• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت کرولاین استر
  • نمای تخت بزرگ اتاق گرند دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت جان جیکوب استر
  • سوئیت لگسی هتل سنت ریجس بانکوک
  • محوطه نشیمن سوئیت متروپالیتن
  • نمای تخت بزرگ سوئیت سنت ریجس
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کرولاین استور
  • محوطه نشیمن سوئیت گرند دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جان جیکوب استور
  • تخت های توئین اتاق گرند دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت مترو پالیتن
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 228 واحد اقامتی در هتل پنج ستاره سنت ریجس بانکوک موجود می باشد. میهمانان این مجموعه می توانند به تناسب سلیقه و تعداد همراهان خود، از میان اتاق، سوئیت و پنت هاوس های این هتل انتخاب نمایند و برای تضمین اقامتی فراموش نشدنی، امکانات رفاهی متنوع و مشترکی میان تمامی واحدهای آن تقسیم شده که در موردشان می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای اتوی لباس در صورت درخواست میهمانان، مشایعت تا واحد محل اقامت در هنگام ورود، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق، سشوار، میز تحریر و فضای کاری وسیع برای میهمانان شاغل، خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، آینه آرایش و اصلاح صورت، امکان قرار گیری تخت خواب اضافی، منوی بالشت، مبدل برق، خدمتکار، خدمات بسته بندی کردن و یا باز کردن بسته بندی، چتر، پنجره های بزرگ، سیستم تشخیص دود و آتش سوزی، ملحفه های نخی مصری، بالشت های پر و ضد آلرژی، خدمات ارائه بطری آب معدنی به صورت رایگان، مینی بار پر شده، خدمات ارائه فیلم های سینمایی، خدمات رایگان ارائه روزنامه محلی، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، کمد لباس، خدمات ارائه حوله لباسی و دمپایی راحتی، امکان قرار گیری تخت خواب کودک، پایه اتصال آیپاد، قسمت نشیمن وسیع، تلفن با خط مستقیم، تلویزیون ال سی دی 42 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، رادیویی و دستگاه پخش بلوری، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان و با کف پوشی از سنگ مرمر و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    با دکوراسیونی برازنده و امکانات رفاهی مدرن و امروزی، اتاق های دلوکس در هتل سِینت ریجِس بانکوک دارای متراژهایی در حدود 45 متر مربعی هستند. تعداد 55 واحد از اتاق های این مجموعه از نوع اتاق های دلوکس است و تخت خواب های موجود در آنها از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین می باشند. به همین علت این سری اتاق ها فضای مناسبی را برای اقامت راحت سه میهمان بزرگسال تدارک می بینند. لازم به ذکر است که اتاق های دلوکس با ممنوعیت و یا عدم ممنوعیت استعمال دخانیات همراه هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق گرند دلوکس

    اتاق گرند دلوکس

    گرند دلوکس ها وسیع ترین اتاق های این مجموعه پنج ستاره می باشند و چشم انداز زیبایی که از باشگاه ورزشی رویال بانکوک و شهر بانکوک به نمایش می گذارند، همه چیز را برای اقامت سه میهمان بزرگسالشان بی نظیر خواهد کرد. تعداد 121 واحد از اتاق های هتل سِینت ریجِس بانکوک از نوع گرند دلوکس می باشد و با متراژهایی در حدود 45 متر مربع، فضا و امکانات بسیار لوکس تری را نسبت به اتاق های دلوکس در اختیار دارند. برای راحتی میهمانان، این اتاق ها با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره قابل انتخاب می باشند. خدمتکاران اتاق های دلوکس در صورت درخواست میهمانان، هر نوع لباسی را که نیاز به اتو پرس داشته باشد را برایشان انجام خواهند داد. لازم به ذکر است که این سری اتاق ها همراه با ممنوعیت و یا عدم ممنوعیت استعمال دخانیات موجود بوده و امکان اتصال به کَرولاین آستِر سوئیت و یا اگزکیوتیو دلوکس سوئیت های مجاور خود را دارند تا فضای بیشتری در اختیار تعداد میهمانان بیشتر قرار بدهند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت مترو پالیتن

    سوئیت مترو پالیتن

    تعداد 14 عدد از سوئیت های این هتل پنج ستاره از نوع سوئیت های فریبنده مِترو پالیتِن می باشند. این سری سوئیت های یک خوابه در هتل سِینت ریجِس بانکوک دارای قسمت استراحت و قسمت نشیمن جداگانه ای هستند و متراژی در میان 80 متر مربع را دارا هستند. تخت خوابی که در چنین سوئیت های وجود دارد از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و فضای بی نقصی را برای اقامت سه میهمان بزرگسال و یا خانواده های پر جمعیت تر خود ارائه می کنند. در مورد سایر ویژگی های مِترو پالیتِن سوئیت ها می توان به امکانات فناوری مدرن و دکوراسیونی مجلل، قسمت ناهار خوری با ظرفیت چهار میهمان، قسمت نشیمن به همراه کاناپه، دو سرویس بهداشتی و پذیرش اتو پرس لباس های میهمانان می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت کرولاین استر

    سوئیت کرولاین استر

    تعداد چهارده مورد از سوئیت های این مجموعه از نوع کَرولاین اُستِر سوئیت، تعداد یک مورد از نوع اَستر سوئیت و همچنین یک مورد دیگر از نوع گرند اَستر سوئیت می باشند. این سری سوئیت ها که در یک گوشه خاص از ساختمان هتل سِینت ریجِس بانکوک جای گرفته اند، متراژهایی حدوداً 90 متر مربعی دارند. تخت خواب هر کدام از این سوئیت ها از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) بوده و در مورد دیگر امکانات ویژه هر کدام از آنها می توان به یک عدد اتاق خواب و قسمت نشیمن جداگانه، چشم اندازی پانورامیک (سراسرنما) از شهر و فضای سرسبز، شرایط مناسب اقامت برای خانواده ها، کاناپه و مبلمان در قسمت نشیمن وسیع، سرویس بهداشتی دوم و همینطور قبول سفارش اتوی پرس لباس توسط خدمتکاران اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت لگسی

    سوئیت لگسی

    سوئیت های 112 متر مربعی لِگِسی، تعداد پنج مورد از سوئیت های این مجموعه هتل بی نظیر را از آن خود کرده اند. تخت خواب هایی که برای این پنج سوئیت در نظر گرفته شده از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و همینطور دو عدد تخت خواب دو نفره می باشد. این واحدهای اقامتی با دو اتاق خواب مناسب اقامت پنج میهمان بزرگسال و یا خانواده های میهمان در این هتل خواهند بود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت جان جیکوب آستور

    سوئیت جان جیکوب آستور

    جان جِی کِب سوئیت، شش مورد و اِمپایر سوئیت ها هم یک مورد از سوئیت های هتل سِینت ریجِس بانکوک می باشند. متراژ این سوئیت ها در حدود 170 متر مربع می باشد و با در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، فضای بسیار مجلل و شرایط اقامتی تکرار نشدنی را برای تعداد پنج میهمان بزرگسال ایجاد می کنند. در مورد ویژگی های این دو سری سوئیت می توان به تعداد دو اتاق خواب، اتاق مخصوص خوراکی ها، شرایط مناسب اقامت برای خانواده ها، چشم اندازی پانورامیک (سراسرنما) از شهر، قسمت نشیمن مجهز به کاناپه و مبلمان، تلویزیون 50 اینچی، سرویس بهداشتی میهمان و همینطور قسمت ناهار خوری برای تعداد چهار میهمان اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    با دکوراسیونی برازنده و امکانات رفاهی مدرن و امروزی، اتاق های دلوکس در هتل سِینت ریجِس بانکوک دارای متراژهایی در حدود 45 متر مربعی هستند. تعداد 55 واحد از اتاق های این مجموعه از نوع اتاق های دلوکس است و تخت خواب های موجود در آنها از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین می باشند. به همین علت این سری اتاق ها فضای مناسبی را برای اقامت راحت یک میهمان بزرگسال تدارک می بینند. لازم به ذکر است که اتاق های دلوکس با ممنوعیت و یا عدم ممنوعیت استعمال دخانیات همراه هستند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید