• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل لو اپل بوتیک کی ال سی سی
  • رستوران گریل ژاپنی روکو کوالالامپور
  • بوفه سلف سرویس رستوران هتل
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت های اتاق سوپریور تریپل
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل لو اپل بوتیک کی ال سی سی


نام لاتین هتل

Le Apple Boutique Hotel KLCC

کشور

منطقه

-

ناحیه

مرکز شهر

درجه هتل

تلفن

0060321793777

وب سایت

آدرس

no 160, Jalan Ampang, Kampung Baru, 50450 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

فاصله تا مرکز شهر

0 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه

45 کیلومتر


ساختمان مدرن و بسیار زیبای هتل لو اپل بوتیک کی ال سی سی در مرکز شهر کوالالامپور و در چند قدمی منطقه تجاری شناخته شده و مهم جالان آمپانگ قرار گرفته است. جاذبه های گردشگری و دیدنی پر تعدادی در این بخش از شهر زیبای کوالالامپور قرار دارد که فاصله کوتاه و حداکثر 5 الی 30 دقیقه ای تا ساختمان این مجموعه دارند. از برج های دو قلو نمادین پتروناس گرفته تا مراکز خرید بزرگ و بسیار مشهوری همچون فارِنهایت اِیتی اِیت، سنترال مارکت، سونگی وانگ پلازا و مرکز خرید سوریا کی اِل سی سی همه در چند قدمی از محل اقامت میهمانان این هتل قرار گرفته اند. این بدان معناست که میهمانان گردشگری که قصد بازدید و استفاده از مراکز فروشگاهی و تفریحی کوالالامپور را دارند درست در نزدیکی چنین جاذبه هایی این هتل ایده آل را پیدا خواهند کرد. میهمانانی هم که نه برای یک سفر تفریحی بلکه برای انجام و پیش بردن اهداف کاری خود این هتل را انتخاب کرده اند هم می توانند از بابت فاصله کوتاه تا مراکز تجاری، دولتی و اداری بی شماری که مرکز برگزاری همایش ها و نمایشگاه بین المللی کوالالامپور و همینطور پوترا وُرلد ترید سنتر از برجسته ترین مواردشان هستند نهایت استفاده را ببرند. در مورد دسترسی این محل به وسایل حمل و نقل عمومی هم باید به فاصله 5 دقیقه ای تا ایستگاه قطار اِل آر تی کوالالامپور اشاره کرد که عظیمت به نقاط دورتر شهر را آسان و کم هزینه خواهد کرد. موزه ملی، پارک پرندگان، مرکز خرید پاویلیون و میدان مِرداکا از دیگر جاذبه های دیدنی هستند که بازدید از آنها به دلیل فاصله بسیار کوتاه به میهمانان این مجموعه توصیه می شود.
محیطی زیبا و دکوراسیونی امروزی و چشم نواز از جمله زیبایی های داخلی این هتل را تشکیل می دهند. بوتیک هتل لو اَپل کی اِل سی سی اتاق های پر تعدادی را برای اقامت تمامی اقشار از میهمانان بین المللی خود در نظر گرفته و برای فراهم کردن شرایطی ایده آل، امکاناتی نظیر تهویه مطبوع هوا، مینی بار، میز تحریر و امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه را به صورت استاندارد در تمامی آنها گنجانده است. برای راحتی هر چه بیشتر میهمانان، بوتیک هتل لو اَپل کی اِل سی سی یک رستوران که ارائه کننده غذاهای خوشمزه سنتی ژاپن است را در اختیار آنها قرار داده تا در صورت تمایل، نیازی به مراجعه به بیرون از ساختمان هتل نداشته باشند. سایر خدمات مهم این هتل سه ستاره شامل ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به فرودگاه بین المللی کوالالامپور در صورت پرداخت هزینه و نیز میز پذیرش فعال و ارائه دهنده خدماتی همچون تورهای گردشگری شهری اشاره کرد.
این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت سایر هتل های موجود در شهر کوالالامپور انتخاب شده است.
همچنین فاصله فرودگاه بین المللی کوالالامپور تا ساختمان بوتیک هتل لو اَپل کی اِل سی سی در حدود 45 کیلومتر می باشد.



فاصله از سایر مکان ها

پوترا ورلد ترید سنتر
15 دقیقه (با ماشین)
برج های دوقلوی پِتروناس
400 متر
فارِنهایت اِیتی اِیت
1.5 کیلومتر
سونگی وانگ پلازا
1.8 کیلومتر
فرودگاه بین المللی کوالالامپور
45 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به لو اپل بوتیک کی ال سی سی

دیدنی های نزدیک به لو اپل بوتیک کی ال سی سی


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید