• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • تخت های توئین اتاق کانکتد
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت فمیلی
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کینگ
  • تخت های اتاق سوپریور تریپل
  • پنت هاوس هتل سورا ایصوفیا
  • محوطه نشیمن سوئیت کینگ
  • نمای تخت بزرگ اتاق لافت
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت فیلی
  • تخت های توئین اتاق فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق کانکتد
  • سرویس چای و قهوه اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

  • اتاق  استاندارد

    اتاق استاندارد

    این اتاق ها که دارای متراژ 22 متر مربع می باشند تعریف دوباره ای از واژه استاندارد ارائه می کنند، به طوری که شما می توانید در این اتاق ها راحتی و تجمل را در کنار یکدیگر تجربه کنید. امکانات این اتاق ها شامل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه آلاکارته (منوی انتخابی)، سشوار، حوله لباسی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، لوازم آرایش، دمپایی، تلویزیون صفحه تخت، کتری، ساعت زنگدرا و جایگاه آی پاد به همراه گاوصندوق می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق لافت

    اتاق لافت

    اتاق های زیرشیروانی 24 متر مربعی خاص این هتل نمای نسبی از دریای مرمره را  از بهترین هتل استانبول برای شما فراهم خواهد آورد. این اتاق ها دارای طراحی لوکس است و از زیبا ترین جزئیات در آن استفاده شده است. شما می توانید از استحمام در اتاق خواب خود در حالی که در حال تماشای پنینسولای تاریخی هستید لذت ببرید. دید بعضی از این اتاق ها به سمت شهر و برخی دیگر به سمت ایا صوفیه است. تمامی این اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره، مینی بار مجهز، کتری برقی، حمام های اختصاصی دارای سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی، اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه آلاکارته (منوی انتخابی)، حوله لباسی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، کتری، رادیوی زنگدار، جایگاه آی پاد و گاوصندوق می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سوپریور

    اتاق سوپریور

    این اتاق ها دارای متراژ 25 متر مربع به همراه چشم انداز زیبایی از مسجد ایاصوفیه می باشند. در اتاق های سوپریور احساس خاصی از راحتی و آسایش را می توانید تجربه کنید. تمامی این اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره، مینی بار مجهز، کتری برقی، حمام های اختصاصی دارای سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی، اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه آلاکارته (منوی انتخابی)، حوله لباسی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، کتری، رادیوی زنگدار، جایگاه آی پاد و گاوصندوق می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    این اتاق های 26 متر مربعی ترکیبی از مدرنیته و آرامش را در طی اقامت به شما ارائه می کنند. برخی از اتاق های دلوکس دارای چشم انداز به دریای مرمر و ناحیه تاریخی پنینسولا می باشند. شما در این اتاق های بزرگ احساس خاصی را تجربه خواهید کرد. تمامی اتاق های دلوکس دو نفره دارای سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره، مینی بار مجهز، کتری برقی، حمام های اختصاصی دارای سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی، اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه آلاکارته (منوی انتخابی)، حوله لباسی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، کتری، رادیوی زنگدار، جایگاه آی پاد و گاوصندوق می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سوپریور تریپل

    اتاق سوپریور تریپل

    این اتاق های 29 متر مربعی با دکوراسیون مدرن دارای2 اتاق یا 1 اتاق دو نفره با دید به سمت باغ یا شهر است. شما می توانید از امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره، مینی بار مجهز، کتری برقی، حمام های اختصاصی دارای سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی، اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه آلاکارته (منوی انتخابی)، حوله لباسی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، کتری، رادیوی زنگدار، جایگاه آی پاد و گاوصندوق می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پنت هاوس

    سوئیت پنت هاوس

    این سوئیت های مخصوص 35 متر مربعی دارای چشم انداز زیبایی از منطقه تاریخی پنینسولا می باشند. در پنت هاوس هتل سورا ایاصوفیا تجربه فراموش نشدنی ای را خواهید داشت. از پنجره های این سوئیت های زیبا می توانید هم دریای مرمر و هم ایاصوفیه را مشاهده کنید. تمام تخت های پنت هاوس از نوع تخت های کینگ (دو نفره سایز بزرگ) هستند و همگی دارای سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت دارای کانال های ماهواره ای، مینی بار مجهز، کتری برقی، از طرف دیگر پنت هاوس دارای یک حمام مخصوص به همراه یک سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی می باشند. برخی از اتاق های پنت هاوس هم دارای چشم انداز به شهر می باشند، درحالیکه برخی از اتاق ها دیگر دارای چشم انداز به ایاصوفیه می باشند. سایر امکانات پنت هاوس شامل اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه آلاکارته (منوی انتخابی)، حوله لباسی، تلفن، ساعت زنگدار و جایگاه آی پاد به همراه گاوصندوق می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق فمیلی (خانوادگی)

    اتاق فمیلی (خانوادگی)

    اتاق های خانوادگی 40 متر مربعی این هتل دارای دو اتاق جداگانه است که بوسیله ی یک در از هم جدا می شود و برای شما همان میزان راحتی که در خانه خود دارید را به ارمغان می آورد. اتاق های استاندارد خانوادگی دارای حمام مختص به والدین است. همه ی انواع اتاق های خانوادگی دارای تخت خواب های دو نفره و کینگ سایز است. برای کودکان 6 ساله و کمتر هزینه ای دریافت نمی شود. همچنین خدمات نگهداری از کودکان نیز در صورت درخواست ارائه می گردد. تمامی این اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره، مینی بار مجهز، کتری برقی، حمام های اختصاصی دارای سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی، اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه آلاکارته (منوی انتخابی)، حوله لباسی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، کتری، رادیوی زنگدار، جایگاه آی پاد و گاوصندوق می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق کانکتد (به هم مرتبط)

    اتاق کانکتد (به هم مرتبط)

    اتاق های مرتبط استاندارد 50 متر مربعی دارای دو اتاق جدا از هم هستند که بوسیله ی یک در به هم مرتبط هستند. همچنین این اتاق ها دارای درهای خروجی جداگانه ای دارند که به راهرو باز می شود. شما اتمسفر جادویی که ناشی از تلفیق تجمل و تاریخ در هر اتاق این هتل است را احساس خواهید کرد. تمامی این اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره، مینی بار مجهز، کتری برقی، حمام های اختصاصی دارای سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی، اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه آلاکارته (منوی انتخابی)، حوله لباسی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، کتری، رادیوی زنگدار، جایگاه آی پاد و گاوصندوق می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دوبلکس فمیلی (خانوادگی)

    اتاق دوبلکس فمیلی (خانوادگی)

    این اتاق های مجلل 60 متر مربعی که قیمت آنها اقتصادی هم هست شما کاملا احساس آسایش خواهید  داشت. تمامی این اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره، مینی بار مجهز، کتری برقی، حمام های اختصاصی دارای سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی، اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه آلاکارته (منوی انتخابی)، حوله لباسی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، کتری، رادیوی زنگدار، جایگاه آی پاد و گاوصندوق می باشد. 

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئيت فمیلی (خانوادگی)

    سوئيت فمیلی (خانوادگی)

    این سوییت ها 80 متر مربع مساحت داشته و دارای بالکنی است که شما می توانید از صرف قهوه ی خود بعد از یک روز پر مشغله در شهر لذت ببرید. یک اتاق این سوییت دارای 2 تخت یک نفره و اتاق دیگر دارای 1 تخت 2 نفره است. از امکانات این اتاق می توان به یک فضای غذا خوری، مینی بار و کمد های لباس اشاره کرد. تلفیق تاریخ و تجمل در این اتاق نیز هویداست. این اتاق برای خانواده های کم جمعیت و گروه های کوچک گزینه ی ایده آلی محسوب می شود. تمامی این اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره، مینی بار مجهز، کتری برقی، حمام های اختصاصی دارای سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی، اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه آلاکارته (منوی انتخابی)، حوله لباسی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، کتری، رادیوی زنگدار، جایگاه آی پاد و گاوصندوق می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت کینگ

    سوئیت کینگ

    علاوه بر نشانه های اشرافی که در هر کدام از اتاق های این هتل وجود دارد شما می توانید ویژگی های منحصر به فردی در کینگ سوییت های 100 متر مربعی این هتل ببینید. تمامی این اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره، مینی بار مجهز، کتری برقی، حمام های اختصاصی دارای سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی، اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه آلاکارته (منوی انتخابی)، حوله لباسی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، کتری، رادیوی زنگدار، جایگاه آی پاد و گاوصندوق می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    این اتاق ها که دارای متراژ 22 متر مربع می باشند تعریف دوباره ای از واژه استاندارد ارائه می کنند، به طوری که شما می توانید در این اتاق ها راحتی و تجمل را در کنار یکدیگر تجربه کنید. امکانات این اتاق ها شامل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه آلاکارته (منوی انتخابی)، سشوار، حوله لباسی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، لوازم آرایش، دمپایی، تلویزیون صفحه تخت، کتری، ساعت زنگدرا و جایگاه آی پاد به همراه گاوصندوق می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید