• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • میز غذاخوری سوئیت سه خوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوخوابه
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت سه خوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 280 مورد واحد اقامتی شیک و متنوع در هتل سه ستاره هتل هتل فلامینگو بای دِ بیچ، پنانگ وجود دارد. در کنار دکوراسیونی که با استفاده از چوب کاری های تیره رنگ زیبا سازی شده، مفهوم سادگی و در عین حال فراهم آوردن امکانات مدرن و کامل در تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه رعایت شده است. در مورد امکانات رفاهی که به صورت مشترک در تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه گنجانده شده می بایست به در اختیار داشتن تهویه مطبوع هوا، اتاق های همراه با ممنوعیت و یا اتاق های فاقد ممنوعیت استعمال دخانیات، سیستم تشخیص و اطفا آتش سوزی، کمد لباس، میز تحریر، خدمات ارائه حوله لباسی و دمپایی راحتی، اینترنت بیسیم رایگان، مینی بار، خدمات ارائه بطری آب معدنی به صورت رایگان، کف تمام سرامیک، تلفن با خط مستقیم و امکان برقراری تماس های بین المللی، یخچال، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق، سطل زباله، سشوار، ارائه امکانات لازم برای اتوی لباس، خدمات ارائه روزنامه، در اختیار داشتن بالکن اختصاصی، خدمات نظافت روزانه اتاق ها و سوئیت ها، در اختیار داشتن چشم اندازی از تپه های سرسبز اطراف هتل و یا نمای دریا، سیستم قفل الکترونیکی درب ورودی اتاق و سوئیت ها، امکانات رفاهی برای میهمانان معلول نظیر دسترسی راحت با صندلی چرخ دار، ارائه محصولات بهداشتی و شوینده، ال ای دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی به همراه دوش و همینطور روم سرویس به صورت 24 ساعته (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) اشاره کرد. لازم به ذکر است که دسترسی به اتاق ها و سوئیت های واقع در طبقات بالایی ساختمان هتل در صورت استفاده از آسانسور فراهم می باشد.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    واحدهای اقامتی دلوکس از سری اتاق های شیک و برازنده ای هستند که متراژ 26 متر مربعی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. تخت خواب این سری از اتاق ها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا بدین شکل، برای اقامت دو میهمان بزرگسال خود مناسب باشند. در اختیار داشتن چشم اندازی از تپه های سرسبز اطراف هتل یا دریا و همچنین پذیرایی با بوفه وعده صبحانه برای دو نفر از میهمانان از دیگر ویژگی های این سری اتاق ها محسوب می شوند. لازم به ذکر است نوع تخت خواب این سری اتاق ها در هنگام تحویل اتاق و در صورت موجود بودن مشخص خواهد شد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دو خوابه

    سوئیت دو خوابه

    واحدهای سوئیت دو خوابه یکی از دو نمونه گزینه های اقامتی وسیع در این هتل سه ستاره هستند که متراژ 102 متر مربعی را دارا هستند. تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و همچنین دو عدد تخت خواب یک نفره در هر کدام از اتاق های این سوئیت ها گنجانده شده تا در کل فضای بی نقصی را در اختیار چهار میهمان بزرگسال خود قرار بدهند. در مورد سایر ویژگی های سوئیت های دو خوابه می بایست به یک سرویس بهداشتی اضافی در اتاق خواب، قسمت ناهار خوری و قسمت نشیمن مجزا به همراه کاناپه، در اختیار داشتن چشم اندازهایی از دریا و همچنین پذیرایی با بوفه وعده صبحانه برای چهار نفر از میهمانان اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت سه خوابه

    سوئیت سه خوابه

    سوئیت های سه خوابه وسیع ترین و گران قیمت ترین گزینه اقامتی در هتل چهار ستاره فلامینگو بای دِ بیچ می باشند که متراژ 125 متر مربعی را دارا بوده و فضای فوق العاده برازنده و شیکی را در اختیار میهمانان پر تعداد خود قرار می دهند. این سری سوئیت ها با در اختیار داشتن تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و تخت خواب های یک نفره، فضای کامل و راحتی را برای حداکثر شش نفر از میهمانان خود مهیا می کنند. در اختیار داشتن دو سرویس بهداشتی جداگانه در اتاق خواب ها، قسمت نشیمن و قسمت ناهار خوری مجزا و وسیع، در اختیار داشتن چشم اندازهایی از دریا و همچنین پذیرایی با بوفه وعده صبحانه برای شش نفر از میهمانان از جمله ویژگی های این سوئیت های می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    واحدهای اقامتی سینگل از سری اتاق های شیک و برازنده ای هستند که متراژ 26 متر مربعی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. تخت خواب این سری از اتاق ها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا بدین شکل، برای اقامت یک میهمان بزرگسال خود مناسب باشند. در اختیار داشتن چشم اندازی از تپه های سرسبز اطراف هتل یا دریا و همچنین پذیرایی با بوفه وعده صبحانه برای دو نفر از میهمانان از دیگر ویژگی های این سری اتاق ها محسوب می شوند. لازم به ذکر است نوع تخت خواب این سری اتاق ها در هنگام تحویل اتاق و در صورت موجود بودن مشخص خواهد شد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید