• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • اتاق فمیلی هتل رویال کوالالامپور

اتاق ها

در مجموع تعداد 225 واحد اتاق و سوئیت شیک و راحت در داخل ساختمان 20 طبقه هتل رویال کوالالامپور وجود دارد. اقامت مقرون به صرفه در اتاق هایی که امکانات رفاهی مناسبی دارند می تواند موقعیتی ایده آل باشد. از این رو تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه مورد بازسازی قرار گرفته اند و فضای بی نقص و آرامی را در یکی از استراتژیک ترین بخش های شهر کوالالامپور برای میهمانان خود تدارک دیده اند. سایر امکانات مدرنی که میان تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل رویال کوالالامپور تقسیم شده است شامل تهویه مطبوع هوا، مینی بار، سیستم الکترونیکی قفل درب اتاق، سیستم تشخیص آتش سوزی، ارائه خدمات لباسشویی و خشک شویی، امکان قرار گیری تخت خواب های توئین و یا کینگ (دو نفره بزرگ)، اتاق های همراه با ممنوعیت یا عدم ممنوعیت استعمال دخانیات، ارائه خدمات بیدار باش و ساعت زنگ دار، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، اینترنت بیسیم رایگان، میز تحریر، حوله لباسی، گاوصندوق، ارائه امکانات لازم برای اتوی لباس، دمپایی راحتی، سشوار، کف تمام موکت، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، تلفن با خط مستقیم، تلویزیون ال سی دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی و روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) می شوند. لازم به ذکر است که تنها یک نفر از میهمانان اتاق ها می تواند به صورت رایگان از اینترنت بیسیم رایگان استفاده نماید.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    متراژ اتاق های دلوکسی که در حد یک خانه شخصی راحت می باشند در حدود 28 متر مربع می باشد. میهمانان هتل می توانند از میان اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات و یا طبقه هایی از ساختمان که استعمال دخانیات در آنها آزاد می باشد هر کدام را به سلیقه خود انتخاب نمایند. تخت خواب های این اتاق ها می تواند از نوع دو عدد تخت خواب توئین و یا یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) انتخاب شود تا فضای مناسبی را در اختیار حداکثر دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان قرار بدهد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو دلوکس

    اتاق اگزکیوتیو دلوکس

    اتاق های اگزکیوتیو دلوکس هتل رویال کوالالامپور در طبقات بالایی ساختمان این مجموعه و در میان طبقات هفدهم الی بیستم قرار گرفته اند. فضایی که به طور کامل بازسازی شده و همینطور امکان قرار گیری دو عدد تخت خواب یک نفره و یا یک عدد تخت خواب دو نفره، این سری اتاق ها را به ایده آل ترین انتخاب به منظور گذراندن تعطیلاتی خاطره انگیز برای دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان تبدیل خواهد کرد. متراژ اتاق های اگزکیوتیو دلوکس هم در حدود 28 متر مربع است و در مورد دیگر خدماتی که در اختیار میهمانان این اتاق ها قرار داده می شود می توان به مینی بار رایگان، پذیرایی با نوشیدنی به هنگام ورود، ارائه خدمات گردش در شهر، امکان تخلیه دیرهنگام تا ساعت 15:00 در صورت فراهم بودن شرایط آن، 20 درصد تخفیف برای استفاده از غذاخوری های داخلی هتل و همینطور بوفه رایگان صفحانه برای تعداد دو میهمان می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق فمیلی (خانوادگی)

    اتاق فمیلی (خانوادگی)

    با فضایی وسیع و برازنده، اتاق های فمیلی بهترین واحدها برای میهمانانی که به صورت خانوادگی در حال سپری کردن تعطیلات خود هستند می باشد. متراژ اتاق های فمیلی در حدود 32 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب دو نفره بزرگ و یک عدد تخت خواب یک نفره یا تعداد سه عدد تخت خواب یک نفره، محیط راحتی و مدرنی را در اختیار سه میهمان بزرگسال و یک کودک همراه می گذارند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    متراژ اتاق های سینگلی که در حد یک خانه شخصی راحت می باشند در حدود 28 متر مربع می باشد. میهمانان هتل می توانند از میان اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات و یا طبقه هایی از ساختمان که استعمال دخانیات در آنها آزاد می باشد هر کدام را به سلیقه خود انتخاب نمایند. تخت خواب های این اتاق ها می تواند از نوع دو عدد تخت خواب توئین و یا یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) انتخاب شود تا فضای مناسبی را در اختیار یک میهمان بزرگسال قرار بدهد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید