• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت پرزیدنشال
  • تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت آتریوم
  • میز غذاخوری سوئیت پرزیدشنال
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • نمای تخت بزرگ سوئیت آتریوم
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرزیدنشال
  • اتاق پرمیر هتل مارینا مندرین سنگاپور
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل مارینا مندرین سنگاپور بسیار لوکس مجهز شده اند و با امکاناتی مانند دسترسی به اینترنت بیسیم و سیمی رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، ارائه سبد میوه خوش آمدگویی، خدمات نظافت روزانه، خدمات ارائه آب معدنی روزانه، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، خط تلفن بین المللی مستقیم با پیغامگیر صوتی و گاوصندوق الکترونیکی از شما پذیرایی می کنند. همچنین برای تمام آنها حمام بسیار جادار با کف مرمر و مجهز به وان مرمر و دوش احاطه شده شیشه ای در نظر گرفته شده است.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    این اتاق های 31 متر مربعی که بسیار لوکس طراحی شده اند، در طبقات ششم تا پانزدهم هتل قرار گرفته اند و دارای تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و تخت خواب توئین می باشند. برای این اتاق ها یک بالکن اختصاصی، تلفن دستی هوشمند، فضای کاری مجزا، دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان با قابلیت اتصال چهار دستگاه و تلویزیون صفحه تخت 42 اینچی در نظر گرفته شده است. همچنین امکان قرار دادن تخت خواب اضافی با پرداخت هزینه مازاد و در صورت موجود بودن در این اتاق ها وجود دارد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو دلوکس

    اتاق اگزکیوتیو دلوکس

    این اتاق های 33 متر مربعی که بسیار لوکس طراحی شده اند، در طبقات یازدهم تا پانزدهم هتل قرار گرفته اند و دارای تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و تخت خواب توئین می باشند. برای این اتاق ها یک بالکن اختصاصی، تلفن دستی هوشمند، فضای کاری مجزا، حمام مجهز با کف مرمر و مجهز به روشویی، دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان با قابلیت اتصال چهار دستگاه و تلویزیون صفحه تخت 42 اینچی در نظر گرفته شده است. همچنین امکان قرار دادن تخت خواب اضافی با پرداخت هزینه مازاد و در صورت موجود بودن در این اتاق ها وجود دارد. تعدادی از این اتاق ها دارای چشم انداز بسیار نفس گیر به تفرجگاه ساحلی خلیج مارینا هستند و تعدادی از آنها نمایشی جذاب از شهر و منطقه مالی سنگاپور را ارائه می دهند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیر

    اتاق پرمیر

    این اتاق های 31 متر مربعی که بسیار لوکس طراحی شده اند، در طبقات شانزدهم تا نوزدهم هتل قرار گرفته اند و دارای تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و  تخت خواب توئین می باشند. برای این اتاق ها یک بالکن اختصاصی، تلفن دستی هوشمند، فضای کاری مجزا، خدمات تعویض  ملحفه روزانه، حمام مجهز با کف مرمر و مجهز به روشویی، دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان با قابلیت اتصال چهار دستگاه و تلویزیون صفحه تخت 42 اینچی در نظر گرفته شده است. همچنین امکان قرار دادن تخت خواب اضافی با پرداخت هزینه مازاد و در صورت موجود بودن در این اتاق ها وجود دارد. اتاق های پرمییِر با چشم اندازی بسیار جذاب و دیدنی به منطقه مالی سنگاپور از شما پذیرایی می کنند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق  کلاب

    اتاق کلاب

    این اتاق های 33 متر مربعی که بسیار لوکس طراحی شده اند، در دو طبقه آخر هتل قرار گرفته اند و با امکاناتی فوق العاده و منحصر به فرد از شما پذیرایی می کنند. برای این اتاق ها بالشت های 13 اینچی سیمونس، دستگاه تهیه قهوه نسپرسو، مینی بار و حمام مجهز به دوش های قدرتی شش جتی و محصولات بهداشتی لاکسیتان، خدمات تعویض ملحفه روزانه، تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، تخت خواب توئین و تلفن دستی هوشمند در نظر گرفته شده است. در ضمن امکان قرار دادن تخت خواب اضافی در صورت پرداخت هزینه مازاد در این اتاق ها وجود دارد. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به کلاب مِریتوس و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو صبحانه، چای بعدازظهر، کوکتل و کاناپه (نوعی میان وعده کوچک که روی آن تزئین شده) می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت آتریوم

    سوئیت آتریوم

    این سوئیت های 63 متر مربعی که بسیار لوکس طراحی شده اند و با امکاناتی فوق العاده و چشم انداز دیدنی و جذاب به خط افق آسمان سنگاپور از شما پذیرایی می کنند. برای این اتاق ها یک اتاق خواب مجزا با تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، دستگاه تهیه قهوه نسپرسو، مینی بار، خدمات اتو دو تیکه لباس روزانه، خدمات تعویض ملحفه روزانه و تلفن دستی هوشمند در نظر گرفته شده است. در ضمن امکان قرار دادن تخت خواب اضافی در صورت پرداخت هزینه مازاد در این اتاق ها وجود دارد. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به کلاب مِریتوس و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو صبحانه، چای بعدازظهر، کوکتل و کاناپه (نوعی میان وعده کوچک که روی آن تزئین شده) می باشند. از دیگر امکانات منحصر به فرد این سوئیت ها می توان به حمام بی نظیر مجهز به روشویی، دو دستشویی، وان مرمر و دوش احاطه شده توسط دیوار شیشه ای آن اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرزیدنشال

    سوئیت پرزیدنشال

    این سوئیت های 199 متر مربعی که بسیار لوکس طراحی شده اند، در طبقه بیستم هتل قرار گرفته اند و با امکاناتی فوق العاده و بسیار منحصر به فرد از شما پذیرایی می کنند. برای این سوئیت ها یک اتاق خواب مستر (اتاقی که در آن حمام و دستشویی قرار گرفته) با کمد با قابلیت ورود در آن، یک سالن بزرگ، فضای کاری مجزا، آشپزخانه کاملاً مجهز، دستگاه تهیه قهوه نسپرسو، مینی بار، خدمات اتو دو تیکه لباس روزانه، خدمات تعویض ملحفه روزانه و تلفن دستی هوشمند در نظر گرفته شده است. در ضمن امکان قرار دادن تخت خواب اضافی در صورت پرداخت هزینه مازاد در این اتاق ها وجود دارد. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به کلاب مِریتوس و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو صبحانه، چای بعدازظهر، کوکتل و کاناپه (نوعی میان وعده کوچک که روی آن تزئین شده) می باشند. از دیگر امکانات منحصر به فرد این سوئیت ها می توان به حمام بی نظیر مجهز به روشویی جادار و دو دستشویی، تلویزیون صفحه تخت، لوازم بهداشتی برند لاکسیتان، دوش شش جتی قدرتی، وان مرمر و دوش احاطه شده توسط دیوار شیشه ای آن اشاره کرد. با اقامت در سوئیت های پرزیدنشال لحظاتی رویایی را تجربه نمایید و با خیال راحت به استراحت و تماشای تلویزیون در سالن بسیار جادار و مجهزش به تلویزیون 65 اینچی، میز و صندلی غذاخوری 20 نفره و پیانو بپردازید. در ضمن اتاق ها با قابلیت اتصال به سوئیت های پرزیدنشال نیز موجودند. همچنین اتاق ها با عدم ممنوعیت استعمال دخانیات و مجهز به امکانات لازم برای اقامت معلولین در صورت درخواست ارائه خواهد شد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    این اتاق های 31 متر مربعی که بسیار لوکس طراحی شده اند، در طبقات ششم تا پانزدهم هتل قرار گرفته اند و دارای تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و تخت خواب توئین می باشند. برای این اتاق ها یک بالکن اختصاصی، تلفن دستی هوشمند، فضای کاری مجزا، دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان با قابلیت اتصال چهار دستگاه و تلویزیون صفحه تخت 42 اینچی در نظر گرفته شده است. همچنین امکان قرار دادن تخت خواب اضافی با پرداخت هزینه مازاد و در صورت موجود بودن در این اتاق ها وجود دارد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید