• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • نمای ساختمان هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • میز پذیرش هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • استخر روباز هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • سالن برگزاری جشن و مراسم در هتل
  • رستوران ورلد هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • چشم انداز سی آر یو شمپین بار ات رد اسکای
  • رستوران اونو ماس هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • رستوران رد اسکای هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • کافه زینگ هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • اتاق دلوکس فمیلی هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس کلاب
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد


نام لاتین هتل

Centara Grand At Centralworld

منطقه

پادوموان (Pathumwan )

ناحیه

مرکز شهر

درجه هتل

تلفن

006621001234

فکس

006621001235

آدرس

no 999/99 Rama 1 Road, Pathumwan,Bangkok, Pathumwan, 10330 Bangkok, Thailand

فاصله تا فرودگاه

23.6 کیلومتر


ساختمان زیبا و مدرن هتل سِنتارا گرند اَت سِنترال وُرلد در خیابان راما وان، یکی از خیابان های خوش دسترس و شناخته شده شده منطقه پاتوم وان واقع شده است. این منطقه از شهر به عنوان قلب تپنده مراکز تجاری، نمایشگاهی، تفریحی و به ویژه مراکز خرید و فروشگاهی بزرگی که نقش مهمی در جاذبه های مورد علاقه توریست ها ایفا می کنند در میان بسیاری از گردشگران شهرت پیدا کرده است. ساختمان 55 طبقه ای و فوق العاده آینده گرای این مجموعه که به الهام از گل نیلوفر آبی در حال شکوفا شدن طراحی شده، در فاصله یک پیاده روی حدوداً 10 دقیقه ای از نزدیک ترین ایستگاه قطار هوایی یعنی چیلدوم بی تی اِس اسکای ترین قرار دارد. این موضوع برای بسیاری از میهمانان این هتل به ویژه مدیران موفق و حتی گردشگرانی که آن را برای اقامت خود برگزیده اند اما نیاز دارند تا در طول اقامتشان به نقاط دورتری از شهر دیدنی بانکوک مراجعه کنند. بدین صورت می توان سفرهای درون شهری را آسان تر و کم هزینه تر انجام داد. ایجاد دسترسی آسان به ایستگاه متروی اِم آر تی هم از دیگر ویژگی های موقعیت استراتژیک این هتل پنج ستاره برای دسترسی به وسایل نقلیه عمومی شهر است. آن دسته از میهمانانی هم که به هدف بازدید و خرید از مراکز فروشگاهی شهر این مجموعه را برای اقامت چند روزه خود انتخاب می کنند، می توانند از بابت نزدیک بودن به مراکزی همچون اِم بی کِی شاپینگ مال، سایَم پاراگون، گِی سورن شاپینگ مال و پلاتینوم فَشِن مال آسوده خاطر باشند.
هتل سِنتارا گرند اَت سِنترال وُرلد میهمان نوازی به سبک تایلندی را سرلوحه کار خود قرار داده است تا تعداد زیاد واحدهای اقامتی این مجموعه، به تناسب نیازها و تعداد میهمانان، محیطی لوکس و خاطره انگیز و بی نقص را برایشان ایجاد نماید. اتاق و سوئیت های لوکس این مجموعه به گونه ای تکمیل شده اند تا هم مناسب اقامت های چند روزه میهمانان تک نفره و یا کم تعداد باشند و هم اینکه در عین حال ایده آل برای اقامت های طولانی تر و تعداد میهمانان بیشتر مثل خانواده ها باشند. در مورد برخی از امکانات رفاهی و آسایشی مختلفی که در تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه گنجانده شده می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، در اختیار داشتن چشم انداز زیبایی از شهر و خط آسمان بانکوک، قسمت نیشمن، مینی بار و همچنین اینترنت بیسیم رایگان اشاره نمود. همینطور میهمانان برخی از اتاق ها و سوئیت های مجلل تر این مجموعه می توانند برای هر چه به یاد ماندنی تر شدن اقامتشان، از خدمات ویژه تری که در سالن استراحت و پذیرایی اگزکتیو لانج بهره مند بشوند.
تعداد هشت رستوران و بار در داخل ساختمان هتل سِنتارا گرند اَت سِنترال وُرلد فعالیت می کنند تا هر کدام به سهم خود، غذاهایی که میهمانان بین المللی این مجموعه در نظر دارند را آماده و سر نمایند. این غذا فروشی ها ارائه کننده طیف وسیعی از غذاهای جهانی از جمله انواع غذاهای فصلی، غذاهای دریایی، استیک، غذاهای اسپانی و آسیایی می باشند و در عین حال ارائه کننده وعده های غذایی به شکل بوفه و یا در قالب منوی آلاکارت (انتخابی) می باشند. تماشای نمای شهر و آسمان بانکوک از تراس رستوران و بارهای این مجموعه یکی دیگر از جاذبه های داخلی این مجموعه به حساب می آید.
مرکز سلامتی و اسپای این مجموعه در میان عناوین برگزیده در سطح شهر بانکوک قرار دارد و ارائه کننده خدمات رفاهی برای میهمانانی است که فرصت بیشتری برای استراحت و تممد اعصاب دارند. اتاق های ارائه خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، باشگاه تناسب اندام، استخر شنا و پول بار تنها بخشی از امکانات متنوع این بخش می باشند. در کنار همه اینها، یک زیمن تنیس هم از دیگر خدماتی است که در اختیار میهمانان قرار داده شده است.
در مورد دیگر امکاناتی که هتل سِنتارا گرند اَت سِنترال وُرلد در طول اقامت برای میهمانان خود ارائه می کند می توان به یک سالن آرایش و زیبایی، پارکینگ رایگان خودرو، سالن های مجهز برای برگزاری جلسات کاری و مجالس و همینطور خدمات نگهداری از کودکان اشاره کرد.
این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از برترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در شهر بانکوک انتخاب شده است. همینطور محل قرار گیری این هتل پنج ستاره از طرف میهمانان آن، به عنوان یکی از برترین نقاط شهر بانکوک برای اقامت برگزیده شده است. 
علاوه بر موارد بالا، اقامت درمنطقه پاتوم وان، یکی از بهترین انتخاب ها برای گردشگرانی است که علاقمند به بازدید و خرید از مراکز فروشگاهی بوده و مایل هستند تا غذاهای خوشمزه و تازه ای را میل نمایند.
همچنین فاصله فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی تا ساختمان هتل سِنتارا گرند اَت سِنترال وُرلد در حدود 23 کیلومتر و همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه دون موانگ نیز در حدود 21 کیلومتر می باشد.     



فاصله از سایر مکان ها

مرکز خرید سِنترال وُرلد پلازا
100 متر
مرکز خرید گِی سورن پلازا
200 متر
زیارتگاه ایراوان
200 متر
بیمارستان پلیس جِنِرال
300 متر
زیارتگاه ایراوان
300 متر
مقر پلیس سلطنتی تایلند
400 متر
مرکز خرید آمارین پلازا
400 متر
آکواریوم سی لایف بانکوک اوشِن وُرلد
500 متر
مرکز پلاتینوم فَشِن مال
500 متر
مرکز بازی های آموزشی کید زانیا
500 متر
مرکز خرید سایَم پاراگون
500 متر
مرکز پلاتینوم فَشِن مال
500 متر
مرکز خرید سِنترال اِمبِسی
800 متر
ایستگاه قطار هوایی بی تی اس – استادیوم نَشنال
1.1 کیلومتر
مرکز خرید سِنترال اِمبِسی
1.6 کیلومتر
عمارت جیم تامسون
2 کیلومتر
ایستگاه قطار هوایی بی تی اِس سالا دِنگ
2.1 کیلومتر
ایستگاه قطار هوایی بی تی اس - اَسوک
2.5 کیلومتر
خیابان سای کابوی
2.7 کیلومتر
معبد گُلدِن مَونت
3.6 کیلومتر
ایستگاه قطار هوایی بی تی اس – سافان تاکسین
4.2 کیلومتر
بانکوک سیتی پیلار
4.9 کیلومتر
گرَند پَلِس
5.2 کیلومتر
معبد بودایی وات آرون
5.5 کیلومتر
فرودگاه دون موانگ
20.5 کیلومتر
معبد بودایی وات فو
23 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی
23.6 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به سنتارا گرند ات سنترال ورلد

دیدنی های نزدیک به سنتارا گرند ات سنترال ورلد


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید