• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل گرند سنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو
  • نمای ساختمان هتل گرند سنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو
  • درب ورودی هتل گرند سنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو
  • میز پذیرش هتل گرند سنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • استخر روباز هتل گرند سنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل گرند سنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • نمایی از رستوران بلو اسپایس داینینگ روم
  • بلو اسپایس کافه هتل گرند سنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو
  • نمای تخت بزرگ اتاق سیگنیچر
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • تخت های توئین سوئیت فمیلی
  • محوطه نشیمن سوئیت کرنر
  • محوطه نشیمن سوئیت فمیلی
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای آشپزخانه سوئیت فمیلی

آشنایی باهتل گرند سنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو


نام لاتین هتل

Grande Centre Point Sukhumvit 55

منطقه

واتانا (Wattana)

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

006620208000

فکس

006620208088

آدرس

no 300 Sukhumvit Soi 55 (Thonglo), Klongton Nua, Wattana, Bangkok 10110, Thailand

فاصله تا فرودگاه

21.1 کیلومتر


هتل گرَندِ سِنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو در موقعیتی ایده آل در یکی از مناطق لوکس شهر بانکوک قرار گرفته است. ساختمان این هتل شیک و مجلل در محله ای به همین نام سوخومیت حضور دارد که شهرت بسیاری از نظر دسترسی به برترین جاذبه های گردشگری شهر و همچنین مراکز دولتی و اداری و فرودگاه های بین المللی بانکوک دارد. اولین نکته قابل توجه در مورد خیابان سوخومویت، فاصله چند قدمی آن تا ایستگاه قطار هوایی تونگ لور بی تی اِس می باشد که نیاز بسیاری از میهمانان برای انجام سفرهای درون شهری را مرتفع کرده و از بابت صرفه جویی در هزینه ها نیز بسیار موثر است. مراکز فروشگاهی شهر بانکوک نیز یکی دیگر از جاذبه های زبانزد آن به حساب می آیند و در مورد این هتل پنج ستاره نیز باید گفت که این شرایط بسیار ایده آل می باشد. مراکز فروشگاهی بزرگ و شناخته شده ای مثل تِراس فورتی ناین، اِمپوریوم، جِی اَوِنیو و اِمکوآرتیِر از جمله مواردی هستند که مقصد اصلی بسیاری از توریست های شهر برای انجام خریدهایشان می باشند و در فواصل حداکثر چند دقیقه ای از میهمانان مقیم در این مجموعه در دسترس خواهند بود. جاذبه های تاریخی همچون معابد بودایی و یا بیمارستان ها و مراکز درمانی مهم هم از سایر موارد فوق العاده نزدیک به خیابان محل قرار گیری این هتل هستند.
هتل گرَندِ سِنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو به عنوان مجموعه ای پنج ستاره، جزو برترین هتل هایی است که هم مناسب اقامت زوج های جوان می باشند و هم مناسب افرادی که همراه با عزیزان یا خانواده خود در حال سفر به شهر بانکوک هستند. واحدهای اقامتی این مجموعه به انواع اتاق های دلوکس، سوئیت های اگزکیوتیو و همینطور واحدهای مجلل دو خوابه، ایده آل برای اقامت خانواده ها تقسیم بندی شده اند. در کنار دکوراسیونی ساده، خدمات رسانی با کیفیت و محیطی آرام، تمامی این واحدها به امکانات رفاهی مختلفی مجهز شده اند که در مورد برخی از موارد مهم می توان به در اختیار داشتن سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، خدمات ارائه بطری آب معدنی، گاوصندوق، سیستم تشخیص آتش سوزی و همینطور امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره نمود.
تعداد سه مورد غذاخوری و بار در داخل ساختمان هتل گرَندِ سِنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو در نظر گرفته شده تا پذیرای تمامی میهمانان با هر نوع سلیقه و ذائقه باشند. ارائه انواع غذاهای سنتی تایلندی، غذاهای غربی و غذاهایی که به صورت بوفه برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می شوند از جمله وظایفی است که این سه غذاخوری بر عهده دارند. در کنار غذاخوری های داخلی، میهمانان هتل می توانند با طی کردن فاصله های چند قدمی به رستوران و بارهای بی شماری که اطراف این خیابان واقع شده نیز مراجعه نمایند.
امکانات بخش تندرستی این مجموعه نیز برای میهمانان خود سنگ تمام گذاشته است. علاقمندانی که فرصت بیشتری برای کسب آرامش و شادابی مضاعفی دارند، در این مجموعه شانس استفاده از یک استخر شنای روباز، جکوزی، سونا، باشگاه تناسب اندام، کلاس های یوگا و مهم تر از همه، استفاده از خدمات مرکز سلامتی و اسپای این مجموعه را نیز خواهند داشت.
در مورد دیگر خدمات رفاهی برجسته ای که توسط این هتل پنج ستاره ارائه می شود نیز می توان به امکان استفاده از سالن برگزاری جلسات کاری، فروشگاه عرضه محصولات با کیفیت سلامتی و اسپا، ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به صورت رایگان و همینطور یک مرکز کسب و کار اشاره نمود.
این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از برترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در شهر بانکوک انتخاب شده است. 
علاوه بر موارد بالا، اقامت در منطقه واتانا فرصت بسیار مناسب برای گردشگرانی است که علاقه بسیاری به شب زنده داری، بازدید و خرید از مراکز فروشگاهی دارند.
همچنین فاصله فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی تا ساختمان هتل گرَندِ سِنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو در حدود 23 کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر چیزی در حدود 40 دقیقه و فاصله فرودگاه دون موانگ نیز تا این محل در حدود 21 کیلومتر می باشد.



فاصله از سایر مکان ها

منطقه شب زنده داری تونگ لور
100 متر
فروشگاه جِی اَوِنیو
300 متر
مرکز فروشگاهی ناین فیفتی تری
400 متر
مرکز سلامت اِکامای
600 متر
بیمارستان دندان پزشکی بانکوک
600 متر
مرکز خرید تراس فورتی ناین
600 متر
بیمارستان سامیتیو سوخومیت
700 متر
ایستگاه قطار سوپر بیمارستان کامیلیئِن
900 متر
ایستگاه قطار هوایی بی تی اس – تونگ لور
900 متر
مرکز خلاقیت و طراحی تایلند
1.3 کیلومتر
خیابان سوی کابوی
2.2 کیلومتر
مرکز خرید اِمپوریِم
2.3 کیلومتر
ایم کوارتیِر شاپینگ کامپلکس
2.3 کیلومتر
ایستگاه قطار هوایی بی تی اس - اَسوک
2.4 کیلومتر
ایستگاه قطار هوایی سالا دِنگ
5.2 کیلومتر
ایستگاه قطار هوایی بی تی اس – نَشنال میوزیِئِم
5.9 کیلومتر
ایستگاه قطار هوایی بی تی اس – سافان تاکسین
7.5 کیلومتر
معبد گُلدِن مَونت
8.5 کیلومتر
بانکوک سیتی پیلار
9.8 کیلومتر
گرَند پَلِس
10 کیلومتر
معبد بودایی وات آرون
10.2 کیلومتر
مرکز خرید مِگا بانگنا
14.1 کیلومتر
فرودگاه دون موانگ
21.1 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی
23 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به گرند سنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو

دیدنی های نزدیک به گرند سنتر پوینت سوخومیت فیفتی فایو


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید