• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل آمیگو
  • میز پذیرش هتل آمیگو
  • تخت بزرگ اتاق استاندارد با پنجره
  • تخت های توئین اتاق استاندارد بدون پنجره
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • اتاق دلوکس فمیلی هتل آمیگو
  • کتری برقی اتاق های هتل آمیگو

آشنایی باهتل آمیگو


نام لاتین هتل

Amigo Hotel

کشور

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

0060321412000

آدرس

no 45, Tengkat Tong Shin, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

فاصله تا فرودگاه

43 کیلومتر


یکی از خیابان های مشهور و پر هیاهویی که در میان مقصد های اصلی گردشگرانی است که به شهر زیبای کوالالامپور سفر می کنند، خیابان پتالینگ یا چاینا تان می باشد. چرا که خود به تنهایی یک قطب گردشگری کامل است. رستوران ها، بارها و کلی بوتیک و فروشگاه در این خیابان وجود دارد که هر ساله میهمانان بی شماری که علاقه بسیاری به خرید و نوش جان کردن از غذاهای خوشمزه دارند را به سمت خود می کشاند. چاینا تان محلی است که همواره بهترین اجناس با قیمت های باورنکردنی عرضه می شوند و بسیاری از افراد آگاهی که این شهر را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند به این موضوع واقف هستند. ساختمان هتل سه ستاره آمیگو هم درست در همین خیابان شناخته شده قرار دارد و خود هتل و اتاق های آن در طبقه اول از این ساختمان حضور دارند. آمیگو در زبان اسپانیایی به معنی دوست می باشد و علت اینکه این نام برای این هتل انتخاب شده بی دلیل نبوده است. هدف این مجموعه ارائه واحدهای اقامتی راحت، تر و تمیز، ارزان و مهم تر از آن، محیطی دوستانه و صمیمی است. در مورد موقعیت مکانی این هتل در شهر کوالالامپور هم باید به این نکته مهم اشاره کرد که خیابان پتالینگ یکی از مرکزی ترین نقاط شهر کوالالامپور می باشد. تعداد زیادی مراکز خرید، تفریحی و به ویژه مراکز دولتی و تجاری در نزدیکی این محل وجود دارد تا میهمانان گردشگر بتوانند خود را به راحتی به تمامی جاذبه های شهر برسانند. میهمانان شاغل هم می توانند از این موقعیت مناسب استفاده کرده و در زمان های کوتاه تری خود را به مقصد های تجاری مهم مورد نظرشان برسانند. مهم ترین وسیله های نقلیه عمومی که فاصله های چند دقیقه ای با این مجموعه سه ستاره را دارند شامل ایستگاه اتوبوس پودو رایا، ایستگاه قطار سبک شهری پاسار سِنی اِل آر تی و ایستگاه مونوریل ماهاراجِلیلا می باشند. استفاده از این وسایل حمل نقل عمومی می تواند منجر به کاهش هزینه ها و اتلاف زمان های طلایی بشود.
این مجموعه با ظرفیت پذیریش 120 میهمان، اتاق های مختلف و متنوعی را برای هر نوع سلیقه و هر تعداد میهمانانی که آن را برای اقامت خود انتخاب کنند در نظر گرفته است. چهره به روز و امکانات استانداردی به صورت مشترک در تمامی اتاق های این مجموعه قرار داده شده که برخی از آنها شامل میز تحریر، تهویه مطبوع هوا و رخت آویز می شوند. مهم تر از امکانات رفاهی اتاق ها، چشم انداز زیبایی از شهر کوالالامپور می باشد که در تعدادی از اتاق های هتل آمیگو وجود دارد. سایر خدماتی که در طول اقامت در اختیار میهمانان این مجموعه قرار داده می شود شامل اینترنت بیسیم رایگان در تمامی قسمت های هتل، سالن استراحت مشترک به همراه تلویزیون و همینطور یک فروشگاه داخلی می شوند که در تمامی روزهای هفته، به صورت 24 ساعته پاسخگوی نیازهای میهمانان هتل خواهد بود. همچنین فاصله فرودگاه بین المللی کوالالامپور تا ساختمان هتل آمیگو 43 کیلومتر می باشد که این مسیر در حدود یک رانندگی 45 دقیقه ای زمان خواهد برد.



فاصله از سایر مکان ها

چاینا تان
1 دقیقه پیاده روی
ایستگاه مونوریل آی اِم بی آی
2 دقیقه پیاده روی
ایستگاه قطار سبک شهری پاسار سنی ال آر تی
9 دقیقه پیاده روی
ایستگاه اتوبوس کِلانگ
9 دقیقه پیاده روی
ترمینال اتوبوس پودورایا
10 دقیقه پیاده روی
ایستگاه مونوریل ماهاراجِلیلا
12 دقیقه پیاده روی
مرکز خرید برجایا تایم اسکوئِر 22 دقیقه پیاده روی – 8 دقیقه رانندگی Berjaya Times Square
22 دقیقه پیاده روی
سونگی وانگ پلازا
25 دقیقه پیاده روی
خیابان بوکیت بینتانگ
25 دقیقه پیاده روی
مرکز خرید فارِنهایت 88
30 دقیقه پیاده وری
پاویلیون کی اِل شاپینگ مال
31 دقیقه پیاده روی
برج کی اِل تاور
11 دقیقه رانندگی
برج های دوقلوی پِتروناس
14 دقیقه رانندگی
خیابان پِتالینگ (چاینا تان)
150 متر
سنترال مارکت ملقب به پاسار سِنی
500 متر
سنترال مارکت کوالالامپور
500 متر
استادیوم مِرداکا
500 متر
مرکز خرید استار هیل گالری
1.8 کیلومتر
مرکز خرید کی اِل سیتی سنتر
3.7 کیلومتر
مرکز خرید اَوِنیو کِی
10 کیلومتر
فرودگاه بین المللی کوالالامپور
43 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به آمیگو

دیدنی های نزدیک به آمیگو


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید