• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی دلفین بی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی دلفین بی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی دلفین بی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی دلفین بی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی دلفین بی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی دلفین بی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی دلفین بی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی دلفین بی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی دلفین بی شهر امارات متحده عربی کشور دبی


دلفین بی

نام سرگرمی

Dolphin Bay

نوع سرگرمی

باغ وحش و آکواریوم

شهر

منطقه

پالم جمیرا

مدت زمان بازدید

بیش از 3 ساعت

ساعت بازدید

از 9:30 صبح تا غروب آفتاب

نرخ قیمت ورودی

سوپرلوکس

متوسط قیمت بلیط

با توجه به نوع فعالیت از 395 درهم شروع می شود.

آدرس

Atlantis Palm Jumeirah, Crescent Road, Palm Jumeirah, Dubai

دلفین بِی هتل آتلانتیس یکی از پیشرفته ترین زیستگاه های دلفین در دنیاست. اگر به دنبال تجربه هیجان فوق العاده و جذابی هستید به این مکان بروید و از شنا کردن با دلفین ها با هر سنی لذت ببرید. حتی اگر شنا کردن بلد نیستید اصلاً نگران نباشید چرا که دلفین بِی تدابیر لازم را برای چنین افرادی نیز در نظر گرفته است. همچنین برای تجربه هیجان بیشتر حتماً موج سواری و غواصی را امتحان کنید. با انتخاب دلفین بِی خاطره ای به یادماندنی و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. همچنین لازم به ذکر است قبل از ورود به آب 15 دقیقه برای ورود و تعویض لباس فرصت دارید و 30 دقیقه از آب و سرگرمی های آن می توانید استفاده کنید و آب معدنی، نوشیدنی و جلیقه نجات در تمام برنامه ها ارائه می شود. برنامه های سرگرم کننده و مهیجی که در دلفین بِی در نظر گرفته شده به صورت زیر می باشند.

برخورد با دلفین ها (دلفین اینکُنتِر)
در این قسمت شما می توانید تجربه ای بسیار شیرین و دلنشینی را امتحان کنید و با بازی کردن با دلفین ها در آب کم عمق خاطره ای فراموش نشدنی و بی نظیری را برای خود رقم بزنید. در یک روز به یاد ماندنی با دلفین ها برقصید و با بوسیدن آنها غرق در احساس سرزندگی شوید و از تماشای حرکات پرانرژی آنها لذت ببرید. لطفاً توجه داشته باشید که تمام افراد حتی کودکان و کسانی که شنا بلد نیستند می توانند از این برنامه استفاده کنند. در ضمن هر 10 نفر با یک دلفین بازی می کنند. لازم به ذکر است تمام برنامه ها به زبان انگلیسی انجام می شود و کودکان زیر 12 سال نیز باید کل هزینه را پرداخت نمایند.

ماجراجویی با دلفین ها
این برنامه بسیار جذاب برای کودکان بالای 8 سال و افرادی که شنا کردن را به خوبی بلدند در نظر گرفته شده است. این ماجراجویی بسیار هیجان انگیز در آب با عمق 3 متر انجام می شود. در یک روز به یادماندنی با دلفین ها برقصید و با خوابیدن بر پشت دلفین و گرفتن دو باله آنها تا مرکز تالاب با سرعت بالا شنا کرده و غرق در هیجان و احساس نشاط شوید. لطفاً توجه داشته باشید که هر دلفین در اختیار 6 نفر قرار می گیرد و تمام کودکان زیر 12 سال می بایست کل هزینه را پرداخت نمایند.

رویال سوئیم (شنای سلطنتی)
با انتخاب رویال سوئیم در یک روز به یاد ماندنی با دلفین ها شنا کنید. شنا در این قسمت با گرفتن پشت دو دلفین و قرار گرفتن فرد در وسط دلفین ها و شنا کردن آنها با سرعت بسیار بالا در امتداد تالاب انجام می شود و دارای هیجان فوق العاده و وصف ناپذیری است. لازم به ذکر است که برنامه رویال سوئیم هم در عمق کم و هم در عمق زیاد صورت می گیرد و افراد می بایست شناکردن بلد باشند و بتوانند جریان آب را کنترل کنند. این برنامه برای افراد بالای 12 سال در نظر گرفته شده است.

دلفین اِسکوبا دایو (غواصی با دلفین ها)
در این قسمت از غواصی کردن در زیر آب با دلفین ها و بازی کردن با آنها لذت ببرید و در یک روز به یاد ماندنی با دلفین ها برقصید و با بوسیدن و نوازش کردن آنها عرق در احساس نشاط و سرزندگی شوید. لازم به ذکر است که برنامه غواصی برای افراد بالای 12 سال در نظر گرفته شده است. در ضمن تمام وسایل غواصی در این مکان فراهم شده و میهمانان نمی توانند از وسایل غواصی شخصی خود استفاده کنند زیرا سلامت دلفین ها به خطر می افتد.

دلفین فوتو فان (عکس و بازی با دلفین ها)
استفاده از این برنامه برای تمام افراد مجاز می باشد و مدت زمان آن 15 دقیقه است. در این قسمت از بازی کردن و عکس گرفتن با یکی از دلفین ها در لبه تالاب لذت ببرید و با بوسیدن و نوازش کردن دلفین غرق در احساس شوید. لطفاً توجه داشته باشید ورود به آب ممنوع است و تمام کودکان زیر 12 سال نیز می بایست هزینه کل را پرداخت نمایند.

آبزِروِر پَس (مجوز تماشا)
این برنامه برای خانواده ها و افرادی که علاقه زیادی به زندگی پستاندارن دارند بسیار جذاب است و میهمانان می توانند به مدت 15 دقیقه از نزدیک با زندگی دلفین ها و پستانداران دریایی آشنا شوند.

نکته: در صورت رزرو بلیط دلفین بِی می توانید به صورت رایگان در همان روز از ساحل و پارک آبی آکوآوِنچِر و تخفیف 25 درصدی دِ لاست چَمبِرز آکواریوم استفاده نمایید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به دلفین بی

دیدنی های نزدیک به دلفین بی

نظرها

  • 0 0

    سلام میخواستم بپرسم که قیمت بلیط دلفین بی در دبی چقدر هست و میتونیم که در هتلی دیگه اقامت داشته باشیم و از اینجا استفاده کنیم یا نه متشکرم

    • 0 0

      سلام داوود جان، قیمت بلیط از 900 درهم به بالا می باشد. می توانید در هتل دیگری اقامت داشته باشید و از اینجا استفاده کنید. فقط بهتر است که از قبل رزرو نمایید

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید