• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی باغ های خلیج سنگاپور شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی باغ های خلیج سنگاپور شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی باغ های خلیج سنگاپور شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی باغ های خلیج سنگاپور شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی باغ های خلیج سنگاپور شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی باغ های خلیج سنگاپور شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی باغ های خلیج سنگاپور شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی باغ های خلیج سنگاپور شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی باغ های خلیج سنگاپور شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی باغ های خلیج سنگاپور شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی باغ های خلیج سنگاپور شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • سرگرمی باغ های خلیج سنگاپور شهر سنگاپور کشور سنگاپور


باغ های خلیج سنگاپور

نام سرگرمی

Gardens by the Bay

نوع سرگرمی

پارک و باغ

منطقه

مارینا بی (Marina Bay)

ناحیه

مرکز شهر

مدت زمان بازدید

2 الی 3 ساعت

ساعت بازدید

روزانه از ساعت 9 صبح تا 9 شب, باغ های بیرونی از ساعت 5 صبح تا 2 نیمه شب

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

No 18 Marina Gardens Drive, Singapore 018953, Singapore

باغ های خلیج، پارکی بسیار بزرگ، رنگارنگ و آینده نگرانه در منطقه خلیج سنگاپور است. درختان غول پیکر مشهور این باغ ها، پیاده روی شگفت انگیزی را بر فراز باغ ها در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد تا دید مناسبی بر آن داشته باشید. گلخانه بسیار بزرگ صدفی شکل این پارک آب و هوای خنک کوهستان را بازسازی می کند و در آن می توانید به کشف صدها نوع درخت و گیاه بپردازید. این ویژگی ها، باغ های خلیج سنگاپور را به یک مقصد تفریحی و شاد هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان تبدیل کرده است. بهترین مکانی که می توان از آن به وسعت واقعی باغ های خلیج پی برد، بالای هتل مارینا بی سندز می باشد که دقیقا در جهت مخالف پارک قرار دارد. این فضای 100 هکتاری زمین های احیا شده ای در ساحل هستند. رسیدن به این مکان بسیار آسان است، هم می توانید قدم زنان از هتل، که چشم اندازی از بالای باغ ها را به شما نشان می دهد به آن بروید و هم می توان از طریق پیاده روی کنار رودخانه که مسیری به نسبت طولانی تر است استفاده کرده و از نزدیک دو گنبد وارد پارک شوید. گردش در پارک هزینه ای برای شما نخواهد داشت، اما اگر قصد دارید تا وارد گلخانه با آب و هوای کنترل شده شوید، یا در میان اَبَردرخت ها قدم بزنید، باید مبلغی را بپردازید. 
هیچ شکی بر ابهت درختان فولادی این باغ که بر فراز باغ های خلیج سر به فلک کشیده اند نیست، 12 سازه فلزی در مرکز و 6 سازه دیگر که در سایر بخش های باغ قرار دارند. بالغ بر 200 گونه مختلف از گل و گیاهان سطح خارجی این باغ های بلند و عمودی شکل را پوشش داده اند و دو بار در شب مرکز توجه باغ با نمایش نور و موسیقی می شوند، یکبار در ساعت 19:45 و بار دیگر در ساعت 20:45. با نور افشانی در فضای پارک احساس می کنید که در داستان های 
شگفت انگیز مدرن هستید. کسانی که دوستدار چشم انداز و منظره هستند، می توانند 25 متر بالاتر روند و بر روی پیاده راهی که سه درخت را به هم متصل می کند، قدم بزنند. برای تجربه صرف غذایی بسیار خاص، درخت 50 متری واقع در مرکز، غذا و چشم اندازی از اَبَر درخت با غذاهای هندوچینی و چشم انداز 360 درجه از سالن انتظار و کافه سر باز در بالای درخت را ارائه می دهد.
اگر می خواهید خنک شوید، به سمت جنگل ابرها بروید، ساختمان صدفی شکل کوچک تری که با ارتفاع 35 متر، کوهی پوشیده از گیاهانیست که در کوهستان های گرمسیری رشد و نمو می کنند. اگر فکر می کنید که مسافت بالا رفتن از کوه زیاد است، اصلا نگران نباشید، بالابری وجود دارد که شما را در میان فضایی مه آلود بالا برده و چشم اندازی بسیار زیبا را در معرض دیدتان قرار می دهد. به پایین نگاه کنید و دیوارهایی از گیاهان و ارکیده های زیبا را مشاهده نمایید. گنبد گل نیز از بیرون خنک تر است و آب وهوای سرزمین های خشک تر مانند کالیفرنیا و مدیترانه را بازسازی می کند. در این گلخانه غولپیکر، انگار به دور دنیا سفر می کنید. وقتی که در آنجا دور می زنید، بائوبای آفریقا، درختان زیتون در اسپانیا و پنجه کانگورو از استرالیا  را می بینید. داخل گنبد گل رستورانی به نام پولِن است، رستورانی مدیترانه ای که با استفاده از گیاهان دارویی و سبزیجات گلخانه ای برای شما غذا درست می کند.
اگر سوار مترو شده اید، اول باید از دریاچه های دِراگون فلای و کینگ فیشر عبور کنید. اگر زمان کافی داشته باشید، می توانید از روی پیاده راه چوبی عبور کنید تا بسیاری از پرندگان و حشراتی که آن منطقه را تبدیل به زیستگاه خود کرده اند، ببینید. به دلیل این که در تمام این سال ها، افراد با ملیت های مختلفی در سنگاپور ساکن شده اند، چهار باغ متصل به هم با گیاهان و درختانی از هند، چین، مالزی و باغ های کلونی وجود دارد. به علاوه یک رستوران پولِن و درختان غولپیکر، رستوران هایی دیگری نیز هستند که فضایی آرام و غیر رسمی دارند، کافه کریما، ساندویچ ها و اسنک های خوشمزه ای را برای مشتریان خود آماده می کند، سِوِنس هِوِن، مغازه بستنی فروشی و وِرنادا، رستورانی الهام گرفته از بانگالوهای سیاه و سفید است و غذاهای آسیایی و بین المللی را به مشتریان خود ارائه می کند. باغ هایی که در موقعیت مکانی خلیج قرار دارند، راه فراری از ترافیک و آسمان خراش های سنگاپور است و محیط شاد و مفرحی را برای کشف هنر زیبای باغبانی و باغداری سراسر جهان را به بازدیدکنندگان نشان می دهد، اما بهتر از این، درخت های غولپیکر و گنبد گل هستند که به شکلی باعث احیای گیاهان شده اند که تا به حال ندیده اید.  

نکته: هزینه بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است. اما بازدید از هر دو گلخانه برای بزرگسالان 28 دلار سنگاپور و برای کودکان 15 دلار سنگاپور هزینه دارد.

دسترسی: 
مترو: در ایستگاه متروی بی فرانت (Bayfront MRT) پیاده شوید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به باغ های خلیج سنگاپور

دیدنی های نزدیک به باغ های خلیج سنگاپور

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید