• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق هورایزون
  • محوطه نشیمن سوئیت پرزیدنشال
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • محوطه نشیمن اتاق کلاب
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوخوابه
  • محوطه نشیمن اتاق هورایزن
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرزیدنشال
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • اتاق کلاب هتل بانیان تری بانکوک
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 327 واحد اقامتی در هتل پنج ستاره بانیان تری بانکوک وجود دارد. اتاق ها و سوئیت های وسیع این هتل مجهز به طیف وسیعی از امکانات فناوری مدرن و فراهم کننده آسایش مجهز هستند که در مورد موارد مهمی که به صورت مشترک در میان تمامی این واحدها تقسیم شده اند می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای اتوی لباس، خدمات رایگان ارائه روزنامه، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق، سشوار، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، مینی بار، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، قسمت نشیمن وسیع به همراه کاناپه سه نفره و یک صندلی راحتی، پذیرایی با میوه به صورت روزانه، حوله دست و صورت، کمد لباس، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب یک نفره، کف تمام پارکت، یخچال، دو دستگاه تلفن با خط مستقیم، امکان استفاده از دستگاه فکس در صورت درخواست میهمانان، ارائه خدمات آروماتراپی بِرنِر با استفاده از روغن های ضروری و مفید، تلویزیون ال سی دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، رادیویی و دستگاه پخش بلوری، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان و با کف پوشی از سنگ مرمر و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد. 

  • اتاق هورایزون

    اتاق هورایزون

    واحدهای هورایزِن کینگ دارای فضای 48 متر مربعی بوده و به منظور فراهم کردن شرایط اقامت راحت برای حداکثر دو میهمان بزرگسال خود، تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) را در اختیارشان قرار می دهند. سایر ویژگی های این واحد شامل در اختیار داشتن دو دستگاه تلویزیون، چشم اندازی از شمال شهر و قسمت جنوبی رودخانه چائو فرایا می شوند. لازم به ذکر است که استعمال دخانیات در اتاق های هورایزِن کینگ ممنوع می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق  کلاب

    اتاق کلاب

    واحدهای سِرِنیتی کلاب کینگ در میان طبقات پنجاهم تا پنجاه و هشتم ساختمان هتل بانیان تری بانکوک قرار گرفته اند و چشم انداز بی نظیری را از خیابان دیدنی سَتون و رودخانه چائو فرایا به نمایش می گذارند. متراژ این واحد 48 متر مربع است و با در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ، فضای لوکس و بسیار وسیعی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار می دهد. در اختیار داشتن فضای استراحت، فضای کاری و فضای بزرگ برای استراحت کامل، امکان استفاده از سالن استراحت و پذیرایی کلاب لانج در طبقه نوزدهم در میان ساعت های 7 صبح الی 10 شب که مخصوص میهمانان وی آی پی می باشد، پذیرایی با بوفه وعده صبحانه به صورت رایگان و پذیرایی با چای عصرانه و دو ساعت هم پذیرایی با سایر نوشیدنی ها در هنگام شب، پذیرایی با انواع اسنک و نوشیدنی ها و همینطور امکان استفاده از سالن جلسات خصوصی هتل به میزان دو ساعت از جمله خدمات ویژه این اتاق برای میهمانان است. لازم به ذکر است که استعمال دخانیات در اتاق های سِرِنیتی کلاب کینگ ممنوع می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت یک خوابه

    سوئیت یک خوابه

    این سوئیت های امروزی، کلاسیک و با شکل و شمایلی متمایل به دکوراسیون های سنتی کشور تایلند، واحدهایی 59 متر مربعی می باشند. چنین واحدهایی برای اینکه گنجایش پذیرایی از دو میهمان بزرگسال را داشته باشند، در قسمت اتاق خواب خود یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) را جای داده است. در کنار فضا و امکانات لوکس امکانات دیگر این سوئیت ها شامل در اختیار داشتن چشم انداز بی نظیری را از خیابان دیدنی سَتون و رودخانه چائو فرایا، امکان استفاده از سالن استراحت و پذیرایی کلاب لانج در طبقه نوزدهم در میان ساعت های 7 صبح الی 10 شب که مخصوص میهمانان وی آی پی می باشد، پذیرایی با بوفه وعده صبحانه به صورت رایگان و پذیرایی با چای عصرانه و دو ساعت هم پذیرایی با سایر نوشیدنی ها در هنگام شب، پذیرایی با انواع اسنک و نوشیدنی ها، خدمات خشکشویی و لباسشویی همه روزه به صورت رایگان و برای دو تکه لباس، پذیرایی با انواع چای های گیاهی و همینطور امکان استفاده از سالن جلسات خصوصی هتل به میزان دو ساعت از جمله خدمات ویژه این اتاق برای میهمانان می شود. لازم به ذکر است که استعمال دخانیات در سوئیت یک خوابه ممنوع می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دو خوابه

    سوئیت دو خوابه

    متراژ سوئیت های دو خوابه در هتل بانیان تری بانکوک 119 متر مربع می باشد. این سوئیت ها مجهز به دو اتاق خواب هستند که در اتاق خواب مستر این سوئیت ها یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و در اتاق خواب دوم هم دو عدد تخت خواب توئین قرار داده شده تا کامل ترین فضای استراحت را در اختیار حداکثر چهار میهمان بزرگسال هتل قرار بدهند. در کنار فضای بسیار  وسیع و لوکس، امکانات دیگری هم در اختیار میهمانان این سوئیت دو خوابه قرار داده می شود که شامل امکان استفاده از سالن استراحت و پذیرایی کلاب لانج در طبقه نوزدهم در میان ساعت های 7 صبح الی 10 شب که مخصوص میهمانان وی آی پی می باشد، پذیرایی با بوفه وعده صبحانه به صورت رایگان و پذیرایی با چای عصرانه و دو ساعت هم پذیرایی با سایر نوشیدنی ها در هنگام شب، پذیرایی با انواع اسنک و نوشیدنی ها، دو فضای مناسب برای آرایش و اصلاح صورت، دو عدد سرویس بهداشتی، وان جکوزی، آشپزخانه با امکانات کاملی مثل اجاق گاز و مایکروویو برای تهیه غذا، ارائه امکانات مناسب برای کودکان در صورت درخواست شدن، خدمات خشکشویی و لباسشویی همه روزه به صورت رایگان و برای چهار تکه لباس، پذیرایی با انواع چای های گیاهی و همینطور امکان استفاده از سالن جلسات خصوصی هتل به میزان دو ساعت از جمله خدمات ویژه این اتاق برای میهمانان می شود. لازم به ذکر است که استعمال دخانیات در سوئیت های دو خوابه ممنوع می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرزیدنشال

    سوئیت پرزیدنشال

    وسیع ترین و مجلل ترین سوئیت اقامتی در این مجموعه هتل پنج ستاره می باشد که متراژ 204 متر مربعی خود را در اختیار دو میهمان بزرگسالی که به دنبال بهترین و لوکس ترین واحد در شهر بانکوک هستند قرار می دهند. اتاق مستر این واحد مجهز به تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و در مورد دیگر ویژگی های رفاهی آن می توان به در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر، دستگاه پخش بلوری، امکان استفاده از سالن استراحت و پذیرایی کلاب لانج در طبقه نوزدهم در میان ساعت های 7 صبح الی 10 شب که مخصوص میهمانان وی آی پی می باشد، پذیرایی با بوفه وعده صبحانه به صورت رایگان و پذیرایی با چای عصرانه و دو ساعت هم پذیرایی با سایر نوشیدنی ها در هنگام شب، پذیرایی با انواع اسنک و نوشیدنی ها، دو فضای مناسب برای آرایش و اصلاح صورت، دو عدد سرویس بهداشتی، وان جکوزی، ارائه امکانات مناسب برای کودکان در صورت درخواست شدن، خدمات خشکشویی و لباسشویی همه روزه به صورت رایگان و برای دو تکه لباس، پذیرایی با انواع چای های گیاهی و همینطور امکان استفاده از سالن جلسات خصوصی هتل به میزان دو ساعت از جمله خدمات ویژه این اتاق برای میهمانان اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    واحدهای سینگل دارای فضای 48 متر مربعی بوده و به منظور فراهم کردن شرایط اقامت راحت برای یک میهمان بزرگسال خود، تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) را در اختیارشان قرار می دهند. سایر ویژگی های این واحد شامل در اختیار داشتن دو دستگاه تلویزیون، چشم اندازی از شمال شهر و قسمت جنوبی رودخانه چائو فرایا می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید