• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو
  •  موزه کاخ کرملین مسکو شهر روسیه کشور مسکو


موزه کاخ کرملین مسکو

نام مرکز دیدنی

Moscow Kremlin

نوع مرکز دیدنی

موزه تاریخی

کشور

شهر

ساعت بازدید

میهمانان می توانند روزانه به جز پنجشنبه ها از ساعت 10 تا 18 از این مکان بازدید نمایند.

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

250 تا 500 روبل

آدرس

No 73G, Izmailovskoye Shosse, Moscow, Russia

کاخ کرملین یک قلعه تاریخی است که به صورت مجتمع بر روی تپه کرملین در قلب شهر قدیمی در کنار میدان سرخ قرار گرفته و امروزه حاکمیت سیاسی یکی از بزرگترین کشورهای جهان را بر عهده دارد. در داخل دیوارها و برج های قرمز و مشهور این کاخ مجموعه ای از ساختمان های اعجاب انگیز با سبک معماری متفاوت به چشم می خورد. گرچه بسیاری از قسمت های داخلی آن در محدوده گردشگری نیستند و جزو املاک دولت و ریاست جمهوری اند، اما گنجینه هایی هم که در اختیار عموم بازدیدکنندگان قرار می گیرند کم نیستند، گنجینه هایی که این مجموعه را به یک قهرمان اصلی در دنیا تبدیل کرده اند و در القای صفت جاودانگی به آن بسیار موثرند. 
برای ورود به این مکان تهیه بلیط ضروری است. میهمانان می توانند از طریق غرفه های متعددی نظیر الکساندروفسکی ساد Alexandrovsky Sad)) واقع در قسمت غربی کرملین وجود دارد. با تهیه بلیط قلمرو کرملین امکان بازدید از خود مجموعه همراه با کلیساها و ساختمان های قدیمی برای بازدیدکنندگان وجود دارد. اما ورود به موزه اسلحه کرملین و نمایشگاه صندوق الماس محل ذخیره جواهرات و الماس های جادویی مستلزم تهیه بلیطی جداگانه خواهد بود.
برخی از ساختمان های کرملین به ویژه کاخ پترییاک (Patriarch's Palace) در طول سال میزبان نمایشگاه های ویژه ای است که ورود به آنها مستلزم پرداخت هزینه می باشد. بلیط نمایشگاه ها معمولاً در سمت ورودی ساختمان های محل برگزاری آنها توزیع می گردد. اما بهتر است قبل از وارد شدن به کرملین در مورد آنها اطلاعات لازم را کسب نمایید.

داخل کرملین 
می توان از کلیسای اعظم آرچانگل میخائیل (Cathedral of the Archangel Michael) به عنوان یکی از بزرگترین کلیساهای کرملین نام برد، ساختمانی باشکوه که در سال 1508 بنا شد و میزبان مقبره پاشاهان مسکو از ایوان کالیتا تا ایوان پنجم می باشد. سنگ کاری های سفید و مناره های کوچک این کلیسا ریشه در سبک رنسانس ایتالیایی دارد. 
کلیسای اعظم بشارت (Annunciation Cathedral) یکی دیگر از آثار تاریخی کرملین است که در سال 1482 توسط معماران پسکوف طراحی و ساخته شد. کلیسایی با شکوه که محل انجام غسل تعمید و مراسم ازدواج تزارهای بزرگ روس بوده است. در داخل این کلیسا نقاشی های دیواری شگفت انگیزی به چشم می خورد، نقاشی هایی از هنرمندان برجسته آن زمان نظیر آندری روبلوف (Andrey Rublyev) و تئوفانس (Theophanes) یونانی.
کلیسای ردای بکارت (Church of the Deposition of the Robes) نام خود را از یک فستیوال باستانی که از فلسطین به قسطنطنیه (استانبول امروزی) آورده شده، گرفته است، یک کلیسای تک گنبدی ارزشمند که در سال های 1484 تا سال 1485 توسط هنرمندان پسکف ساخته شده. از منحصربه فردترین ویژگی های این کلیسا می توان به طراحی زیبا و نسبتاً ساده آن به کمک شیشه های رنگی، نشانه های و نقاشی های آبرنگ عالی و مجسمه های چوبی مربوط به قرن پانزدهم اشاره کرد.
می توان از کلیسای جامع اسامپشن (Cathedral of the Assumption) به عنوان پدربزرگ کلیساهای کرملین نام برد، کلیسایی قدیمی و بزرگ که در سال 1457 توسط معمار ایتالیایی ساخته شد. مراسم تاجگذاری ایوان مخوف در سال 1475 در این مکان برگزار گردید، در سال 1812 ناپلئون این مکان را به اصطبل اسب هایش تبدیل کرد و سربازان وی لوسترهای باشکوه و 5 تنی آن را باز کردند. این کلیسا برای آخرین بار در سال 1918 میزبان مراسم عید پاک بود تا اینکه برگزاری این مراسم در سال 1990 مجدداً از سر گرفته شد. 
کلیسای پدرسالاران مسکو دارای ساختمان قرون وسطایی بزرگی است که امروزه به عنوان موزه ای برای نمایش گنجینه های کلیسای ارتودوکس، وسایل با ارزش، مبلمان، جواهرات و لباس های مورد استفاده تزارهای روسی در قرون وسطی مورد استفاده قرار می گیرد. 
برج ناقوس ایوان مخوف با ارتفاع 60 متر در بین سال های 1505 تا 1508 ساخته شد، 15 سال بعد در مجاورتش برج ناقوس با 20 زنگ بنا گردید. تا زمان انقلاب روسیه این ساختمان مرتفع ترین ساختمان شهر به شمار میرفت زیرا ساخت ساختمان های بلندتر از آن ممنوع بود. در سال های اخیر برج ناقوس جایگاه نمایشگاهی جدید از تکنولوژی های پیشرفته می باشد که تاریخچه تغییرات سبک معماری کرملین را به نمایش می گذارد. میهمانان می توانند با 137 پله از این برج بالا برویند و علاوه بر تماشای زنگ های برج از نزدیک یکی از زیباترین چشم اندازهای مسکو را در زیر پاهایشان نظاره گر باشند. بازدید از این مکان مستلزم تهیه بلیط جداگانه خواهد بود. 

ساعت بازدید: میهمانان می توانند روزانه به جز پنجشنبه ها از ساعت 10 تا 18 از این مکان بازدید نمایند. ساعت خدمات رسانی برج ناقوس ایوان مخوف از اول ماه اکتبر روزانه به جز پنجشنبه ها از ساعت 10 تا 17 تغییر می کند. این مکان از ماه می تا سپتامبر باز و در گاهی اوقات نیز بسته می باشد.

هزینه: هزینه ورودی به کرملین بین 250 تا 500 روبل است. برای شرکت در برنامه گردشگری با راهنمای زبان انگلیسی انجام هماهنگی های لازم از یک ماه قبل و پرداخت هزینه ای معادل 2500 روبل ضروری است.

نکته: میهمانان می توانند در ساعات 10، 12، 14:30 و 16:30 با پرداخت هزینه ای معادل 300 تا 700 روبل بلیط موزه تسلیحات را خریداری و از آن بازدید نمایند. 

نکته: تمام بلیط های کرملین از طریق دفاتر بلیط باغ الکساندوفسکی یا به صورت آنلاین قابل تهیه می باشند.

نکته: برای بازدید از ایزمِیلوو کرملین می توان از متروی پارتیزانسکی (Partizanskaya) استفاده کرد. پس از خروج از ایستگاه به سمت چپ رفته و با یک پیاده روی کوتاه به کرملین برسید. لطفاً توجه داشته باشید که ایستگاه مترویی به نام ایزمِیلوو (Izmailovo) نیز وجود دارد ولی از کرملین دور است.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

دیدنی های نزدیک به موزه کاخ کرملین مسکو

تفریحات نزدیک به موزه کاخ کرملین مسکو

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید