• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج) شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج) شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج) شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج) شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج) شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج) شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج) شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج) شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج) شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج) شهر سنگاپور کشور سنگاپور


اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج)

نام سرگرمی

Esplanade - Theatres on the Bay

نوع سرگرمی

تئاتر و کنسرت و سینما

منطقه

مارینا بی (Marina Bay)

ناحیه

مرکز شهر

ساعت بازدید

دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب, یکشنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر

وب سایت

آدرس

No 1 Esplanade Drive, Singapore 038981

تماشاخانه اِسپلَنِید یا به قول سنگاپوری ها، تماشاخانه دوریان، دارای یک سالن کنسرت با گنجایش 1600 نفر بوده و تماشاخانه ای با ظرفیت 2000 نفر و مکان های اجرای بسیار دنج و زیبا در خدمت مردم است. این که چرا مردم سنگاپور به اینجا دوریان می گویند به دلیل شباهت این سازه به میوه دوریان است. سازه های فلزی نوک نیز که هر یک از شیشه های مثلثی را می پوشاند، باعث شباهت به این میوه شده و بعضی ها نیز معتقدند که نمای خارجی ساختمان شبیه چشم های مگس هستند. فضاهای اجرای این تماشاخانه میزبان بسیاری از رویدادهای مهم و قابل توجه مانند بازگشت تئاتر موزیکال بینوایان نیز بوده است. برنامه های آزاد، از موسیقی گرفته تا تئاتر نیز به طور مرتب در جای جای اِسپلَنِید در حال برگزاریست.
تماشاخانه کنار خلیج و اِسپلَنِید مال سنگاپور یک مرکز هنری چندمنظوره با یک سالن کنسرت، تئاتر و محوطه های اجرای سر باز که مجموعه ای از اجراهای بسیار زیبا را به منطقه خلیجی این شهر آورده است. این مجموعه در سال 2002 راه اندازی شد و محلی عالی برای گذراندن و لذت بردن از عصری را در کنار فرهنگ و تماشای اجراهای محلی یا اجراهای سنتی مالزیایی و تایلندی و بسیاری از اجراهای رایگان را برای گردشگران و افراد محلی فراهم آورده است.
اِسپلَنِید در مکانی بسیار رمانتیک و دقیقا در کنار آب با منظره ای وسیع رو به چرخ و فلک پرنده سنگاپور، هتل مارینا بی سندز و گردشگاهی با درختان به صف شده در کنار یکدیگر در کل مسیر، قرار دارد. تمام اجراها در فضای آزاد برای عموم رایگان است و نیازی به رزرو ندارند و همین موضوع، اِسپلَنِید را به مکانی عالی برای پیاده روی در عصری دلپذیر با تفریحات بسیار بدل ساخته است. سکوی اجرا شبیه به سکوی اجرای گروه سه نفره وایت سِیلز و گنجایش بیش از 450 نفر را داراست.
بی شک  تاثیرگذارترین فضای اجرا در اِسپلَنِید، سالن کنسرت است. این سالن با حداکثر میزان آکوستیک که فکرش را بکنید، طراحی و ساخته شد. وقتی در این سالن حضور دارید، احساس می کنید که درون قایقی ساخته شده از تکه چوب های منحنی شکل نشسته اید، تکه چوب هایی که دیواره ها را پوشانده و صداها را متعادل سازی می کند. فضای سالن به شکل پله پله و بسیار گسترده است و گنجایش 1600 نفر را در چهار طبقه دارد. در وسط سالن، اُرگی بسیار مجلل قرار داده اند. گروه های محبوب پاپ و راک نیز همانند کنسرت های کلاسیک اینجا برنامه اجرا می کنند. اجرای تئاتر نیز از دیگر اجراهای اصلی سالن می باشد. این سالن با الهام از خانه های اُپرای اروپایی و با طراحی صندلی ها به طور نعلی شکل و منحنی با ظرفیت 1942 نفر، به شکلی سنتی و به رنگ های قرمز و طلایی ساخته شد. فضای سالن بسیار گرم و دوستانه و حتی در طبقه های بالاتر حسی از صمیمیت بین اجراکنندگان و تماشاچیان وجود دارد. کانون تمرکز سالن تئاتر، ارائه آمیخته ای از اجرای تئاتر، اُپرا و حرکات موزون غربی و آسیاییست.
اِسپلَنِید مال نیز بخشی جداناپذیر از این مجموعه و واقع در قسمتی بین دو گنبد این مجموعه است. این مرکز خرید قسمت هایی عالی را به شما پیشنهاد می کند تا قبل یا بعد اجراها برای صرف غذا به آنجا بروید یا چندین مغازه خاص و عالی را بگردید و وسایلی را که می خواهید بخرید، نظیر فروشگاه پاپ کرن پاپ (POPCORNPOP) که می توانید از آنجا پوستر فیلم ها و یا سایر چیزهای خاطره انگیز سینما را تهیه کنید. یا اگر تحت تاثیر ارکستر قرار گرفته اید، گرامِرسی موزیک (Gramercy Music)، جاییست که می توانید یک ویالن نو و چند برگ نت موسیقی را از آنجا تهیه کنید. همچنین ماکانسوترا گلاتونز بی (Makansutra Gluttons Bay)، تنوع بی نظیری از غذاهای محلی را دارد و می شود با آنها جشنی برپا کرد. اگر دنبال چیز خاص و منحصر به فردی هستید، به سمت سُس (Sauce) بروید، مکانی شاد با سرو شام قبل از اجرای تئاتر و تراس های بسیار جذاب و زیبا که می تواند شما را سرگرم کند.
اگر دوست دارید بیشتر در مورد این مجموعه بدانید، تور 60 دقیقه ای این مکان را به شما توصیه می کنیم، از این طریق می توانید سالن کنسرت، تئاتر و سایر امکانات اجرایی اِسپلَنِید را از نزدیک ببینید، درباره نوع آکوستیک محل های اجرا، معماری و تاریخ آنها و همچنین کمک شایان این مکان به صحنه هنر سنگاپور اطلاعاتی به دست آورید. 

دسترسی:
مترو: در ایستگاه متروی اِسپلَنِید (Esplanade MRT) پیاده شوید و پس از 5 دقیقه پیاده روی به این تماشاخانه برسید. لازم به ذکر است که می بایست از خروجی D خارج شوید. 
در ایستگاه متروی سیتی هال (City Hall MRT) پیاده شوید و پس از 10 دقیقه پیاده روی به این تماشاخانه برسید. لازم به ذکر است که می بایست از خروجی C خارج شوید. 
اتوبوس: با استفاده از اتوبوس های 531، 961#، 961#،75، 77، 106، 171،700A، 857، 960، NR1، NR2 و Nمی توانید به این تماشاخانه بروید. از ایستگاه اتوبوس تا این تماشاخانه پیاده 1 دقیقه راه است.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج)

دیدنی های نزدیک به اسپلنید (تماشاخانه کنار خلیج)

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید