• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • مرکز خرید مرکز خرید امپوریوم شهر تایلند کشور بانکوک
  • مرکز خرید مرکز خرید امپوریوم شهر تایلند کشور بانکوک
  • مرکز خرید مرکز خرید امپوریوم شهر تایلند کشور بانکوک
  • مرکز خرید مرکز خرید امپوریوم شهر تایلند کشور بانکوک
  • مرکز خرید مرکز خرید امپوریوم شهر تایلند کشور بانکوک


مرکز خرید امپوریوم

نام مرکز خرید

Emporium

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 10:00 الی 22:00

وب سایت

آدرس

no 622 Sukhumvit Road, Khlong Tan, Khlong Toei, Bangkok 10110, Thailand

امپوریوم یک مرکز خرید 6 طبقه پیشرفته در سوخومویت است. در این مرکز می توان برندهای مشهور جهان، یک سالن سینمای مجلل و فضای نمایشگاهی فوق العاده و همچنین یک سوپرمارکت وسیع و مجموعه غذاخوری را پیدا کرد. امپوریوم به راحتی توسط ایستگاه چاتریوم (Chatrium) و پروم پونگ (Phrom Phong) اسکای ترین به هتل 5 ستاره امپوریوم سوئیتز (Emporium Suites) متصل شده است.
با داشتن دیوارهای سفید و بخش های طلایی و کفپوش های مرمر براق، همه چیز در مرکز خرید امپوریوم، از دربان های با لباس سفید و موسیقی جازی که هنگام ورود به آن، روی یک پیانوی کوچک نواخته می شود، تا لباس های مجلسی برند موجود در طبقه همکف، بسیار چشمگیر و درجه یک است. در اینجا برندهای بین المللی متعددی مانند شانل، لویی ویتون، دیور، پرادا، کارتیه و مونت بلان شعبه دارند.
خریداران همچنین می توانند جدیدترین وسایل الکترونیکی، تجهیزات ورزشی، کتاب و لوازم التحریر را در طبقه 3 که پلژید اند لِژِر (Pleasure&Leisure) نامیده می شود، پیدا کنند. در طبقه 4، گالری لیوینگ (Living Gallery) محلی برای طراحان داخلی مشتاق است، که وان های حمام زیبای ویکتوریا، لوسترهای درخشان، وسایل آشپزخانه عالی، لامپ های باروک، آینه و شمع های معطر را نیز ارائه می دهد.
فروشگاه امپوریوم تمام 6 طبقه نیمه پشتی مرکز را به خود اختصاص داده است. جایی که می توانید برندهای زیبایی مشهوری مانند استی لودر (Estee Lauder)، مک گازمتیکس (Mac Cosmetics)، لانکوم (Lancome) و شیسیدو (Shiseido)، یک فروشگاه کفش بزرگ، بخش آی تی و الکترونیک، پوشاک و لوازم جانبی مردانه و زنانه، یک بخش مخصوص کودکان و برندهای دکوراسیون منزل وارد شده از اروپا، آمریکا و ژاپن را پیدا کنید. 
طبقه فوقانی امپوریوم محل نخستین مرکز یادگیری طراحی و منابع در آسیا به نام مرکز خلاقیت و طراحی تایلند (TCDC) است. گذشته از فراهم کردن فضایی خلاق برای طراحان نوظهور به منظور نمایش کارهای خود، این مرکز حدود 15،000 کتاب و انتشارات در زمینه طراحی، فیلم و منابع چندرسانه ای را در اختیار دارد. بعضی از قسمت های این مرکز فقط برای اعضای آن است، اما همیشه حداقل یک نمایشگاه به صورت رایگان برای عموم آزاد است. 
بعد از یک روز خرید، می توانید آخرین فیلم های هالیوود را در سینمای اس اف ایکس (SFX) تماشا کنید که در طبقه ششم واقع شده است. بلیط فیلم ها از 180 بات شروع می شود.
یک مکان عالی برای صرف ناهار، سالن غذای امپوریوم است که در طبقه پنجم قرار دارد. مجموعه ای از غذاخوری های میان رده نیز فضای مرکزی را پر می کنند، جایی که می توانید رستوران های ژاپنی، هندی، ویتنامی و غربی و همچنین چند کافی شاپ و فست فود را پیدا کنید. در پشت بخش مرکزی، یک مجموعه غذای مدرن وجود دارد که غذاهای تایلندی و بین المللی را با یک پذیرایی گرم ارائه می دهد.
بازار مواد غذایی امپریوم نیز در طبقه پنجم مرکز خرید قرار دارد و یک سوپر مارکت گسترده می باشد که محصولات محلی و وارداتی با کیفیت، گوشت و غذاهای دریایی و همچنین محصولات بسته بندی شده را ارائه می دهد. یک بخش شیرینی پزی عالی نیز وجود دارد که دسر کلاسیک تایلندی، ماکارون (macaroons)، کیک های رنگارنگ و ژاپنی بسیار لذیذ را به فروش می رساند.

منطقه: سوخومویت
نحوه دسترسی:
ایستگاه بی تی اس پروم پونگ (خروجی 2)
اتوبوس شماره های 2، 25، 38، 40، 48، 98، 504، 508، 511، 513


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

مراکز خرید نزدیک به مرکز خرید امپوریوم

دیدنی های نزدیک به مرکز خرید امپوریوم

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید