• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت ارنست همینگوی
  •  تخت بزرگ سوئیت آلفرد هیچکاک
  • محوطه نشیمن سوئیت پیر لوت
  • نمای تخت بزرگ اتاق کرنر
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق استودیو
  • محوطه نشیمن سوئیت پرزیدنشال
  • تخت بزرگ سوئیت ژاکلین اوناسیس کندی
  • اتاق تریپل هتل پرا پالاس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پیر لوت
  • نمای تخت بزرگ سوئیت سینیور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرزیدنشال
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها



  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    این اتاق های 30 متر مربعی، دارای نورگیری و تهویه خوبی بوده و چشم انداز زیبایی به منطقه پرا دارند. ظرفیت این اتاق ها دو میهمان بزرگسال به همراه یک کودک زیر 12 سال بوده و دارای یک تخت خواب کینگ (دونفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین می باشند. اتاق دلوکس دارای سقف های بلند و مبلمان های گران قدیمی بوده و اتاق های خواب آن توسط یک جدار شیشه ای از حمام مرمری جدا شده اند. حمام های مرمری این اتاق ها که به سبک قدیمی طراحی شده اند و دارای وسایل آرایشی بهداشتی کاملا گیاهی می باشند. سایر امکانات این اتاق ها شامل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و فضای اطراف هتل، تلویزیون های صفحه عریض ال سی دی با کیفیت اچ دی، گاوصندوق داخل اتاق، امکانات تهیه چای و قهوه، تحویل روزنامه رایگان، سشوار، مینی بار، امکانات اتو و  نگهداری از کودکان می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق تریپل (سه نفره)

    اتاق تریپل (سه نفره)

    این اتاق های 45 متر مربعی، دارای فضای بزرگ و راحتی می باشند و علاوه بر آن دارای چشم انداز زیبایی به منطقه تاریخی پدیت دچمپز دارند. در این اتاق ها از فضای نشینمن بزرگ این اتاق ها، حمام های مرمری بزرگ و همچنین محصولات آرایش و بهداشتی مالتون بران لذت ببرید. ظرفیت اتاق های این هتل سه میهمان بزرگسال به همراه یک کودک زیر 2 سال بوده و دارای 2 تخت سایز توئین می باشند. حمام های مرمری این اتاق ها که به سبک قدیمی طراحی شده اند و دارای وسایل آرایشی بهداشتی کاملا گیاهی می باشند. سایر امکانات این اتاق ها شامل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و فضای اطراف هتل، تلویزیون های صفحه عریض ال سی دی با کیفیت اچ دی، جایگاه آی پاد، آیفون و آیپد، گاوصندوق داخل اتاق، امکانات تهیه چای و قهوه، تحویل روزنامه رایگان، سشوار، مینی بار، امکانات اتو و نگهداری از کودکان می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق استودیو

    اتاق استودیو

    این اتاق های 45 متر مربعی، دارای فضای بزرگ و راحتی می باشند و علاوه بر آن دارای چشم انداز زیبایی به منطقه تاریخی پدیت دچمپز دارند. در این اتاق ها از فضای نشینمن بزرگ این اتاق ها، حمام های مرمری بزرگ و همچنین محصولات آرایش و بهداشتی مالتون بران لذت ببرید. ظرفیت این اتاق ها دو میهمان بزرگسال به همراه یک کودک زیر 2 سال بوده و دارای 1 تخت دو نفره سایز بزرگ می باشند. حمام های مرمری این اتاق ها که به سبک قدیمی طراحی شده اند و دارای وسایل آرایشی بهداشتی کاملا گیاهی می باشند. سایر امکانات این اتاق ها شامل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و فضای اطراف هتل، تلویزیون های صفحه عریض ال سی دی با کیفیت اچ دی، جایگاه آی پاد، آیفون و آیپد، گاوصندوق داخل اتاق، امکانات تهیه چای و قهوه، تحویل روزنامه رایگان، سشوار، مینی بار، امکانات اتو و نگهداری از کودکان می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق کرنر

    اتاق کرنر

    نام این اتاق های 50 متر مربعی که تعداد آنها در هتل 6 عدد است از نام بازیگر افسانه ای که در دهه 1920 در این هتل اقامت کرده گرفته شده است. این اتاق ها چشم انداز زیبایی به منطقه پدیت دچمپز به همراه بالکن های اختصاصی دارند. ظرفیت این اتاق دو میهمان بزرگسال به همراه یک کودک زیر 2 سال بوده و دارای 1 تخت دو نفره سایز بزرگ می باشند. حمام های مرمری این اتاق ها که به سبک قدیمی طراحی شده اند و دارای وسایل آرایشی بهداشتی کاملا گیاهی می باشند. سایر امکانات این اتاق ها شامل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و فضای اطراف هتل، تلویزیون های صفحه عریض ال سی دی با کیفیت اچ دی، جایگاه آی پاد، آیفون و آیپد، گاوصندوق داخل اتاق، امکانات تهیه چای و قهوه، تحویل روزنامه رایگان، سشوار، مینی بار، امکانات اتو و نگهداری از کودکان می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت سینیور

    سوئیت سینیور

    دو سوئیت 66 متر مربعی این هتل اسم خودشان را از روئسای جمهور دوم و سوم جمهوری ترکیه به نام های عصمت اینونو و جلال بایار گرفته اند. بالکن های اختصاصی این سوئیت ها دارای چشم انداز زیبایی به منطقه گلدن هورن بوده و حکاکی هایی از زندگی مردم ترکیه بر روی دیوار ها نقش بسته است. همچنین این سوئیت ها دارای یک فضای کاری مجزا است که به شما اجازه میدهد از اتاق های خواب بزرگ لذت ببرید. ظرفیت این سوئیت ها دو میهمان بزرگسال بوده و دارای 1 تخت دو نفره سایز بزرگ می باشند. حمام های مرمری این اتاق ها که به سبک قدیمی طراحی شده اند و دارای وسایل آرایشی بهداشتی شخصی می باشند. سایر امکانات این سوئیت ها شامل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و فضای اطراف هتل، تلویزیون های صفحه عریض ال سی دی با کیفیت اچ دی، جایگاه آی پاد، آیفون و آیپد، گاوصندوق داخل اتاق، امکانات تهیه چای و قهوه، تحویل روزنامه رایگان، سشوار، مینی بار، امکانات اتو و نگهداری از کودکان می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرزیدنشال

    سوئیت پرزیدنشال

    این سوئیت های 115متر مربعی اسامی خود را از نام پادشاه بریتانیای کبیر به نام ادوارد هشتم و همچنین امپراطور اطریش-مجارستان به نام فرانس جوزف گرفته اند. این سوئیت های بزرگ دارای چشم انداز زیبایی بر فراز گلدن هورن بوده و برای رفع نیاز های افراد حرفه ای، گروه های اداری و خانواده ها طراحی شده ند. علاوه بر آن این سوئیت ها دارای فضای نشینمن و غذاخوری، کاری و اتاق های خواب مجزا می باشند. ظرفیت این سوئیت ها دو میهمان بزرگسال به همراه یک کودک زیر 12 سال بوده بوده و دارای 1 تخت دو نفره سایز بزرگ می باشند. حمام های مرمری این اتاق ها که به سبک قدیمی طراحی شده اند دارای وسایل آرایشی شخصی می باشند. سایر امکانات این سوئیت ها شامل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و فضای اطراف هتل، تلویزیون های صفحه عریض ال سی دی با کیفیت اچ دی، جایگاه آی پاد، آیفون و آیپد، گاوصندوق داخل اتاق، امکانات تهیه چای و قهوه، تحویل روزنامه رایگان، سشوار، مینی بار، امکانات اتو و نگهداری از کودکان می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    این اتاق های 30 متر مربعی، دارای نورگیری و تهویه خوبی بوده و چشم انداز زیبایی به منطقه پرا دارند. ظرفیت این اتاق ها یک میهمان بزرگسال بوده و دارای یک تخت خواب کینگ (دونفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین می باشند. اتاق سینگل دارای سقف های بلند و مبلمان های گران قدیمی بوده و اتاق های خواب آن توسط یک جدار شیشه ای از حمام مرمری جدا شده اند. حمام های مرمری این اتاق ها که به سبک قدیمی طراحی شده اند و دارای وسایل آرایشی بهداشتی کاملا گیاهی می باشند. سایر امکانات این اتاق ها شامل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و فضای اطراف هتل، تلویزیون های صفحه عریض ال سی دی با کیفیت اچ دی، گاوصندوق داخل اتاق، امکانات تهیه چای و قهوه، تحویل روزنامه رایگان، سشوار، مینی بار، امکانات اتو و  نگهداری از کودکان می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید