانی به پوست صورت تکمیل می شود.

جهانت را بگشا Unwind Your World
این پکیج ضد استرس 120 دقیقه ای ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری بدن شروع می شود سپس با استفاده از رپ بدنی بسیار مغذی و ویتامینه به منظور بهبود بافت پوستی ادامه می یابد و نهایتا با انجام ماساژ بدنی 60 دقیقه ای به پایان می رسد.

فرم دهنده بدن Body Shaper
این درمان 120 دقیقه ای ابتدا با غوطه وری در حمام آبرسان سم زُدا به منظور بهبود گردش خون و تخلیه لنفاوی شروع می شود سپس با انجام ماساژ بدنی کونتور به کمک روغن های سم زدا با توجه به نیازهای خاص در هر قسمت از بدن ادامه می یابد.

تماس های من را نگه دار Hold My Calls
این پکیج 90 یا 120 دقیقه ای ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک یک اسکراب انتخابی به منظور پاکسازی پوست شروع می شود سپس با انجام یک ماساژ بدنی انتخابی ادامه می یابد. 

تسکین آفتاب سوختگی Sun Soother
این پکیج ابتدا با استفاده از مرهم آلوئه ورا به منظور التیام التهابات ناشی از آفتاب سوختگی و کاهش دردهای آن شروع می شود سپس با انجام ماساژ پاها به منظور ایجاد توازن در جریان انرژی و بازسازی عملکرد صحیح ارگان ها به پایان می رسد.

پکیج مادر تو بی Mother to Be
این پکیج 180 دقیقه ای به صورت بسیار ریز بینانه برای دوران حساس بارداری طراحی شده، روشی فوق العاده که روز اول آن با انجام یک ماساژ حاملگی شروع می شود سپس با انجام درمان اکسپرس فیشال به پایان می رسد. روز دوم این پکیج با انجام مانیکور و پدیکور به پایان می رسد. البته این پکیج برای سه ماهه اول بارداری و بانوان با شرایط خاص مناسب نخواهد بود. 

ماساژ درمانی 
ماساژ سنتی تایلندی Traditional Thai Massage
این درمان 60 یا 90 دقیقه ای شامل انجام ماساژ سفت کننده و ماساژ کششی بدون روغن به منظور باز کردن مسیرهای انرژی می باشد. روشی فوق العاده که صدها سال است از خواص شگفت انگیزش استفاده می کنند.

ماساژ سیگنیچر تی تیری Tea Tree Signature Massage
این ماساژ 90 دقیقه ای به کمک سنگ های داغ آتشفشانی و تکنیک های منحصر به فرد ماساژ همراه با روغن های ضروری به منظور دستیابی به آرامشی عمیق انجام می شود.

ماساژ آروماتراپی Aromatherapy Massage
این ماساژ کلاسیک 60 یا 90 دقیقه ای به کمک حرکات فشاری آرام تا متوسط و روغن های ضروری به منظور ایجاد توازن و تعادل در انرژی های بدنی انجام می شود.

ماساژ ورزشی Sport Massage
این ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای به کمک حرکات متوسط و ماساژهای فرم دهنده به منظور از بین بردن تنش های عضلانی، بهبود بافت عضلانی و افزایش قدرت انعطاف پذیری به کمک حرکات تکنیکی و کششی انجام می شود.

ماساژ حاملگی Pregnancy Massage
این ماساژ 60 دقیقه ای به صورت انحصاری با در نظر گرفتن اصول ایمنی برای مادران باردار طراحی شده، روشی فوق العاده که انجامش کمک شایانی به ایجاد توازن در انرژی ذهنی، جسمی و روحی می کند. البته این ماساژ برای سه ماهه اول بارداری و بانوان با شرایط خاص مناسب نخواهد بود. 

ماساژ همگام شده 4 دستی Synchronized 4 Hands Massage
با انتخاب این روش 60 یا 90 دقیقه ای سطحی جدید از آرامش و راحتی را درک کنید. روشی فوق العاده که به کمک دو درمانگر برای تمام وجوه بدن به منظور ایجاد توازن در احساسات و انرژی های سلامتی انجام می شود.

ماساژ بادی کانتور Body Contour Massage
انجام این ماساژ سم زدا 90 دقیقه ای کمک شایانی به دفع سموم بدنی و بهبود سیستم ایمنی بدن می کند. استفاده از روغن های ضروری در بهبود قدرت حرکتی بدن بسیار موثر می باشد. 

ماساژ کلاسیک تایلندی Thai Classic Massage
می توان از این ماساژ به عنوان ترکیبی از تکنیک های ماساژ تایلندی و آروماتراپی نام برد، روشی فوق العاده که به کمک حرکات متوسط برای افزایش گردش خون و بهبود جریان انرژی انجام می شود.

ماساژ کمپرس گیاهی Herbal Compress Massage
این درمان سنتی 90 دقیقه ای ابتدا با استفاده از یک کمپرس گیاهی گرم به منظور بهبود گردش خون و نرم کردن فیبر ماهیچه ای شروع می شود سپس با انجام ماساژ بدنی به کمک روغن ادامه می یابد.

ماساژهای نقطه ای 
ماساژ شانه و جمجمه Scalp and Shoulder Massage
این ماساژ 45 دقیقه ای به منظور از بین برن تنش ها در نواحی سر و شانه ها انجام می شود.

ماساژ پا Foot Massage
تکنیک های این روش 45 دقیقه ای بر روی نقاطی خاص از پا به منظور القای حس آرامش به تمام قسمت های بدن انجام می شود. 

منو کودکان Kids Menu
این منو به صورت انحصاری برای کودکان 6 تا 11 سال طراحی شده است، البته کودکان می بایست با والدین یا پرستارشان در این مکان حضور یابند.

ماساژ اول من My First Massage
می توان از این روش 30 دقیقه ای به عنوان تکنیکی مناسب برای آشنایی کودکان با دنیای ماساژ نام برد، روشی فوق العاده در ساختاری بی نظیر که انجامش کمک شایانی به از بین بردن استرس در این فرشته های کوچک می کند.

اولین درملن فیشال من My First Facial
این درمان 30 دقیقه ای به منظور معرفی درمان های پوست صورت و آشنایی آنها با این گونه تکنیک ها طراحی شده است.

پدیکور یا مانیکور اول من My First Manicure or My First Pedicure
این روش 30 دقیقه ای شامل غوطه وری، فرم دهی و سوهان کشی برای ناخن کودکان می باشد.

پکیج اول من با مامان My First Package with Mom
می توان از این پکیج 90 دقیقه ای به عنوان ترکیبی از ماساژ مینی، درمان اکسپرس فیشال و درمان انتخابی مینی دست و مراقبت های پا برای مادران و کودکان نام برد.

اسکراب های بدنی 
اسکرای تی تیریTea Tree Scrub 
با انتخاب این روش 45 دقیقه ای در عرض چند دقیقه تازه و با طراوت شوید، روشی فوق العاده که به کمک ترکیبی از نمک های اسپا معدنی با روغن ضروری تی تیری انجام می شود. روشی فوق العاده که در دستیابی به پوستی شفاف و درخشان بسیار موثر خواهد بود.

اسکراب نارگیل Coconut Scrub
در این روش 45 دقیقه ای از ترکیب لایه برداری قوی به منظور از بین بردن سلول های مرده و افزایش رشد و قدرت سلول های جدید استفاده می کنند. روشی فوق العاده که با انجامش به پوستی نرم، لطیف و ابریشمی دست خواهید یافت.

اسکراب عسل و ادویه Turmeric & Honey Scrub
با انتخاب این روش 45 دقیقه ای راز زبیایی تایلندی را کشف نمایید. روشی فوق العاده که به کمک ترکیباتی شیرین از عسل طلایی، ادویه و تمبر هندی به منظور بازسازی بافت پوست انجام می شود.

رَپ های بدنی 
رَپ بادی کانتور Body Contour Wrap
در این روش 45 دقیقه ای از ترکیبات معدنی طبیعی همراه با عناصر غنی برای سم زدایی و بهبود بافت پوست استفاده می کنند.

رَپ گیاهی تایلندی Thai Herbal Wrap
در این روش 45 دقیقه ای از ترکیبی متشکل از گیاهان طبیعی تایلندی، گل رس سفید و شیر برای سم زدایی و کاهش ناخالصی های پوست استفاده می کنند.

مرهم آفتاب سوختگی آلوئه Aloe Sun Balm
با انتخاب این روش 45 دقیقه ای به شکل فوق العاده ای التهابات ناشی از آفتاب سوختگی را تسکین دهید. روشی فوق العاده که به کمک آلوئه ورا و اسطوخدوس به منظور کاهش التهابات، سرخی پوست و مرطوب کردن آن انجام می شود.

درمان های فیشال (مربوط به پوست صورت)
اکسپرس فیشال Express Facial
با انتخاب این روش 30 دقیقه ای در کمترین زمان ممکن تازه و با طراوت شوید و به بهترین ظاهر ممکن دست یابید. یک درمان فیشال مینی که شامل پاکسازی، طراوت بخشی، مرطوب کنندگی و درخشان کنندگی پوست می باشد.

تی تیری فیشال Tea Tree Facial
در این روش 60 دقیقه ای از یک ترکیب غنی خانگی متشکل از ماست، شکر قهوه ای و خیار به منظور پاکسازی، طراوت بخشی و مرطوب کنندگی پوست استفاده می کنند. 

آبرسانی فیشال Hydrating Facial
این تکنیک شامل مجموعه ای متفاوت از انواع درمان های آبرسان می باشد که متناسب با مشکلاتی مانند آلودگی، سبک زندگی مدرن و شرایط آب و هوایی که پوست را دچار کم آبی می کنند، ارائه می شود. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود. 

نهایت فیشال Ultimate Facial
با انتخاب این تجربه شگفت انگیز 60 دقیقه ای به پوستی جوان و زیبا دست یابید. روشی فوق العاده که به کمک یک ماسک ضد پیری به منظور افزایش جریان خون، بهبود بافت پوستی و از بین بردن روند پیری و خطوط ظریف ناشی از افزایش سن انجام می شود.

درمان فیشال برای آقایان Men's Facial
این روش 60 دقیقه ای شامل انجام مراحلی نظیر پاکسازی، بهبود بافت پوست و آبرسانی مجدد به آن می باشد. تمام محصولات مورد استفاده در این روش به صورت انحصاری برای افراد به منظور اطمینان یافتن از دستیابی به مطلوب ترین نتیجه ممکن انتخاب می شوند. 

مراقبت های ناخن Nail Care
با انتخاب هر یک از روش های پدیکور و مانیکور این اسپا به ناخن هایی زیبا دست یابید.

تجربیات آبدرمانی 
حمام سم زدا هیدرو Detoxify Hydro Bath
در این روش از یک وان آب درمانی مجهز به تکنولوژی بسیار پیشرفته و واتر جت قوی به منظور بهبود جریان لنفاوی و انرژی، کمک به سم زدایی و افزایش انرژی های بدنی و از بین بردن تنش های عضلانی استفاده می کنند. مدت زمان انجام این روش نیم ساعت خواهد بود.

تجربه آب درمانی سَنکچِری Hydro Sanctuary Experience
در این روش 60 دقیقه ای از خدمات آب درمانی اسپا مانند حمام بخار و جکوزی سرد و گرم به منظور رهایی و جوانسازی پوست استفاده می کنند.

قوانین اسپا
لطفاً 10 دقیقه قبل از زمان پکیج انتخابیتان در محل اسپا حضور یابید و چنانچه مایل به کنسل کردن برنامه مورد نظرتان هستید این تغییرات را 4 ساعت قبل با مسئولین اسپا در میان گذارید تا 50 درصد هزینه پرداختیتان مسترد گردد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید