• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل رویس کوالالامپور
  • نمای ساختمان هتل رویس کوالالامپور
  • میز پذیرش هتل رویس کوالالامپور
  • محوطه نشیمن لابی هتل
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • نمای تخت های اتاق توئین
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • اتاق فمیلی هتل رویس کوالالامپور
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • نمای سوئیت هتل رویس کوالالامپور
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل رویس


نام لاتین هتل

Royce Hotel

کشور

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

0060322762420

وب سایت

آدرس

no 22, Jalan Tun Sambanthan 3, Brickfields, 50470 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

فاصله تا فرودگاه

16 کیلومتر


ساختمان هتل رویس در خیابان جالان تان سَمبَنتِن قرار گرفته است. این منطقه به عنوان یکی از قسمت های مرکزی یا دان تان کوالالامپور شناخته می شود که دسترسی راحت و مستقیمی را به فرودگاه بین المللی این شهر زیبا ارائه خواهد کرد. همینطور هتل رویس در فاصله بسیار کوتاهی از دیدنی های مهم این شهر از جمله مراکز خرید و نیز برج های دو قلوی پتروناس قرار گرفته است تا این محل را به اقامتگاهی ایده آل برای گردشگران و حتی میهمانان شاغل تبدیل کند. در مورد برخی از جاذبه های مهم نظیر مراکز خرید بزرگی که در فاصله های حدوداً دو کیلومتری از این محل حضور دارند می توان به بِرجایا تایم اسکوئِر و استار هیل گالری اشاره کرد. موزه ملی، افلاک نمای ملی کوالالامپور و همینطور موزه باستان شناسی، برخی از دیدنی هایی می باشند که آنها هم در فاصله چند قدمی از میهمانان مقیم در این هتل قرار دارند و باعث می شوند زمان های کوتاهی صرف رسیدن به آنها شود. دسترسی مستقیم به فرودگاه و همچنین فاصله 8 دقیقه ای تا ایستگاه قطار کی اِل سنترال موجب می شود تا میهمانان شاغلی که این مجموعه سه ستاره را برای اقامت در دوره ماموریت کاری خود انتخاب کرده اند، شرایط آسان و پرداخت های مقرون به صرفه ای را برای رسیدن به مقاصد مختلف شهر به واسطه این وسیله نقلیه عمومی ارزان و سریع داشته باشند.
هتل رویس مجهز به اتاق های شیک و به روزی است که تخت خواب های راحت و امکانات رفاهی متعددی نظیر تهویه مطبوع هوا، میز تحریر و نیز اینترنت بیسیم رایگان را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند.
رستوران داخلی هتل، یکی از بهترین غذا خوری های موجود در این بخش از کوالالامپور می باشد و برای تمامی وعده های غذایی روز، در کنار میهمانان خود خواهد بود. بار طبقه بام این ساختمان نیز یکی از بهترین نقاط برای استراحت بعد از یک روز طولانی و یا خسته کننده خواهد بود. میهمانان هتل رویس می توانند از برخی خدمات ویژه دیگر نظیر خدمات شاتل (حمل و نقل) از و یا به ایستگاه قطار کی اِل سنترال، خدمات کامل و مفصل ارائه شده در مرکز اسپا و همینطور سرعت بالای تحویل و تخلیه اتاق های این مجموعه در طول اقامتشان بهره مند شوند.
همچنین فاصله نزدیک ترین فرودگاه به این محل که فرودگاه سلطان عبد العزیز شاه می باشد در حدود 16 کیلومتر است.

رستوران‌ها و بارهای هتل
رستوران بریکس داینر - Bricks Diner
یکی از برترین غذا خوری های این محدوده از شهر کوالالامپور می باشد که در تمامی ساعات از روز به ارائه منویی از انواع غذاهای محلی، آسیایی و همینطور برترین غذاهای آشپزخانه های غربی می پردازد. این رستوران برای میهمانانی است که اشتهای کامل برای صرف یک وعده غذایی کامل را داشته و یا قصد سپری کردن زمان های خوش در کنار جمع های دوستانه و صرف یک فنجان قهوه و میل کردن کیک همراه با آن دارد، ایده آل ترین انتخاب خواهد بود. رستوران بریکس داینر همه روزه از ساعت 8:00 صبح الی 23:00 در کنار میهمانانش می باشد.

رستوران مایل های - Mile Hi
بار و رستورانی که در طبقه پشت بام ساختمان هتل رویس قرار دارد، به ارائه بهترین نوشیدنی ها همراه با غذاهای ویژه ای همچون تَندوری مشغول می باشد. میهمانان و مراجعین این محل می توانند با تکیه به صندلی های راحت آن، از فضا و چشم اندازی فوق العاده نفس گیر از شهر استفاده کرده و از موسیقی های زیبایی که در شب هنگام همراه با پذیرایی از میهمانان پخش می شود لذت ببرند.




فاصله از سایر مکان ها

ایستگاه قطار کی اِل سِنترال
8 دقیقه پیاده روی
نشنال پِلانِتِریوم کوالالامپور (افلاک نمای ملی کوالالامپور)
500 متر
موزه ملی و موزه و بخش باستان شناسی
500 متر
ایستانا نِگارا پَلِس
600 متر
ایستگاه راه آهن قدیمی کوالالامپور
650 متر
وزارت امور خارجه
650 متر
مسجد ملی
800 متر
مرکز خرید برجایا تایم اسکوئِر
2.2 کیلومتر
مرکز خرید استار هیل گالری‬‎
2.9 کیلومتر
اکواریوم آکواریا
3.2 کیلومتر
برج های دوقلوی پِتروناس
3.4 کیلومتر
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی
3.4 کیلومتر
فرودگاه سلطان عبد العزیز شاه
16 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به رویس

دیدنی های نزدیک به رویس


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید