• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق کلاب
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • تخت های توئین سوئیت دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوخوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 1360 واحد اقامتی در هتل پنج ستاره بانکوک مَرییِت مارکوئیس کوئین پارک وجود دارد. اتاق ها و سوئیت های این هتل در حد برترین هتل های بین المللی خدمات رسانی شده، دکوراسیونی با الهام از سنت و طراحی های تایلندی داشته و طیف وسیعی از امکانات رفاهی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. در مورد امکانات رفاهی پر تعدادی که در تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل قرار داده شده می توان به پنجره های شیشه ای تمام قد با در اختیار داشتن چشم اندازی مثال زدنی از قلب تپنده شهر بانکوک و یا پارک مقابل ساختمان هتل، سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، سشوار، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، میز تحریر و فضای کاری ارگونومیک، خدمات ارائه بطری آب معدنی به صورت رایگان، امکانات لازم برای اتوی لباس، قسمت نشیمن به همراه کاناپه، یخچال، درگاه اتصال یو اس بی، امکان قرار گیری تخت خواب های کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های یک نفره، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، امکان اتصال اتاق ها به همدیگر، خدمات ارائه روزنامه، خشک کن لباس، کمد لباس، رخت آویز، کف تمام موکت، دیوارهای مجهز به عایق صوتی، حوله دست و صورت، تلفن با خط مستقیم، امکان قرار گیری تخت خواب های اضافی، امکان قرار گیری تخت خواب کودک، تلویزیون ال ای دی 32 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی و همینطور ارائه دستگاه پخش بلوری در صورت درخواست میهمانان، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان، کف پوشی از سنگ مرمر و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد. 

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    متراژ اتاق های دلوکس در حدود 32 متر مربع می باشد. این واحد با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب دو نفره فضای مناسبی را در اختیار حداکثر سه میهمان بزرگسال قرار می دهد. لازم به ذکر است که اتاق های دلوکس امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب اضافی و همینطور یک عدد تخت خواب کودک را دارا می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق کلاب استاندارد

    اتاق کلاب استاندارد

    اتاق های اِم کلاب از جمله دیگر واحدهای 32 متر مربعی این مجموعه هستند که امکانات بسیار برازنده تر و کامل تری را نسبت به دیگر اتاق های موجود در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. تخت خواب این واحدها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب دو نفره باشد و به همین دلیل، فضایی راحتی را در اختیار سه میهمان بزرگسال قرار می دهند. لازم به ذکر است که اتاق های اِم کلاب امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب اضافی و همینطور یک عدد تخت خواب کودک را دارا می باشند. همچنین میهمانان این سری اتاق ها امکان استفاده از خدمات ویژه تری که در سالن استراحت و پذیرایی اِم کلاب لانج ارائه می شود را نیز دارا می باشند. در مورد این خدمات منحصر به فرد می توان به خدمات ورودی و خروجی اختصاصی به همراه پذیرایی با نوشیدنی خوش آمدگویی، پذیرایی با وعده صبحانه در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 6:00 الی 10:30 صبح و در تعطیلات آخر هفته و دیگر تعطیلات رسمی نیز از ساعت 6:00 الی 11:00 صبح، پذیرایی با قهوه، چای، اسنک و نوشیدنی های متنوع در تمامی ساعات از روز به صورت رایگان، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعات 14:30 الی 16:30، امکان استفاده از قسمت بار در میان ساعت 16:30 الی 20:30، پذیرایی ویژه با انواع پیش غذا در میان ساعت 19:30 الی 21:30، امکان استفاده از اتاق برگزاری جلسات هتل به مدت دو ساعت در طول روز و به صورت رایگان، امکان استفاده از مرکز کسب و کار مجهز به رایانه و متصل به اینترنت، امکان چاپ سیاه و سفید تعداد 10 برگه در طول روز به صورت رایگان می شوند. 

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت یک خوابه

    سوئیت یک خوابه

    واحدهای اقامتی تک اتاق خوابی اِم سوئیت فضای وسیع 72 متر مربعی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. قسمت نشیمن و اتاق خواب این واحد از یکدیگر مجزا بوده و با فراهم بودن تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، فضای ایده آلی را در اختیار سه میهمان بزرگسال خود قرار می دهند. لازم به ذکر است که اِم سوئیت ها امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب اضافی و همینطور یک عدد تخت خواب کودک را دارا می باشند. همچنین میهمانان این سری سوئیت ها امکان استفاده از خدمات ویژه تری که در سالن استراحت و پذیرایی اِم کلاب لانج ارائه می شود را نیز دارا می باشند. در مورد این خدمات منحصر به فرد می توان به خدمات ورودی و خروجی اختصاصی به همراه پذیرایی با نوشیدنی خوش آمدگویی، پذیرایی با وعده صبحانه در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 6:00 الی 10:30 صبح و در تعطیلات آخر هفته و دیگر تعطیلات رسمی نیز از ساعت 6:00 الی 11:00 صبح، پذیرایی با قهوه، چای، اسنک و نوشیدنی های متنوع در تمامی ساعات از روز به صورت رایگان، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعات 14:30 الی 16:30، امکان استفاده از قسمت بار در میان ساعت 16:30 الی 20:30، پذیرایی ویژه با انواع پیش غذا در میان ساعت 19:30 الی 21:30، امکان استفاده از اتاق برگزاری جلسات هتل به مدت دو ساعت در طول و به صورت رایگان، امکان استفاده از مرکز کسب و کار مجهز به رایانه و متصل به اینترنت، امکان چاپ سیاه و سفید تعداد 10 برگه در طول روز به صورت رایگان می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دو خوابه

    سوئیت دو خوابه

    واحدهای اقامتی دو اتاق خوابی فضای وسیع 126 متر مربعی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. قسمت نشیمن و اتاق خواب این واحد از یکدیگر مجزا بوده و با فراهم بودن تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و دو عدد تخت خواب کوئین، فضای ایده آلی را در اختیار پنج میهمان بزرگسال خود قرار می دهند. لازم به ذکر است که این سوئیت ها امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب اضافی و همینطور یک عدد تخت خواب کودک را دارا می باشند. همچنین میهمانان این سری سوئیت ها امکان استفاده از خدمات ویژه تری که در سالن استراحت و پذیرایی اِم کلاب لانج ارائه می شود را نیز دارا می باشند. در مورد این خدمات منحصر به فرد می توان به خدمات ورودی و خروجی اختصاصی به همراه پذیرایی با نوشیدنی خوش آمدگویی، پذیرایی با وعده صبحانه در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 6:00 الی 10:30 صبح و در تعطیلات آخر هفته و دیگر تعطیلات رسمی نیز از ساعت 6:00 الی 11:00 صبح، پذیرایی با قهوه، چای، اسنک و نوشیدنی های متنوع در تمامی ساعات از روز به صورت رایگان، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعات 14:30 الی 16:30، امکان استفاده از قسمت بار در میان ساعت 16:30 الی 20:30، پذیرایی ویژه با انواع پیش غذا در میان ساعت 19:30 الی 21:30، امکان استفاده از اتاق برگزاری جلسات هتل به مدت دو ساعت در طول و به صورت رایگان، امکان استفاده از مرکز کسب و کار مجهز به رایانه و متصل به اینترنت، امکان چاپ سیاه و سفید تعداد 10 برگه در طول روز به صورت رایگان می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    متراژ اتاق های سینگل در حدود 32 متر مربع می باشد. این واحد با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب دو نفره فضای مناسبی را در اختیار حداکثر یک میهمان بزرگسال قرار می دهد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید