• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل رویال کلیف گرند
  • درب ورودی هتل رویال کلیف گرند
  • نمای لابی هتل رویال کلیف گرند
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل رویال کلیف گرند
  • استخر روباز هتل رویال کلیف گرند
  • نمایی از رستوران ژاپنی چامو
  • بار ات رویال کلیف گرند هتل
  • نمایی از رستوران چینی هوآنگ چائو
  • نمای رستوران تایلندی لارن تانگ
  • نمای تخت بزرگ اتاق گرند
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوخوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت رویال
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت رویال

فعالیت ها و سرویس ها


نانوایی و شکلات
این نانوایی بسیار مشهور دقیقاً روبروی رستوران پانوراما در هتل های زنجیره ای رویال قرار گرفته  و به ارائه تازه ترین ساندویچ ها، کیک ها، شیرینی ها و شکلات های تازه مفتخر است. این مکان همچنین کیک های سفارشی برای مراسم عروسی و جشن تولد را نیز ارائه می دهد.

سواحل اختصاصی
رویال کلیف تنها اقامتگاه پاتایاست که دارای دو ساحل اختصاصی برای استفاده انحصاری میهمانانش می باشد. در این مکان از قدم زدن بر روی ماسه های طلایی ساحل لذت ببرید و با نوشیدن طعم هایی بی نظیر از انواع کوکتل ها درحالیکه نسیم دریایی صورتتان را نوازش می کند، لذت خود را کامل کنید. این سواحل بهترین چشم اندازها و مناظر را برای علاقمندان به عکاسی در جزیره ارائه می دهد. همچنین میهمانان می توانند از این سواحل برای برگزاری مناسبت ها و جشن های اختصاصی استفاده کنند و غذا را در رستوران بریزو که یکی از محبوب ترین رستوران های پاتایاست سفارش دهند.

مراکز کسب و کار
دو مرکز کسب و کار بسیار پیشرفته در داخل هتل رویال کلیف و مجاورت لابی هتل رویال کلیف بیچ وجود دارد و این مراکز با امکانات کسب و کار بسیار پیشرفته ای نظیر دسترسی به اینترنت پر سرعت، ماشین فاکس، پرینتر، اسکنر، خدمات منشیگری، خدمات ترجمه و دفاتر کاری استاندارد را برای استفاده و رفاه حال میهمانان در سفرهای کاری در نظر گرفته است. 

فضای جلسات
مجموعه هتل های رویال کلیف یک فضای کاری گسترده با متراژ 13000 متر و مجهز به امکاناتی مانند خدمات پذیرایی قهوه، خدمات ارائه ناهار با منوی سفارشی، دسترسی به اینترنت بیسیم، فلاپی همراه با تخته وایت بورد و ماژیک، پروژکتورهای ال سی دی با صفحه نمایش، امکانات برگزاری کنفرانس های ویدیویی، سیستم صوتی استاندارد، خدمات گل آرایی، امکانات برگزاری جلسات همراه با خدمات ارائه مداد، آب خنک و نعنا در طول روز، خدمات تکنیکال و دسترسی به پارکینگ رایگان را برای استفاده و رفاه حال میهمانان در نظر گرفته است.

سالن نمایش و نمایش پیچ
این سالن در سال 1999 تکمیل و در سال 2007 گسترش داده شد و می توان از آن به عنوان میزبانی بزرگ  یا شکوه برای برگزاری رویدادها و مناسبت ها نام برد. این مکان با مساحت قابل استفاده 13500 متر مربعی همراه با ارائه امکانات و تجهیزات سمعی و بصری بسیار پیشرفته آماده برگزاری و میزبانی از همایش ها، میهمانی و جشن سرورهای شما در بالاترین سطح ممکن می باشد. 

کلوب نوشیدنی دِوین 
این کلوب نوشیدنی در 28 آوریل سال 2015 به عنوان مکانی تحسین برانگیز با ارائه برترین نوشیدنی های سراسر دنیا تاسیس و راه اندازی شد و تا به حال در عرصه خود بسیار موفق بوده و با عملکردی عالی به کارش ادامه داده است. مراسم افتتاحیه این کلاب توسط  شهردار پاتایا و خانم پانگا وادانگول مدیر عامل گروه هتل های سلطنتی برگزار شد. امروزه این کلوب به عنوان عضوی بسیار مهم در کلوب نوشیدنی آسیا به فعالیت های خود ادامه می دهد و به پاس ارائه خدمات و نوشیدنی های برترش موفق به کسب جوایز متعددی در سطح جهانی شده.

کلوب فیتز 
این کلوب به عنوان یکی از برترین مراکز ورزشی در منطقه سواحل شرقی مشهور است. این مکان در نزدیکی ورودی اقامتگاه قرار گرفته و دارای یک باشگاه تناسب اندام بسیار مجهز همراه با آموزش های تناسب اندام، ساختمان ورزش های کششی، امکانات ورزش های هوازی، دستگاه هوازی با قابلیت اتصال آیپد و کابل تلویزیون می باشد. از دیگر امکانات این کلوب می توان به زمین تنیس 7 حفره ای، 2 زمین اسکوآش، زمین تنیس، استودیو ایروبیک، اتاق سونا و بخار، استخر همراه با بار کنار استخر و فواره، رستوران، اتاق مخصوص بازی کودکان و مسیر مخصوص پیاده روی در میان باغ های گرمسیری اشاره کرد. این کلوب روزانه از ساعت 6 تا 21 آماده خدمت رسانی به میهمانان است. همچنین میهمانان می توانند روزانه از ساعت 6 تا 21 از زمین اسکوآش، باشگاه تناسب اندام، سونا و اتاق بخار، از ساعت 7 تا 20 از امکانات زمین تنیس، از ساعت 7 تا 21 از استخر، از ساعت 7 تا 18 از زمین سبز 4 حفره ای استفاده نمایند. همچنین خدمات ارائه نوشیدنی از ساعت 7 تا 19 و خدمات ارائه غذا از ساعت 10 تا 17:30 در این مکان ارائه خواهد شد.

مرکز سرگرمی فانتاسی
مرکز سلامتی فانتاسی در فضایی داخلی به مساحت 200 متر مربع به عنوان بزرگترین مرکز سلامتی در پاتایا آماده پذیرایی از فرزندان شما می باشد. این مرکز فعالیت هایی مانند کلاس های آشپزی، کلاس های ساخت بالون، مدل سازی بالن، کارگاه سفال و فعالیت داستان سرایی توسط مدیر مرکز را برای سرگرم کردن و تحریک خلاقیت و قدرت تخیل کودکان ارائه می دهد. این مکان همچنین با انواع اسباب بازی ها تجهیز شده است. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 9 تا 12:30 و 13:30 تا 18 از امکانات این مکان استفاده نمایند.

محوطه مخصوص کودکان وِرجِ 
رویال کلیف به ارائه یکی از جالبترین محوطه های سرگرم کننده مخصوص نوجوانان همراه با امکانات هیجان انگیز مفتخر است. از امکانات این مکان می توان به آخرین تجهیزات بازی های ویدیویی مانند ایکس باکس 360، پلی استیشن 4 و نینتِندو وی اشاره کرد. این مکان روزانه به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9 تا 12:30 و از ساعت 13:30 تا 22 آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد.

مدرسه آشپزی ناه پاه
با انتخاب و عضویت در این مدرسه خلاقیت ها و توانایی های خود را در عرصه آشپزی محک زنید و مهارت ها و هنر آشپزی تایلندی را یاد بگیرید. در این مدرسه آشپز صاحب جوایز به صورت قدم به قدم تمام مهارت ها و هنرهای آشپزی را آموزش می دهد. این مدرسه در سپتامبر سال 2000 تاسیس شد و با ارائه یک آشپزخانه اُپن بسیار بزرگ، یک لابی کوچک، اتاق قفل دار، اتاق غذاخوری تایلندی آماده پذیرایی از شما و برگزاری کلاس ها می باشد. این کلاس های 3 ساعته شامل نوشیدنی خوش آمدگویی، ناهار، مواد اولیه و دستورالعمل منوهای آشپزی، ارائه لباس و کلاه آشپزی، سبد هدایا با انواع ادویه ها، گیاهان معطر و سس کاری و ارائه گواهی هنر آشپزی تایلندی می باشد.

تئاتر رویال اُوپال
مجموعه رویال کلیف به ارائه طیف گسترده ای از سالن های چشمگیر، اتاق جلسات مجهز به تکنولوژی های بسیار پیشرفته و منحصر به فرد و در عین حال فضای تئاتر رویال اوپال مفتخر است. تئاتر رویال اوپال به عنوان یک فضای چند منظوره برتر طراحی شده و می توان از آن برای مقاصدی نظیر سرگرمی و کسب و کار استفاده کرد. اگر همیشه تمایل به صرف غذا در یک رستوران شیک با چسم انداز درختان و گیاهان گرمسیری را داشته اید، رویال اوپال شما را به رویاهایتان می برد. همچنین از این مکان می توان به عنوان یک کلوب شیک برای خوش گذرانی های شبانه استفاده کرد. مهم نیست که از این مکان به چه منظوری استفاده می شود، مسئله مهم برگزاری تمام مناسبت ها با هر هدفی به نحو احسن می باشد.

فروشگاه ها
هم اکنون در مجموعه بزرگ رویال کلیف علاوه بر چندین گالری جواهر فروشی یک فروشگاه ابریشم تایلندی نیز تاسیس شده است. دیگر فروشگاه ها در داخل هتل رویال کلیف بیچ و هتل رویال گرند هتل اَند اسپا قرار دارند. فروشگاه های هتل رویال کلیف بیچ شامل فروشگاه کلیف جِمز، داروخانه، فروشگاه هدایا و جیم تامسون و فروشگاه های رویال کلیف گرند هتل شامل فروشگاه هدایا رویال کلیف، فروشگاه میلان، جواهری میلان، فروشگاه هدایا و فروشگاه چیترالادا می باشند.

استخرها
مجموعه هتل های گروه رویال کلیف دارای 7 استخر می باشند که جدیدترین آنها یک استخر بیکران با چشم انداز دیدنی به خلیج تایلند است.

گردشگری با کشتی در جزیره اختصاصی
با انتخاب این برنامه فوق العاده خاطره ای ناب و زیبا از گردشگری به دور جزیره مرجانی با قایق بادبانی رویال کلیف را برای خود رقم زنید. این قایق با ظرفیت 120 نفر دارای فضای کافی برای حمام آفتاب و منطقه بار با ارائه نوشیدنی های محبوبتان می باشد.

فعالیت ها و سرویس ها
فعالیت ها و سرویس های هتل شامل دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان در تمام اتاق ها، دسترسی به پارکینگ اختصاصی رایگان (رزرو نیاز نیست)، خدمات پذیرش 24 ساعته، خدمات ورود و خروج سریع، صرافی، میز گردشگری، دستگاه خودپرداز، خدمات نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و لباسشویی، خدمات اتو، امکانات برگزاری جلسات، مرکز کسب و کار، خدمات فاکس و فتوکپی، خدمات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق)، ارائه روزنامه، اتاق ها با ممنوعیت سیگار کشیدن، سالن زیبایی، اتاق های خانوادگی، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع هوا، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، خدمات شاتل (حمل و نقل) با پرداخت هزینه، امکانات برای معلولین، آسانسور، تراس مخصوص حمام آفتاب، سونا، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ، بیلیارد، اتاق بازی، ساحل اختصاصی، محوطه با مخصوص کودکان، خدمات ماساژ، اسپا و مرکز سلامتی، زمین تنیس و کارکنان مسلط به زبان های چینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، کره ای، کره ای، ایتالیایی، انگلیسی و آلمانی می باشد.



نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید