• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق اگزکیوتیو
  • سوئیت اگزکیوتیو هتل پولمن بانکوک جی
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیوم دلوکس
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگرکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت کینگ
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 469 واحد اقامتی فوق لوکس در هتل پنج ستاره هتل پولمَن بانکوک جی وجود دارد. این تعداد واحد به اتاق ها و سوئیت هایی تقسیم شده اند که همگی به تناسب سلیقه و تعداد میهمانان خود، به امکانات رفاهی به روز و شیکی مجهز هستند. در مورد امکانات رفاهی و فناوری پر تعدادی که به صورت مشترک در تمامی این واحدها قرار داده شده می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای اتوی لباس و پرس، کمد لباس، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، سشوار، پایه اتصال آیپاد، پنجره های تمام قد، سیستم گرمایش، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، خدمات ارائه روزنامه، مینی بار، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، یخچال، حوله دست و صورت، رخت آویز، خروجی اضطراری، ارائه منوی بالشت، دیوارهای مجهز به عایق صوتی، سیستم تشخیص آتش سوزی و اطفاء حریق، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های یک نفره، تلفن با خط مستقیم، کف تمام پارکت، قسمت نشیمن جداگانه و وسیع، تلویزیون ال ای دی با امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، رادیویی و دستگاه پخش بلوری، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان، کف پوشی از سنگ مرمر و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد. 

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    اتاق های دلوکس در میان طبقات هجدهم تا بیست و ششم ساختمان هتل قرار دارند و دارای متراژ 34 متر مربعی می باشند. این سری اتاق ها به جهت فراهم کردن شرایط مناسب برای اقامت دو میهمان بزرگسال خود، تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب تویین را در اختیارشان قرار می دهند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیوم دلوکس

    اتاق پرمیوم دلوکس

    متراژ اتاق های پریمیوم دلوکس که نسبت به واحدهای دلوکس برتری قابل توجهی دارند در حدود 34 متر مربع می باشد. این اتاق ها در میان طبقات هجدهم الی بیست و ششم ساختمان هتل قرار گرفته اند و با در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب تویین، انتخاب برازنده برای اقامت دو میهمان بزرگ هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو

    اتاق اگزکیوتیو

    اتاق های اگزکیوتیو در میان طبقات بیست و هفتم الی سی و پنجم ساختمان هتل قرار دارند و به مانند دیگر اتاق های دلوکس و پریمیوم دلوکس، متراژ 34 متر مربعی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. تخت خواب این سری از اتاق ها از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره می باشد تا شرایط بسیار برازنده ای را برای اقامت دو میهمان بزرگسال خود تدارک ببینند. لازم به ذکر است که اتاق های اگزکیوتیو تویین با در اختیار داشتن فضای برازنده تر نسبت به دیگر اتاق ها، میهمانان این واحدها امکان دسترسی و استفاده از خدمات سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو کلاب لانج را نیز خواهند داشت. این خدمات ویژه شامل پذیرایی از میهمانان با میوه و نوشیدنی های تازه به عنوان خوش آمدگویی، ورودی و خروجی اختصاصی و متناسب با سلیقه میهمانان به داخل سالن، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعات 15:00 الی 17:00 به صورت روزانه و رایگان، پذیرایی با نوشیدنی ها و کیک کاناپه به صورت رایگان و همه روز در میان ساعت 17:00 الی 19:00، امکان استفاده از اینترنت پر سرعت رایگان در داخل سالن استراحت و پذیرایی، در اختیار داشتن خدمتکار شخصی، امکان استفاده از سالن برگزاری جلسات کاری به مدت یک ساعت در طول روز و در صورت فراهم بودن شرایط، ارائه خدمات اتوی پرسی یک تکه لباس در طول اقامت میهمانان به صورت رایگان، امکان برقراری تماس های محلی به جز تلفن های همراه و همچنین امکان تخلیه دیرهنگام تا ساعت 16:00 در صورت فراهم بودن شرایط می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    واحدهای خاص و دیدنی اگزکیوتیو سوئیت در میان طبقات بیست و نهم الی سی و پنجم ساختمان هتل قرار دارند. متراژ این واحدها در حدود 77 متر مربع می باشد و با در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، یکی از مجلل ترین شرایط های ممکن را برای اقامت دو میهمان بزرگسال خود فراهم خواهند نمود. قسمت نشیمن جداگانه و اتاق خواب مجزا از دیگر ویژگی های این سوئیت ها به حساب می آیند. لازم به ذکر است که اگزکیوتیو سوئیت ها امکان استفاده از خدمات سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو کلاب لانج را هم برای میهمانان خود فراهم می کنند. این خدمات ویژه شامل پذیرایی از میهمانان با میوه و نوشیدنی های تازه به عنوان خوش آمدگویی، ورودی و خروجی اختصاصی و متناسب با سلیقه میهمانان به داخل سالن، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعات 15:00 الی 17:00 به صورت روزانه و رایگان، پذیرایی با نوشیدنی ها و کیک کاناپه به صورت رایگان و همه روز در میان ساعت 17:00 الی 19:00، امکان استفاده از اینترنت پر سرعت رایگان در داخل سالن استراحت و پذیرایی، در اختیار داشتن خدمتکار شخصی، امکان استفاده از سالن برگزاری جلسات کاری به مدت یک ساعت در طول روز و در صورت فراهم بودن شرایط، ارائه خدمات اتوی پرسی یک تکه لباس در طول اقامت میهمانان به صورت رایگان، امکان برقراری تماس های محلی به جز تلفن های همراه و همچنین امکان تخلیه دیرهنگام تا ساعت 16:00 در صورت فراهم بودن شرایط می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت کینگ

    سوئیت کینگ

    جی مادِرن سوئیت لوکس ترین و وسیع ترین واحد اقامتی در هتل پولمَن بانکوک جی می باشد که متراژ وسیع 88 متر مربعی را در اختیار دارند. این واحدها در میان طبقات هجدهم الی بیست و دوم ساختمان هتل قرار دارند و تعداد یک عدد تخت خواب دو نفره را در اختیار دارند. در کنار داشتن قسمت نشیمن جداگانه و اتاق خواب مجزا، امکانات خاص تری را در اختیار میهمانان این سری سوئیت ها قرار دارد که می توان به دستگاه قهوه ساز و سینمای خانگی باس اشاره نمود. همچنین میهمانان این سوئیت امکان استفاده از خدمات سالن استراحت و پذیرایی کلاب لانج را هم خواهند داشت. این خدمات ویژه شامل پذیرایی از میهمانان با میوه و نوشیدنی های تازه به عنوان خوش آمدگویی، ورودی و خروجی اختصاصی و متناسب با سلیقه میهمانان به داخل سالن، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعات 15:00 الی 17:00 به صورت روزانه و رایگان، پذیرایی با نوشیدنی ها و کیک کاناپه به صورت رایگان و همه روز در میان ساعت 17:00 الی 19:00، امکان استفاده از اینترنت پر سرعت رایگان در داخل سالن استراحت و پذیرایی، در اختیار داشتن خدمتکار شخصی، امکان استفاده از سالن برگزاری جلسات کاری به مدت یک ساعت در طول روز و در صورت فراهم بودن شرایط، ارائه خدمات اتوی پرسی یک تکه لباس در طول اقامت میهمانان به صورت رایگان، امکان برقراری تماس های محلی به جز تلفن های همراه و همچنین امکان تخلیه دیرهنگام تا ساعت 16:00 در صورت فراهم بودن شرایط می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق های سینگل در میان طبقات هجدهم تا بیست و ششم ساختمان هتل قرار دارند و دارای متراژ 34 متر مربعی می باشند. این سری اتاق ها به جهت فراهم کردن شرایط مناسب برای اقامت یک میهمان بزرگسال خود، تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب تویین را در اختیارشان قرار می دهند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید