• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی
  • استخر روباز هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی
  • رستوران غذای مدیترانه ای سرای
  • رو بار هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی
  • نمایی از رستوران ایکان ایکان
  • محوطه فضای باز رستوران کلاپا گریل
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • محوطه نشیمن ویلا بیچ فرانت
  • تخت های توئین ویلا فمیلی
  • محوطه نشیمن ویلا دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ ویلا بیچ فرانت

فعالیت ها و سرویس ها


خدمات کسب و کار
هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی خدمات کسب و کار بسیار پیشرفته ای مانند چهار جایگاه کاری مجهز به کامپیوتر، پرینتر، دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات گسترده منشیگری را برای استفاده و رفاه حال میهمانان در سفرهای کاری در نظر گرفته است. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 7 تا 23 از امکانات این مکان استفاده نمایند. همچنین خدمات ارائه چای و قهوه روزانه از ساعت 7 تا 23 در این مکان سرو می شود.

بوتیک های هتل
بوتیک لابی
بوتیک لابی واقع در مجاورت پذیرش هتل طیف گسترده ای از لباس های مد روز، لوازم جانبی ساحل، کیف، کفش و جواهرات را ارائه می دهد. این بوتیک روزانه از ساعت 7 تا 21 آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد. 

هیاس
این بوتیک اجناس بسیار متمایز یک خانه شرقی، مبلمان و وسایل دکوری و یادگاری منحصر به فرد مانند کارد و چنگال برنز، جعبه های لاک، ظروف رنگارنگ، لیوان سرامیکی و پارچه های کوسن را ارائه می دهد. این مکان روزانه از ساعت 10 تا 19:30 آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد.

بوتیک اسپا جیو
این بوتیک طیف کاملی از محصولات آلی بدن، محصولات مراقبت از پوست، روغن های ضروری آروماتراپی، جواهرات کریستال انرژی زا، دستبندهای چاکراه، لباس یوگا، شمع، کتاب های الهام بخش، چای های گیاهی، مشاوره محصولات مراقبت از پوست رایگان را ارائه می دهد.

ماجراجویی های جیوپارک
ماجراجویی های هوایی
ماجراجویی های هوایی جیوپارک شامل تورهای گردشگری هلیکوپتر، اِسکای تِرِکس، پل اسکای و تله کابین لنکاوی می باشند.

ماجراجویی های زمینی
ماجراجویی های زمینی پارک جیو شامل غوطه وری در جنگل، پیاده روی در جنگل انبوه، تور طبیعت گردی جالان جالان، صخره نوردی، تیراندازی، تور گردشگری با دوچرخه، تماشای پرندگان و شگفتی های آبشار می باشند.

ماجراجویی های دریایی
این ماجراجویی ها شامل قایق پارویی اسکیمویی، تورهای گردشگری جزایر جنوبی و سفر دریایی در خلیج می باشند.

کانسیِژ (پشتیبان میهمان)
 تیم بسیار مجرب کانسیِژ این هتل شما را در اموری مانند غذاهای اصیل مالزی و تجربه چشمگیرترین فعالیت های سرگرم کننده در محیط روباز راهنمایی می کند. با بهره مندی از این خدمات اقامتی به یاد ماندنی را در جزیره زیبای لنکاوی امتحان کنید.

کلوب کودکان
این هتل یک کلوب کودکان همراه با ارائه برنامه های سرگرم کننده متنوعی برای استفاده کودکان چهار تا دوازده ساله در نظر گرفته است. این کلوب در نزدیکی رستوران کِلِپا گریل قرار گرفته و روزانه از ساعت 10 تا 18 به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد.
 
کلاس های یوگا
این برنامه انتخاب بسیار مناسبی برای کودکان پر جنب و جوش می باشد و به آنها کمک می کند که انرژی های بدنی خود را در مسیر مثبت استفاده نمایند. این کلاس ها کمک شایانی به افزایش کنترل، انعطاف پذیری و هماهنگی و دستیابی به بدنی قوی و سالم می کند.

سافاری میمون و گیاه شناسی
این برنامه یک گردش یکساعته کودکانه برای آشنایی بیشتر آنها با حیات وحش می باشد. با انتخاب این برنامه فرصت امتحان تجربه ای به یاد ماندنی را برای کودکانتان ایجاد نمایید. در این سفر به یاد ماندنی کودکان با قایق به عمق ریشه های درهم جنگل های مرموز می رسند و فرصت تماشای بازیگوشی میمون ها در حیات وحش و از نزدیک برای آنها فراهم می شود. این برنامه برای کودکان چهار تا دوازده سال و همچنین والدینشان ارائه خواهد شد.

فعالیت های گردشگری
این هتل فعالیت های گردشگری مانند گیاه شناسی و سافاری عقاب ها، غوطه وری در جنگل انبوه، پیاده روی در جنگل، تور طبیعت گردی جالان جالان، تور گردشگری جزیره جنوبی، مرکز کشف جیو پارک، ماجراجویی با کاتامران (قایق های تندرو) را برای استفاده و رفاه حال میهمانان ماجراجو و دوستدار طبیعت در اوقات فراغت در نظر گرفته است.

فعالیت های سرگرم کننده زمینی
این هتل فعالیت های سرگرم کننده و مهیج زمینی متعددی را مانند صخره نوردی، تیراندازی با کمان، تنیس، کلاس های آشپزی آسیایی، تور گردشگری هفتگی با دوچرخه به بازار محلی نایت (هر جمعه)، تور گردشگری روزانه با دوچرخه به روستاهای محلی و مزارع برنج، والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی را برای استفاده میهمانان در اوقات فراغت در نظر گرفته است. این فعالیت های سرگرم کننده برای میهمانان هتل به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

گلف
علاقمندان به گلف می توانند از انجام این فعالیت مهیج و سرگرم کننده در باشگاه گلف 18 حفره ای ای اِل اِس واقع در فاصله نیم ساعته تا هتل و باشگاه گلف 18 حفره ای گونگا رایا واقع در فاصله 15 دقیقه ای تا هتل لذت ببرند.

تنیس
زمین تنیس این هتل با ارائه کلاس های آموزش خصوصی همراه با کلینیک روزانه مکانی مناسب برای انجام بازی های شبانه برای علاقمندان به این ورزش مهیج می باشد. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 7 تا 20 از امکانات این مکان استفاده نمایند.

استخر روباز کوآیت مخصوص بزرگسالان
این استخر 55 متری با عمق 1.5 متر در قسمت جنوبی هتل قرار گرفته و مشرف به ساحل می باشد. این استخر 8 آلاچیق اختصاصی با دیوار را برای استفاده افرادی که تمایل دارند در حریمی خصوصی به استراحت بپردازند، در نظر گرفته است. همچنین در نزدیکی ویلاهای دو خوابه محوطه استخری قرار دارد که دارای دسترسی به امکانات و خدماتی مانند برق انداختن و تمیز کردن عینک آفتابی، لوسیون حمام، آب سرد، حوله سرد و ارائه میوه های تازه گرمسیری و آب هر یک ساعت یکبار هستند. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 20 از امکانات این مکان استفاده نمایند.

استخر فَمیلی (خانوادگی)
این استخر در نزدیکی رستوران کِلاپا گریل و قسمت شمالی اقامتگاه قرار گرفته و دارای چشم اندازی بسیار جذاب و دیدنی به ساحل و دریای آندامان می باشد. این استخر به چهار قسمت تقسیم شده که هر کدام از آنها دارای عمقی مشخص برای حفظ ایمنی افراد در تمام سنین است. برای این استخر فوراه های آب، سرسره و واتر جت نیز در نظر گرفته شده. همچنین امکانات و خدماتی مانند خدمات تمیز کردن عینک آفتابی، لوسیون حمام، آب سرد، حوله سرد و سرو تکه های تازه از میوه های استوایی و آب نیز در این مکان ارائه می شود. از شنا کردن در این استخر لذت ببرید و با صرف میان وعده های سبک و نوشیدنی های رفع خستگی در کافه کنار استخر لذت خود را کامل نمایید. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 9 تا 19 از امکانات این مکان استفاده نمایند. لازم به ذکر است در این مکان هیچ غریق نجاتی فعالیت نمی کند. 

فعالیت ها و سرویس های دیگر هتل نیز شامل دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان در تمام مکان ها، دسترسی به پارکینگ عمومی رایگان در نزدیکی هتل (رزرو نیاز نیست)، خدمات پذیرش 24 ساعته، خدمات ورود و خروج سریع و اختصاصی، صرافی، میز گردشگری، خدمات نگهداری از چمدان ها، خدمات کانسیِیژ (پشتیبان میهمان)، خدمات نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و لباسشویی، خدمات اتو، خدمات واکس کفش، خدمات نظافت روزانه، امکانات برگزاری جلسات، مرکز کسب و کار، خدمات فاکس و فتوکپی، خدمات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق)، ارائه روزنامه، اتاق ها با ممنوعیت سیگار کشیدن، سالن زیبایی، گاوصندوق، خدمات اجاره اتومبیل، سیستم تهویه مطبوع هوا، خدمات شاتل (حمل و نقل) فرودگاهی با پرداخت هزینه، خدمات شاتل با پرداخت هزینه، آسانسور، تراس مخصوص حمام آفتاب، سونا، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ، جکوزی، اسپا، امکانات ورزش های آبی و کارکنان مسلط به زبان های چینی، اردو، فیلیپینی، تایلندی، روسی، هلندی، مالایی، ایتالیایی، اندونزی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی می باشد.



نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید