• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوبلکس
  • محوطه نشیمن سوئیت فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • تخت بزرگ اتاق با دسترسی به استخر
  • محوطه نشیمن سوئیت دوبلکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت فامیلی
  • اتاق سوپریور هتل سیام کمپینسکی بانکوک
  • محوطه نشیمن سوئیت گاردن
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوخوابه

اتاق ها

در مجموع تعداد 401 واحد اقامتی در هتل پنج ستاره سیام کمپینسکی بانکوک وجود دارد. واحدهای اقامتی این مجموعه به اتاق و سویئت تقسیم می شود و همگی دارای امکانات رفاهی و آسایشی متعددی هستند که در مورد مواردی که در تمامی واحدها به صورت یکسان قرار داده شده می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، دکواراسیون مدرن، اتاق هایی همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای اتوی لباس، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، سشوار، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، مینی بار، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، حوله دست و صورت، خدمات ارائه روزنامه، ارائه منوی بالشت، در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر و یا فضای باغ هتل، میز تحریر و فضای کاری وسیع، کمد لباس، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های یک نفره، امکان قرار گیری تخت خواب کودک، پایه اتصال آیپاد، پنکه، کف تمام پارکت و همینطور کف تمام موکت در برخی از واحدها، خدمات ارائه شربت و نوشیدنی به صورت روزانه و رایگان، امکان اتصال برخی از اتاق ها به همدیگر، یخچال، تلفن با خط مستقیم، کف تمام موکت، قسمت نشیمن وسیع، تلویزیون ال ای دی 40 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، رادیویی و دستگاه پخش بلوری، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان و با کف پوشی از سنگ مرمر و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد. 

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    اتاق های دلوکس در ساختمان رویال وینگ هتل قرار داشته و تا طبقه هشتم هتل ادامه پیدا کرده اند. متراژ این واحدها 40 متر مربعی می باشد و با امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های یک نفره، ایده آل برای اقامت سه میهمان بزرگسال هستند. سایر ویژگی های این سری اتاق ها شامل بالکن، قسمت نشیمن، در اختیار داشتن چشم اندازی از فضای باغ هتل و همینطور امکان استعمال دخانیات می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیر

    اتاق پرمیر

    اتاق های پرمییر در ساختمان گاردن وینگ این مجموعه واقع شده و تا طبقه ششم ساختمان ادامه پیدا کرده اند. متراژ این واحدهای وسیع در حدود 45 متر مربع می باشد و برخی از آنها با در اختیار داشتن بالکن اختصاصی، چشم اندازی از فضای باغ هتل را به نمایش می گذارند. اتاق های پرمییِر امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های یک نفره را داشته و در مورد دیگر ویژگی هایشان می توان به قسمت نشیمن و امکان استعمال دخانیات اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو

    اتاق اگزکیوتیو

    واحدهای اگزکیوتیو در طبقات بالایی ساختمان رویال وینگ و در میان طبقات نهم الی پانزدهم واقع شده اند. متراژ این واحدهای لوکس در حدود 40 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، اتاق های بی نظیری برای اقامت حداکثر سه میهمان بزرگسال خواهند بود. دیگر ویژگی های این سری اتاق ها شامل در اختیار داشتن فضای نشیمن و کاناپه، چشم اندازی از فضای باغ هتل و امکان استعمال دخانیات می شوند. لازم به ذکر است که میهمانان این واحد امکان استفاده میهمانان از سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج را خواهند داشت. امکانات ویژه اگزکیوتیو لانج شامل پذیرایی با وعده صبحانه به صورت رایگان، پذیرایی با انواع خوراکی در تمامی طول روز، پذیرایی با چای عصرانه و همینطور ارائه دیگر نوشیدنی ها در داخل همین سالن می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق با دسترسی به استخر

    اتاق با دسترسی به استخر

    واحدهای کابانا تدایی کننده اقامت در پناهگاهی ویژه می باشند و در طبقه همکف ساختمان گارد وینگ هتل سایَم کِمپینساکی بانکوک قرار گرفته اند. متراژ این واحدهای خاص در حدود 59 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری تخت خواب کینگ و یا تخت خواب های یک نفره، فضای بی نقصی را در اختیار سه میهمان بزرگسال خود قرار می دهند. سایر ویژگی های این واحدها شامل تراس اختصاصی، دسترسی مستقیم به استخر شنای هتل، در اختیار داشتن قسمت نشیمن وسیع و کاناپه و پنجره های تمام قد می شوند. لازم به ذکر است که استعمال دخانیات در اتاق های کابانا ممنوع می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئيت فمیلی (خانوادگی)

    سوئيت فمیلی (خانوادگی)

    واحدهای فمیلی سوئیت در ساختمان رزیدنس وینگ واقع شده اند و تا طبقه پانزدهم این ساختمان ادامه پیدا می کنند. این سوئیت ها با فضای 80 متر مربعی خود، فضای راحتی را در اختیار خانواده ها و کودکان همراهشان قرار می دهد. حتی این امکان فراهم است که به اتاق های دیگر متصل شده و فضای بیشتری را در اختیار خانواده های پر جمعیت تر قرار بدهند. در مورد ویژگی های مهم فمیلی سوئیت ها می توان به در اختیار داشتن بالکن، آشپزخانه با لوازم مورد نیاز برای طبخ غذا مثل اجاق گاز، ظرفشویی، یخچال و ماشین لباسشویی، قسمت ناهار خوری با میز و صندلی برای تعداد چهار میهمان، فضای نشیمن و کاناپه، اتاق خواب با امکان قرار گیری تخت خواب های کینگ (دو نفره بزرگ) تلویزیون 48 اینچ و در اختیار داشتن فیلم های سینمایی، چشم انداز فضای باغ هتل و نیز امکان استعمال دخانیات اشاره کرد. لازم به ذکر است که این واحدها مناسب اقامت سه میهمان بزرگسال بوده اما شرایط قرار گیری تخت خواب اضافی را هم دارند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت های اگزکیوتیو در هر دو ساختمان رویال وینگ و گاردن وینگ و در میان طبقات دوم تا هشتم هتل واقع شده اند. متوسط متراژ این واحدها در حدود 90 متر مربع می باشد و هر سوئیت مجهز به قسمت نشمن جداگانه، فضای کاری وسیع و همینطور بالکن اختصاصی می باشد. اتاق خواب این واحد با امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) همراه بوده و سرویس بهداشتی دیگری را هم برای میهمانان در نظر گرفته است. سایر ویژگی های اگزکیوتیو سوئیت ها شامل در اختیار داشتن تلویزیون ال ای دی 48 اینچ، یخچال، پذیرایی با اسنک و نوشیدنی های محلی به صورت روزانه و رایگان، امکان استعمال دخانیات، چشم اندازی از فضای باغ هتل، و همینطور امکان قرار گیری تخت خواب بیشتر می شوند. لازم به ذکر است که میهمانان این سوئیت امکان استفاده میهمانان از سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج را خواهند داشت. امکانات ویژه اگزکیوتیو لانج شامل پذیرایی با وعده صبحانه به صورت رایگان، پذیرایی با انواع خوراکی در تمامی طول روز، پذیرایی با چای عصرانه و همینطور ارائه دیگر نوشیدنی ها در داخل همین سالن می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت گاردن (باغ)

    سوئیت گاردن (باغ)

    گاردن سوئیت ها تا طبقه ششم ساختمان گاردن وینگ این مجموعه هتل پنج ستاره ادامه پیدا کرده اند. این سوئیت مجلل دارای متراژ 105 متر مربعی بوده و در تک اتاق خواب خود، تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) را جای داده است. در مورد دیگر ویژگی این سوئیت ها می توان به در اختیار داشتن فضای نشیمن جداگانه به همراه کاناپه، تلویزیون ال ای دی 48 اینچ، پذیرایی با اسنک و نوشیدنی های محلی به صورت روزانه و رایگان، امکان استعمال دخانیات، چشم اندازی از فضای باغ هتل سینمای خانوادگی و یخچال می شوند. واحدهای گاردن سوئیت گنجایش اقامت سه میهمان بزرگسال را داشته اما شرایط قرار گیری تخت خواب اضافی را هم دارند. لازم به ذکر است که میهمانان این سوئیت امکان استفاده میهمانان از سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج را خواهند داشت. امکانات ویژه اگزکیوتیو لانج شامل پذیرایی با وعده صبحانه به صورت رایگان، پذیرایی با انواع خوراکی در تمامی طول روز، بالکن، خدمات ارائه فیلم های سینمایی به صورت روزانه، پذیرایی با چای عصرانه و همینطور ارائه دیگر نوشیدنی ها در داخل همین سالن می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دو خوابه

    سوئیت دو خوابه

    سوئیت های دو خوابه واقع در قسمت کناری ساختمان رزیدنس وینگ هتل می باشند و با متراژ 96 متر مربعی خود، مجهز به یک اتاق خواب به همراه یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و همینطور یک اتاق خواب دیگر با دو عدد تخت خواب یک نفره هستند. برای اینکه این سوئیت مناسب اقامت پنج میهمان بزرگسال که به صورت خانوادگی در حال سفر هستند باشند، امکانات دیگری نیز در آن گنجانده شده که شامل قسمت نشیمن وسیع به همراه کاناپه، آشپزخانه با امکاناتی مثل ظرفشویی، یخچال، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم که امکان پخت غذا را به میهمانان می دهند، دو عدد حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون ال ای دی 48 اینچ به همراه سینمای خانگی، پذیرایی با اسنک و نوشیدنی های محلی به صورت روزانه و رایگان، خدمات ارائه فیلم های سینمایی به صورت روزانه، امکان استعمال دخانیات و همینطور در اختیار داشتن چشم اندازی از فضای باغ هتل می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دوبلکس

    سوئیت دوبلکس

    سوئیت های کابانا به مانند اتاق های کابانا تدایی کننده اقامت در پناهگاهی شخصی هستند، با این تفاوت که دارای دو طبقه مجزا از هم بوده و به همین دلیل فضای لوکس تر و بزرگ تری را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. متراژ این سوئیت ها در حدود 75 متر مربع می باشد و در طبقه همکف ساختمان گاردن وینگ هتل قرار گرفته اند. داخل این واحد راه پله ای وجود دارد که به اتاق خواب طبقه دوم آن که مجهز به تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) است منتهی می شود. این اتاق مستر بوده و مجهز به سرویس حمام و دستشویی می باشد تا میهمانانی که از استخر طبقه همکف هتل باز می گردند به راحتی در آن دوش گرفته و استراحت نمایند. در مورد سایر ویژگی های سوئیت های دوبلکس کابانا می توان به دو عدد حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون ال ای دی 48 اینچ به همراه سینمای خانگی، پذیرایی با اسنک و نوشیدنی های محلی به صورت روزانه و رایگان، خدمات ارائه فیلم های سینمایی به صورت روزانه، امکان استعمال دخانیات و همینطور در اختیار داشتن چشم اندازی از فضای استخر شنای روباز هتل اشاره کرد. لازم به ذکر است که میهمانان این سوئیت امکان استفاده میهمانان از سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج را خواهند داشت. امکانات ویژه اگزکیوتیو لانج شامل پذیرایی با وعده صبحانه به صورت رایگان، پذیرایی با انواع خوراکی در تمامی طول روز، خدمات ارائه فیلم های سینمایی به صورت روزانه، بالکن، پذیرایی با چای عصرانه و همینطور ارائه دیگر نوشیدنی ها در داخل همین سالن می شوند. همچنین این واحدها مناسب اقامت سه میهمان بزرگسال بوده اما شرایط قرار گیری تخت خواب اضافی را هم دارند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دلوکس

    سوئیت دلوکس

    دلوکس سوئیت های 115 متر مربعی در ساختمان رویال وینگ و در میان طبقات نهم الی چهاردهم آن واقع شده اند. این سوئیت های بسیاری مجلل مجهز به اتاق خوابی با یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) هستند و ضمن در اختیار داشتن چشم اندازی از فضای باغ هتل، عموماً یک بالکن شخصی را نیز در اختیار دارند. در مورد دیگر ویژگی های این نوع سوئیت ها می توان به امکان اتصال به اتاق های دیگر، تلویزیون ال ای دی 48 اینچ به همراه سینمای خانگی، پذیرایی با اسنک و نوشیدنی های محلی به صورت روزانه و رایگان، خدمات ارائه فیلم های سینمایی به صورت روزانه و امکان استعمال دخانیات اشاره نمود. لازم به ذکر است که میهمانان این سوئیت امکان استفاده میهمانان از سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج را خواهند داشت. امکانات ویژه اگزکیوتیو لانج شامل پذیرایی با وعده صبحانه به صورت رایگان، پذیرایی با انواع خوراکی در تمامی طول روز، پنجره های تمام قد، خدمات ارائه فیلم های سینمایی به صورت روزانه، بالکن، پذیرایی با چای عصرانه و همینطور ارائه دیگر نوشیدنی ها در داخل همین سالن می شوند. همچنین این واحدها مناسب اقامت سه میهمان بزرگسال بوده اما شرایط قرار گیری تخت خواب اضافی را هم دارند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق های سینگل در ساختمان رویال وینگ هتل قرار داشته و تا طبقه هشتم هتل ادامه پیدا کرده اند. متراژ این واحدها 40 متر مربعی می باشد و با امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های یک نفره، ایده آل برای اقامت یک میهمان بزرگسال هستند. سایر ویژگی های این سری اتاق ها شامل بالکن، قسمت نشیمن، در اختیار داشتن چشم اندازی از فضای باغ هتل و همینطور امکان استعمال دخانیات می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید