• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل آمارا سانچری ریزورت سانتوسا
  • تابلوی ورودی هتل آمارا سانچری ریزورت سانتوسا
  • میز پذیرش هتل آمارا سانچری ریزورت سانتوسا
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • استخر کودکان هتل آمارا سانچری ریزورت سانتوسا
  • برگزاری جشن و مراسم در فضای باز
  • سالن ورزشی هتل آمارا سانچری ریزورت سانتوسا
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • استخر روباز هتل آمارا سانچری ریزورت سانتوسا
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • رستوران شاترز هتل آمارا سانچری ریزورت سانتوسا
  • تایر بار هتل آمارا سانچری ریزورت سانتوسا
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • جکوزی اختصاصی سوئیت کورت یارد
  • نمای تخت بزرگ سوئیت استودیو
  • محوطه نشیمن ویلا یک خوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • ساختمان ویلا های دو خوابه هتل
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کورت یارد
  • استخر اختصاصی ویلا یک خوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه

فعالیت ها و سرویس ها


امکانات کسب و کار
ساختمان رویدادها و کنفرانس
هتل آمارا سانچری ریزورت سانتوسا یک ساختمان دو طبقه که جایگاه 7 اتاق اجرایی، 1 سالن همایش و 1 میز پذیرش لوکس می باشد را برای برگزاری جلسات کاری، کنفرانس ها و همایش ها و رفاه حال میهمانان در سفرهای کاری در نظر گرفته است. از دیگر امکانات کسب و کار اختصاصی این ساختمان می توان به تجهیزات پیشرفته سمعی و بصری، دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان و دسترسی به اینترنت سیمی با محدوده پوشش دهی بیشتر (با پرداخت هزینه) اشاره کرد.

تورهای میراثی و فرهنگی 
قدم زدن در اطراف امارت این هتل خود می تواند یک تور گردشگری برای آشنایی و کشف حقایق فرهنگی و میراثی باشد. اما این هتل برای آشنایی با حقایق غنی شهر سنگاپور برنامه های بازدید از آثاری مانند قدیمی ترین زنگ کلیسای جزیره و پناهگاه منحصر به فرد ارتش بریتانیا را در خود اقامتگاه برای علاقمندان به فرهنگ و تاریخ در نظر گرفته است.

یوگا وینایاسا
یوگا واینایاسا مجموعه ای از یوگا است که حرکات جریان پویا را با تنفس هماهنگ می کند. هدف از طراحی این ورزش فوق العاده تقویت و بهبود ماهیچه ها برای دستیابی به یک الگوی تنفسی ثابت و منظم در تمام زمان ها است.

تمرین های شدید و بدون وقفه (اِچ آی تی) اکسپرس
این تمرین ها به مدت 45 دقیقه و در میان روز یعنی زمانیکه بدن احساس بی حالی می کند انجام می شود. در این تمرین ها استفاده از آموزه های هیجان انگیز و ابزارهای کاربردی برای به آتش کشیدن انرژی و دستیابی به آرامش ذهنی و طراوت جسمی استفاده می کنند.

تمرین های شدید و بدون وقفه (اِچ آی تی) وایلد کارت
همانطور که از نام این فعالیت ورزشی مشخص است در طول انجام این تمرین تعداد زیادی از حرکات سرگرم کننده و فعال به گروه های عضلانی تزریق می شود. بعد از انجام این تمرین مطمئناً به ادامه این فعالیت و عضویت در آن راغب خواهید بود.

پیلاتس
هدف از انجام این رشته ورزشی فوق العاده افزایش میزان انعطاف پذیری، بهبود قدرت عضلانی، افزایش استقامت در نواحی پاها، شکم، بازوها، باسن و پشت می باشد.

فایت کلاب
این تمرینات تعاملی با الهام از بهترین شیوه های کیک بوکسینگ و موی تای طراحی شده و شامل پد کار، حرکات مقاومتی قلب و مشت و لگد و تمرین های انرژی زا برای بهبود سیستم عصبی عضلانی می باشد.

خدمات کانسیِیژ
خدمات کانسییژ (پشتیبان میهمان) این هتل برای به ارمغان آوردن نهایت احساس راحتی میهمانان در نظر گرفته شده است. کانسیِیژ میهمانان را در اموری مانند خدمات رزرو شام، قرار دادن سفارشات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) و خدمات درخواست بالشت های بیشتر با موبایل، میهمانان را یاری می کنند.

آلاچیق های شیشه ای
یکی از جلوه های ویژه این اقامتگاه با شکوه آلاچیق شیشه ای خیره کننده اش است که در میان باغ های سرسبز و با طراوت گرمسیری قرار گرفته و مکانی بسیار مناسب برای برگزاری یک جشن عروسی رویایی می باشد. این آلاچیق به کمک قدیمی ترین زنگ کلیسا مزین شده و تصویر فواره های آب در پس زمینه اش زیبایی و جذابیت آن را دو چندان کرده است.

استخرها
با اقامت در این هتل لحظاتی رویایی را تجربه نمایید و از شنا کردن در هر یک از استخرهای فوق العاده و روبازش سرشار از احساس طراوت و نشاط شوید. 

استخر اِسکای
اسکای یک استخر روباز شگفت انگیز است که چشم اندازی خیره کننده به دریای جنوبی چین را ارائه می دهد.

استخر دریم
این استخر توسط فواره های آب و برای القای حس طراوت بیشتر طبیعی در میان باغ های گرمسیری طراحی شده است.

استخر مخصوص کودکان
استخر مخصوص کودکان دقیقاً در مجاورت استخر دریم قرار گرفته و با امکاناتی مانند سرسره آبی تکمیل شده است.

استخر لارک هیل تراس
لارک هیل تراس یک استخر انحصاری با چشم انداز بی نظیر که برای استفاده اختصاصی میهمانان سوئیت های تراس لارک هیل در نظر گرفته شده است.

باشگاه تناسب اندام
با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه تناسب اندام بسیار مجهز این هتل و بهره مندی از خدمات فوق العاده و بی بدیل مربیان اختصاصی تناسب اندام و سلامتیتان را در طول سفرتان حفظ نمایید. این باشگاه زمینه هایی جدید برای کشف توانمندی های ورزشی را برای میهمانان به ارمغان می آورد و فعالیت های آن در راستای دسترسی به هدف اصلی پروش ذهن، روح و جسم می کند. این باشگاه 24 ساعته آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد. لطفاً توجه داشته باشید امکان استفاده از امکانات باشگاه از ساعت 21:30 تا 6:30 فقط با استفاده از کلید کارتی اتاق ها میسر خواهد بود.

خدمات پارک ماشین
این هتل خدمات پارک ماشین توسط پیشخدمت را برای 80 وسیله نقلیه و رفاه حال میهمانان و ساکنین هتل در نظر گرفته است. تمام میهمانان هتل می توانند به صورت رایگان از امکانات پارکینگ استفاده نمایند. همچنین 2 پارکینگ مخصوص معلولین نیز برای رفاه حال افراد با معلولیت های ذهنی در نظر گرفته است. پارکینگ ها 24 ساعته و هر روز هفته آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد. 

خدمات روم سرویس
چنانچه مایل به صرف غذا در اتاقتان هستید از خدمات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده نمایید و از صرف آن در محیطی اختصاصی لذت ببرید. این خدمات به صورت 24 ساعته ارائه می شود. 

خدمات شاتل (حمل و نقل) با اتوبوس
این هتل خدمات شاتل رایگان با اتوبوس به سمت بندرگاه (مقابل وِوُ سیتی) را برای استفاده تمام میهمانان هتل در نظر گرفته است.

خدمات حمل وسایل با نوعی وسیله شبیه درشکه
این هتل خدمات حمل اسباب و وسایل با نوعی وسیله شبیه درشکه را برای رفاه حال میهمانان که با چمدان ها و توشه های سنگین سفر می کنند، در نظر گرفته است. برای بهره مندی از این خدمات با میز پذیرش هماهنگی کنید.

راهنمای پیاده روی
انجام پیاده روی در مسیرهای فوق العاده این اقامتگاه بی نظیر قطعاً بسیار لذت بخش خواهد بود، این هتل برای رفاه حال میهمانان و سهولت در انجام این فعالیت یک نقشه راهنما از مسیرها مختلف را طراحی کرده که میهمانان می توانند این نقشه را از طریق میز کانسیِیژ (پشتیبان میهمان) تهیه کنند.

خدمات منشیگری
این هتل خدمات منشیگری بسیار پیشرفته ای که شامل خدمات فتوکپی، پرینت و فکسیمیل می باشد را برای استفاده و رفاه حال میهمانان در سفرهای گاری در نظر گرفته است.

فعالیت ها و سرویس ها
فعالیت ها و سرویس های هتل شامل دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان در تمام مکان ها، دسترسی به پارکینگ اختصاصی رایگان (رزرو نیاز نیست)، خدمات پذیرش 24 ساعته، صرافی، میز گردشگری، خدمات نگهداری از چمدان ها، خدمات کانسیِیژ (پشتیبان میهمان)، خدمات خشکشویی و لباسشویی، امکانات برگزاری جلسات، خدمات فاکس و فتوکپی، ارائه روزنامه، اتاق ها با ممنوعیت سیگار کشیدن، اتاق های خانوادگی، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع هوا، خدمات شاتل (حمل و نقل) رایگان، امکانات برای معلولین، خدمات ماساژ، مرکز سلامتی و اسپا، محوطه باغ، باشگاه گلف واقع در 3 کیلومتری هتل، خدمات اجاره دوچرخه (با پرداخت هزینه) و کارکنان مسلط به زبان های چینی، فیلیپینی و انگلیسی می باشد.



نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید