• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • تخت بزرگ اتاق دلوکس گاردن وینگ
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه گاردن وینگ
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرمیر
  • تخت های توئین اتاق دلوکس کلاب
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس تاور وینگ
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس ولی وینگ
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه ولی وینگ
  • تخت بزرگ سوئیت یک خوابه گاردن وینگ
  • تخت های توئین اتاق دلوکس گاردن وینگ
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس کلاب
  • تخت های توئین اتاق دلوکس تاور  وینگ
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • تخت بزرگ سوئیت یک خوابه ولی وینگ
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

اتاق های تاوِر وینگ 
تاور وینگ در قلب شهر زیبای سنگاپور قرار گرفته و فقط چند قدم با مراکز خرید اصلی و منطقه کسب و کار کلیدی شهر فاصله دارد. با اقامت در هر یک از 347 اتاق بسیار لوکس و مدرن تاور وینگ معنای واقعی آرامش را درک کنید و غرق در تماشای منظره جذاب شهر و یا استخر از طریق پنجره های تمام قدی آن شوید. تمام اتاق های تاور وینگ بسیار لوکس طراحی شده اند و با امکاناتی مانند دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، میز کار بسیار بزرگ، خط تلفن بین المللی مستقیم، پیغامگیر صوتی، گاوصندوق الکترونیکی، امکانات رایگان تهیه چای و قهوه و مینی با رایگان از شما پذیرایی می کنند. همچنین برای تمام آنها حمام مجهز به دوش و وان مجزا و لوازم بهداشتی مارک شانگری لا در نظر گرفته شده است. 

کلاب هوریزون
هدف مدیران و کارمندان شانگری لا تفهیم معنای واقعی لوکس بودن به میهمانان و به ارمغان آوردن اقامتی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی همراه با برخورداری از بالاترین سطح امکانات رفاهی در شهر سنگاپور می باشد. کلاب شانگری لا با ارائه امکانات و خدمات رفاهی بسیار ویژه و منحصر به فردی برای ارائه نهایت احساس و آرامش برای میهمانانش طراحی شده است. این امکانات و خدمات شامل خدمات ورود و خروج اختصاصی در اتاق و خروج دیرتر از موعد مقرر تا ساعت 16، کلاب کانسیِیژ (پشتیبان میهمان) اختصاصی برای برآورده کردن تمام احتیاجات میهمانان از جمله تنظیم مقدمات سفر ویژه و خدمات ترجمه عمومی، ارائه چای، قهوه و دیگر نوشیدنی های داغ درب اتاق و برقرار کردن تماس بیدار باش هستند. 

لانج
میهمانان کلاب هوریزون دارای دسترسی به یک لانج اختصاصی واقع در طبقه بیست و چهارم هتل می باشد. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 6 تا 23 از امکانات رایگان این کلاب مانند سرو بوفه صبحانه همراه با انواع نوشدنی های سرد و گرم در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 6 تا 10:30، در روزهای شنبه ، یکشنبه و تعطیلات عمومی از ساعت 6 تا 11 در لانج، ارائه بوفه چای بعدازظهر همراه با انواع ساندویچ ها، بیسکوییت ها، کیک ها، تارت های لذیذ و انواع نوشیدنی های سرد و گرم از ساعت 14 تا 16:30، ارائه رایگان انواع نوشیدنی، انوع کاناپه های (نوعی میان وعده سبک که روی آن تزئین شده) و میان وعده های سبک و کوچک از بوفه، برنامه زمان خانوادگی از ساعت 17 تا 18:30 (کودکان زیر دوازده سال تنها تا ساعت 18:30 می توانند از کلاب استفاده نمایند)، ارائه برنامه زمان کاری از ساعت 18:30 تا 20، خدمات سرو نوشیدنی در طول روز، دسترسی به اینترنت بیسیم، ارائه مجموعه ای گسترده از انواع مجلات و روزنامه ها، خدمات اتو لباس و واکس کفش، استفاده از امکانات اتاق جلسات به مدت دو ساعت و جایگاه کاری اختصاصی در کلاب لانج استفاده نمایند. لطفاً توجه داشته باشید پوشیدن لباس شنا، حوله لباسی و لباس ورزشی در کلاب مجاز نیست و کودکان زیر دوازده سال حتماً می بایست همراه با یک فرد بزرگسال به این مکان بروند.

اتاق ها و سوئیت های گاردن وینگ (بال باغ)
گاردن وینگ به عنوان پناهگاهی امن در میان جنگل های استوایی و در باغی سرسبز با مساحت 15 جریب از شما پذیرایی می کند. این اقامتگاه رویایی با 158 اتاق و سوئیت بسیار لوکس همراه با خدمات میهمان نوازی رویایی و طراحی داخلی آرامش بخش و متاثر از زیبایی های طبیعی از شما برای تجربه لحظاتی به یاد ماندنی و اقامتی دلنشین و آرامش بخش دعوت می کند. برای این اتاق و سوئیت ها امکانات و خدماتی مانند خدمات ارائه آب معدنی، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، خط تلفن بین المللی مستقیم، پیغامگیر صوتی، گاوصندوق الکترونیکی، دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و حمام با کف مرمر و مجهز به سینک دوقلو و دوش با دیواره شیشه ای و لوازم بهداشتی مارک کریسپی مینت در نظر گرفته شده است.

اتاق ها و سوئیت های وَلی وینگ
اتاق ها و سوئیت های وَلی وینگ بسیار لوکس و با شکوه طراحی شده اند و همیشه مورد توجه و انتخاب روئسای کشورها، کاپیتان ها و افراد مهم قرار گرفته اند. در همان لحظه اول به این سوئیت ها و اتاق ها تفاوت را احساس خواهید کرد. سوئیت ها و اتاق های این مجموعه با بالاترین سطح امکانات رفاهی و خدمات میهمان نوازی مانند تلویزیون ال سی در حمام، سیستم نورپردازی فوق العاده، دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان، مینی بار با ارائه نوشیدنی های رایگان، خدمات باتلر (پیشخدمت اختصاصی) برای تمام سوئیت ها، ارائه لوازم اداری اختصاصی به تمام سوئیت ها، خدمات تعویض ملحفه و آسانسور و ورودی اختصاصی برای سوئیت ها از شما پذیرایی می کنند. این مجموعه به ارائه بزرگترین و لوکس ترین اتاق های سنگاپور مفتخر است. برای میهمانان این مجموعه یک منوی اختصاصی توسط سرآشپز کریستوفر صاحب بیش از دو جایزه مایکلین استار، گردآوری و تهیه می شود. ساکنین این مجموعه از خدمات سرو رایگان صبحانه در اتاق نشست خصوصی و ارائه رایگان چای بعدازظهر، نوشیدنی بعدازظهر و کوکتل در بار بهره مند می شوند.


  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    این اتاق ها در سه نوع اتاق تاوِر وینگ دلوکس با متراژ 38 منر مربع، اتاق گاردن وینگ دلوکس با متراژ 50 متر مربع و اتاق وَلی وینگ دلوکس با متراژ 57 متر مربع در این هتل موجود بوده و با همراه داشتن یک تخت خواب کینگ یا دو تخت خوب توئین مناسب اقامت دو میهمان بزرگسال می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس کلاب

    اتاق دلوکس کلاب

    با انتخاب این اتاق های 38 متر مربعی اقامتی به یاد ماندنی و توام با آرامشی را تجربه نمایید و غرق در تماشای منظره جذاب شهر از طریق پنجره های تمام قدی شاه نشین های اختصاصی آن شوید. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی اختصاصی به کلاب لانج هوریزون واقع در طبقه بیست و چهارم و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو رایگان صبحانه، ارائه چای بعدازظهر، کوکتل و کاناپه (نوعی میان وعده سبک که روی آن تزئین شده) می باشند. استعمال دخانیات در این اتاق ها ممنوع  و تخت خواب اضافی برای آنها موجود نیست.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت یک خوابه

    سوئیت یک خوابه

    با اقامت در این سوئیت های 81 متر مربعی معنای واقعی آرامش و راحتی را تجربه نمایید و از استراحت کردن در بالکن اختصاصی آن که با گل های کاغذی پوشانده شده، لذت ببرید. این سوئیت ها به صورت یک خوابه و بسیار لوکس طراحی شده اند و برای آنها خدمات نظافت روزانه اختصاصی، خدمات باتلر (پیشخدمت اختصاصی)، خدمات ارائه رایگان صبحانه در رستوران واتِرفالز، فضای نشیمن مجزا و حمام مجهز به سینک دوقلو، دوش و وان مجزا و لوازم بهداشتی برند لوکسیتان جَزمین در نظر گرفته شده است. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به کلاب لانج هوریزون و بهره مندی از مزایای آن هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرمیر

    سوئیت پرمیر

    اگر می خواهید طعم واقعی آرامش را بچشید و اقامتی رویایی را تجربه کنید، این سوئیت های 137 متر مربعی انتخابی بسیار مناسب برای شما خواهند بود. هتل شانگری لا سه سوئیت پرمییِر با امکاناتی منحصر به فرد مانند بالکن اختصاصی با چشم انداز جذاب به استخر هتل و مجهز به جکوزی روباز، باربیکیو و صندلی حمام آفتاب را ارائه می دهد. برای این سوئیت ها امکانات و خدماتی مانند خدمات نظافت روزانه اختصاصی، خدمات باتلر (پیشخدمت اختصاصی)، خدمات ارائه رایگان صبحانه در رستوران واتِرفالز، فضای نشیمن مجزا و حمام مجهز به سینک دوقلو، دوش و وان مجزا و لوازم بهداشتی برند لوکسیتان جَزمین در نظر گرفته شده است. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به کلاب لانج هوریزون و بهره مندی از مزایای آن هستند. در ضمن امکان قرار دادن تا یک تخت خواب اضافی در این سوئیت ها وجود دارد و استعمال دخانیات در آنها ممنوع می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دلوکس

    سوئیت دلوکس

    این سوئیت ها در مجموعه انحصاری وَلی وینگ که دارای ورودی و لابی مجزا می باشد، قرار گرفته اند. سوئیت های وَلی وینگ دلوکس به صورت یک خوابه طراحی شده اند و برای آنها خدمات و امکاناتی مانند خدمات باتلر (پیشخدمت اختصاصی)، خدمات ارائه رایگان نوشیدنی در بار شَمپِین، خدمات ارائه صبحانه رایگان در اتاق نشست اختصاصی، مینی بار همراه با ارائه نوشیدنی، آبمیوه و میان وعده های سبک، ماشین فاکس، دستگاه کپی، پرینتر، اتاق خواب مجزا، فضای مخصوص غذا خوردن، رختکن، فضای نشیمن، کمد اختصاصی، فضای مخصوص مطالعه و حمام با کف مرمر و مجهز به دوش با دیواره شیشه ای، وان مجزا، روشویی دوقلو، لوازم بهداشتی برند آکوآ دای پارما، تلویزیون ال سی روبروی وان و سیستم نورپردازی بسیار رمانتیک در نظر گرفته شده است. امکان قرار دادن یک تخت خواب اضافی در این اتاق ها وجود دارد و استعمال دخانیات در آنها ممنوع خواهد بود. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به کلاب لانج هوریزون و بهره مندی از مزایای آن هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    این اتاق ها در سه نوع اتاق تاوِر وینگ دلوکس با متراژ 38 منر مربع، اتاق گاردن وینگ دلوکس با متراژ 50 متر مربع و اتاق وَلی وینگ دلوکس با متراژ 57 متر مربع در این هتل موجود بوده و با همراه داشتن یک تخت خواب کینگ یا دو تخت خوب توئین مناسب اقامت یک میهمان بزرگسال می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید