• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هتل
  • اتاق فمیلی هتل پرل اینتر نشنال
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • میز غذاخوری سوئیت هتل
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 479 اتاق و سوئیت اقامتی در هتل سه ستاره پرل اینترنشنال وجود دارد که با در نظر گرفتن راحتی میهمانانشان به عنوان الویت اول طراحی و تجهیز شده اند. دکوراسیون شیک، نور پردازی آرامش بخش و خدمات رسانی درجه یک از مهم ترین ویژگی های واحدهای اقامتی این مجموعه می باشند تا کامل کننده موقعیت مکانی آن باشند و به خوبی نظر میهمانان گردشگر و به ویژه میهمانان شاغل خود را جلب نمایند. اتاق ها و سوئیت های این هتل به پنج دسته اصلی تقسیم می شوند و ضمن در اختیار داشتن فضایی بسیار وسیع، امکانات رفاهی استانداردی به صورت مشترک در میان تمامی آنها تقسیم شده که شامل تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، سیستم کارت و قفل الکترونیکی درب اتاق، گاوصندوق، امکانات لازم برای اتوی لباس، کاناپه، دیوارهای مجهز به عایق صوتی، سشوار، خدمات ارائه بطری آب آشامیدنی به صورت رایگان، خدمات بیدار باش، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، کمد لباس، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، تلفن با خط مستقیم، سیستم تشخیص آتش سوزی، امکانات لازم برای اتوی لباس در صورت درخواست میهمانان، ارائه خدمات لباسشویی و خشکشویی، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، تلویزیون ال ای دی 32 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی با کف پوشی از سنگ مرمر مجهز به وان و روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته می شوند.

  • اتاق سوپریور توئین

    اتاق سوپریور توئین

    متراژ تمامی اتاق های سوپریور موجود در هتل پرل اینترنشنال در حدود 34 متر مربع می باشد. تخت خواب این اتاق ها دو عدد تخت خواب توئین بوده و به همین ترتیب فضای وسیعی را در اختیار دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان قرار می دهند. سایر ویژگی هایی که اتاق های سوپریور توئین در اختیار میهمانان خود قرار می دهند شامل اتاق پوشیدن لباس، چشم اندازی زیبا از شهر کوالالامپور، قسمت نشیمن و کمد لباس می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    اتاق های دلوکس متراژ مشابه 34 متر مربعی را با اتاق های سوپریور دارند اما فضا و امکانات بسیار برازنده تری را در اختیار تعداد دو میهمان بزرگسال و تک کودک همراهشان قرار می دهند. تخت خواب های این اتاق می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد. دیگر ویژگی های مهمی که در اختیار میهمانان اتاق های دلوکس قرار داده می شود شامل یخچال، کمد لباس، خدمات ارائه روزنامه و چشم انداز زیبایی از شهر کوالالامپور می شود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • استودیو فمیلی

    استودیو فمیلی

    آن دسته از میهمانانی که سفر خود را به همراه عزیزان و خانواده خود شروع کرده اند، به دنبال اتاق هایی هستند که بتوانند تمامی همراهان خود را به راحتی و در فضای وسیع و پر امکانات آن جای دهند. اتاق های فمیلی استودیو هتل پرل اینترنشنال هم درست همین شرایط را فراهم کرده و با متراژ وسیع 48 متر مربعی خود، فضای ایده آلی را برای سه میهمان بزرگسال فراهم خواهد کرد. تخت خواب اتاق های فمیلی استودیو از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یک عدد تخت خواب یک نفره می باشد و دیگر ویژگی هایی که در اختیار خانواده ای از میهمانان خود قرار می دهد شامل مینی بار، خدمات ارائه روزنامه و چشم انداز زیبایی از شهر کوالالامپور می شود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت

    سوئیت

    سوئیت های مجلل و 68 متر مربعی هتل پرل اینترنشنال، مصداق بارزی از اقامت در یک خانه شخصی و راحت می باشند. تخت خواب واحدهای سوئیت از نوع تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) بوده که در محیط خاص و شیک خود امکانات دیگری نظیر مینی بار، اتاق پوشیدن لباس، دمپایی راحتی، میز ناهار خوری، آشپزخانه با امکانات لازم برای پخت غذا، مایکروویو، قسمت نشیمن و چشم انداز زیبایی از شهر کوالالامپور می شوند. لازم به ذکر است که سوئیت ها همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    متراژ تمامی این اتاق ها در هتل پرل اینترنشنال در حدود 34 متر مربع می باشد. تخت خواب این اتاق ها دو عدد تخت خواب توئین بوده و به همین ترتیب فضای وسیعی را در اختیار یک میهمان بزرگسال قرار می دهند. سایر ویژگی هایی که اتاق های سوپریور توئین در اختیار میهمانان خود قرار می دهند شامل اتاق پوشیدن لباس، چشم اندازی زیبا از شهر کوالالامپور، قسمت نشیمن و کمد لباس می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید