• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  هند کوچک شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  •  هند کوچک شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  •  هند کوچک شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  •  هند کوچک شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  •  هند کوچک شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  •  هند کوچک شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  •  هند کوچک شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  •  هند کوچک شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  •  هند کوچک شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  •  هند کوچک شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  •  هند کوچک شهر سنگاپور کشور سنگاپور


هند کوچک

نام مرکز دیدنی

Little India

نوع مرکز دیدنی

منطقه و میدان

مدت زمان بازدید

2 الی 3 ساعت

ساعت بازدید

ساعت کار فروشگاه ها: همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 12:30 شب

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

No 60 Bukit Timah Road, Singapore 229900

لیتل ایندیا یا هند کوچک، همان طور که از اسمش پیداست، محله هندی ها در سنگاپور است. در حالی که این محله نسخه ای تقریبا بهسازی و تغییر یافته از هند واقعیست، اما هنوز هم هویت منحصر به فرد خود را بدون اینکه تنزلی داشته باشد و منحصرا جاذبه ای برای گردشگران شود، حفظ کرده و یکی از رنگارنگ ترین و جذاب ترین مکان ها برای بازدید در سنگاپور است. 
خیابان اصلی هند کوچک، جاده سِرانگون نام دارد که از جاده کانال راچِر آغاز و همین طور به سمت شمال ادامه دارد تا به خود سرانگون می رسد و در پانگول خاتمه می یابد. 
جاذبه گردشگری اصلی هند کوچک، خود شهر است. در اینجا خانه فروشگاه های بسیار زیبایی را می بینید که با رنگ های روشن و شاد رنگ آمیزی شده اند که فضایی بسیار برجسته و قابل توجه در سنگاپور می باشد. اما در حال حاضر بیشتر علایم تامیلی حذف و جای خود را به دستخط های هندی، بنگالی و سایر زبان های هندی داده است. مغازه دارها برای فروش اجناس خود مثل ساری، النگو، بازوبند و خلخال طلا، ادویه جات و عود جلوی در مغازه داد می زنند و جنس می فروشند. از سر هر کوچه ای که رد می شوی، صدای بلند جدیدترین آهنگ های فیلم های بالیوودی را می شنوید.
معابد هندوی این شهر کوچک بیشتر در صبح ها یا بعد از ظهرها بسیار شلوغ و سرزنده است و ممکن است حتی در اواسط روز بسته باشد. 
افراطی ترین کاری که در هند کوچک می توان انجام داد، شرکت در جشنواره تایپوسام است که هر ساله در بدر ماه قمری تای (معمولا ژانویه یا فوریه) برگزار می شود. مردان بسیار مذهبی، معابد کوچک پر زرق و برقی را با چنگک هایی  به نام کاوادی به تن خود می چسبانند و طی مراسمی یک روز دور شهر می چرخند. زنان مذهبی نیز معمولا ظرفی از شیر را روی سر خود می گذارند و به این مراسم می پیوندند. مراسم از معبد سِری سرینیواسا پرومال در جاده سرانگون آغاز می شود و تا معبد سری تاندایوتاپانی در جاده تانک ادامه پیدا می کند. 
در دیپاوالی، جشن نور هندی ها، جاده سرانگون با چراغ هایی بسیار زیبا آزین بندی می شود و بازارهایی محلی برای فروش تنقلات جشن دیپاوالی دایر می گردد. مانند جشنواره تایپوسام، تاریخ دقیق این جشن نیز از طریق تقویم قمری تعیین گردیده اما در اکتبر یا نوامبر برگزار می شود و تعطیل رسمی است. در حوالی شروع جشن دیپاوالی، جشنواره راه رفتن روی آتش به نام تیمیتی نیز برگزار می شود. در این جشنواره، مردان متعصب روی سکویی از ذغال داغ راه می روند. هر چند که مراسم واقعی راه رفتن روی آتش در معبد سِری ماریامام در شهر چینی ها اتفاق می افتد، اما مراسم صبح زود از معبد سری سرینیواسا پرومال در جاده سرانگون شروع و به سمت شهر چینی ها، جایی که راه رفتن روی آتش در آنجا شروع می شود، ادامه پیدا می کند. 
مراسم نسبتا بی دبدبه کبکبه ای هر یکشنبه عصر با حضور نیم میلیون کارگر در هند کوچک برگزار می شود، این کارگران از شبه قاره به اینجا می آیند تا در روز تعطیلی خود کمی استراحت کنند و بگردند.
بیشتر جمعیت با هم خوش و بش می کنند، اما بخاطر بعضی از دعواهای افراد مست، گشت پلیس در آنجا حضور دارد تا کاملا مراقب اوضاع باشد.
خیابان های مرکزی هند کوچک مملو از دکه هاییست که تمام اقلام هندی را می توان در آنجا پیدا کرد. دو مرکز خرید بسیار بزرگ نیز در آنجا هستند که نه تنها در این مکان بلکه در کل سنگاپور نیز معروف و منحصر به فردند. پس واضح است که غذایی که در هند کوچک میل می کنید، غذای هندیست. خوراک های مناطق شمالی و جنوبی سرو می شود. غذاها بسیار ارزان و پرس ها بسیار زیاد است و از طرفی خوش به حال گیاه خواران که غذاهایی از این نوع در آنجا به وفور یافت می شود. به خاطر داشته باشید که در هند کوچک به واقع می توانید زندگی مردمان هندی را ازنزدیک لمس کنید و حتما این را هم می دانید که مردمان هند غذاهایشان را با دست می خورند، پس بهتر است تا جلوی خودتان را نگیرید و شروع کنید تا با دست غذا بخورید، البته اگر دوست داشته باشید برایتان کارد و چنگال هم می آورند.

دسترسی:
• خطوط متروی شمال به شرق لیتل ایندیا (Little India) و فارِر پارک (Farrer Park)، در نزدیکی جاده سرانگون، ایستگاه های خوبی برای رسیدن به هند کوچک هستند.
• ایستگاه بوگیس (Bugis) در خط شرق به غرب نیز خیلی دور نیست. 
• همچنین خطوط راچر (Rochor) و جالان بسار (Jalan Besar) در مرکز شهر و نزدیکی برج سیم لیم شما را به اینجا می رسانند.
• تاکسی گرفتن مخصوصا در آخر هفته ها در هند کوچک کمی سخت است، برای حل این موضوع بهتر است تا با تلفن تاکسی رزرو کنید یا سر جاده اصلی تاکسی صدا بزنید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

دیدنی های نزدیک به هند کوچک

تفریحات نزدیک به هند کوچک

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید