• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی گلف در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی گلف در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی گلف در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی گلف در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی گلف در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی گلف در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی گلف در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی گلف در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک


گلف در بانکوک

نام سرگرمی

Golf in bangkok

نوع سرگرمی

بازی گلف

علاقه مندان به گلف که به تایلند می آیند می توانند در بهترین زمین های گلف در بانکوک بازی کرده و از این ورزش لذت ببرند. گلف از ورزش های محبوب تایلند بوده و زمین های گلف زیادی در بانکوک وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. بهتر است صبح زود به یک زمین گلف بروید زیرا آفتاب ظهر در تایلند می تواند بسیار سوزان باشد. بازی در زیر آفتاب ملایم و وزش نسیم صبحگاهی، خاطره انگیز ترین تجربه را برای شما به ارمغان می آورد. در اینجا برخی از بهترین زمین های گلف بانکوک معرفی شده است.

1. باشگاه ورزشی و گلف آلپین (Alpine Golf & Sports Club)
باشگاه ورزشی و گلف آلپین یکی از بهترین و فنی ترین باشگاه های گلف در تایلند است. این زمین که دارای چمن های کوتاه و یک مکان های خطر آبی و ماسه ای است به طرز بی نظیری نگهداری می شود. نام آلپین اشاره ای به مناظر کوهستانی دارد و اگرچه "کوهستانی" کمی اغراق آمیز است، ولی تغییرات در ارتفاع زمین آن نسبت به زمین های معمولی مسطح در منطقه بانکوک، بی نظیر است. این زمین به شدت چالش برانگیز بوده و مسیرهای طولانی جای کمی را برای خطا می گذارند. 
آدرس: 99 Moo 9, Bangkhan-Sathaneevithayu Road, Klong 5, Klong Luang, Pathumthani 12120, Thailand

2. تای کانتری کلاب (Thai Country Club)
تای کانتری کلاب دارای امکانات کلاس جهانی، کادر حرفه ای و انواع جالبی از سوراخ ها می باشد. این باشگاه معتبر گلف در بین بهترین زمین های بازی جهان است و زمین آن از نظر فنی بسیار دشوار می باشد. گلف بازان با تجربه که به دنبال یک مجموعه کامل هستند، اغلب تای کانتری کلاب را به عنوان اولین باشگاه در تایلند معرفی می کنند. این یک نمونه عالی از زمین گلف گرمسیری است که بوفه غذاخوری عالی را نیز ارائه می دهد. 
آدرس: 88 Moo 1, Bangna-Trad Km. 35.5, Thambon Pimpa, Bangpakong, Chacheongsao 24180, Thailand

3. لام لوک کا کانتری کلاب (Lam Luk Ka Country Club)
باشگاه لام لوک کا در تالاب ساخته شده و محل زندگی بسیاری از گونه های گرمسیری گیاهان و حیوانات است که کاملا تایلندی می باشند. تنوع درختان مختلف سایه های دلپذیری را هم فراهم می کنند که در صورت داشتن یک روز آفتابی از وجود آن ها بسیار خوشحال خواهید شد. 2 زمین 18 حفره ای کامل در لام لوک کا وجود دارد، بنابراین رزرو آن ها معمولا آسانتر از سایر زمین ها است. با وجود این درختان و پوشش گیاهی سبز، به نظر می رسد لام لوک کا کیلومترها از خیابان های شلوغ بانکوک دور باشد، ولی در واقع این محل تنها یک ساعت با مرکز شهر فاصله دارد. این یکی از آرامش بخش ترین زمین های بازی در منطقه بانکوک است که لذت بازی در آن با وجود آواز طبیعی پرنده ها و یک ساختمان باشگاه مشرف به 18 حفره، دوچندان می شود.
آدرس: 29 Moo 7, Tambol Lamsai Lam, Luk Ka Klong 11, Patumthani 12150, Thailand

4. باشگاه گلف سوباپروک (Subhapruek Golf Club)
باشگاه گلف سوباپروک یک زمین نسبتا مسطح با نسیم دلپذیر و سایه جزئی درختان نخل است که در محوطه زمین چمن وجود دارد. گلف بازان حرفه ای معمولا در اینجا بازی نمی کنند زیرا حفره ها معمولا کوتاه تر از سایر زمین های برتر منطقه هستند که باعث می شود اینجا یک زمین عالی برای بازی های تفریحی باشد. این باشگاه بیشتر مورد علاقه کارمندان شرکت های بزرگ است و در آخر هفته شلوغ می شود، بنابراین بهتر است در صورت امکان در روزهای هفته اینجا را رزرو کنید. 
آدرس: Ro Pho Cho Samut Prakan 3068 Rd Bang Bo Bang Bo District, Samut Prakan 10540, Thailand

5. تانا سیتی گلف اند کانتری کلاب (Thana City Golf & Country Club)
این باشگاه که تنها 25 دقیقه با مرکز شهر بانکوک فاصله دارد، یک زمین بازی دشوار است که باعث می شود بر روی ضربه هایی که می زنید، به خصوص ضربه های نزدیک، بیشتر تمرکز کنید. زیرا تقریبا در اطراف همه حفره ها، مناطق خطر وجود دارد. این زمین توسط جورج نورمن، گلف باز افسانه ای استرالیایی، به عنوان محور توسعه یک مجتمع لوکس طراحی شده است و جوی ها و دریاچه های موجود، آن را به چند بخش تقسیم می کنند. 
آدرس: 100/2 Moo 4 Bangna-Trad Highway KM 14, Banchalong, Bangplee, Samut Prakarn 10540, Thailand


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به گلف در بانکوک

دیدنی های نزدیک به گلف در بانکوک

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید