• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • اتاق اگزکیوتیو هتل استی بریج سوئیت
  • نمای تخت بزرگ اتاق استودیو
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • تخت های توئین اتاق استاندارد
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • نمای آشپزخانه سوئیت یک خوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوخوابه
  • محوطه نشیمن اتاق استودیو
  • تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 123 واحد اقامتی در هتل چهار ستاره اِستِی بریج سوئیت باکو وجود دارد. تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه با فضایی پر از آرامش و امکاناتی قابل قبول و پر تعداد آماده سازی و تکمیل شده و به جهت ایجاد محیطی که شرایط اقامت برای مدت طولانی را نیز دارا است، امکانات مختلفی در تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه گنجانده شده که در مورد اقلام مشترک میان تمامی آنها می بایست به در اختیار داشتن سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، میز تحریر، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، خدمات ارائه روزنامه، سشوار، رخت آویز، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، سیستم گرمایشی، ارائه امکانات لازم برای اتوی لباس، محصولات بهداشتی و شوینده مثل شامپو و حالت دهنده مو، کف تمام موکت، حوله دست و صورت، کمد لباس، سیستم تشخیص آتش سوزی، بالشت های پر شده با پر، قسمت نشیمن، قسمت ناهار خوری، اتاق های مجهز به عایق صوتی، امکانات رفاهی برای میهمانان معلول نظیر دسترسی راحت با صندلی چرخ دار، امکان قرار گیری تخت خواب کودک در صورت درخواست میهمانان، آشپزخانه با امکاناتی نظیر یخچال، تستر نان، مایکروویو، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و ظروف مورد نیاز برای پخت و پز، امکان قرار گیری تخت خواب اضافی، تلویزیون ال سی دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، فضا و امکانات ضد آلرژی، امکان قرار گیری تخت خواب های کینگ (دو نفره بزرگ) با عرض بیش از 2 متر، سطل زباله، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی مجهز به وان و کف پوشی از سنگ مرمر به همراه آینه آرایش و همینطور ارائه روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) اشاره کرد. لازم به ذکر است که دسترسی به طبقات بالایی ساختمان هتل از طریق آسانسور فراهم می باشد.

  • اتاق  استاندارد

    اتاق استاندارد

    متراژ واحدهای اقامتی استاندارد در حدود 56 متر مربع می باشد. این سری اتاق ها که به دو نوع اتاق های استاندارد دبل و اتاق های استاندارد تویین تقسیم شده اند، امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره را دارا هستند و فضای مناسبی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار خواهند داد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سوپریور

    اتاق سوپریور

    اتاق های سوپریور نسبت به اتاق های استاندارد امکانات و فضای برتری داشته و متراژ 56 متر مربع را دارا هستند. این سری اتاق ها که به دو نوع اتاق های سوپریور دبل و سوپریور تویین دسته بندی شده اند، امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره را دارا هستند و به همین علت فضای بسیار راحتی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار می دهند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    واحدهای اقامتی دلوکس یکی از برترین اتاق های موجود در هتل چهار ستاره اِستِی بریج سوئیت باکو هستند که متراژ 38 متر مربعی را دارا هستند. این سری اتاق ها به دو نوع دلوکس تویین و کینگ دسته بندی شده اند و با امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، شرایط بسیار ایده آلی را در اختیار دو میهمان بزرگسال قرار خواهند داد. در مورد سایر ویژگی های اتاق های دلوکس کینگ و تویین می بایست به امکان اتصال به اتاق های دیگر، در اختیار داشتن ورودی و خروجی اختصاصی، کف پوش پارکت، رخت خشک کن، رخت آویز، امکانات لازم برای باربیکو، در اختیار داشتن چشم اندازی از نمای باغ هتل و شهر باکو، تراس، صندلی با پایه های بلند، خدمات ارائه میوه، نوشیدنی و شکلات اشاره کرد. لازم به ذکر است که میهمانان اتاق های دلوکس تویین و دلوکس کینگ امکان استفاده از خدمات ارائه شده در سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج را نیز خواهند داشت.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق استودیو

    اتاق استودیو

    متراژ واحدهای اقامتی کینگ استودیو در حدود 70 متر مربع می باشد. این سری واحدها به عنوان یکی از لوکس ترین اتاق های قابل انتخاب در چنین مجموعه ای، تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و همچنین یک عدد کاناپه تخت خواب شو را در اختیار دارند تا در مجموع فضای بسیار راحت و وسیعی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار بدهند. در مورد سایر ویژگی های اتاق های کینگ استودیو می بایست به امکان اتصال به اتاق های دیگر، در اختیار داشتن ورودی و خروجی اختصاصی، رخت خشک کن، رخت آویز، امکانات لازم برای باربیکو، در اختیار داشتن چشم اندازی از نمای باغ هتل و شهر باکو، تراس، صندلی با پایه های بلند، خدمات ارائه میوه، نوشیدنی و شکلات اشاره کرد. لازم به ذکر است که میهمانان اتاق های کینگ استودیو امکان استفاده از خدمات ارائه شده در سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج را نیز خواهند داشت.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو

    اتاق اگزکیوتیو

    واحدهای اقامتی اگزکیوتیو کینگ در اصل گران قیمت ترین و مجلل ترین اتاق قابل انتخاب هستند. این سری اتاق ها که امکاناتی در حد و اندازه سوئیت ها دارند، متراژ 90 متر مربعی را دارا بوده و با در اختیار داشتن تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و همچنین یک عدد کاناپه تخت خواب شو، انتخاب هوشمندانه ای برای اقامت دو میهمان بزرگسال خواهند بود. در مورد سایر ویژگی های اتاق های اگزکیوتیو کینگ می بایست به امکان اتصال به اتاق های دیگر، در اختیار داشتن ورودی و خروجی اختصاصی، رخت خشک کن، رخت آویز، امکانات لازم برای باربیکو، در اختیار داشتن چشم اندازی از نمای باغ هتل و شهر باکو، تراس، صندلی با پایه های بلند، خدمات ارائه میوه، نوشیدنی و شکلات اشاره کرد. لازم به ذکر است که میهمانان اتاق های اگزکیوتیو کینگ امکان استفاده از خدمات ارائه شده در سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج را نیز خواهند داشت.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    متراژ واحدهای اقامتی اگزکیوتیو کینگ که یکی از خاص ترین و مجلل ترین گزینه های اقامتی در هتل اِستِی بریج سوئیت باکو هستند، در حدود 112 متر مربع می باشد. این سری سوئیت ها تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و همچنین یک عدد کاناپه تخت خواب شو را در اختیار دارند تا در مجموع فضای بسیار راحت و وسیعی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار بدهند. در مورد سایر ویژگی های اگزکیوتیو کینگ سوئیت می بایست به در اختیار داشتن چشم اندازی از دریای خزر اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت یک خوابه

    سوئیت یک خوابه

    متراژ این سری از سوئیت های یک خوابه که به امکانات رفاهی برای اقامت میهمانان معلول نیز مجهز هستند، در حدود 120 متر مربع می باشد. تخت خوابی که به هدف ایجاد محیطی بسیار آرامش بخش در اتاق خواب این سری سوئیت ها در نظر گرفته شده از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و به همراه یک عدد کاناپه تخت خواب شو، فضای بسیار راحتی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار می دهد. در مورد سایر ویژگی های سوئیت یک خوابه می بایست به امکان اتصال به اتاق های دیگر، در اختیار داشتن ورودی و خروجی اختصاصی، رخت خشک کن، رخت آویز، امکانات لازم برای باربیکو، در اختیار داشتن چشم اندازی از نمای باغ هتل و شهر باکو، تراس، صندلی با پایه های بلند، خدمات ارائه میوه، نوشیدنی و شکلات اشاره کرد. لازم به ذکر است که میهمانان سوئیت یک خوابه امکان استفاده از خدمات ارائه شده در سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج را نیز خواهند داشت.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دو خوابه

    سوئیت دو خوابه

    سوئیت های دو خوابه وسیع ترین و گران قیمت ترین گزینه اقامتی در هتل چهار ستاره اِستِی بریج سوئیت باکو هستند. متراژ این سوئیت در حدود 130 متر مربع می باشد و با در اختیار داشتن تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، دو عدد تخت خواب کوئین (یک نفره بزرگ) و همچنین تعداد دو عدد کاناپه تخت خواب شو، بهترین شرایط ممکن را برای خانواده های میهمان ایجاد نموده اند. در مورد سایر ویژگی های سوئیت دو خوابه می بایست به امکان اتصال به اتاق های دیگر، در اختیار داشتن ورودی و خروجی اختصاصی، رخت خشک کن، رخت آویز، امکانات لازم برای باربیکو، در اختیار داشتن چشم اندازی از نمای باغ هتل و شهر باکو، امکان قرار گیری تخت خواب کودک، تراس، صندلی با پایه های بلند، خدمات ارائه میوه، نوشیدنی و شکلات اشاره کرد. لازم به ذکر است که میهمانان کینگ سوئیت یک خوابه امکان استفاده از خدمات ارائه شده در سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج را نیز خواهند داشت.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    این سری اتاق ها امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره را دارا هستند و فضای مناسبی را در اختیار یک میهمان بزرگسال خود قرار خواهند داد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید