• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی آفرود در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی آفرود در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی آفرود در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی آفرود در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی آفرود در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی آفرود در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی آفرود در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی آفرود در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان


آفرود در ایروان

نام سرگرمی

Off-roading Yerevan

نوع سرگرمی

ورزش های هیجانی

ناحیه

اطراف شهر

نرخ قیمت ورودی

لوکس

متوسط قیمت بلیط

15000 درام برای 15 دقیقه

آدرس

Yenokavan, 4008, Armenia, Yenokavan, Armenia

بسیاری از افراد ارمنستان را به عنوان سرزمینی کهن و منزلگاه نوح پیغمبر می شناسند و آن را با ساختمان های باستانی و جاذبه های قدیمی تصور می کنند، تا شگفتی های مدرن و فعالیت های جذاب امروزی. اما این تصویر حقیقت ندارد و برای دستیابی به چارچوب کلی ارمنستان کافیست فقط یکبار به آن سفر نمایید. این سرزمین دوست داشتنی با قدمتی کهن از قلب و ظاهری جوان برخوردارست و جاذبه های کشف نشده متعددی را برای علاقمندان به آدرنالین و مسافرین جدید را در دل خود جای داده. به بیانی دیگر بازدید از ایروان زیبا تنها با دیدن ساختمان ها، عمارت ها و دیگر بناهای تاریخی کامل نیست. ایروان که از آن به عنوان سرزمین معجزه ها نیز یاد می شود با دشت ها، کوه ها و جلگه های متعدد یکی از برترین مقاصد برای یک گشت آفرود به شمار می رود. اخیرا تورهای آفرود در میان طرفداران هیجان و علاقمندان به فعالیت های ورزشی بسیار محبوب شده است. این تورهای جذاب توسط رانندگانی بسیار با تجربه و حرفه ای ارائه می شود. اما امکان رانندگی توسط خود شرکت کنندگان تحت هدایت یک رهبر و آموزشیار در صورت درخواست نیز وجود دارد. عبور از این مناظر فوق العاده و جاده های چشمگیر کوهستانی نفس را در سینه تان حبس می نماید، میزان ترشح آدرنالین را در خونتان افزایش می دهد و ترسیم گر یکی از جذاب ترین و به یادماندنی ترین خاطرات زندگیتان باشید. این تورها در غالب پکیج های روزانه و چند روزی ارائه می شوند و علاوه بر آقایان خانم ها نیز می توانند از رانندگی با اتومبیل آنها لذت ببرند. این برنامه با حضور خانواده ها و گروه های بزرگتر و به طور کلی با حضور 30 تا 40 نفر در یک گروه هدایت شده توسط رانندگان و راهنمایان حرفه ای تنظیم می شود. می توان از روستای ینوکاون (Yenoqavan village) به عنوان مقصدی جذاب برای عاشقان هیجانات افراطی نام برد، اولین پارک موضوعی در ارمنستان که فرصت ها و بسترهای لازم برای انجام فعالیت های ورزشی مهیج را برای تمام افراد حتی بدون هیچ حرفه و مهارتی ارائه می دهد. البته در اوایل زیپ لاین برترین و اولین نقطه قوت آن به شمار می رفت اما از نوامبر سال 2015 بسیاری از بازدیدکنندگان برای انجام فعالیت هایی نظیر دوچرخه سواری در دل کوه ها یا پاراگلایدر نیز به این پارک جذاب مراجعه می نمایند. البته چندی پیش فعالیت هایی نظیر پینت بال و تورهای آفرود نیز به آن اضافه شده اند. تورهای جذاب که در جاده هایی غیر مسطح و سنگ فرش های گرانیتی با پرداخت تنها 15000 درام برای 15 دقیقه و 25000 درام برای 30 دقیقه رانندگی ارائه می شوند. تمام مسیرهای موجود در این برنامه از قبل توسط کارشناسان ایمنی با هدف یافتن مشکلات بالقوه و مسیرهایی جدید مورد بررسی قرار گرفته است. در آخر در هنگام سفر به ارمنستان این تجربه جذاب در دل کوه ها را به هیچ وجه از دست ندهید و در این سرزمین تماشایی لحظاتی پرتلالو را در دفتر خاطرات زندگیتان روشن نمایید. 



نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به آفرود در ایروان

دیدنی های نزدیک به آفرود در ایروان

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید